پیام مهم کی‌روش و شاگردانش بعد از باخت چه بود!؟ | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۱۵۱
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - 22 November 2022
در پایان دیدار تیم ملی مقابل انگلیس که به شکست ۶ بر ۲ تیم ملی ایران انجامید، کی روش شاگردانش را دورهم جمع کرد و با آنها برای دقایقی صحبت کرد.

پیام مهم کی‌روش و شاگردانش بعد از باخت چه بود!؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

در پایان دیدار تیم ملی مقابل انگلیس که به شکست ۶ بر ۲ شاگردان کی‌روش انجامید، سرمربی پرتغالی تیم ملی شاگردانش را دورهم جمع کرد و با آنها برای دقایقی صحبت کرد. محمد جماعت، فعال رسانه‌ای با اشاره به همین موضوع در توئیتر خود از امید مردم به تیم ملی و البته ادامه ماموریت یوزهای ایرانی در جام جهانی نوشت.

پیام مهم کی‌روش و شاگردانش بعد از باخت چه بود!؟

نظرات کاربران
مهدی
Russian Federation
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
کسی که به پرجم و سرود ملی کشورش که بعد از ۱۴۰۰ بیرون آمده احترام نگذارد گربه است نه پلنگ.
عباس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
وقتی کسی از وضعیت جامعه ای که دران زندگی میکند حیوان است نه انسان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
زیاد امیدی نیست
غلامحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
همان دقایق اول بانخواندن سرود ملی نشان دادند بازنده اصلی تااخرهستن حتی اگر درباری ببرن چون ثابت کردن به سرود ملی ایران قدرتمند نیستن ویکی روش هم نیاید ایران بهتر است چون اونم مقصراست
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
کسی از به علی دایی و علی کریمی.باقری.یحی توهین میکنی تو دنیا یکی مث دایی دیگه نبود برا مالدیو گل بزنه حتما نبود دنیا بهش میگن اقای گل جهان ولی یه دونه مث تو...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
حال همه بد شد چقدر بی غیرت ... بازیکنان سرود و پرچم کشورمون رو قبول ندارند پس برای کدوم کشور بازی می کنند ..
محمد۶۶
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
شما بازیکنای ایرانی باید بدونین به خاطر پیراهنی تیم ملی ایرانه که شماها دیده میشین اگه لباسو ازتون بگیرن هیچ ... نیستین باید معلوم بشه کی داره این بی شرفی رو تو تیم ملی رواج میده خاک تو سر بی غیرتتون که هم بازی رو باختین هم آبروی ایرانیو بردین
ناصر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
جانم فدایرچم ایران نام ایران
و
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
یوز..خخخخخخ. یه عده مفلس در لباس تیم ملی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۴
تیم ملی فوتبال ایران بچه‌ها ایران هستند من یک مادرم وقتی بچه ای اشتباهی می کنه شاید بشه یکم بداخلاقی باهاش کرد ولی از افتادنش نباید خوشحال شیم این دور از وجدان باید به کوری چشم بد خواهان باز هم مثل همیشه از اونا دفاع کنیم انشالله موفق شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
یوز پلنگ
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
اینها که به سرود ایران کم احترامی کردند غیرت خودشان رانشان دادند که ندارند چون به غیرت ایرانی لطمه زدند که جبران شدنی نیست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: