بغض یک ملی‌پوش هنگام پخش سرود ملی، اشک همه را درآورد! | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۲۳۱
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - 23 November 2022
تصاویر احساسی بازیکن تیم ملی مکزیک هنگام پخش سرود ملی کشورش مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

بغض یک ملی‌پوش هنگام پخش سرود ملی، اشک همه را درآورد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

دیروز تیم ملی مکزیک اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را انجام داد و مقابل لهستان به تساوی بدون گل رسید.

ایوان وگا، وینگر تیم ملی مکزیک و باشگاه چیواس در مراسم شروع بازی پس از پخش سرود ملی کشورش به شدت احساساتی شد و اشک ریخت.

بغض یک ملی‌پوش هنگام پخش سرود ملی، اشک همه را درآورد!

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
تف به بی غیرتان وطن فروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
بازیکنان تیم ملی ازش یاد بگیرن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
ایرانی های بی غیرت یاد بگیرند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
ای کاش خیلیها غیرت و وطن پرستی رو از این بازیکن یاد بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
بازیکنان تیم ملی را به خلیج فارس بریزید.
کاوه
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
انسان رنجور انسان دردمند
این همه نفرت حاصل کدام تعلیمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
تو زیادی خشنی
مرجان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
شاید در آینده اینجور افراد به جای ما مسلمان شیعه شوند و رهبر را حمایت کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
برا ما هم سرود رو هم خوانی نمیکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
برای سرود میهنش گریه می‌کنه این را درک کنید
رادمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
سیب زمینی های ایرانی یاد بگیرند
سلام بر ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
کاش ملی پوشان ما هم یاد بگیرن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
بازیکن کشور نسبتا تازه تاسیس مکزیک در مقایسه با ایران کهن ملی پوشش اشک میریزه و از طرف مردمش تشویق میشه بازیکنان تیم ایران کهن باید از ترس تهمت رسانه های دشمن لب فروبندند و در زمین شاهد تشویق تیم رقیب توسط هموطن خود باشد به کجا رسیدیم!!!!!!!!!!
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
خدایا چه بر سر ما آمده است یا چه بر سر ما آورده اند وقتش بود که بازیکنان تیم ملی ما در وقع خواندن سرو ملی اشک می ریخت و سرود را با صدای بلند می خواندند تا مردم ایران با دیدن آنها متحد می شدند ولی نکردند چرا ما ما این قدر بخیل شده ایم چرا ما این قدر بی هویت شده ایم خدایا ما را تنها نگذار بد جوری شیطان زده شده ایم خدایا تو را قسمت می دهم به خون شهدا ما را هدایت کن
ارام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
توان این کارزشتتون بدجوری پس دادین که در تاریخ ماندگار شد ید
دل ملت و خانواده شهدا را واقعا شکستید.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱
متأسفانه یه عده باهر سازی که رسانه‌های اون بری می‌زنند باهاش می‌رقصند بدون هیچ گونه تفکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
متاسفانه یک عده هم مثل شما راحت نشستن توی خونه‌هاشون و تمام ظلم حکومت رو میندازن گردن اینور و اونور
دکتر محمدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
آفرین به این تحلیل قشنگ ولی کو آدم عاقل که این چیزها را بفهمه بعضی افراد افسار عقلشون دست رسانه های اینترنشنال عربستانی و بی بی سی انگلیس هست و هر چه اونا بگن فوری قبول می کنم همانطور که شما گفتید بدون هیچ گونه تفکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
آقای ناشناس ظلم حکومت یا ظلم منافقین؟
یه کم فکر کن.
حتما متوجه تفاوتش میشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
بخدا دولت آمریکا و انگلیس و فرانسه و چند کشور غربی در طول تاریخ جنایات زیاد و غارت منابع کشور ها ،کشتار سرخ پوستان و سیاه پوستان و نسل کشی و کودک کشی در حال حاضر و دیکتاتوری در کشورشان ،اما سرود و پرچم کشورشان در همه حال می پرستند ،و با دل و جان میخوانند ،ما به کجا رسیدیم
لیلی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
کورشدی این همه ظلم ازطرف حکومت برمردم نمیبینی یاخودتون زدین به نفهمی چون منفعت تونفهمیدن بعضیا هست متاسفانه
حاج مرتضی مداح همدانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
متاسفانه چیزی جزتاسف ندارم بگم.این ازنخوندن سرود.اونم ازبازیشون که آبروبربود
مم
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۹
سرود ملی انگلیس مضمونش دعا برای سلامتی ملکه هست که مرد
ولی باز انگلیسیها با جون و دل میخوندمش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: