فوری: بیرانوند جام جهانی را از دست داد/ آسیب جدی تر از شکستگی بینی است! | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۱۴۸
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - 22 November 2022
علیرضا بیرانوند با توجه به مصدومیت ایجاد شده جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد.

فوری: بیرانوند جام جهانی را از دست داد/ آسیب جدی تر از شکستگی دماغ است!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی بازی ایران و انگلیس به علت برخورد با حسینی مصدوم شد و علی رغم کارهای پزشکی به مدت ۸ دقیقه مشکل رفع نشد و او مجبور به ترک زمین شد. پس از بازی او به بیمارستان مراجعه کرد و حالا اخبار حاکی از این است که او جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد و قادر به ادامه همراهی تیم ملی نیست.

گرچه علیرضا بیرانوند از ناحیه بینی دچار شکستگی شده، اما ظاهرا مشکل فراتر است و آسب مغزی وارد شده است. خبری تلخ که قطعا به ضرر تیم ملی ایران خواهد بود چه اینکه نبود این دروازه بان خوب کشورمان در بازی امشب کاملا محسوس بود.

امیدواریم این آسیب دیدگی هرچه زودتر بر طرف شده و این دروازه بان خوب کشورمان را به زودی درون دروازه تیم ملی ببینیم.

نظرات کاربران
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳
به به چه خبر خوبی
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳
خاک بر سرت
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
ان شاا... سر خودت بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
... ایشلا سرخودت وخانوادت بیاد.ازحسودیته
خسرو
United States of America
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۵
چقدر آه و ناله مظلومان ضعیف عمل کرد ،،من توقع بیشتری داشتم ،،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۸
دقیقا مثل غارت سرمایه فقرا درقمارخونه بورس توسط دو دولت ... روحانی ورییسی دروغگو .ک اعتراض روزانه در درب قمارخونه ی اسلامی جواب نداد وآه ما نتیجه ش اینه که میبینیم
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۳
خداکنه به ادامه جام جهانی هیچ وقت نرسد چون ما دروازه بان بهتری بنام عابدزاده داریم که حقش ضایع شده
امیرعلی رستمی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
حرف مفت نزن مردک که هیچی از فوتبال نمی‌فهمی
ناشناس
United States of America
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۱
خروجاش افتضاح بودن هستند و خواهند بود
دروازبانی ک خروجایه خوبی نداشته باشه باید بره بوق بزنه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۷
اخر کاری مسیر رو گم کرد و حمایت مردم رو از دست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۲
وقتی احترام خون شهدا رو نگه نداره بهتر از این نمیشه مادر سه شهید ازشون قول گرفت سرود ملی رو بخوانند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴
حسینی‌نباید‌به‌جام‌جهانی‌میرفت
رفت‌این‌جوری‌شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
حسینی بهترین دروازبان هست تیم ملی انگلیس قوی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲
ولی از همون لحظه ای که تیم ملی ،سرود ملی رو نخوند،شکستشون رو قبول کرده بودیم.
از همون لحظه خودشون و کشورشون رو باخته بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
سلام موافقم.واقعا محقور خودباختگی خودمان شدیم متاسفم
ممد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
نه تیم ملی موقعی باخت که رفت پیش عزیزتون رئیسی که هیچکس قبولش نداره ... مگرنه تیم فوتبال ساحلی هم باید می باخت البته مصدومیت دروازه بان و بی عرضگی مربی اثر داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
چه ربطی داره
می
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
اگه سرود میخوندن شش هیچ می‌بردیم !...
هموطن ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
سلام دفیقا باور کنید همون لحظه گفتم پول ملت رو میخورید ودم از وطن پرستی میزنید وبا خودم داشتم میگفتم آقای بیراوندفکر میکنی که هنر کردی در مقابل مردم جهان سرود ملی رو نمیخونیاین هم نتیجه از خدا غافل نشو مطمئن باشید باعث تمسخر همه شدید
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
داعی رییس جمهور هم بدرقه راهشون بود و آه مردم اینو یادت رفت
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳
سزای لُری که اصالت لُربودنش بعنوان یک ایرانی اصیل با نخوندن سرود ملی کشورش زیر پا بگذارد از این بدترم هست..
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸
اخبار دورغین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
واقعا جای خالی بیرانوند به خوبی حس شد اگر بودش مطمئنا ۲بر ۰میبردیم خداکنه که زودتر حال این دلاور خوب شه به بازیها برسه که اگر بیاد با وجود طارمی و بیرانوند وبقیه صعودمون حتمیه زنده باد ایران و ایرانی
یه هوادار
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
دوست من فکر کنم تا به حال توی دروازه قرار نگرفتی وقتی توی شیش قدم شوت می‌زنن چه حسی بهت میده اول برو گل هارو ببین بعد اغراق کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
حتما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
خوب شد همشون ضد انقلابن سرود نخوندن هم واسشون شد کار لعنت بر وطن فروش
حمیده
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
وقعا چقدر فرصت طلب هستین شما به جای اینکه براشون دعا کنین این حرفا رو میزنین
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
بلا ازت دور ،انشالله هر چه زودتر سر پا بشی لر غیور
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
کاش ضربه مغزی میشد و همونجا چالش میکردن.
ولی دنونی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
سلام ما قطعا این بازی را واگذار میکردیم و فوتبال ما حالا حالاها باید کارکنه وبازیکنان لژیونر وتراز اولی مثل طارمی تحویل بده تا بتونه رشد کنه بیرانوند اعتماد به نفس خوبی داشت حیف شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
حسینی انکار تو زمین تمرین دروازه بانی میکرد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
خفه شید بابا بیرانوند شیر اسیاس ، بهترینه ، حونده یا نخونده ب حودش ربط داره
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
حسینی شوکه بود اصلا درحد تیم ملی نبود وگرنه اینقدر گل نمیخوردیم.بنظرم اگه اون مشکل برای علی بیرانوند پیش نمیومد ۳ بر ۲ میباختیم.۳تا گل مفت خوردیم بخاطر بیتجربگی وجاگیری نامناسب حسینی.
رضا ...ش
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
وقتی که پا بر روی اعتقادات مذهبی ملت ایران نهاده و با توجه به قول مساعدیکه به مادر سه شهید هنگام وداع و حرکت از بر زیر قران که به ملت ایران قول دادند که با تجزیه طلبان همکاری نکنند اما متاسفانه لجبازی کردند و پا بر روی احساسات مردم نهادند و لذا از اول بازیاه و ناله و نفرین ملت را برای خودشان خریدند و اگر صبر کنید بد تر از انرا هم خواهید دید و بدتر ازان به هنگام باز گشتبه ایران شاهد چه استقبالی هستیم البته با افعال معکوس
محمدرضا علمشاهی
United States of America
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
چقدر ... شعر مینویسین بخوانن یه سری ناراحت میشن نخوانن یه سری.درکل بهترین دروازه بان وبا تجربه تزینشان بیراوند هست چرا بعضی ها زورشان میاد دیروز محمدی دفاع چپ حسینی دفاع وسط حسینی دروازه......حالا شجاع .کنعانی. سردار آزمون.....ذخیره ....کی‌روش بی ...
محمدعلی جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
علی کریمی درحدی نیست که درموردهیچ چیزی اظهارنظر کندحتی درزمینه فوتبال چه برسد به سیاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
عاقبت بی احترامی به سرود ملی وبدتر اینکه سرشو بالا گرفته بود دماغ شکسته کم بود براش باید ازننگ این. بی احترامی همونجا میمرد بی ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۹
باید آدمایی مثل تو بمیرن نه این شیر مردایی که با وجود اینکه میدونن امکان داره عمر ورزشیشون با نخوندن یک سرود از بین میره ولی باز زیر بار این خفت نرفتن و پشت مردم وایسادن تا چشم شما غارتگرا در بیاد
اونایی که میان از این دولت حمایت میکنن مطمئنا دستشون جلو همین غارتگرا درازه وگرنه کی و کجا مردم عادی و کارگر از این دولت سود بردن
آب فقط تو خودشون میچرخه نمیزارن یه قطره به مردم معمولی برسه
...
آینده روشن است بترسید سیاهکاران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
اه مردم بود وقتی تا کمر خم میشد باید به اینجاشم فکر میکرد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
از همون اول که سرود ملی که نشانه هویتشان بود رو نخوندن
باخت بدی پیش بینی کردم چجوری روتون شد به مادر شهید قول بدین
الف دزفول
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
امیدواریم که تیم ملی واسه همیشه از شررش خلاص بشه ... اصلا هم جای خالی نداره ...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
وقتی به ملاقات رییسی ... رفتند باید به نفرین مردم هم توجه میکردند.اینه..آره....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
دقیقا کدوم مردم؟؟؟
مردمی که به دنبال بی‌حیایی هستند؟
مردمی که به دنبال از بین بردن اسلام هستند؟
مردمی که دنبال هرزگی هستند؟
....
خودت چی فکر میکنی؟
خون شهدا با ارزش تره یا خون یک عده دختر و پسری که دنبال عیاشی هستن؟
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کسایی که رو سرود ملیشون نه غیرت دارن نه تعصب کشوری که با خون هزاران شهید شکل گرفته چطوری میخواین برای کشورشون تعصب غیرت به خرج بدن قشنگ مشخص بود با جون و دل بازی نمیکنن اینا یک مشت خود فروخته هستن که فقط به فکر منافع خودشون هستن جایی که منافعشون در خطر باشه همه چی رو زیر پا میزارن
زنده باد ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
دقیقا...کسیکه سروده کشورشو نخونه شکستن بینی هم کمشه..بخدا اولش که دیدم بینیش شکسته خیلی ناراحت شدم، ولی بعد که دیدم سرودو نمیخونه وبا کمال وقاحت وبیشرمی وباافتخارسرشم بالاگرته جیگرم حال اومد که بینیش شکست..دیگه خواب جام جهانی ببینی منقاروند ریاکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
احسنت
آفرین درسته
ابی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
میگن که چوب خدا صدا نداره فکر کنم همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
بابد سرود ملی رو میخوندند
یه آواره بورسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
لعنت به شماها که گفتین ایناوطن فروشن،وطن فروش شمایین،اگه سرود جمهوری رو میخوندن وطن فروش بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
خفه بابا
هر چیزی راه و رسمی داره
تو دنبال این بودی که قمار کنی و یک شبه پول مفت بدست بیاری
نتونستی و قمار رو باختی
حالا چه ربطی به وطن فروشی داره
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
دم همتون گرم که سرود ملی را نخوندن...به خاطر اعتراضات مردمی....ما هم دیونه نیستیم اعتراض کنیم گرانی بیکاری باج دادن به کشورهای لبنان فلسطین عراق.......مردم ایران لایق بهتری ها هستن ..
E
United States of America
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
عالی با قدرت ادامه بدید
انشاالله که بیرانوند هم برای بازی بعدی در آمادگی کامل باشه تا با پیروزی قطعی روبه‌رو باشیم
M
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
ما دغدغه مون تیم ملی عزیز
حواسمون باشه با وطن فروش ها یکی نشیم و کاری که اونا میخوان رو نکنیم.
و تیم ملی ما همیشه موقع سرود ایستاده و قبلاً هم نهایتاً لب هاشون تکون می‌خورد الان بعضیا جو میدن
حتی اگه قصدی هم پشتش بوده، با دشمن همسو نبودن که اونجان و برای ایران میجنگن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
من احساس میکنم الان حساس شدن همه روی سرود نخوندن آخه قبلا من یادمه قهرمانا ساده می ایستادن هیچی نمیخوندن
صمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
کسی که سرود ایران را نخواند با آبروی ۸۰ میلیون ایرانی بازی کند خدا گردنش میشکست بینی کم بود
عادف
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
تا الان منگ موندم چطوری کی‌روش ۶تا هافبک گذاشته واقعا ترسو این مربی
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
دعای بدرقه رییس جمهور بود پشت سرشون خدا بدادشون برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
برای تیم ملی ایران آرزوی موقعیت دارم بااین وضع مملکتمان بازروحیه دارن هرچند خارچشم بعضی ها شدن خیلی خوشحالم
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
چرا همه کینه ابی حداقل واسه دیگران آرروی موفقیت بگین نه کینه ایی وهیچ ربطی به انتقامی نداره کسی بلا سرش بیاد دیگه اتفاق افتاده بچه های تیم ملی بیستر تلاش کنید برد و باخت نداره همین تو جام جهانی حضور داشتید خیره هممون آرزو کنیم که آرامش در ایران پیدا شه
علی رضا / اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
وقتی بخاطر نخوندن سرود ملی یک ملت توی یک لحظه آه بکشن معلومه خداوند رحم نمیکنه بقیه بازیکنان به اصطلاح ملی پوش هم طوری با این باخت شرمنده شدن که حاضر بودن طوری مصدوم بشن که همون اول بازی برن بیرون . ملی پوش وظیفه داره سرود ملی کشورش رو زمزمه کنه غیر از این باشه خائن به کشور و ملته . لذتش رو هم عربستانی برد که تمام تین برنامه ریزیها رو کرد. بازی نکنهای ما بجای تمرکز رو فوتبال تمام تمرکزشون رو گذاشتن روی نخوندن سرود ملی
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۵
به نام خداوند رنگین کمان
Abbas
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
مگه همجنسگرایان هم خدا دارن؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۶
مردوم ایران عاقل ترین ملت دنیا به حساب میایند .هیچگاه ملت ایران ورزش را به سیاست گره نمی زنند اگر مشتی اراذل واوباش دهن بین غربگدایان شکست تیم ملی ایران را آرزو میکنند بعلت آشوبهای بی نتیجه وفقدان رهبری بوده ودر بر اندازی نظام با خط گیری از دشمنان نظام که از دشمنان تغذی میشوند شکست خورده اند. ومیخواهند با شکست تیم ملی خودشان را نماینده کل ملت به جهان معرفی نمایند.از کجا معلوم است ایران در بازی های بعدی چگونه ظاهر خواهد شد . جوجه را آخر پائیز میشمارند هم جوجه این آشوب گران وهم جوجه تیم ملی در داخل پائیز قابل شمارش نیست . کمی صبر صبح آخر پاییز نزدیک است.
لیدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۰
خیلی خنده دار بود برخورد صورت به صورتشون
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۸
هرچی باشه نماینده ایرانه با این جریانات ابرو خودمون می‌بریم حیف شد بخدا مثلاً اگه سرود ملی رو باید با دهن بخونن تو دلشون میخونن
فرید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
دوستان طبق معمول جو گیر شدن وکسانی نظر میدهند که از فوتبال اطلاع چندانی ندارن ،کلا ملتی شدیم یا صفر یا صد.دلیل باخت ما مهمترینش صدمه دیدن دروازبان ما بود در دقیقه هفتم بازی همین و همین و البته روحیه تیم هم چندان جالب نبود با وقایع و نا ارامی ها.بر خلاف خیلی ها من ناراحت شدم ،و وظیفه هر ایرانی به دور از سیاست این است که از باخت تیمش ناراحت شود.لطفا جو گیر نشویم.امیدوارم هر چه زودتر دروازه بان ذخیره بازیهای بهتری برای ایران انجام دهد،ضمنا دفاعمون افتضاح بود کلا روحیه جنگندگی خیلی خراب بود.به امید روزهای بهتر❤❤❤
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
آنقدر بهشون کشور بها داده یادشون رفته ایرانی هستن و زیر نظر پرچم این کشور به این مسابقه دعوت شدن چ دلیلی داره چنین افرادی ب تیم ملی دعوت بشن ما بدتر از این هم ببازیم بهتر از این هست ک چنین شخصیت های داخل تیم داشته باشیم ان شاالله خداوند کمرشون رو بشکنه و هیچ بردی نداشته باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
شایعه نسازید شاید برسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
چه دلیلی داره که باسیاست مخالف باشید باتیم ملی کشورتون هم مخالف باشید انتطار دارید همه چی تعطیل بشه وکسی به کارش نرسه اگراینطورهمدردیه که شماها هم سرکارتون نرید کلیت کشور که نباید فروبریزه کی کرده توسرتون این حرفو که چشم بسته تکرارمیکنید مگه ورزش ازسیاست جدانبود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: