کارلوس کی‌روش پس از باخت فجیع به سیم آخر زده ! | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۱۷۵
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - 22 November 2022
سرمربی تیم ملی در اقدامی بی‌سابقه بعضی از کامنت‌های مخالفان تیم ملی را منتشر و از آنها انتقاد کرد.

کارلوس کی‌روش پس از باخت فجیح به سیم آخر زده !

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

کمتر کسی فکر می‌کرد کارلوس کی‌روش که خودش بازیکنان را از حضور در فضای مجازی منع می‌کند، کامنت‌های مخالفان را منتشر کند و ...

اما او این کار را کرد تا ناراحتی خود را نشان بدهد. کی‌روش در جریان بازی با انگلیس هم به عده‌ای از هواداران واکنش نشان داد. البته ۹۰ درصد ایرانی‌ها تیم ملی را تشویق کرده و حتی بر خلاف بازیکنان سرود ملی را هم خواندند اما بهرحال عده‌ای بعد از گل سوم انگلیس علیه تیم ملی و بازیکنان شعار دادند که تلویزیون مجبور شد صدا را قطع کند.

کی‌روش خوب می‌داند که شرایط روحی بازیکنان خوب نیست و آنها روزهای بدی را سپری می‌کنند. او شاید خودش را سپر کرده تا ترکش ها متوجه بازیکنان نشود، اما تا امروز که تلاش‌هایش نتیجه نداده و حالا باید ملی‌پوشان را برای بازی بسیار حساس با ولز آماده کند. ولزی که مقابل آمریکا نشان داد که در حد انگلیس نیست اما تیم ضعیفی هم نیست.

نظرات کاربران
sardar@gmail.com
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
مربي دوزاري بدرد نخوري رو كه فدراسيون دوزاري فوتبال ايران انتخاب ميكنه نتيجه اش ميشه 6گل از حريف خوردن!!!
اين مربي اگه خوب و بدرد بخور بود كه توي كلمبيا و مصر نگهش ميداشتند ولي حيف كه در ايران يك عده ...همه كاره هستند و تصميم ميگيرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
99 درصد
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
سلام به تمام هموطنان ایران عزیز ، موقعیت فعلی تیم فوتبال کشور را با انتقاد های هر چند به حق متلاطم نکنیم و با حمایت آنها اجازه بدهیم تمرکز خود را بر روی دو بازی دیگر متمرکز کنند و امیدوارم بتوانند با بازی خوب و منطقی امتیازهای آنرا بدست آورند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
دلیل باخت کشورمون این بود که بازیکنامون تمرکزشون بجای بازی حرفه ای روی نخوندن سرود ملی بود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
ما ایرانی ها در تهران به تیم انگلیس باختیم و کلا از لحاظ فرهنگی تا ابد انگلیس را انگلیس میدانیم و برد را حق او میدانیم.اما عربستان نتیجه را به بازی عالی با آرژانتین سپرد و پیروز شد بدون اینکه جایگاهی از قبل برای آرژانتین در ذهن بازیکنان پرورش یافته باشه.جالبه گزارشگر تلویزیون خودمان بعد گل دوم عربستان میگفت چه باید بکشد تا پایان بازی!!!
شهلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
باختن به انگلیس مهم نیست می‌توان جبران کرد ولی ضربه توهین ونخواندن سرود ملی که مزین بنام خداوند وحق وشهیدان است قابل جبران نیست وباید پاسخگوی خون شهیدان ودل شکسته ملت ایران باشند مردم هیچ کشوری درطول تاریخ حتی اگر مخالف حکومتشان باشند.به سرود ملی کشورشان بی احترامی نمی‌کنند ننگ ابدی راین بازیکنان وسلبریتیهای که انهاراتشویق به این کارکردن برایشان ثبت شده است، البته طارمی هم گل زد چون دعای خیرمادرش که آن گلهاراتقودیم به شهدای شاه چراغ کرده بود مستجاب شد
حسین
| Germany
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
چی میگی توام دلت خوشه همه چیو به هم تفت میدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۷
لطفا بشین همون ساندیستو بخور
امثال پدر من و خانواده من رفتن جنگ و شهید دادیم اونوقت کدوم آخوندی توی جنگ بود ... فقط وعده های دروغ
شرمم میگیره بگم خانواده ی من برای دفاع از امثال شما شهید دادم واقعا حیف جونیشون انشالله که خدا لعنتتون کنه و ریشه کن بشید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
عربستان ازجام جهانی قبل بایک مربی کارکرده وبازیکنانش دردیدمربی بروزندآنهاییکه کی روش رابیرون کردندوچندین برابرحقوقش راپایمال، مسبب این فاجعه اندوالاکی روش چهارسال پیش چشمی و...رامی بیندو...
م
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
هیچکی حالش خوب نیست کدوم فوتبال
علب
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
لیاقتی بالاتر از باخت مفتضحانه نداشتند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
کی روشی که به قول خودتان دو زاریه و .... غیرتش برای ایران از شما بی مغزهای وژن فروش بیشتره. اف بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳
کیروش یک انسان مادیس غیرت کیروش برای ماست مالیه باخت مفتضحانه اش است.داره همه چیزرابه کردن مردم می اندازه،اصلاً کسیکه یک مقدار ازفوتبال سردرمی آورد میفهمید ارنجش خیلی آماتوری بوده،،باآن ارنج اولی یک تیم محلی هم حریف مابود،چه برسد انگلیس.
M
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
تنها دلیل شکست اونا نفرین مردم بود ایشالا که دوباره شکست بخرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۲
اگر میخواست به دعای گربه نره بارون بیاد وضع تو بهتر از امروز بود
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
توروقرآن انتقادهارابزارید برای بعدجام جهانی تمرکز ملی پوشان را برهم نزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
دروازه بان بی عرضس که ۶تاگل خوردیم.دفاعمونم ضعیف عمل کرد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
کیروش یک حقه بازه که خوب دندونهای مقامات ما شمرده،تیم سالم ومقتذر اسکوچیچ رو باکمک طارمی وحاج صفی والبته شامورتی بازیهای رییس بزرک .تاج پرونده دار،به خاک سیاه نشوند.حالاهم تنها راه نجات برکناری این کاسب نامرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۳
عاشق این آمارهای دروغتون هستم...90% سرود ملی رو خواندن!!! خسته نشدید43 سال دارین دروغ میگید...چوپان دروغگو مرد..
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
شما بگو چنددرصد خوندن لابد اونجا بودی دیدی
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
تنها دلیل شکست سنگین ایران تفکر غلط کی‌روش بود اگه شجاع وکنعانی دفاع بودن وچشمی هافبک دفاعی وازمهره های تهاجمی مثل سامان وسرداراستفاده میکردیم اینقدر انگلیسی‌ها جرات نمی‌کردند حمله کنند تنها ترس کی‌روش باعث این حقارت شد صد رحمت به اسکوچیچ
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
من نمیدانم مربی که مارا بجام جهانی برده را فسخ قرارداد می‌کنند وآقای کروش را تمدیدسئوال من اینه که اگر آقای کروش خوب چراقرداشش نمید نکردند اینها همه‌اش زیر سایه اقای تاج میباشد ایشون تا رئس فدراسیون‌ شد اقای کی روش رو آورد در کل باخت به اینگلیس مقصر اصلی اقای کروش بود تآسف‌ میخورم بعضی آقایان هیچ آگاهی در مورد فوتبال ندارند باخت را بگردن دروازه بان می اندازند در صورتیکه درنیمه اول بیشتر توب در دست حریف بود برابر اطلاعات داده شده هفتاد درصد مالکیت توب دست تیم حریف بود باید قبول کنیم که تیم حریف خیلی قوی تر از ما بوده مع الوصف انشالله در بازی بعدی خودشان را پیدا کنند با برد تیم ولز وآمریکا به مرحله بعدی صعود کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
آخر و عاقبت تیمی که دعای خیر مردمش همراهش نباشه، جز این نیست....!!
کارامای پشت کردن به مردم....!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
هوای شهر عجیب بوی استعمار میدهد استعماری نو بوی انگلیس
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
اون وقتی که مردمشون به ده تا سکه فروختن یادشون نبود.کم پول گیرشون میاد که بخوان خودشون برا ده تا سکه بفروشن.حقشون این بود که ده تا بخورن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
کامرون و مصر بخاطر همین با اردنگی انداختنش بیرون .
مهدی از شیراز
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
همه‌دوست دارند تیم‌ملی کشورشوند سرافراز باشه...ولی واقعیت اش اینه فبلی از شروع جام جهانی بنده به دوستان گفتم‌ این تیم نتیجه در شان کشور توی این جام نمیگیره...دلیل اش هم این هست که در آستانه جام حهانی ،سرمربی تیم و کادر فنی رو تغییر میدن و تیمی که ۱۰ پیروزی یک باخت و یک شکست از دور مقدماتی اومد بالا،حتما هماهنگ بوده حتما مربی و کادر فنی خوبی. داشته ولی نامردی کردند و اون‌مربی فهیمی،منطقی و باشخصیت رو کنار گذاشتند تا رفیق آقای تاج بیآد به این بهانه که مربی بزرگی هست...تیم‌رو از هماهنگی خارج‌کردند .تعدادی از باریکنان‌رو تغییر دادند .فوتبال یک بازی گروهی و هماهنگی تیمی هست...دلم نمیخواد این رو بگم ولی از ولز و آمریکا هم شکست میخوریم..
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: