چرا بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلستان در ابتدای بازی‌ها زانو می‌زنند؟ + عکس | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۱۰۹
تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - 21 November 2022
بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلستان در ابتدای بازی با تیم ملی کشورمان نیز زانو زدند. شاید برای شما هم جالب باشد که علت این حرکت که منحصر به این جام جهانی هم نیست را بدانید.

چرا بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلستان در ابتدای بازی‌ها زانو می‌زنند؟ + عکس

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

تسنیم نوشت: فردی به نام آریا الله‌وردی در توئیتر پیامی منتشر کرده و در آن مدعی شده است که سخنگوی اتحادیه فوتبال انگلیس به او گفته زانو زدن تیم ملی انگلیس قبل از بازی تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 ربطی به مسائل ایران ندارد.

او در این توئیت نوشته است: «سخنگوی اتحادیه فوتبال انگلیس به من گفت همانطور که بازیکنان تیم‌های باشگاهی در لیگ برتر انگلیس برای مسائلی مانند برابر نژادی و بی‌عدالتی اجتماعی ژست می‌گیرند، برابر ایران هم این کار را می‌کنند و این ربطی به (مسائل) ایران ندارد و در تمام بازی‌ها این کار را انجام خواهد داد».

چرا بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلستان در ابتدای بازی‌ها زانو می‌زنند؟ + عکس

اما ایسنا در مطلب مفصلی تاریخچه این عمل را بررسی کرده و آغاز آن را واکنش‌های پس از قتل جورج فلوید دانسته است و «این جا بود که بازیکنان لیگ برتر انگلیس به صورت نمادین پیش یا پس از سوت بازی، زانو می‌زدند تا مخالفت‌شان را درباره رفتارهای تبعیض‌آمیز علیه سیاه‌پوستان اعلام کنند. آن‌ها حتی این حرکت را در یورو ۲۰۲۰ انجام دادند.»

هرچند این حرکت با مخالفت‌هایی مواجه شده است ولی «ساوتگیت، سرمربی تیم‌ملی انگلیس در جریان یورو ۲۰۲۰ در واکنش به این که زانو زدن خاصیت خودش را از دست داده، گفته است: "ما در شرایطی هستیم که به نظر می‌رسد برخی فکر می‌کنند این یک موضع سیاسی است و به همین دلیل با آن موافق نیستند. اما این دلیلی نیست که بازیکنان ما این کار را انجام می‌دهند. ما از یکدیگر حمایت می‌کنیم."»

چرا بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلستان در ابتدای بازی‌ها زانو می‌زنند؟ + عکس

این مساله به حوزه سیاست انگستان هم وارد شد و موافقان و مخالفانی پیدا کرد. 

با همه این اوصاف، حالا بازیکنان تیم‌ملی انگلیس در دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قصد دارند زانو بزنند تا اعتراض‌شان را نسبت به مسائل مختلف اجتماعی در یک رویداد بزرگ دیگر اعلام کنند. گرت ساوتگیت، سرمربی انگلیس درباره این تصمیم تیمی توضیح داده است: "این چیزی است که ما به عنوان یک تیم برای آن ایستاده‌ایم و برای مدت طولانی انجام داده‌ایم."

چرا بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلستان در ابتدای بازی‌ها زانو می‌زنند؟ + عکس

بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلستان در ابتدای بازی با تیم ملی کشورمان نیز زانو زدند.

نظرات کاربران
Hoseen
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
سلام هم وطنان عزیز م من از تمام شماایرانیان عزیز عاجزانه خواهش میکنم ازتیم ملی فوتبالمان که همیشه دل ما مردم را شاد می‌کردند حمایت کنیم من ۵۸ سالم هست وهیچوقت مثلااین دوره بازیکنان باکیفیت نداشتیم واگر ایرادی هم هست به بعد از جام جهانی موکول کنیم وبعد دنبال مقصرین که همان موقع باتعویض مربی تیم ملی ضربه بزرگی به تیم ملی وارد کردند وما ان موقع هم بازی را باختیم هم شرافت ومردانگی را باختیم ولطمه بزرگی به جامعه ورزش زدند وگرنه این تیم ملی بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران است وبازیکنان با غیرت وباتعصبی هستند که با وجود شکستگی بینی هنوز می‌خواهد بازی کند منظورم آقای بیرانوند هست واگر آن اتفاق نمی افتاد حتما نتیجه چیز دیگری بود به هرحال الان وقت آن است که پشت تیم ملی مان باشیم واین راهم بگویم به عنوان یک برادر کوچک خواهش میکنم که هیچوقت نظراتمان را به کسی تحمیل نکنیم همیشه ورزش جدا ازسیاست بوده است وما باید الان همه جوره پشت بچه های عزیز تیم ملی باشیم واین راهم بگویم اگر انگلیس هر وقت دیگر با تیم ایران بازی کند بدون آقای کی‌روش هیچوقت نمیتواند این نتیجه را قم بزند به هرحال اگر می‌خواهیم تیم ملی مان سر بلند ازبازیها خارج شود.باید ازانها حمایت کنیم واعتراظاتمان را بعد ازبازیها انجام دهیم من ازشما مردم با گذشت وخونگرم ومهربانم عاجزانه خواهش میکنم پشت تیم ملی مان باشیم وازانها حمایت کنیم قول می‌دهم اگر اینطور شود این شیر مردان ویوز پلنگ‌ها که فرزندان این مرز وبوم هستند کاربزرگی در جام جهانی انجام می‌دهند وباعث سربلندی وخوشحالی مردم بزرگ ایران می‌شوند به امید آنروز (یک عضو کوچک از خانواده ایرانی)
علی نصیری
| United States of America
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۸
این قدر دیشب پشت سر تیم قطر حرف زدن تو اخبار ایران و خصوصا اقای خیابانی..که سر تیم ملی امد....
سلام
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
اگه ورزش از سیاست جداست چرا همه مسایل ورزش و تصمیمات مهم آن رو سیاسیون میگیرن بزارن در همه زمینه ها خود ورزشکاران تصمیم بگیرند ، خود حکومت ورزش و بشدت سیاسی کرده حالا چرا ؟ خدا داند و ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
فعلآ که ما در برابر انگلیس زانو زدیم
سامانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
مردم خوب میدونند چرا زانو زدند
اهورا
| United States of America
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
داداش اینا میخوان ماست مالیش کنن من خودم مصاحبه سرمربیش دیدم ازبازیکنانش خواست به احترام مردم ایران وکشته شدگان زانوبزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹
والله من میخواستم زانوزدنشون رو توی تی وی ببینم اما چون غذام رو اجاق بود از ثانیه55 دیدم، واون صحنه رو از دست دادم، اما اینکه تیممون خیلی خوبه و اینا ، اغراقه. واقعا به غیر از گل اول طارمی دیگه بقیه بازی ایران صفر ، یعنی مربی وسر مربی و هر چی پول خرج این تیم شده صفر. البته که باید کل اعضای تیم ملی پاسخگوی آبروی رفته ایران باشن.لازمه باید مربی هم سریعا عوض بشه.برگردن بیان خونه تابیشتر از این گندش در نیومده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۹
جالبه تمام شیطنت ها مربوط به کشور و مردم انگلستانه این هم که گفتن ربطی به مسائل ایران نداشته همین هم از شیطنت شون هست
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
واقعا باور کردی یا خودت رو زدی به کوچه ی علی چپ؟! هنوز یادمون نرفته ترجمه ی صحبتهای رونالدو که گفتند گفته من از صهیونیستها بدم میاد و آدم کش هستند و غیره ولی اصل ترجمه این بود که به کودک سوری گفته بود تو قهرمانی و... و یا ترجمه ی سخنان کیروش دو روز قبل بازی که در جواب سوال خبرنگار گفت چقدر پول میدی تا جوابت رو بدم؟ ولی ترجمه شد چقدر پول میگیری تا این سوال رو بپرسی ! خلاصه شاید خیلیها پنبه بکنن گوششون و یا خودشون رو بخواب بزنن و یا منفعت و پولی گیرشون بیاد بابت دروغ یا متوجه نشدن واقعیت! ولی عموم مردم میفهمن و یا بلاخره واقعیت رو میبینن و میشنون و متوجه میشن مثل خودم که سال هشتاد و هشت تمام قد از اصولگرا و احمدی نژاد طرفداری میکردم ولی الان برام اصلا نه اصولگرا و نه اصلاح طلب حناشون رنگی نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
روباه مکاره انگیلیس
ناشناس
United States of America
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۸
زانو بزنید چرا که نه
ایران را وقتی که بود ،،هیچ ملتی نبود
زانو بزنید ک فرمانروایی زمین ایران و ایرانیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
با این همه حف از ایران پس پرچم آمریکا اونجا پایین اسمت چی میگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۵
آمادگی جسمانی و شرایط فیزیکی تیم فوتبال انگلیس کاملا مشهود بود.وقتی نگاه می کردی دسته ای تپل قرمز جلوی یه عده چالاک بازی می کردند.ما باید در زمینه آمادگی جسمانی و قلیان میوه ای تا ۱۲ شب تجدید نظر کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۶
همه ظلم وخون که توی تمام دنیا ریخته میشود سر منشآ آن از انکلیس بوده
هست ونیست ملتها رو از چند صد سال پیش وتا همین امروز به غارت بردن
با دخالتهای ظالمانه مرزهای کشور ها رو طوری ترسیم کردن که اقوام در دو طرف مرز باشند و مسبب اختلاف بین کشورهاباشند
خوب دقت کنید همین ایران خودمان را در زمان قاجار چه کار کردن
هندوستان رو چه کار کردند
عراق سوریه ترکیه و....
لعنت به انگلیس خبیث
و وای به سرنوشت کاسه لییسان
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
همش تقصیر دژمنه... همه میدونن ما چقدر خوبیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۱
مقصر اصلی تغییر رییس فدراسیون در ۹ ماه قبل بود.و بعد از ان بازی پشت پرده و تاخیر انتخاب رییس جدید و بعد از ان تعویض سرمربی مدام وقت کشی کردند چرا؟؟؟؟
و در اخر اه و نفرین اسکوچیچ دامن فوتبال را گرفت
آشنا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
آه ونفرین مردم چی
په په
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۵
ورزشکارانشون هم از روش های فریب کاری استفاده میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
تمام این بازیکنان از زیر قرآن مادر ۳شهید رد شدن...بهشون گفت ازتون میخوام سرود ملی را با سربلندی ک صدای بلند بخوانید..ولی دروازبان بان ما علی چنان سرش را گرفته بالا و چسب رازی به لبانش زد که انگار چ خبره..قول دروغ دادن به مادر شهید راه مملکت جوابی جز این نداشت...اصلا شیعه بودن و اسلام بودن به کنار آقایونی که دم از آزادی انسانیت میزنید حداقل انسانیت را بجا میاوردین و به قولتون به مادر شهید وفادار بودین..تا این بلاسرتون نیاد...زنده باد ایران..زنده باد اسلام...زنده باد امنیت کشورم رهبرم سید علی...
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
اگه زانو زدنشون برای بی عدالت اجتماعی هست که باید تا آخر بازی در برابر ایران زانو می زدن و برای مردم دلشکسته و اسیر کشورم زار زار گریه می کردن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
اگه بیراوند تا آخر بازی تو دروازه بود عمرا گل میخوردیم. کاش بجای بیراوند یه دروازه بان بهار و کارکشته ترو با انگیزه ومحکمی رو جایگزین میکردم. حسینی انگار اومده بود زمین تمرین .این همه دروازه بان قوی و شجاع و نترس داشتیم. چرا حسینی . کاش تا دیر نشده و بیشتر ازین ابروی فوتبالمون نرفته. واگر امکانش هست جایگزین بزارن بجای حسینی
عرفانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
واقعاً حال آدم بهم میخوره از امثال شماها . اینقدر بی انصاف و هپل !!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
تیم ایران به مردمش باخت به هم وطنانشون باختن خائنا وقتی سرود جمهوری اسلامی نخوندن هزاران نفرین پشت سرشون بود که باخت کنن تا دیگه به وطنشون خیانت نکنن من و خیلیها وقتی سرود اسلامی ایران نخوندن اشکمون سرازیر شد که نامردی وطن فروشی تا این حد؟اگه سرود خونده بودن حتی با این باخت باعث افتخار بودن ولی الان باعث ننگ ایران شدن آبروی ایران بردن پول ایران میخورن بعد دل دشمنان ایران و اغتشاشگرا فتنه گرا شاد کردن اینا تا موقعی که به وطنشون خیانت میکنن هیچ وقت پیروز نمیشن فقط باخت میکنن با چه روحی میخوان بیان ایران وطن فروشا
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
سرتو مثل کبک نکن زیر برف ...
بخشی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
نه بابا
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
خجالت بکشید زانو زدنشون واسه اعتراض به ظلم که در بازی ما هم لازم شد و اینکه چون هر کشوری جرات این کار را ندارد انگلیس پیش قدم هست به خاطر فرهنگ بالاشون. ممنون تیم ملی انگلیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
بچه ها توان مساوی با انگلیس را داشتند .بیست درصد از توانشون دراین بازی استفاده کردن بدلیل همسویی با مردم ستم دیده ومظلوم ایران که یک عده کمی به نام حاکم ومسول حکومت برده داری ودبکتاتوری خودرا دیکته میکنند به این مردم ساده ومظلوم که سردرگم هستن وبا این شیوه اعتراضات ارام میکنند قلب خود وهم میهنان خودرا ولی برای رهایی از چنگان این خون اشامان باید همه بپا خیزید وکاری بزرگتر از این شیوه انجام بدهید تا ارامش واقعی را تجربه کنید همه اقشار ثروتمندان فقیران باسوادان بی سوادان نظامیان همه اقشار مطمئن باشید اوضاع بر همه شما بهتر میشود بعد از برکناری این رژیم افراطی ودیکتاور ودزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
زنده باد ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
تمام دنیا میدانند بازیکنان انگلیسی به احترام ملت ایران زانو زده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
حسینی مقصر اصلی باخت ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
وقتی آقای تاج ناباورانه با کمک مافیای پشت پرده رئیس فدراسیون میشه اون هم بعد از پرونده سیاه ویلموتس جز یأس و ناامیدی چیز دیگری انتظار نمیرف وبا ناجوانمردی اسکوچیچ را برکنار کرد مشخصه باید تاوان بده که البته یه کشور تاوان تاج ودارودسته فوتبال مافیایی رو داد(هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
مقصر اصلی باخت ایران رئیسی است که با دیدار بازیکنان در آستانه سفربه قطر حاشیه را زیاد کرد و روحیه بازیکنان را ضعیف کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
بعًضی ها چقدر بی شعور هستن اینا برای بی عدالتی درایران زانو زدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
فشار افکار عمومی از ایران تا کل دنیا قیام کردند علیه بازیکنان خوب تیم ملی گناه اینها چیست چرا مردم فوتبالیست ها را قضاوت بی خود میکنند بجای حمایت از تیم دشمنان کشور را شاد میکنید خاک بر سرتان ادعای روشنفکری هم میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
یعنی تا زانو رد کردن برامون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱
این فریب کاری های امثال انگلیس و آمریکا و... باور نکنید که پشیمونی داره
مسافر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
واقعا شرم آوره همه معانی رو تغییر میدین. همه مردم دنیا میدونن که زانو زدن بچه های تیم بریتانیا برای چی بود. اما انگار شما نمیدونین پس من بهتون میگم. تیم بریتانیا به احترام قیام مردم و مخصوصا دختران شجاع و شیر دل ایران و برای اعتراض ... بود. یک همبستگی با مردم ایران که روحیه سلحشوری و پهلوانی و نوع دوستی اونها رو میرسونه و قابل ستایش هست
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
زانو زدن آنها برای ملت داغدیده و ستم کشیده ایران بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
میخوان بگن همه ملتها دربرابر مازانو میزنن ازفامیلا مسترجیکاک هستن خوبی شون اینه که دولتمرداشون همه کشورها رومیچاپن بخاطرملت خودشون ما برعکس
احمد
United States of America
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
ای کاش سیاست راباورزش قاطی نمیکردیم بعدشم دوستان میگن چون تواعتراضات هم وطنانمون کشته شدن یانمیرفتن جام جهانی یاشادی نکنن این مسابقات باشکاهی یاتدارکاتی نبودکه انجام ندن ۴سال انتظارکشیدیم تاشروع بشه وتیم بره بازی کنه اصلادست فدراسیون وتیم ملی نیست که بخان به وقت دگه موکول کنن درثانی جدای ازکشته شدن مردم ازنیروهای ... هم کشته شدن نبایدبه خاطرفوت تعدادی ازمعترضین ونیروی انتظامی بازی ملی روانجام ندادیاتحریم کردبعدشم وجداناکدوممون به خاطرفوت یکی ازهم محله ایمون حتی جوان هم باشه اگه مراسم عروسی داشتیم مراسم جشنمون راعقب انداختیم؟؟؟یاتواتفاقات متروپل.پلاسکو.وهمین چندهفته پیش شاهچراغ کدوم مراسمهای جشن انجام نشدهمه مابه خاطردردسریک تالارحضرنیستیم حرمت خانواده متوفانگه داریم حالاچطورتوقع داریم تیم ملی توجام جهانی که چندسال انتظارشوکشیده شرکت نکنه بازبه خاست عموم احترام گذاشت وسرودملی رونخاندبیش ازاین نبایدانتظارداشت درصورتی سرودملی وپرچم ربط به هیچ نظامی نداره مربوط به کشورهست وکاراشتباه نظام تاغیر این نمادملی ایران هست
ناشناس
Turkey
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
سلام به همه ايرانيهای عزیز به غیرازاونهایی که طرفدار این دولت بی شرف .دزد.زورگووآدمکش هستن منم خیلی ازاین باخت ناراحتم ماهمون موقع که تاج بدزات راس کاراومدوکی روش حروم خورروآوردکه دوتاشون کلی پول به جیب بزنن فاتحه تيم روبایستی بخونیم همون موقع تاج گفت من به فکر مردم هستم که‌ این هم یکی از اون دروغهای بزرگ بود اون فقط به فکر جیب خود بود چون همه مردم ازاومدن دوباره کی روش ناراضی بودن ولی اون کارخودشو کرد که نتیجش این شدهنوزهم دیرنشده همین الان هم مربی عوض بشه دیرنشده
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
ربطش دادی به فلوید؟
ای ساندیس سایبری
شیدا
France
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
زنده باد ایران وایرانی
ببر بهمئی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
زنده باد لر
ایران سربلند
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
این حرکت هم از انگلیسی های بیشرف و روباه صفت، یه ادا اصول و مانیفست توخالیه.
نه حقوق بشر می دانند نه ضد نژاد پرستی نه حقوق ملتهایی که استعمار و استثمارشون کردند و نه دزدی ها و چپاولگری هایی که از ملتها و کشورها کردند.
فقط و فقط یک مانیفست توخالیه مثل کارای دیگه شون.
# روباه پیر
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
تیم ملی انگلستان ، همیشه در برابر تیم هایی که دولتمردان آن تیم مسائلی همچون حقوق بشر و حقوق زنان را رعایت نمی‌کنند و همچنین کشورهایی که جنگ را شروع کرده اند و باعث کشتار مردم خودشون و مردم کشورهای دیگه هستند زانو می زنند ، اینو همه اهالی فوتبالی و ورزشی می دونن اونوقت شما خیلی راحت دروغ پراکنی می کنید
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
آقایون و خانومای پرفسور تیم ملی انگلیس بعداز کشته شدن جرج فلوید آمریکایی بدست پلیس شون برعلیه نژاد پرستی این حرکت و قبل از همه بازیهاشون میکنند میتونید قبل از بازی بعدشون هم جمعه ببینید بااین حرفهاعمرتونو تلف نکنید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
انتظار نمی ره غیر از این هم چیز دیگه ای بگید. رسانه که دست شماست پس هر چی عشقت میکشه بنویس . عاقلان دانند.
اسلام شاهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
نیرنگ ترین مکار ترین روباه مکار انگلیس ها هستن ساده نباشید تاریخ را خوب بخونید دوستان اونا جیب مارا نزنن زانو زدنشان پیش کش از اب گلا لود ماهی میگرن انگلیس مستکبر غارتگر استعمارگر چپاول گر گلم فقط تاریخ رو خوب خوب مطالعه کنید بعد نظر بدین لطفا
عباس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷
اینا به خاطر ملت فلسطین یمن افِغانستان که نه سلاح دارندنه ثروت نه درآمد چرا زانو نمی زنند اگر دلسوز ملتها هستند ملت ما در شرایط سخت کرنا نه دارو نه واکسن نبود زانو نزدند چهل ساله ملت ایرا با تحریم سران انگلیس وآمریکا چهل ساله دارن با سختی زندگی میکنند جلو اونا زانو نمیزنند اشک تمساح است نه دلسوزی ملتهای مظلوم حقوق بشر غرب فقط برا منافع خودشونه میبرند ومیدوزند
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
از بس تیم قطر بدبخت را که به عنوان میزبان رقابتها بود را مسخره میکردن مجری های چاپلوس و خیابانی که تو گزارش کردنش مدام از قطر بد میگفت خوب شد حالا خودتون۶تایی شدین
محبوبه
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
سلام هموطن خوبه که یه یاد داشته باشیم هر چیزی که در این کشور پر اقفخارمون ایران وجود داره مال همه ی مردم ایران هست
تیم ملی ایران هم مال همه ی مردم ایرانه حالا با هر تفکر یا مذهب فرقی نداره
ما مثل همیشه حامی تیم قدرتمند ملی ایران هستیم
خوبه که هشیار باشیم وقتی میبینیم تیم ما برای ملت و همراه ملت هست
زنده باد ایران و ایرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کسی نیست برا بدبختیای خودشون گریه کنه
گریه‌شون بخاطر منافعی بود که از ایران میبردن و بعد از انقلاب دستشون کوتاه شد
سربازپیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
تیم فوتبال ما ندانسته چوب دوسر فلان شد .قبل از رفتن به قطر حرکاتی داشتن که مورد پسندمعترضین نبود وبعد هم که رفتن سرود ملی روقراعت نکردن ،بااین کارشون ازچشم مسولین هم افتادن ،بعد که با افتضا باختن ازچشم همه افتادن ولی دراصل جابجایی های بی مورد کی روش باعث این فاجعه شد وگرنه اگر میبردن بازدردل همه جاداشتن ،البته این نظرمنه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: