دفاع تمام قد یک پرسپولیسی از ستاره استقلال در جام جهانی | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۱۹۷
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - 23 November 2022
دروازه‌بان اسبق تیم ملی گفت: باید به حال آن مربی گریه کرد که وقتی بازیکنش تعویض می‌شود با دست توی سرش می‌کوبد و روحیه کل تیم را از بین می‌برد.

دفاع تمام قد یک پرسپولیسی از ستاره استقلال در جام جهانی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

بهروز سلطانی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره حواشی دروازه‌بانی تیم ملی و مصدومیت بیرانوند اظهار داشت: باید به حال آن مربی گریه کرد که بعد از مصدومیت دروازه‌بانش به این شکل دستانش را روی سرش می‌کوبد! آقای کی‌روش اگر شما به بقیه دروازه‌بان هایت اعتقاد نداری چرا حسینی، نیازمند و عابدزاده را به قطر بردی؟ اجازه می‌دادی من بیایم تا فقط روی نیمکت دروازه‌بان داشته باشیم.

وی افزود: مگر فرق بین حسینی و بیرانوند چیست؟ من پرسپولیسی هستم اما به عنوان یک مربی دروازه‌بانی معتقدم حسینی فاصله‌ای با بیرانوند ندارد و از نظر من روی هیچ یک از گل هایی که خود مقصر نبود. روی بعضی از توپ ها حتی اگر دو دروازه‌بان هم درون دروازه داشتیم باز هم گل می‌خوردیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باعث تاسف است که مجریان تلویزیونی می‌خواهند ناجوانمردانه تقصیر را گردن حسینی بیندازند و این دروازه‌بان را تخریب کنند. حسینی به هیچ عنوان تقصیری نداشت. هرکسی جای او بود این گل ها را می‌خورد. نباید به این شکل بازیکن را تخریب کنید تا مثلاً به کی‌روش لطف کرده باشید.

سلطانی در این باره که با وجود علاقه شدید و اطمینان زیاد کیروش به بیرانوند آیا این دروازه‌بان می‌تواند با گارد و محافظ در بازی دوم میدان برود تا خیال کی روش راحت شود گفت: این احتمال شدنی است و دروازه‌بان می‌تواند با گارد بازی کند اما قطعاً کار خطرناکی است و عاقلانه نیست. وقتی شما سه دروازه‌بان دیگر با خودت به جام‌جهانی میبری باید به بقیه هم روحیه بدهی نه اینکه جلوی چشم حسینی دستت را بر سرت بکوبی و ته دل دروازه‌بانی که می‌خواهد وارد جام جهانی شود را خالی کنی. این آقا ثابت کرد اصلا مربی بزرگ نیست.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره عملکرد ملی‌پوشان مقابل انگلیس گفت: تیم ما افتضاح بود. باور کنید اگر عربستان آن ترس از اسم آرژانتین را نداشت از دو گل هم بیشتر به یاران مسی می‌زد. متاسفانه ما فقط در ده دقیقه آخر هجومی‌بازی کردیم و دیدیم که چطور انگلیس مقابل ما خودش را جمع کرد.

وی ادامه داد: این چه ترکیبی بود؟ چرا ما باید با ترکیب ۱-۹-۱ مقابل انگلیس بازی کنیم؟ این وضعیت برای تیم ملی ایران باعث خجالت است! ترکیب بد تیم ملی و ارنج اشتباه باعث شد تیم ملی فقط بایستد و گل بخورد.

سلطانی تأکید کرد: وقتی لبوفروش سر کوچه مرا می‌بیند و می‌گوید این چه ترکیبی بود، یعنی اینکه همه متوجه ارنج اشتباه تیم ما شده بودند اما متاسفانه ما خودمان اینجا نفهمیدیم! آقای کی روش که اینقدر ادعا می‌کرد از فوتبال انگلیس شناخت دارد با این ترکیبش آبروی فوتبال ما را برد.

وی در این باره که تاج گفته بود کی‌روش را آورده ایم تا کم گل بخوریم خاطرنشان کرد: باید به فدراسیون هم تسلیت گفت که دلشان را به کی روش خوش کرده بودند! واقعاً تحلیل آقای تاج عالی بود.شما روی دیوار بد کسی یادگاری نوشتید! این آبروریزی بود که ما ۶ گل مقابل انگلیس بخوریم. این یک فاجعه ملی برای فوتبال ما بود.

نظرات کاربران
هانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
خدا پدر و مادرت را بیامرزد
طیب
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
کی را ؟؟؟!!!!!؛ سلطانی که انصاف و مروت را ازدست داده و تبعیض قائل می شود بین بازیکنان تیم ملی یا حسینی که انگار در زمین نبود ویک تنه تیم ملی را نابود کرد؟؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
بله خداپدر و مادر عابدزاده را بیامرزد ؛ بی انصافان و بی مروتان و دشمنان وتبعیض قائل شدگان بین بازیکنان تیم ملی را رسواکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
احسنت بر شما جوانمرد
به زیبایی واقعیت و بیان کردی
خوزستان، گتوند
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
دم بهروز خان گرم، خدایی حرف دل همه ی ما رو زدی، من خودم استقلالی هستم ولی به هیچ عنوان نبایستی چشمی و کریمی و حتی مجید حسینی و محمدی تو ترکیب میبودن، چشمی برای باشگاه استقلال هم در قلب دفاع هیچ غلطی نمیتونست بکنه، چه برسه به جام جهانی، اکثر پیشکسوتان استقلال بخصوص شخص شاهین خان بیانی بارها هم این مطلب رو به مربیان گوشزد کردنه ولی کو گوش شنوا، در ضمن بیرانوند هم بود حداقل ۵ تا رو میخورد
ع ق
United States of America
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
اقای سلطانی بازی را دیدی ؟ حسینی دفاع داره ؟ چشمی اصلا باید از کنار تیم ملی رد بشه ؟ حیف یک جای بازیکن دادن به کریمی
مپ
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
نباید بحث بکوشونیم ب استقلال پرسپولیس بازیکن های شما چ کار کردن ؟ همش میگین چشمی نیمه دوم ک کنعانی بود کنعانی چی کار کرد؟
لنگی حکومتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
دمت گرم که واقعیت وگفتی حالایه عده ...بگن مقصرگلره نه مربی که فقط فازدفاعی داره یه نگاه به لیگ کنیدمعلوم میشه ازدفاع وداوری نباشه ...هیچ ... نیست
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
تیم ملی مربی ندارد این کیروش فقط مربی دوره این که چیزی از فوتبال نمی فهمه
حسین
Canada
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
دمت گرم که فوتبالی حرف زدی ،منم نه به عنوان استقلالی ،بلکه از لحاظ فوتبالی دارم میگم خدایی نصف آین بازیکن ها نباید تو ترکیب باشن،خدایی روح مرحوم سلطان حجازی و عقاب آقای عابدزاده هم بود ما ۶ تا نمیخوردیم ۵ تا می‌خوردیم و کلا هیچ فرقی نمی‌کرد ،پس بهتره آنقدر پای خودمون رو ازگلیممون اضافه نکنیم و قلدر بازی و لفظ الکی برای بهترین لینک دنیا نیاریم و جایگاه عقب افتاده خودمون رو بدونیم
فرامرز
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۹
دمت گرم اقا بهروز.واقعا فاجعه ملی بود.کیروش هرچی بلد بود۸سال پیش روکرد.خجالت بکش اقای تاج دست از فوتبال بردار
حرف حق
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
دمت گرم مردباوجدان وصادق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
باغیرت بازی کنید ایران
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
واقعا کی روش را بعد از چند سال عین خودشون کردند!!!
m
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
سلام
بابا ساکت شو
هر بازیکن دیگه ای هم مصدوم میشد مربی میزد توی سرش
این ربطی به دروازه بان نداشت آقای سلطانی ؟
متوجه نمیشی بازی اول و دروازه بان دقیقه ۱۵ مصدوم شدن یعنی چی؟
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
چی دارید میگید شما؟
حسینی یه شیرجه نرفت ک دلمونو خوش کنه، هر چی توپ سمتش اومد ن نگفت، بعد شما میگید ک هرکی بود ۵ تا میخورد، از تماشاچی های ورزشگاه هرکیو می آوردند کمتر میخورد، حرومت باشه هرچی پول گرفتی حسینی
گودرز
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
مشکل ما این بود که زودتر از عربستان و ژاپن بازی کردیم وگر نه با این همه دفاع و با ترس و لرز بازی نمی کردیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
خداکنه ایبار ارنج تیم خوب باشه که دیگه گل نخوریم
نادری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
مگرتیم ملی فقط پرسپولیس واستقلال اندکه شماها فقطچسبیدیدبه استقلال وپرسپولیس پرسپولیسی مگوید استقلالی جواب می دهد استقلالی می گوید پرسپولیسی جواب میدهد تیم های دیگرکشکندیاپاچه خواریشان به اندازه این دوتاتیم نیست سپاهان صنعت نفت ملوان تراکتوربزرگ و پهناوراینها با آن همه طرفدار نباید اظهارنظر بکنندفقط این دوتا ایران متعلق به همه است نه فقط این دوتا تیم دولتی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: