سکوت سردار آزمون سرانجام شکست | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۲۱۴
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - 23 November 2022
سردار آزمون ابراز امیدواری کرد در بازی بعدی ایران برابر ولز حضوری کامل در میدان داشته باشد.

سکوت سردار آزمون سرانجام شکست

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

در نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر انگلیس سردار آزمون از دقیقه ۷۷ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. ایران در این بازی با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد.

سردار آزمون درباره شرایط جسمانی خود و پاسخ به این پرسش که چه زمانی آماده بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌شود، به اسپورت ۲۴ روسیه گفت: پس از پایان دوره آسیب‌دیدگی اکنون شرایط عادی دارم. فکر می‌کنم در بازی بعدی برابر ولز حضور ۹۰ دقیقه‌ای داشته باشم. همه چیز خوب خواهد شد.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
وقتی همصدا با وطن فروشها و خودفروش ها میشوی، مراقب دماغ خود و جاهای دیگرتان باشید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
هروقت رفته تو زمین یک تک به تک راخراب کرده ولی سیاست خوب بلده،،راجع همه چیز خوب بلده نظربده ولی فوتبال وگلزدن برای تیم ملی رابلد نیست،،بچه های یک تیم روستایی با امکانات اینها میرفت جام جهانی بهتر وباتعصب تر وغیرتی بازی میکردن چون روستایی نمک خورد نمکدان نمیشکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
مرگ بر خرافات
اصغر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
گوشت نیاورده کوفته میخواهید اینها اتفاقا همان بچه های روستا وشه. های محروم هستند که با غیرت وزحمت خودشان به اینجا رسیدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۳
واقعا این سردار ... چرا نتونست تک به تک با دروازه بانی گل کنه آخه این همیشه بازی رو خراب می‌کنه به غیر از دروازه هوایی میزنه دقت آخر هیچوقت نداره
جوات
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۴
دیکتاتور.... از کلمات رکیک استفاده نکردم که قابل انتشار باشه.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۷
چوب خدا صدا نداره شهدا دروغ نیستند
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۵
سلام ودرود تیم ملی ما با انگلیس بازی نکردن نمیدونم ترس از چی داشتن ما باید فوتبال بازی کنیم تا نتیجه بدست بیاد نه وایسیم دفاع کنیم فقد به امید روزهای خوب و خوبتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
اصلا شماها نمی خواستید ببرید حتی مساوی کنید چون ایرانی نبودید نه زرود ملی رو خوندید و به درخواست همونایی که میخواستند شما رو تحریم کنند نرید جام جهانی مچ بند مشکی بستید بعدم بیرانوند که آبروی هرچه لر باغیرت بود رو برد خودش رو با حسینی شاخ به شاخ کرد و از زمین همون ۱۰ دقیفه اول رفت بیرون و بقیه هم مجسمه بودند آخه کسی که لخواهد کار سیاسی بکنه دیگه نمیتونه تفکر و جسم فوتبال بازی کردن رو داسته باشه ننگ بر شما فقط خوشحالم که ضربه خود خواهیتون رو خوردید
حیدر رستم ابادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
اگر اعتراض داری باید در داخل کشور انجام دهی نه جاو دوربین جهانی سرود ملی متعلق به کشوراست نخواندن. توهین به کشوراست خیانت است اگر من مسئول میشدم بعداز باز گشت همه اخراج می کردم یک تیم نو می ساختم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
پس چرا بازیکنای انگلیس جلو دنیا این کارو انجام دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۴
خدا رو شکر تو کاره ای نشدی.قدیمیا یه چیزی مگن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
بازی فوتبال زیبایش در همین اتفاقات است. بعد به نظر من باخت ایران خیلی برای آینده تیم چه در بازیهای بعد وچه بعد آن خوب است
منصوره
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
چرا اینقدر روی سرود زوم کردید. باور کنید این یه نقشه هست. برای اینکه تلاش بازیکنان ما نادیده گرفته.یه کم بصیرت داشته باشید.
دمشون گرم واقعا که برای ایران رفتند و مسابقه دادن.
.
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
اگه برای ایران رفته بودن سرود ملی رو میخوندن...
بازیکن هیچ کشوری چنین کاری نمیکنه که بازیکنای ما کردن کارشون شرم آوره
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
هر کر و کوری هم اوضاع داخل کشور رو میدونه وقتی که مردم کشورت در چهار گوشه اون رو به خاک خون میکشن و انتظار دارن بازیکنان کشور هم مثل مترسک به ایستن و سرود هم بخونن و نتیجه هم بگیرن تا جلاد ها بیشتر به خودشون افتخار کنن !!! اگه تو هم همین رو از اونها بخواهی واقعا که هیچ اسمی رو نمیشه روت گذاشت تو در اژه هم نمیگنجی !!!! تو آخر همه هستی !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷
ممنون.شاید بعضی ها هنوز خوابیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
مردم ؟؟؟!!!! به چندتا ارازل و اوباش که راه مردم را می بندد و اموال عمومی و شخصی مردم را آتیش میزنن و حرف های زشت و رکیک توی شعار شونه و تا یه مامور را می بینند سلاخیش میکنن میگی مردم ؟؟؟!!! برات متأسفم مردم ما همچین مشخصاتی ندارن
خاک و خون ؟؟؟!!!! فکر کنم فیلم های هالیوودی زیاد می بینی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
بازیکنهای قدیم فوتبال مادارای غیرتهایی ازنوع سنتی وتعهدی بودندکه تمام شخصیت خودشون وخانوادشون رادرزمین نشان میدادندازطرفی خودراسفیرکشورمیدانستندوبزرکتری وپیشکسوتی راخوب میفهمیدندولی امروزپول وتبلیغات زیادی روی اینهاتآثیرات خودرانشان میده متآسفانه! اونموقع میفهمیم که اصالت ذاتی ارجه ترواولاترازهمه پبشرفتهای بدون این معقوله میباشدیمقداری خودمون راگم کردیم وبعضاًبطوراصولی نمیدانیم که مادرچه جایگاهی هستیم واین مسئولیتی که داریم رابرای حداقل خودمان خوب وپاک انجام بدیم حالامیخوادبازیکن باشه،مربی،مسئول یاتماشاچی و...!
پژمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
درود بر غیرت ایرانی .
به امید پیروزی تیم ملی مون

زیبایی ایران به قومیت و اقوام هست
کرد .لر.بلوچ.گیلک.مازتی . فارس .بختیاری وووها
اتحاد اتحاد امیدوارم این مسولین بی کفایت سرعقل بیان حق مردم نجیب ایران تو این شرایط زندگی نیست خجالت میکشم از کشور کوکوچک قطر
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
خداییش از اون دروازه بان تا مربی و نیمکت نشین همه برای نامید کردن رفتن به مسابقه.هیچکدوم‌ از ما انتظار برد ایران نداریم اما انتظار این فاجعه رو هم نداشتیم
مینو
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
سردار مصدوم بوده و الان شرایط 90 دقیقه بازی کردن نداره. اون تک به تکم بخاطر عدم آمادگی نتونست بزنه. مطمئن باشید اگه اون موقعیت برای طارمی بود گل میزد. جانم مهدی طارمی بازیکنی با کلاس بین الملی ست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
حالا خواهشن از این تیم بخواهید دیگه خیانت نکنند و فردا مثل یک ایرانی رفتار کنند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۵
وقتی پشت کنی به مقام ولایتی که تو را بالا برد باید دماغت. ممغت بسوزه احمق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
سربلندی تیم ملی ،سربلندی ایرانه به امید موفقیت تیم ملی ایران.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
جانم ایران سر بلند بچه ها به اشتباهشان پی بردند خدا هم کمکشون کرد دمتون گرم انشالله برد در مقابل امریکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۶
مطمعنا کسایی که تیله بازی در ایران را رواج دادن و با آمدن کیروش مخالف بودن این بازی را راه انداختن چون می خواستند آبرویشان نرود حالا با ایجاد جوی سیاسی حول و حوش تیم ملی می خواهند به ريال خود برسند لعنت بر وطن فروشان که همه چیز را قاتی می کنند تا به منافع خود برسند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
واقعا حواشی این بازی فوتبال انگلیس و ایران مثل وقایع چند روز تو ایرانه ، وقتی شما درگیری داخلی پیدا کنی و سرود ملی کشورت را که نشانه اتحاد و همبستگی هست را نخونی واتحاد شما از بین بره و دروازه بانی که حافظ دروازه است مثل مأمورانی که حافظ امنیت کشورند را خودی بزنه میشه تفرقه و شکست در مقابل دشمن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: