واکنش باشگاه پورتو به گلزنی مهدی طارمی در جام جهانی + عکس | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۱۰۸
تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - 21 November 2022
باشگاه پورتو در واکنش به گلزنی مهدی طارمی در بازی با انگلستان پستی منتشر کرد.

واکنش باشگاه پورتو به گلزنی مهدی طارمی در جام جهانی + عکس

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

باشگاه پورتو با انتشار تصویری از مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود، با اشاره به دو گل او، نوشت: «اولین بازیکن دراگائو (پورتو) که در جام جهانی گلزنی کرد. اولین گل‌های طارمی در جام جهانی.»

واکنش باشگاه پورتو به گلزنی مهدی طارمی در جام جهانی + عکس

نظرات کاربران
رضارنجبر
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
متاسفانه اصلا تمرکز کافی نداشتن واقعا به جز طارمی افتضاح کارکردن متاسفم برای آقای کی‌روش که نتونست تیم مقابل رو خوب آنالیز بکنه روزبه چشمی که اصلا خوب بازی نکرد به نظرم اصلا نباید به بازیکنان تیم اس دق لال حساب باز کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۷
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۳
لنگی
سیدصابر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
واقعامتاسفم برای این تیم.برای احسان حاج صفی.برای روزبه چشمی وآقای کلاغ آسیاحسینی
mehrdad
| United States of America
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳
حسینی واقعا کاری نمیتونست بکنه، به نظرم خیلی بهش دارن گیر میدن! توپها یه جایی میرفت که هرکسی بود هم میتونست بگیره ولی چشمی، جهانبخش و ... واقعا ضعیف بازی کردن. کلا تیم ترسیده بود از انگلیس. میباختیم ولی نه با اختلاف 6 تا!!! کیروش از بازیکنهای خوبی استفاده نکرد
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
بخدا اشتباه نکنید مقصر تمام غصه های ما دراین بازی حاج صفی ... با باند بازیش است
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴
... توسرتون ،ابروی فوتبال ایران رو بردید، فوتبال تو کشور دوم خودمون بود ،که باختید اونم با 6 گل .
کاش جام جهانی نمیرفتید چون در حد جام جهانی نیستید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶
وقتی سرود ملی را نمیخوانن باید سنگینترین شکست را تجربه کنند هرکه با ال علی درافتاد برافتاد طارمی نتیجه درستکاری خود را گرفت تیم ملی میخواد ببازه یا ببره او معروفتر از پیس در باشگاهعای جهاندبا قیمت بالاتر وعزیرتررپیش باشگاه پورتو
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱
همین هم مونده که فوتبال رو با آل علی تفسیر کنیم
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹
دمت گرم زدی توخال
سرود نخواندن بچه ها هم باعث ناراحتی ایرانیها شد هم دشمن رو خوشحال کرد مخصوصا خود انگلیس رو
Samira
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۲
یعنی با نخوندن ی سرود با آل علی در افتادیم ؟ و زود هم از آل علی جواب گرفتیم ؟ ی مشت مغز پوسیده
ناشناس
| France
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
بله دقیقا همینطوره انگلیسی ها که با ال علی بودن شش تا گل زدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
... با این حکومت .......هیچی نمیشیم حکومت باید پاک باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸
عجب
آل علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲
اینها با نخوندن سرود ملی غیرت وشرف هم از دست دادن هر آدمی با خوندن سرود ملی غرور غیرت و شرف پیدا میکند
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۲
آقای طارمی دمت گرم واقعا گل کاشتی.. اگر نبود این دو گلی که زدی واقعا دیگه آبرویی برای تیم ملی باقی نمی ماند.البته یک سئوال هم وجود دارد. واقعا دلیل نخوندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی آن هم در جایی که طرف مقابل دست بر روی سینه با افتخار سرود ملی کشورش را می خونه برای ملت ایران قابل هضم نیست. سرود ملی هر کشوری نماد عزت و افتخار اون کشوره اون هم کشور اسلامی ما که همه فارغ از هر دین و نژاد به اون افتخار می کنند. دوستی وطن نشانه ایمان است و خواندن سرود ملی توسط ورزشکاران تکریم شعائر الهی است. خدا در قرآن فرموده " و من یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب " یعنی هر کس شعائر الهی را گرامی بدارد نشانه تقوای قلب هاست. و همین خداست که در جای دیگر قرآن می فرماید " و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لا یحتسب " کسی که تقوا پیشه کند خداوند برای او راه خروجی ( از مشکلات و بن بست ها ) قرار می دهد و از جایی که گمان نمی کند به او روزی می دهد. امیدوارم ملی پوشان کشورمان تحت تاثیر تبلیغات منفی ضد انقلاب قرار نگیرند و در بازی های بعدی این خطا را جبران کنند تا خداوند نیز همانگونه که وعده داده یار و پشتیبان آن ها باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
دیگ اینو از کجا آوردی حاجی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
خدا توی قرآن درمورد فقیر نگه داشتن ملت یک کشوره ثروتمندی مثل ایران به دست یه عده بی سواد جن زده چیزی نگفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
اولین کسانی که باید تقوی پیشه کنند و هوی و هوس را کنار بگذارند ، مسئولین مملکت هستند ، آنگاه از مردم انتظار داشته باشید.
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۹
اگه اسکوچیچ را با کی‌روش عوض نمی کردن .این ترکیب مزخرف رو کی‌روش نمیچید .اسکوچیچ از کی‌روش خیلی سر تره .اون از تمام بازیکنای تیم شناخت بهتری داشت .
D
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۳
بسه انقد حرف نزنید
فوتبال ما از ریشه خرابه و هیچ ربطی به بازیکن نداره فساد همه جای فوتبالو گرفته سیاست داره همه ورزشا رو ب فنا میده
انقد چرند نگین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۱
ختم کلام : آه اسکوچیچ،.....
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۲
ما به ترکیب بد خود باختیم وگرنه هرگزچنین باخت سنگینی امکان نداشت البته مصدومیت بیرانوند هم مزید بعلت شد
تفسیر سرخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
تیمی که علی کریمی قلابی رو برداره تو ترکیب که تماشاگر ها وقتی میگن علی کریمی، بگه منظورشان بازیکن تیم ملی هست، بهتر از این نمیشه!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
واقعا باید به اون احمقی که تاج و کی‌روش رو به ایران مسلط باید تبریک گفت. که دوباره پول بیت المال رو حروم کردن . حتما رانتی این وسط بوده.
M. RAP
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
به قول نقی معمولی باختیم بدم باختیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
آقای کی روش افتضاح کردند و فوتبال ایران را بی اعتبار کردند
باز هم دم آقای طارمی بوشهری انگلیسی کش گرم گلهای طارمی تقدیم به روح سمبل مبارزه با استکبار انگلیس رئیس علی دلواری گرچه بد باختیم اما باز هم بوشهری غیرتمند زهر خودش به انگلیس زد.
قبلا هم به چلسی نیش خودش زده بود، طوری که کاندید جایزه پوشکاش بود
پرچم ایران همیشه بالاست
ایران اسلامی پاینده و سربلند باد
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
فقط طارمی باغیرت بازی کرد بقیه اصلا خوب نبودن اونا وقتی گل زدن بازم پرس کردن،حمله کردن انگاری عقب هستن اما ما چی؟؟؟حتی پرس کردن هم بلدنیستیم اصلا انتظارنداشتم بچه ها اینطوری بازی کنن چون بازیشون مقابل پرتقال واسپانیا هنوزیادم نرفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
هههه اینو باش اولا که این حدیثی ک تو میگی حب الوطن من الإیمان ینی دوست داشتن وطن جزئی از ایمان هست این حدیث موضوع هست و دروغه از پیامبر نیست این حدیث رو انگلیسی ها درست کردن دوما کی گفته سرود ملی روخواندن تکریم شعائر الهیه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
بجای دروازبان بعد از بیراوند بازیکن میذاشت که هم بازی کنه هم دروازبانی ما که گل خوردیم شاید بدون دروازبان بازیکنه تیم رو هوجومی تر میکرد اخه دروازبان کاری از دستش بر نیومد
زضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
سلام به همه عزیزان بنده به هیچ موضوعی از سیاست و غیره کاری ندارم فقط به منطق نگاه میکنم بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران چند نکته اول اگر قرار بود که سرود کشور را نخوانیدو اعتراض داشتید چرا به دیدار رییس جمهور رفتید حال اگر برای عرض ارادت رفتید پس چرا سرود رو نخوندید شما هر دو سو را به تمسخر گرفتید هم دست بوسی رفتید و هم سرود رو نخوندید و اینطور باخت را تقدیم ایران کردید دوم هزینه تمام تیم ملی و غیره رو مردم ستم کشیده ایران از مالیات خودشون پرداخت میکنم شما به اون هم احترام نداشتید دم همتون بجز سردار آزمون و طارمی عزیز گرم که حداقل چند حرکت زدن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
تا وقتی که قرارباشه فقط از استقلال وپرسپولیس واسه تیم ملی بازیکن انتخاب بشه همینه خودتون قضاوت کنید اخباری بهتر بود یا حسینی
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
بفکر زندگی ات باش پسر خوب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
من نمیدونم چرا کی روش را آوردند در حالی این اسکویچ بود که ایران را با نتيجه خوب به جام جهانی برد و کی روش هم استفاد کرد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
مرگ بر کیروش دفاعی و کسی که این بدرد نخورو آورد تا آبروی ما اینطوری بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
دست همه بچها درد نکند به طارمی عزیز میگم دمت گرم.اما آقای حسینی دروازبان دوم قادر به کنترل توپ نبود بله بهتر از این هم نمی توانست دروازه را حفظ کند.مشکل آقای حسینی عزیز دروازبان تیم ملی کوتاه بودن قد ایشان بود شک ندارم اگر بیرانوند مصدوم نشده بود هرگز5گل نمی خوردیم اما باخت تیم فوتبال ما قطعی بود زیرا بازیکنان بدون آمادگی وتمرین بع جام جهانی اعزام شدن سن وسال همه بازیکنان بالا بود انرژی کافی نداشتن.نباید از این موضوع غافل بود.موضوع دیگر فارسی زبانان تجزیه طلب ومجاهدین خلق وهمه گروههای ضدایرانی سلطنت طلب.انجمن پادشاهی.تجزیه طلب در سکوها حاضر شده بودن علیه تیم فوتبال ایران شعار منفی می دادن.خالا ما ملت خویشتنداری می کنیم.شکذنداریم گروه تجزیه طلب که مقرهای آنها در حال انهدام است زنان ودختران وجوانان خودرا بسیج کردن درفضای مجاری بعنوان مخالف تیم فوتبال شعار هتاکانه سر میدهند نباید فریب فضای مجازی ورسانه های همسو وحامی آنها را بخوریم اینترنشنال.منوتو.بی بی سی فارسی.انمن پادشاهی.سلطنت طلب.تجزیه طلب را بخوریم
کیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
فوتبال ربطی به سیاست نداره،چرا ربطش میدین به سرود و بقیه چیزا،همش تقصیر مربیه،،
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
کسی که سرود ملی نمی خواند . واسه جنگیدن هدفی ندارد ، بازی نکرده بودن ۳ هیچ حساب میشد و آبرو مندانه تر بود ، اگر دوبازی دیگر هم بخوان اینطور عمل کنند ، بهتر است بازی نکنن ، رمز موفقیت پرچم و سرود ملی
رضویان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱
مشکل از اینجا شروع شدکه آقای تاج کی‌روش رو اورد. که آقای مربی همچون جام قبلی ۱۱ بازیکن را جلو دروازه بکاره بعد از آنها بازی بخواد . من نمی‌دانم این چنین بازی چه دستاوردی برای بازی در جام بعدی دارد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸
دلم بخواد دلم نخواد ایرانیم من لرم اصالتم ایرانیه هرکسی اصالت خودشو از دست بده اینو بدونه همه چیشو از دست داده .پس مرد باش ..از لحاظ فوتبال هم اولا چشمی رشفورد رو با بوحمدان اشتباهی گرفته بود دوم حسینی بنده خدا هیچ عکس العمل نداشت چون حسابی ...............بود خودش بعد جهانبخش صفر گرفت علی کریمی صفر گرفت کی روش صفر گرفت
احمد حبیبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱
آه اسکوچیچ ایرانو گرفت وقتی مربی با اون اشتیاق وخوش فکرو آقایون با زد و بند با مربی که عملکردشو بعداز هشت سال نه تنها بهتر نکرد بلکه باعث باخت تاریخی ایران شد عوض میکنن ودل اونو شکستن وبا دروغ پردازی های کی‌روش که همه رو گول زد با به این عرصه گذاشتن نتیجه بهتر از این نمیشه شک نداشته باشید اگر اسکوچیچ بود آیران شگفتی جام میشد .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۵
آخه وحید امیری و رامین رضاییان و شجاع و سامان قدوس با این همه تجربه چرا نباید بازی کنند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۸
اقا تو خیلی بلدی قبول نیس
علی فراهانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴
تیم ملی که با وجود اینهمه بودجه و هزینه راحت تحت تاثیر دشمن قرار میگیره و پشت به مردم و میهنش میکنه و سرود ملی کشورش رو نمیخونه همون بهتر که 6 تا بخوره.
آبروی کشورمون رو بردن. تیم انگلیس دست روی سینه با تمام وجود سرود ملی رو خوند. واقعا متاسفم
سام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
آنهایی که میگن دروازه‌بان مقصر نیست گل اول رو خوب ببینم
وگل سوم در کل روزبه چشمی مجید حسینی حاج صفی و غیره حتی جهانبخش مقصر محض چرا باید ترکیب تیم برنده در مقدماتی اینقدر تغییر بکنه و مربی که اینقدر زحمت کشید البته از فساد محض فدراسیون و شخص تاج نباید گذشت حیف از اون تیم مقدماتی جای خالی شجاع نور افکن وسرلک و....
فرید روشن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
گل طارمی عالی بود.دلیل باختمون بدشانسی و تصادف دو یار خودی و مصدومیت دروازبان بود.اون زمانهای قدیم بود که ورزشکاران با دست و پای شکسته همچنان کشتی میگرفتن ،متاسفانه روحیه خوبی نداشتن و این عیب رو همیشه تیم ملی داشته که تا وقتی گل نخورده خوبه ولی همچین که یک گل میخوره ،شیرازه همه چی از دست میره.به امید برد در دو بازی دیگر مخصوصا بازی با امریکا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
ببین چه کار با ملت کرده‌اند که با باخت تیم ملی همه خوشحالند!
Kamran
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
وقتی بازیکن خودش را در حدی میبینه که در همه امور مملکت دخالت کنه و به پرچم عزیزمون و سرود ملی که مایه وحدت است توجه نمی کنند، و خلاصه نخود همه آشی میشن، و به تنها چیزی فکر نمی کنند فوتبال هستش باید هم شش گل بخورن، بی غیرتی تا چه حد، تو کدام کشور دنیا به سرود ملی اهانت میشه؟؟به نظرم اینا دیگه به چنان نان و نوایی رسیدن هیچی براشون مهم نیست، باید جوانان با غیرت و متعهد که قلبشان برای ایران می تپد فارغ از هر قوم و زبانی، وارد زمین بشن و به دنیا غیرت ایرانی را نشون بدن، کدام یک از همین بازیکنان موجود در تیم ملی برای این همه مدافع امنیت، پیام دادن، در عوض برای کسانی که آرامش کشور را نا جوانمردانه هدف گرفتن ، دیدیم چکار کردن.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
همین هایی که دارن بد و بیراه میگن به کیروش
فقط با ه برد نظرشون کامل عوض میشه.
بچه ها روحیه نداشتن و ندارن.تکلیفشون با خودشون مشخص نیست.ببرن بی شرف میشنون و ببازن بازم بهشون میگن بی شرف!!!
بد داستانی شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
حق اسکوچیچ. تبانی فدراسیون فوتبال. اووووو
حاج باید جوابگو باشد
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
دم بازیکن‌های تیم ملی گرم الهی زنده باشی آقا مهدی طارمی که دلگرمی به تیم میدی الهی دردوبلاتون بخوره تو سر علی کریمی
حسین
Canada
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
خدا بهت عقل بده و به ما هم پول
پ. موقتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۱
وقتی حاج صفی به نام خدای رنگین کمان شروع میکنه اخر عاقبتم همین میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۹
همه از عصبانیت کی روش حرف می زنند ولی من فقط خنده های بعد از باخت فوتبالمون از آقای کی روش یادم هست!کدوم عصبانیت؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
وقتی همچی شده سفارشی بازیکنی مثل امیری ی سال دور بوده ومصدوم یا ترابی رو میبرن محبی آماده رو نمیبرن حقشون خداجای حق
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: