اوج عصبانیت کی روش بعد از گلباران ایران | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۱۳۸
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - 22 November 2022
سرمربی تیم ملی ایران حرکت عجیبی نسبت به هواداران خودی در دیدار مقابل انگلیس انجام داد.

اوج عصبانیت کی روش بعد از گلباران ایران

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

هیچ‌وقت در تمام سال‌های طولانی دوران مربیگری‌اش چنین شکست سنگینی را تجربه نکرده و تیمش تا این اندازه آشفته، بی‌نظم و بی‌برنامه نبود و با وجود اینکه قصد داشت باز هم مقابل یک تیم بزرگ عملکرد تدافعی ارائه کند، اما غافلگیر شد و آنالیز درستی که گرت ساوت‌گیت از او داشت، موجب شد تا ایران ۶ گل بخورد و عصبانیت مرد پرتغالی به اوج برسد.

کارلوس کی‌روش، در آخرین بازی که هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده داشت و نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند، با نتیجه ۶ بر یک در هفته چهارم مرحله مقدماتی در قاره آمریکای جنوبی مقابل اکوادور شکست خورد و به پایان کارش در این تیم رسید، اما او امروز هم چنین نتیجه‌ای را همراه با تیم ملی ایران متحمل شد تا به شدت خشمگین شود و با هواداران خودی درگیری پیدا کند.

سرمربی تیم ملی ایران که در سومین مسابقه جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل بوسنی و هرزگوین با نتیجه سه بر یک شکست خورده و در دور نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ هم سه بر صفر برابر ژاپن مغلوب شده بود، امروز هم دوباره یک باخت سنگین دیگر را در دوران مربیگری‌اش و همراه با ایران تجربه کرد.

کی‌روش که ترکیب عجیبی را برای نخستین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس چیده بود و قصد داشت با انتخاب نفرات دفاعی‌تر، کار را برای سه شیرها و مهاجمان زهردار این تیم سخت کند، با باخت ۶ بر ۲ این دیدار را به پایان رساند.

گل‌های پیاپی انگلیس که در هر دو نیمه ۳ بار دروازه تیم ملی ایران را باز کردند، کارلوس کی‌روش را به شدت خشمگین کرد و شرایطی به وجود آورد تا او با تماشاگران خودی درگیری لفظی شدیدی پیدا کند.

کی‌روش در جریان نیمه دوم(احتمالا پس از دریافت گل پنجم) رو به تماشاگران معترض که پشت نیمکت خودی نشسته بودند، کرد و ضمن درگیری لفظی با آنها، با اشاره دست از این هواداران ایرانی خواست ساکت شوند؛ صحنه‌ای که از دید دوربین‌های تلویزیونی دور ماند، اما توسط عکاسان شکار شد.

منبع: ورزش 3
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
این هم مربی است یا مربا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
همش فیلمه ...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
دوباره دنبال دلیل می گردین تا کی روش را قهرمان کنید؟
ما و بقیه باید از ایشون عصبانی باشیم یا ایشون از بقیه؟
بس کنید.....

کی روش چه گلی به سر خودش در این 80 سال و 8 سال قبل ایران و بعد کلمبیا و بعد مصر زد که دست ازش برنداشتین؟
مهشید شاهرودی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
تروریستهای سعودی دو بر یک آرژانتین رو بردن اونوقت ما مفتضحانه باختیم
اصغر چاوشی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
چرا چرت میگی تروریست کیه نژاد پرست اونها تمرکز کردن رو بازی شون هزینه کردن برای تیم ملی شون آرژانتین بردن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
تروریست تو و همفکران هستین که در مورد بقیه اینجوری فکر میکنید
داریوش بهراد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
تروریست تو و امثال تو هستین که رفتین توی کنسول عربستان رو آتش زدین تا بهانه بدین دست دشمن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
اون تروریست انسان هست شما چی آدم کوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۱
دست بردارین از این طرز فکرای خشک و بیجا. خرج کردن برنامه ریزی دارن، مثل تیم ملی ما باند بازی ندارن. نظر ندین خیلی بهتره. به جای اینکه خودمون رو درست کنیم گیر میدیم به این و اون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
تروریست تویی که کودک میکشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
وقتی‌دعای مردم پشت سر آدم نباشه
ایرانی باغیرت
| Netherlands
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
تیم ملی صعود میکنه چشم تو و امثالت هم کور.
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کی روش این موضوع به تو ربط ندارد یک موضوع داخلی است بین مردم و حکومت
ایرانی باغیرت
| Netherlands
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
موضوع داخلی بین مردم و حکومت؟ پس مرض دارید کثافت کاریاتونو به ورزش ربط میدین؟ کسی از شما نخواسا برین استادیوم ابروریزی کنید. خودتون فرهنگ ندارین ابروی خودتونو بیشتر نبرید. تیم ملی صعود میکنه و افتخار می افرینه و چشم هر چه بدخواه تیم ملی و وطن فروش کور. صدتا مهسا امینی رو با یک امتیازی که باید از ولز و امریکا باید بگیریم عوض نمیکنم. کشتین مارو با شعارهای درپیتیتون. هر کی در مورد تیم ملی حرفی بزنه با من طرفه. تیم ملی خط قرمز. شما بیجا میکنید میاید ورزشگاه شعار سیاسی میدید. غلط کردید
وُجدان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۹
با اون کاربر به نام ایرانی با غیرت هستم،خووب گوش کن، اول بهمون همینجا در حظور همه بگی تو پول چیو میگیری؟؟؟ چند گرفتی حالا؟؟ چند میگیری؟؟؟! سایبری دیگه چه خبر؟؟؟!! چند میگیری حَواس مردم رو پرت کنی سمت خودت و اینجا عصبانیشون کنی واسه یه سری اهدافی که نمیشه کامل اینجا گفت و مردم با یه جستجوی ساده میتونن از ماهیت (...سایبری هایی مثل شما) سر در بیاره:) این نوع دفاع کردنت از نظام و کیروش دو حالت داره : یا کوری اگه باشی هم میشنوی، اگه کور و کَر هستی خب بهت حَق میدم،(این یه حالتش) حالت دوم تو خیلی آدم فروش و وطن فروش هستی و واقعا ذاتت رو تاریکی مطلق تصاحب کرده که مرگ این همه بچه رو نمیبینی و نمیخوای ببینی و ...، و خیلی دلم به حال روحی که درون تو هست میسوزه حیف این روح که با دادنش به دست خدا به تو، درون توست... خدا توی آیه ای میگه:و همانا کسانی هستند که مُهر بر چشمهایشان و گوشهایشان زدند، و ما آنرا برایشان بیشتر میکنیم (بخاطر حماقتشان) میدونی طبق این حرف خدا شما خدازده ایید:) برات دعا میکنم برای خوانوادت دعا میکنم که راه درست رو انتخاب بکنی و خدا هم نگاهت بکنه خدا از تاریکیها پاکت کنه.... ممکنه روی این حرفای من جِبهه بگیری و عصبانی شی... ولی بدون جدا از همه این حرفا یه فکری به حال خودت بکن از دست رفتی رفیق...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۱
متاسفم واسه افراد تند رو و بی منطقی مثل شما که واسه گرفتن یه امتیاز از ولز داری آرزوی مردن هم وطنت رو میکنی. به والله که امثال تو از انسانیت بویی نبردی و حیف از اسم انسان که روی تو گذاستن. به جای تند روی کردن برو ببین چی داره به سر مردمت تو همه شهرها میاد
مم
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
این کسی که اسمش وجدان هست
داداش چرا انقد چرت پرت میگی
به قول دوستان مافیا نوار خالی پر میکنی
یه جمله نفهمیدم چی میگی از بس چرت وپرت گفتی
خوبه فقط می‌نویسی اگه پیشمون بودی تا الان همه گوش هاشونو گرفته بودن
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
دعای مردم پشت این تیم نبود فقط می شوداین را گفت
ایرانی باغیرت
| Netherlands
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
خفه وطن فروش. از طرف خودت حرف بزن. همه ما همراه تیم ملی هستیم. صدتا مهسا امینی رو با برد تیم ملی برابر ولز و امریکا عوض نمیکنم. صعود میکنیم و چشم همه ی شما کور.
ایمان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
دراولین مسابقه كه مربیگری میكردم،دعا كردم و از خدا خواستم كه برنده باشم،اما نبردیم!
فهمیدم تیم مقابلم هم خدا دارد...
از آن پس تلاش كردم.

سر الكس فرگوسن
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
کی روش خان ، دسترنج اسکوچیچ از گلوت پایین نمی ره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
بی ادبی تیم ملی، به سرودملی یکی ازعومالشکست شون شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
قضاوت نکنید.برید کلیپ کامل این حرکت کیروش رو ببینید.مشخصه داره تو این تصویر چکار میکنه........حتما ببینید.
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
بله برید فیلم کامل و ببینید بعد حواله کنید این تعبیرات وتفسیرات واکنشهای سریع دردسری شده برای موفقیت‌های ایران مشکل مال آلان نیستا بدبخت اونایی که دارن بیرحمانه داوری میشن
اصغر چاوشی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
آه اسکوچیچ و مردم گریبان تیم ملی رو گرفنت . وقتی با باند بازی اسکوچیچ انداختن بیرون کیروش اتوبوسی رو آوردن همین میشه نتیجه اش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
آه اسکوچیچ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
واقعا باید خجالت کشید چون دیگه نامی از ما جز دروغ نیست
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
برگردیم نظریک مربی ملی روازتیم حریف قبل از بازی ببینی مشاهده میکنیم که این آقاباچه روحیه ای بازیکنارو جلو تیم کوچک میکنه نتیجش میشه افتضاح و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
برید عربستان را ببینید خجالت بکشین
ایرانی باغیرت
| Netherlands
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
تیم ملی تاچ سر تو و اربابت عربستانه
عباس رشیدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
سلام خدا این بازیکنان تیم ملی فوتبال را به این دلیل ذلیل کرد که آنها صادقانه وارد میدان بازی نشدند آنها اجازه ندادند قبل از بازی سرودملی کشور خوانده شوداین یعنی به نوعی خیانت کسی که درهر مسندی صادقانه کار نکند خدا را در نظر نگیرد آخر عاقبت او دراین دنیا ودرآخرت نابود می شود
ایرانی باغیرت
| Netherlands
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
از طرف خودت حرف بزن. تیم ملی از گروه صعود میکنه چشم بدخواهانش هم کور
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
تماشاگر نبودن که.یه مشت خائن وطن فروش بود
ایرانی باغیرت
| Netherlands
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
ی مشت بیشرف وطن فروش و بی غیرت بودن ولی صعود میکنیم و این حسرت بر دلشون میزاریم براشون بمونه. صدتا مهسا امینی رو با برد مقابل ولز عوض نمیکنم. صعود تیم ملی مهمتر از همه ی ماست. باید صعود کنیم
وطن پرست
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
آه اسکوچیچ بد جوری گرفت.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
کی روش با تاج شریکه! او که نتوانست تیمهای دو کشور را بالا ببرد ! با مفتخوری حاصل زحمات اسکوچیچ را توسط تاج (سریکش) صاحب شد و این لقمه حرام در گلویش گیر کرد ! او شخصیت ورزشی و مردانگی ندارد ! وگرنه زحمات اسکوچیچ را مفتخوری نمیکرد...
اکرم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
آه آقای اسکو و نورافکن موجب این باخت سنگین وتلخ شد
چون حق اسکو را ازش گرفتن وبه کی روش دادن
تاج باید برود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
دنبال مقصر نگردید مدیریت فاسد فدراسیون ماست که بعد از این همه خسارت به فوتبال و کشور دوباره به مسند قدرت نشست...آیا این فوتبال با این رئیس فاسد باید افتخار بیاره به کشور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶
هر کس جای این بی شخصیت بود نشستن جای آقای اسکوچیچ را نمی پذیرفت حالا هم مانده و شق القمر با یوگی و یاران
ایرانی باغیرت
| Netherlands
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
صعود میکنیم و به کوری چشم هر کی نمیخاد ببینه
جکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
حالا اگر اسکوچیچ بود و 6 تا میخورد، بعد از بازی یه نامه از دادگستری میومد، همونجا وسط زمین اعدامش میکردن!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۰
ناموسن بدترین مربی تاریخ ایرانه....اخه بگو تو چه گلی به سر مصر و کلمبیا زدی حالا میخوای به سر ایران بزنی..کیروش از خودش چه سابقب درخشانی داره؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹
بنازمممم
ایرانی باغیرت
| Netherlands
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
صعود میکنیم و چشم هر کی نمیتونه ببینه کور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹
... ابرو هرچی ملته بردید، ببینید سعودی ها چه ها کردن ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳
تمام مردم به لج حکومتی بودن تیم ملی برای باختنش دعا کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۴
کی. روش هم امد جز ادما
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹
سر مربی که چیدمان بلد نیست
چوب خدا بی صداست
آقای به اصطلاح خاص
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
مامسلمونا به دعا و عقاید دینی خودمون پایبندم بی احترامی به جامعه اسلامی و مردم مسلمانش نتیجه این میشه غرور بیش از حد باعث شکست میشه یعنی بانخوندن سرود ملی میخواستی دل کی رو خوش نکنید دل آنهایی که دوستتون دارند و براتون دعا میکنید یا مشتی انسان وطن فروش بی غیرت که با شعار زن .....میخواند بی غیرتیشون را ثابت کنند چوب خدا بی صداست این مملکت صاحب داره هرچه دلتون میخواد بتازید
ایرانی باغیرت
Netherlands
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
ایران صعود میکنه و چشم بدخواه تیم ملی هم کور بشه.
جواد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
بهمين خیال باش
تنها
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
ایران باید صعود کنه ومطمعنم صعود میکنه.به افتخار ایرانی اصیل وباغیرت
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۷
ایرانی باغیرت تو اگر غیرت ایرانی داری چرا پرچم ایران نگذاشتی از اول تمام نظر ها را خوندم نخود همه نظرها بودی به نظر من خون کثیف خودتو کثیف تر نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۱
به نظرم تو ایرانی با غیرت نیستی. تو اصلا ایرانی نیستی. تو یه سایبری ... که به عنوان سیاهی لشکر تو سایتها میچرخی. مثلا ادای آدمایی رو در میاری که میهن پرستن، همه فهمیدن تو یه سایبری...
وطنم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
انگلیس بازیش خیلی بهتر بود برد.دعا و سلامو صلوات هم که حق کسی ک تلاش کرده رو نمیتونه ضایع کنه.اینو تو ذهنت نگه دار. دین یعنی رفتار انسان دوستانه.که فعلا چیزی از این رفتار ندیدیم. تیم ایران هم برا برد نیومده بود با اون دفاع اتوبوسی مسخرش
بهشاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
تیم باخت و کی روش پیش دستی کرد یقه تماشاگران رو گرفت تا تقصیر را بیندازد گردن انها یعنی یک اقدام فرار به جلو ولی تیم ملی در بازی های بعدی بهتر خواهد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
لعنت ب بازیکنی که نمی‌خواد سرود ملی رو بخونه
اکبر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
بازیکنی ک سرود تیم ملی را نمیخونه برا تیم ملی هم با جون دل بازی نمیکنه
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۰
ربطی به خوندن یا نخواندن نداره فقط باید از دل جون بازی کرد
مری
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کی‌روش مربی نیست درست. ولی تو این صحنه با دستش برا تماشاگرها بوس فرستاد و تشکر کرد بابت تشویق ولی عکاس بی انصاف لحظه ی فرستادن رو فقط کات کرده. حیف نون که به یسری رسانه ها بخورن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
اره حتما میره بالا جام رو هم میگیره
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
تماشاگرای وطن فروش .. شعاربدمیدادن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
خخخخ این همه پیام برا تفسیر مسخره نویسنده،برید اصل فیلما ببنید داشت از تماشاچیا تشکر میکرد و در اخر براشون بوس فرستاد..همیشه همین طور نااگاه همه را قضاوت میکنیم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
حق مربی قبلی را خوردی کی روش حالا بردار دست نسوزه حق خوردنی نیست
مهدی کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
جای کی روش معلم ورزش ما می‌رفت این نتیجه رو می‌گرفت این همه پول این همه معافیا چرا بیست سال پل فردیس قفل ی مسول نییست دوتا باند درس کن مردم راحت برن بیان همه دزدی خیانت ای تو روحتون
۸محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
بالاخره باید گردن یکی بندازن عروس پاش میلنگید گفت زمین ناهمواره یه کردن نازک میشه پیدا کرد تقصیر تاج نمیشه انداخت گردنش کلفته پرونده داره تو فولاد بعد شد رییس فدراسیون . چی داریم ما !!!!!!!!!!!!!!!
ن.م
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
نکنه انتظار داشتید تیم ملی از انگلیس ببره؟! یا اینکه کی‌روش شق‌القمر کنه؟! مگه همین نتیجه رو نمی‌خواستید؟! مگه بعضی‌هاتون قرار بود فوتبال رو ببینید که الان نظر میدید؟!
در این شرایط بحرانی، از دست اسکوچیچ هم کاری برنمیومد و نتیجه بهتری نمی‌گرفتیم. فرافکنی رو بذارید کنار که این روش دیگه کاربرد نداره!
یه عده تمام تلاششون رو کردن که تیم ملی، خوب بازی نکنه؛ از کمپین حذف تیم ملی در بازی‌ها گرفته، تا تمام الفاظ رکیکی که بارِ تیم ملی کردن به‌خاطر به‌جا آوردن رسم و رسومات رایج همیشگی. حتی واسه خنده‌های بچه‌های تیم ملی هم الفاظ رکیک می‌فرستادن. با این وضعیت دیگه روحیه براشون باقی می‌موند؟!
این نظرات کارشناسانه زمانی معنی داره که بچه‌های یک تیم از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار ایده‌آلی باشن که نبودن
محمد احمدخانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
واقعا جای تعجب دارد چرا باید اسکوچیچ که کارنامه قابل قبولی داشت را ناحوانمردانه اوت کنند و کی روشی که در چند سال گذشته با کلمبیا به هیچ نتیجه مطلوبی نرسیده رو با مبلغ بالا بیارند ضمنا این چه مربی حرفه ایی هست که با بیرون اومدن علی بیرو دودستی میزنه تو سرش آیا این حرکت باعث تضعیف روحیه دروازه بان جدید وکلیه بازیکنان نشد
سعادت
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
واقعا حیف نان و حیف پول این ملت که به خورد این بازیکنان بی خاصیت فوتبال ریخته میشه . واقعا باید بحال و روز ومظلومیت این ملت اشک ریخت که روی این بازیکنان بی تعصب که حتی سرود ملی کشورش را هم نخواندند باید اشک ریخت .
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
بله برید فیلم شو ببینید این که اینجا زده داره شمارو بهم میندازه موضوع چیز دیگست اما اینجا شمارو توکوچه بن بست گیر انداخته داره مسخرتون می‌کنه امان از واکنش بی تحقیق ما قاضی های خوبی نیستیم
کی روش
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۲
کیروش خان زرشک
بچه ها بامردم هستند چون فرزندان همین مردم هستند
حکومت ها می ایند ومی روند رفتنی رفتنی هست
بچه ها ماندنی هستند برای مردم بازی می کنند واکثر مردم خواستار باخت بهتر از این بودند تقریبا ده تا گل می خوردند مردم خوشحال تر بودند انشاالله چهار تا دیگه روزجمعه می خوریم
ایران من
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۱
جالبه یه عده میگن عربستانی تروریست؟؟؟ یکم خجالت بکشید و از خدا بترسید که چشم و گوش هایتون رو بسته اید و از ظلم و زور حمایت میکنید. من مخالف سر سخت وهابیت و آل سعود هستم اما اصلا با مردم و کشور مسلمان عربستان توهین نمیکنم به حق همون کعبه مقدس که در کشور عربستان قرار داره ریشه جهل و ظلم و زور از کشور عزیزمان ایران برداشته بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
چرا بعضیا پای مرگ مهسا امینی و اتفاقات اخیر با فوتبال وسط میکشن. تیم ایران تلاش خودش کرد .یکی شانس نیاورد دروازه بان مصدوم شد.که تا دقیقه۳۷ هم شاهد نتیجه بودین .دوم یک فوتبال سایر قاره ها رو در مقابل ایران زیاد بزرگش نکنید سالیان سال اونا هزینه کردن پیشرفت ورزشی داشتند .چطور در حرف زدن میگین ما پنجاه سال از نظر اقتصادی از اونا عقب مانده ایم .الان باور ندارید که اونا اتحاد هم دارن بین تیم و ملتشون .بین هنر مندان و ملتشون .ما چی چکار میکنیم عکس کشف حجاب هنر مندان رو تو سایت ها میزاریم .ما عکس خانواده مصدوم رو تو سایت ها میزاریم ابروی دیگران را میبریم پس ابرو داری شما به ادعای مسلمان کجا رفته .م.ر ما خودمان خانواده نداریم .
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
تیم ملی زمانی باخت که تاج بی ... را دوباره به فدراسیون آورد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: