اظهارات مهدی طارمی پس از شکست سنگین مقابل انگلیس! | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۱۰۲
تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - 21 November 2022
طارمی پس از بازی با انگلیس: تمام تلاش مان را کردیم.

اظهارات مهدی طارمی پس از شکست سنگین مقابل انگلیس!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست ۶ بر ۲ تیم ملی برابر انگلیس در نخستین دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: این تیم یکی از بهترین تیم‌های جهان است و بازی خوبی را برابر ما به نمایش گذاشتند. ما هنوز ۲ بازی دیگر در این جام داریم و چیزی به پایان نرسیده است.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
همین تو باعث بدبختی تیم ملی شدی به خاطر دشمنی با اسکوچیچ پای این دلال شکست خورده در کلمبیا و مصر را به ایران باز کردی خط دفاع تیم ملی زمان اسکوچیچ کجا الان خط دفاع این دلال کجا تو و جهانخش و حاجی صفی و کریم انصاری فرد یک مشت پیرمرد اخر فوتبالتون بود باند ایجاد کردید و تیم ملی زمین زدیدید و ما ملت را مسخره دنیا کردید حالا گلاتو بزن شادی کن عقده ای زیراب زن
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
آبروی مان زمانی رفت که تاج پ... انتخاب شد ،این همه داد زدیم ایخدا به ابن لعنتی رای ندهید متاسفانه عده ای ازهواداران خام سیاسی بازی آفایون شدند وباعث بانی امدن کی روش پیر فراموشکار رو گردن باریکن انداخته
باران
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
اولا اینکه ایشون خوشحالی نکردن دوما این باید برن. ازتیم ملی جمهوری اسلامی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
با این اتفاقات و نا آرامی در جامعه اسکوچیچ اصلا نمیتوانست این تیم و منظم اداره کنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
الان اسکوچیچ اینجا چی کار بید؟؟؟!!!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
وقتی بازیکنان تیم به سرود کشورشان بی غیرتی کرده ولب خوانی هم نکردند لیا غت باختی از این سنگین تر راهم داشتند ....
سید امیر محمد حسینی از بوشهر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
آقا رضا سلام نظر شما درست اما این فوتبال هست و تیم ملی انگلیس جز یکی از بهترین تیم های جهان است و ما خودمون میدونستیم که ایران میبازه ولی شما همه به الیه کی روش هستین و نباید بی احترامی کنید تازه ما هنوز دو بازی داریم و چرا هرچیه به کی روش میگین ما الان بیرانوند رو ازدست دادیم و اگه بیرانوند برنگرده ما دو بازی بعدی هم میبازی و آخر از همه زندباد طارمی
ارتیس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
چرا چرت میگی همین شماها هستین ک گند زدین ب ایرانو ایرانی سرود نخوندن خدا بدش اومد ؟؟ اه و نفرین ارزشیا و اخوندا افتاد پشت تیم ملی برو ساندیستو بخور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۷
بله فقط شما تلاش کردی بقیه که مثل ماست بود و نبوشون هیچ فرقی نمی‌کرد مخصوصا دروازه بان دلاورمون،حسینی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۴
واقعا بازیکنای استقلایی حاضر در بازی سرافرازمون کردن مخصوصا حسینی وچشمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۹
خواهشن این دروازه بان حسینی رو تو دروازه نزارین بیرانوند با دماغ شکسته بهتر دروازه بانی می‌کرد ۸ تا توپ تو چهارچوب ۶ تا گل با این دفاع جام جهانی با این روش پرس یکسره وبدون حمله کار ساز داخل چهارچوب هم به آمریکا هم به ولز میبازیم شک نکن تیم قوی همش پرس جواب نیست بدتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸
خوب شد که بفهمید !

نخواندن سرود ملی بی ادبی به امام زمان عج که صاحب اصلی این مملکت و ناظر بر ریز رفتار ما هستند است و رهبری معظم ، ملت شهید پرور ایران ،تمام شهیدان ، خانواده ی معظم شهدا و جانبازان عزیز

حیف از یک ریال بیت المال که خرج بی ......شما شد

مرگ بر فوتبال فاسد و جامعه خوکی ( بغیر افراد غیرتمندو مومن)
ارتمیس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
ور ور ور ور بیا پایین بابا سرمون رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵
چرا در مقابل انگلیس با تک مهاجم بازی کردیم؟! بهتر نبود یا بی مهاجم بازی می کردیم ویا با حداقل دومهاجم بازی می کردیم تا آنها نتواننداز دفاع خود اقدام به بازی سازی کنند.
کمالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
متاسفانه چند تا از بازیکنان با لباس تیم ایران در خدمت تیم حریف بودند و زحمات سایر بازیکنان را به هدر دادند ایران 9 نفره در مقابل انگلیس 13 نفره
.
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
ای ول به غیرتت شیر مرد سرزمین
طارمیه یوزپلنگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
حالا اونا رو خیلی ک تلاش کنیذ و دفاع خودشو ماست نگیره ۵تا میخورین...اخه کی شما میخواین زبونتونو کوتاه کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
اقا پروین پاچه خوار دولت کجاس ؟؟؟؟حتما تو ویلای لواسون استراحت میکنه؟
ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
وقتی بازیکنای بی غیرت سرودملی کشورشان رانمیخوانند لیاقتشون بیشتر ازاین هم نبود،فقط پولهای مفت میگیرند،دردوبلای کشتی گیرهامون بخورتوسراین فوتبالیست های مفتخور،من که اصلا ازباختشون ناراحت نشدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
یکی از یکی بی خاصیت ترید صدرحمت به علی کریمی وعلی دایی وسردار ازمون وقائدی شما اه ملت پشتتونه و عمرا برنده شید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
همه جا فقط ساندیسی ها نظر میدن یا اینکه همه جا فقط نظر ساندیسی ها رو پخش میکنن؟؟؟؟؟؟ داستان چیه؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
جاست ساندیسی ها توروجدت میبینی یکیشون گفته صاحب این مملکت امام زمانه یکی نی بگه خداییش امام زمان ظهورم کنه تو عربستان ظهور می‌کنه ریشه ایرانی فارسیه ن عربیه:/ چون سرود رو نخوندن باختن ودف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
دلم خنک شد لیاقتشون همین بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
اوناقبل از شروع بازی خودشون رو باختن دقیقا زمانی که بی غیرتی خودشون رو نشون دادن
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
شکست آبرومندانه ای بود،
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
اون دوتا گل بخاطر دعای مادرت بود خداوند نخواست دل مادرت بشکنه ولی این شکست سنگین شماها بخاطر بی احترامی شماها به سرود جمهوری اسلامی که سرود همه ملت است بود درضمن خجالت بکشید اون حاج صفی واقعا با چه رویی خودشو مسلمان شیعه علی ابن ابیطالب علیه السلام میداند درصورتیکه از همجنسبازان همایت می کند با این وضع امیدوارم خداوند خاروذلیلتان کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
بی احترامی به پرچم ایران ؛ یعنی وطنفروشی ؛ با خوا ری و خفت زودتر برگردید ؛
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
بطور کلی بیشتر مردم حوصله تماشای فوتبال ندارن مردم بی حوصله وعزادارن اگه اصلا نمیرفتن بهتر بود و دیگه اینکه مگه جام جهانی های قبلی چکار میکردند همیشه با باخت برمی‌گشتند واینهمه پول بیت المال باید مساوی برای همه رشته های ورزشی باشه نه فقط فوتبال
خواهش میکنم نظرم پخش بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
خاک تو سر ترسوتون ،برین جون دادن و شجاع بازی کردن و بردن و از عربستان یاد بگیرین ...ها
دکتر محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
واقعا بازیکنان تیم ملی این قدر اسکول هستند که تحت تأثیر شبکه های ماهواره ای اینترنشنال عربستانی و بی بی سی انگلیسی قرار می گیرند و سرود ملی کشورشون را نمی خوانند واقعا مسخره و بازیچه دست ماهواره‌های انگلیسی و عربستانی هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
البته حداقل انتطار از یک ورزشکار غیرت به پرچم و سرود ملی است
که امیدواریم در بازی دوم جبران بشه و قطعا با دعای مردم و غیرت وسجاعت فوتبالیست ها مون بازی های خوبی را خواهیم دید
در عین حال اتفاق برای جناب بیرانوند خیلی تیم را ضربه زد و در حالت عادی قطعا شرایط این نمیشد
برای سلامتی و پیروزی فوتبالیست های تیم ملی صلوات می فرستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
برای این ...ها دعا کنیم و صلوات بفرستیم؟ آدمی که جلوی چشم دنیا، آبروی کشور خودش رو ببره، لیاقت برد نداره. الان دشمنان ایران هم از این باخت، خوشحالن، هر ایرانی غیرتمند هم خوشحاله. امیدوارم از آمریکا 10 به هیچ شکست بخورن. کسی نیست بگه عوضیا! اگه نمی خواستین بازی کنین ، اگه نماینده اینترنشنال بودین، گه اضافی خوردین رفتین به عنوان نماینده ملت ایران، پاشین برین گند بزنین! چلاق میشدین، تیم ملی رو تحریم میکردین و اصلا نمی رفتین تا یه خاکی سرمون میریختیم. ما از مشکلات، ناراضی هستیم، شکایت داریم، تحول میخوایم ولی نه اینکه جلوی چشم همه دنیا، آبروی کشورمون بره، به این راضی نیستیم.
آیدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
خیلی خوب بود، مهم اینه که همه دوست دارن و طرفدارتن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
این دو بازی ایران کولاک میکنه کولاک..هیچ وقت زود قضاوت نکنید
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
دمشون گرم خدایی تحمل این همه فشار روانی سخته از دوطرف زیر فشارن
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
آه اسکوچیچ گرفت تیم بدجور شکست خورد اگه قرار بود 6تا گل بخورن خوب اسکوچیچ بود وشاید این اتفاق نمی‌افتاد وقتی که بیرانوند نتونست بازی ادامه بده وکی روش دودستی تو سرخودش زد همون موقع بازیکنا قافیه رو باختن وقتی بزرگ یه خانواده بترس دیگه توقعی از کوچکترها نیست کی روش در حد تیم کشور ما نیست باید بزرگتر از او بیارن من نمیدونم آقای تاج از کی روش چه نفعی میبره ایشان دو دوره جام ملت‌های آسیا چه گلی برسر تیم زد که دوباره اوردنش
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
فقط طارمی،بقیه همه بی شعور
حسین
Czechia
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
لذت جام جهانی رو از ما گرفتن ، جام جهانی رو برما تلخ کردن خدا لعنت کنه مقصرین رو ، هرکه به تاج رای داد مقصره و باعث این خِفّت هست ، غرور مارو شکستن خدا دستشونو بشکنه که به تاج رای دادند وقتی ورزش سیاسی بشه نتیجه اش ظهور بی لیاقتها برمسند کار هست هرمسئول سیاسی که باعث شد اعضاء به تاج رای بدن مقصرن خدا اون رو و خاندانش رو سرنگون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
کاش یک کمی هم تعصب به کشور داشتند وسرود ملی کشورمون را می خواندند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
بی غیرت های مدعی کسانی هستند که سرود ملی رو جلوی چشم جهانیان نمی خوانند و با این همه ادعااااا و هزینه ملتی که در شدیدترین تحریم هاست ، هم بازی رو می بازند هم شرف خودشون رو هم وطن رو.
دستمریزاد با غیرتا !!!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
خاک تو سر فوتبالیست های مفتخور ،بی غیرت ،بی تعصب ،تیم ملی ،،،،کسی که به پرچم ورود کشورش بی اعتنا یی کنه ،حقشه که صدتا گل بخوره ،،،،خاک تو سر کی‌روش وسرپرست بی بخار تیم ملی
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
دروازه بان خداییش فقط نگاه میکرد به توپ اصن تکون نمیخورد
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
از ماه ها پیش تلاش کردن تمرکز رو از تیم ملی بگیرند ،لعنت بر وطن فروشان که موفق شدند
کاظم شفت
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
من خودم استقلالی ام ، ولی خداییش آقای حسینی ، آبروی هرچه استقلالی را بردی،اگه کارگر سر چهارراه میذاشتن تو دروازه از تو بهتر بود،تو انگار در عمرت اولین بار رفتی تو دروازه.واقعاً میخوای دوباره دروازه بان استقلال باشی؟!!!
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
باولز دل شادمون کنید سرود ملی فرامو ش نشود
محمد کریم زارع
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
آه اسکوچیچ بود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: