حضور علیرضا بیرانوند در بازی با ولز قطعی است؟! + فیلم | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۲۲۳
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - 23 November 2022
آخرین وضعیت مصدومیت علیرضا بیرانوند و احتمال حضور در دیدار بعدی تیم ملی مقابل ولز را ببینید.

حضور علیرضا بیرانوند در بازی با ولز قطعی است؟! + فیلم

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

آخرین وضعیت مصدومیت علیرضا بیرانوند و احتمال حضور در دیدار بعدی تیم ملی مقابل ولز را ببینید.

تعداد بازدید : 21473
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
تیم فوتبال واقعا بیخوده اصلا لیاقت ندارند همه را بیرون کنید بی عرضه ها اگر نمی رفتند سنگینتر بودا
ایرانی باغیرت
| Switzerland
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
بیخود خودتی و از طرف خودت و امثالت جرف بزن. تیم ملی صعود میکنه به کوری چشم اونی که نمیتونه ببینه. شما برید عربستان رو تشویق کنید. لیاقت تیم ملی ندارید. یوزهایی مانند آزمون و همشهری عزیزم طارمی ایران رو به مرحله ی بعد میبرند
علی کامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
خیلی عالی میشه برنامه برا با ولی را ریخت بازی که گذشت ...را باید به گذشته سپرد تیم ملی ما یکی از قویترینهاست واقعیتی هست که میتوان پذیرفت بستگی به ترکیب داره و تمرکز بازیکنان ...انشالله بازی بعدی جبران میشه خدا قوت مهدی همیشه نترس و باغیرت بودی...
امير
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
امكانش هست كه صعود نكنيم چون به آمريكا هم خواهيم باخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
مگه سال۵۷ ورزش وتیم ملی تعطیل شد مگه مردم ارزوی شکست تیم روداشتن المپیک وجام جهانی سرجاش بود همچیو قاتی نکنید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
بخداقسم،، بازیوک مدتها منتظردیدنش بودم،، بعدازتعویض بیرانوند،، تلویزونوخاموش کردم، میدونستم ی فاجعه توراهه،،
پیر مرد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
مگر میشه دروازه بان شش تا گل بخوره وتو هیچکدوم مقصر نباشه ؟؟؟ اگر اینطوریه پس دروازه بان رو میخان چکار ؟؟؟ در زمان شاه ایران یک بازی با قهرمان اروپا پارسن دژرمن کرد نیمه اول منصور رشیدی دروازه بان بود سه تا گل خوردیم نیمه دوم مرحوم حجازی ایستاد و موقعیتهای زیادی رو از حریف گرفت وهیچ گلی هم دریافت نکرد قطعا اگر بیرو داخل دروازه بود این افتضاح روی نمیداد تمام مشکل از اونجا آغاز شد که انگلیسها فهمیدند داخل دروازه ایران یک فرد کم تجربه و مبهوت ایستاده است
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
احتمالا مقصر عمه من بوده که شیش تا گل خوردیم. حسینی دقیقا مثه چوب وایساده بود و به هیییچ توپی نه نمیگفت. حداقل رو سه تا گل مقصر صددرصد بود
Shams
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
درکل این استقلالی‌ها به عدد ۶ عادت دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۷
دروازبانی که واسه توپ زمینی فقط ولو میشه شاید توپ بهش بخوره گل نشه دروازبان نیست اصلا چرا مستقیم شیرجه نمیزنه فقط پهن میشه جلو بازیکن مثل مهدی رحمتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۶
دقیقا تحلیل جالبی بود.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
یاخدا علی رضا بیراوند برای بازی بعدی باشه
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
اصلا استقلالی ها عادت دارن به6
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
اصلا ربطی ندارد به بازیکنان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی.چون. تا جایی که یادم هست پرسپولیس هم یکبار شش تا از استقلال خورد و استقلال هم یکبار شش تا از پرسپولیس خورد انشالله ایران هم ولز را می برد و هم آمریکا.یا علی برادر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
دقیقا همینه قربون دهنت
حیدر
Singapore
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
کم دروغ بگین تورو خدا بسه این همه دروغ. دیگه همه میدونن با اومدنش اینقدر گل خوردیم کدوم عکس العمل رو نشون داد واسه گل نخوردن فقط نگاه میکرد ببینه چجوری توپ میره گل بشه . به اون میگن کلاغ . فک میکرد لیگ ایرانه با ملوان بازی میکنه که واکنش نشون بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
تیمی که این قدر پر ادعاست و سرود ملی نمیخونه نباید ۶ تایی بشه واقعا متاسفم برا تیمی که اسمش تیم ملیه اما سرود ملی نمیخونه چطور تیم ملی رو برا خودنمایی قبول داری اما سرودش نه .سرودش میخوندین شاید یه کم هماهنگ میشدین دوتا پاس به هم میدادین.فوتبالیا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
حرفت طلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰
عربستان و ژاپن بی ادعا و بودن اهل لاف زدن بلوف نبودن ما هنوز هیچ گوه ی نخوردن اون را ستاره کردیم یا دفاع احمق که جلوشو نگاه نمیکنه ...زد به بیرانوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
کاش بیرو برسه به امید خدا
هوشنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
ایران به استقلالی‌ها ی بی غیرت باخت .حسین‌نژاد ورودبه چشمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
استقلالی‌ها بیشتر از این از دستشون بر نمیومد وگرنه برای روباه‌پیر دریغ نمیکردند
قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
ازدیدن میثاقی حالم به هم میخوره. واقعا حیف نیست فردوسی پور بره این بیاید جایش.
Hossein. H
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
چو ایران نباشد تن من مباد..... متاسفم برا این بازیکنایکه سرود ملیشونو نمیخونن غیرت ملی رو باید از سایر تیمها یاد بگیرن... تعز من تشا و تذل من تشا. عزت و ذلت دست خداست... دل خانواده شهدا و.... رو به درد اوردید....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
کاملا موافقم
من خودم خیلی ناراحت شدم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
اقایان می ثاقی ،اح مدی ،اگر حسیتی مقصر نبوده ،ببخشید شما رو خدا پس من مقصرم
ول کنید ابن اراجیف رو چرت وپرت بلغور نکنید،مردم رو چی فرض کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
... شمس همش تقصیر دفاع بود
علی
Finland
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
نفرین مربی قبلی دامن تیم را گرفت نمیدونم چرا آقای تاج رفت این پرتغالی رو آورد مگر چی شدا بود مربی قبلی
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸
به نظر من اگه بیرانوند مصدوم نمیشد صددرصد سه تا از گل‌هایی که مترسک حسینی خورد رو نمی‌خورد دوما با مصدومیت بیرو کلا تیم از لحاظ روحی بهم ریخت واکنش کی‌روش با زدن دو دست روی سرش همینو نشون میداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۵
تاوقتی حسینی و روزبه چشمی باشند ماحتما صعود میکنیم موندن کدام بی بته چشمی رو دعوت کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۱
اصلا قیافه اش به بازیکن فوتبال نمیخوره ثمثل الوات های خیابون بهتر بهش میاد
سلیمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
هرتوپی اومد سمت دروازه ما گل شد.بعد شما میگی حسینی توهین کدوم از شیش تا گل مقصر نبود.به شعور وفهم مردم فهیم ایران توهین نکنین نظرتون رو نگه دارین برای خودتون
سلیمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
آقایان عزیز این حرفها چیه میزنین پس دروازبان چیکارت اونو گذاشتن که اگر کسی اشتباه کرد بتونه از دروازه مراقبت کنه نه اینکه مثل مترسک جالیز فقط وایسته نگاه کنه .مقصر های باخت ما مقابل انگلستان کی‌روش و حسینی هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
تیم ملی ایران با اسکوچیچ سعود کرد جام جهانی و با کی‌روش جام جهانی رو بازی میکنه نتیجه اش میشه باخت باخت باخت و مطمئنا سعود هم نمیکنه خیلی دلتون رو خوش نکنین به سعود اون وقت که کشورهای دیگر بازی تدارکاتی میذاشتن ما سر گرونی تخم مرغ بحث میکردیم و دیگه حرفی نمیمونه
دانیال
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
تیم ملی خوبه،، خرابتر قضاوت نکنید خواهشن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: