حسن روشن کارلوس کی روش و تاج را شست و پهن کرد | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۱۱۳
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - 22 November 2022
پیشکسوت تیم ملی گفت: باید به آقای تاج تبریک بگوییم که با این انتخاب شان می خواستند تیم ملی در جام جهانی کمتر گل بخورد و تحقیر نشود که به خواسته شان هم رسیدند.

حسن روشن کارلوس کی روش و تاج را شست و پهن کرد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

حسن روشن، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، درباره نتیجه ضعیف تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل انگلیس اظهار داشت: باید بابت این نتیجه درخشان به آقای مهدی تاج و نبی مشاورش تبریک بگوییم که با این انتخابشان می‌خواستند تیم ملی کمتر بخورد تا مردم را خوشحال کنند که دستتان درد نکند مردم را خوشحال کردند.

وی که از مخالفان سرسخت آمدن کی روش و خروج اسکوچیچ از کادرفنی تیم ملی بود، درباره این دیدار و سیستم تیم ملی تصریح کرد: واقعا باعث تاسف است! این چه ترکیبی بود؟ من وقتی دیدم ترکیب تیم ملی با سیستم ۱-۴-۵ چیده شده مطمئن شدم که ما حتماً می‌بازیم. من در صحبت‌های قبل از بازی گفته بودم باید با دو فوروارد بازی کنیم تا بتوانیم انگلیس را در زمین خودش نگه داریم. طبیعی بود که با این شرایط وضعیت به این شکل شود.

روشن با اشاره به تعویض‌های هجومی کی‌روش گفت: یک فوتبالیست در سالهای گذشته داشتیم بنام میثاقی که وقتی تیم چهار یا پنج گل عقب می‌افتاد تازه بچه‌های تیمش را تشویق می‌کرد تا بروند گل بزنند! کی روش هم میثاقی شده بود! چرا وقتی چهار، پنج گل از تیم انگلیس عقب افتادیم تازه به فکر آوردن سردار آزمون افتاد؟ اگر آزمون از اول در زمین بود و با دو مهاجم بازی می‌کردیم انگلیس آنقدر روی تیم ما فشار نمی‌آورد.

گلزن ایران در جام جهانی آرژانتین گفت: وقتی آب سر بالا میرود یک عده برای خودشان معرکه می‌گیرند. من نمی‌دانم این آقای تاج چقدر فوتبال میفهمد اما با این انتخابی که داشت بهتر است به جای دخالت در فوتبال برود برج سازی اش را بکند. آخر این بازی بود که تیم ایران کرد!!

پیشکسوت فوتبال کشورمان یادآور شد: ای کاش پولی که مهدی تاج به کی‌روش داد را به انگلیسی‌ها می‌داد تا لااقل به ما کمتر گل بزنند. چون اتفاقاً انگلیس‌ها اهل بخیه و حساب و کتاب هستند و این کار را حتماً قبول می‌کردند.

روشن درباره عملکرد بازیکنان تیم ملی خاطر نشان کرد: بچه‌های ما بد نبودند! آنها خودشان بودند اما با این نتیجه همه کاسه کوزه‌ها بر سر بازیکنان می‌شکند. چون تیم تاکتیک درستی نداشت. وقتی با سیستم کاملا دفاعی جلوی انگلیس به میدان برویم همین میشود.

فوتبالیست قدیمی‌کشورمان در پایان گفت: بازیکنان تیم ایران هیچکدامشان کم کاری نکردند، زورشان برای این بازی هم اینقدر بود. روش بازی مان غلط بود اما در نهایت تنها کسانی که ضرر می‌کنند خود بازیکنان هستند چون وقتی به ایران برگردند به شدت تحت فشار خواهند بود، در حالی که فشار اصلی باید روی تاج و کی‌روش باشد.

نظرات کاربران
ناشناس
United States of America
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱
این همه هزینه ازجیب مردم چرااین هم آخرش مربی داخلی باهزینه کمتربیاوریدتاج بایدتعویض شودمافیای فوتبال کیه.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
شیر مادر حلالت باشه ....تاج شخصا باید پاسخگو باشه .هر جند رانت و لابی اجازه نمی دهد که تاج مواخذه شود .. بدبخت اسکوچیچ که با دسیسه طارمی و جهانبخش سرنگون شد ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶
جان خودت از روی صداقت صحبت نکردی خدا را گواه بگیر اگر شما مربی بودی حاضر می شدی کریمی -عزت الهی - مجید حسینی - روزبه چشمی - محمدی و انصاری فرد و کاپیتان تیم را که از بعد از جام جهانی قبلی تا کنون اکثرا نیمکت نشین هستن و بازی نمی کنند و شرایط سنی انها علاقه به حرکت را از انها گرفته به تیم دعوت کنی و این افراد در زمین واقعا نمایندگان ایران نبودند بلکه ذخیره های باشگاهای مختلف بودند و دست پنهان خداوند که ناسپاسی از مرد کروات جبران شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
من به تاج وروشن وووکارندارم ولی خو ب راست میگه هرآدم احمقی فقط فوتبال دیده باشه میفهمه ولی توایران همه سرمردم کلاه میذارن بازیکنادرمقطعی باغیرت خودشون همه کارمیکنن وبعدبقیه مثل کی روش منم منم میکنه
ازیزد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
آقای روشن که الان باید گفت خاموش واقعا خاموش
یعنی شما باین ای کیو متوجه دسیسه بازیکنان نشدید ایا متوجه نشدید برخی بازیکنان به عمد بازی خودرا ارایه نکردندو دایم به دنبال خطای عمدی بودند تا اخراج شوند.؟؟|
چه ربطی به کی روش دارداقای روشن لطفا خاموش بشید
کی روش بهترین گزینه هست از برخی ایرانی نماها غیرتش بیشتر هست
لعنت به وطن فروش خاین در هر کسوتی که هستند.
وطنم ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
دمت گرم درست گغتی من یه نمونه حسین کنعانی رو چند بار دیدم که واقعاً بد بازی می‌کرد وفقط الکی میدوید ودومین هم روزبه چشمی که دقایق اول پنالتی داد که شانس آوردیم داور نگرفت، انگلیس تیم خوبی نبود ما خیلی بد وبدون برنامه بودیم شاید هم دلیلش حواشی تو کشور وفضای رسانه ورزشگاه باشه، ...
غلام
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
... تیم کی روش جام جهانی قبل هم آبرومونو برد با ۹۰دقیقه دفاعی بازی کردن بعد میگی کی روش خوبه
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
از بالا تا پایین این نظام رانت خواری و چپاول بی داد میکند و فوتبال هم بخشی از همین سیستم است که آلوده شده است.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
پهلوان دور گود.
آخه مرد حسابی شما جو دور وبر تیم رو ببینید بعد افاظه کلام بفرمایید.درود براین افراد ملی پوش که با تمام این بی مهرهایی که داره اتفاق میفته باغیرت وتعصب بازیشان رو انجام دادند.اگر بیرانوند آسیب نمی دید وشیرازه تیم به هم نمی خورد.این اتفاقها می افتاد؟ واین تعداد گل رو می خوردیم؟.یک عده وطن فروش خائن هم مثل روباط داخل ورزشگاه نشستن که همه روی اعصاب بودند.خود شما به کشمشی گرم وبه عدسی سرد میشی آقای حسن روشن اگر شما داخل زمین بودید وبجای طارمی بازی می‌کردید فکر می کنید چه گلی می کاشتید؟
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
خاک بر سر کسی که کیروش را اورد مگه بازی قبل ژاپنی که تیم نبود نباختیم همش دفاعی با تفکرات کج فهم چرا اسکوچیچ رو برکنار کردید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
چوب خدا صدا ندارد
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
اقای‌روشن‌اصلا‌جان‌کلام‌وحرف‌حساب‌راگفتند‌واقعا‌این‌چه‌بازی‌بود‌چرا‌سردارازمون‌دردقایق‌پایانی‌امد‌چرابازیکنان‌میل‌ورغبتی‌برای‌بازی‌نداشتند‌اه‌اسکوچیچ‌تیم‌ملی‌راگرفت.
عزیز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
آقای تاج یک اختلاس گره که با ندانم کاریها و باند بازی ها مجددا به فدراسیون فوتبال و آن بعنوان رئیس بازگشت
ایشان چند سال پیش در تلویزیون ظاهر شد و گفت بعلت بیماری قلبی نمیتواند ادامه دهد
نمیدانم چه شد که جان سالم بدر برد تا تیم ملی را اینگونه ضایع کند
خدا میداند چه زد وبندی با کی روش حقه باز داشته که مجددا با کنار گذاشتن مربی قابلی چون اسکووئیچ در صدر فدراسیون فوتبال ایران قرار گرفته
رئیسی که نسبت به سرود کشورش بی تفاوت باشه همان بهتر که بدین گونه افتضاح شود
اگر بازیکنان تیم ایران در مقابل ولز از خواندن سرود ملی خودداری کردند آن شاالله به بدترین شکل از جام جهانی خداحافظی کنند
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
آقای روشن عزیز روزی که تاج با اون پیشینه زیبا در راس فوتبال قرار گرفت چرا داد نزدی الان دیگه دیر شده
بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
احسنت آقای روشن این تاج اصلامیدونه فوتبال چیه که بااون کی روش دارن باپول ایرانی ها همه کاری برانابودی فوتبال انجام میدن
سبحان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
اول برید یقه اونایی رو بگیرین که دو هفته تمام تیم ملی رو کوبیدن روحیه مهمه تو فوتبال ،این بنده خدا ها قبلش اونجوری بهم ریختن بعدم که تو زمین اونهمه فشار بود روشون
چقدر شما بی انصافید ،خدا جای حق نشسته ولی کس دیگه جای کی روش بود محال بود اونجوری برنه تو دهن گزارشگر انگلیسی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: