توییت جدید یحیی گل محمدی کی روش را با خاک یکسان کرد | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۲۵۳
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - 23 November 2022
یحیی گل محمدی در توییتی انتقاد شدید از کی روش کرد.

توییت جدید یحیی گل محمدی کی روش را با خاک یکسان کرد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

توییت یحیی گل محمدی با انتشار عکس بالا از کی روش و سخنان او انتقاد کرد.

 

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
حالا چه وقت چیپ زدن آقای گل محمدی.
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
چقدر پول میگیری چیپ اقا یحیی ول کن یحیی بگو مشکل شما حل میشه؟
باشع
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۲
یحیی توییتر ندارد رسانه کذاب
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
یکی هم پیدامیشد این یحیی رومیشست آویزونش میکرد روبند..
خوبه که سرت تو آخور همین تیم دولتیه وقرارداد اولیه ت ۴۰میلیارده که ازمال بیت المال داری میگیری و لگدمیزنی به این کشور..وداری تیم ملی روتخریب میکنی..
اگه حرف نزنین شماها خیلی بهتره..کسی نمیگه که شماهالال هستین..
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
روزی ۳۵۰۰۰۰۰٫۰م پول میگیره تازه بیانیه هم صادرمیکنه
.خب توهم استعفا بده ازهمه حق وحقوقت بگذر ..بعد بگوو من ازجنس مردمم..درکنارمردمم..هیچ چیز شماها شبیه مردم نیست..
یه مشت وطن فروشید که برای رسیدن به منافعتون دست به هرکاری میزنید
داود
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
منتظر روزی می مونم که اسناد محرمانه انگلیس منتشر بشه و بگن چقدر پول ریختن به حساب کیروش برای گند زدن به ترکیب تیم ایران مقابل روباه پیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
این که طرف تو این سطح پشت مردانه دست مریزاد داره
مهدی حقی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
... اینجوری میگی امروز که ۲بر۰ برد همش این چند درصد مردم جوگیرکه می بینی بعد چند وقت جوش می‌خوابه من خودم طرفدار پرسپولیس هستم ولی تو یکی قله میکنی هم چین حرفی میگی بی شعور حسینی تجربه ملی نداشت تا بخواد توپ بگیره امروز دیدی ...چطوری برد
حامی ایران اسلامی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
یحیی تو یکی ساکت، باشه؟؟
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۵
طرفدار سرسخت پرسپولیسم
اما آدم پ... تر و...تر از گل محمدی ندیدم
محمود
United States of America
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
دمتگرم آقای گل مهدی ثابت کردی مردمی هستی بزودی ایشالله پیروزی ازآن جوانان عزیزاست سحرنزدیک است
..
| Germany
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
از قدیم گفتن نش..اشیده شب درازه خخخخ
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۵
انگلیس 6 ایرانمالدیف 2 ..اخه کی روشی کی روشن میشی ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
مسائل مملکت ما به آمریکایی ها ربطی نداره :)))
اشکان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۲
سحر نزدیک است، به زودی ما را در تلاویو خواهیم دید، ان شاءالله
ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
شتر در خواب بیند پنبه دانه ...
ایمان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
داداش مردم اونهایی هستند که برای برد تیم ملی خوشحالی میکنند
امانیامانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
بقول معروف دیگ به دیگ میگه روت سیاه آقای گل محمدی خودت اگه شرم نمیکنی وحیا داری یک نگاهی به انتخاب بازیکنان تیم پرسپولیس بینداز درهمه مسابقات حتی درمقابل تیم های ضعیف پایین جدول بعد نظر بده درآینده کی روش گزینه مناسبی در حال حاضر برای تیم ملی نبود و انتخاب بازیکنان اول پا به سن گذاشته دوم تحرک دوم بازیکنانی که در لیگ های اروپا توپ میزنند و بالطبع خودشان را برای مصدوم شدن بواسطه بازی محکم حفظ میکنند هم از اشتباه های کی روش بود وحتما هم اگه جنابعالی هم بودید همین روش را ادامه می دادید حال از بازگشت احمقانه آقای تاج هم فاکتور بگیریم که اصلا فهمی از فوتبال نداشته و نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
دمت گرم با این جوابت
مریم شیراز
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
پرسپولیس ک صدر جدوله لطفا انتقاد بیجا نکنید گل محمدی سرمربی لایق و کاملا حرفه ایه
ریحان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
این اصلا یحیی نیست اشتباه زدن. مهدوی کیاست
فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
آقای یحیی ناراحت نباش وقتی بازیکن سفارشی هستش و مربی سفارشی هستش باید شکر گذار باشیم که ۶تا خوردیم وبیشتر نخوردیم .
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
فقط موندم این یحیی گل محمدی چرا اینقدر توهم عقلانیت داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
قشنگ گفتی
حرف زیادی موقوف
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
چون لیاقتش داره
احسان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲
با اینکه پرسپولیسی هستم ولی باید به این آقا بگم شما وظایف خودت رو اول درست انجام بده بعد نظر درباره سرمربی ایران بده ، والا کند زدی به تیمی مردمی ما با اون بازی افتضاحشون ،مدتهاست اینا زیبا بازی نمی کنه و شانسی نتیجه میگیره ، خودت همومیدونی ، اونوقت چقدر می گیرید ؟ راستی خودت چقدر از دولت گذشتی برای مردم تا حالا ؟ مگه این تیم دولتی نیست پولهای میلیاردی که می گیری احیانا مال مردم نیست ، اونوقت تا حالا چقدرشو ‌‌‌برای مشکلات مردم هزینه کردی ، البته که این موضوع به شما ربطی ندارند شما فقط درباره دیگران وضولی می کنی و حرف مفت می زنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
خیلی جالب بود.اول برو طرز نوشتن کارلوس کی‌روش رو یاد بگیر بعد بیا در موردش صحبت کن.لازم هم نیست به انگلیسی بنویسی همون فارسی بنویس.چون نمیخوام یه کار ناممکن بهت بدم.کچل
ایهان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
ههههه معلومه که اعصابتو خرد کرد اخ این کچل گفتنت خیلی معنا داره
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳
ساعتی پل میگیری یا مطلبی )
طوفان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۹
دمت گرم
یکی نیست بگه اوسکل تاحالا رونالدو رو از نزدیک دیدی؟
ارتین
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
دوست نا محترم کمی شعور و عقل داشته باشی بد نیست تو‌که هر مزخرفی را از روی حماقت و حسادت و بیسوادی به دیگران نسبت میپهی اینها شانتاژ رسانه ای است اولا گل محمدی تویتر ندارد و ثانیا مثل تو احمق نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
گل محمدی ۴۰میلیارد کمته ... ...
کاظم
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
باز این وایساد جفتک انداختن.۴۰میلیاردتو قبول کنیم یا مردمی بودنتو.راستی مگه این ... رو دستگیر نکردن؟چرا هنوز آزاده
علی میرابی
| India
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۳
از این ادبیاتی که بکار میبری پیداست که اونجات خیلی میسوزه!! آقا یحیی سرمربی تیمی هست که در صدر جدول و بر تارک فوتبال ایران رُخنمایی می‌کند.تو اگر واقعا نگران پول و حیف و میل بیت المال هستی برو دنباله ۹۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان را بگیر تا شاید چیزی به شما و من بچسبه!! وگرنه این ۴۰ تومان پول خُرده اخوی!! زیاد جوش نزن شیرت خشک میشه الاخخخخخوی. امیدوارم ازم دلخور نشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
هنوز به نود دو هزار میلیارد تومان نرسیده که!!!
حق گو
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
اگه قرار بود شش تایی بشیم همون استقلال را می فرستادیم هم عادت به شش تایی شدن داره هم کسی قولش نداره پس کسی هم از باختش حرص نمی خورد
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
اره به مفت خوردن عادت کردن
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
فقط نظرات موافق پخش میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
آقای گل محمدی بخاطر 40 میلیارد پولی که بخاطر مربیگری پرسپولیس از دولت میگیری کارتو انجام بده و الکی از نردبون مردم بالا نرو تو فراخوانتون هم که مردم شرکت نکردن البته به جز اون رفیق جون جونیت علی دایی
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
گل محمدی هم مثل تو پول میگیره و از نردبون میره بالا ادم با کسی که همکارش نباید انتقاد کنه خسته نباشی
تنها
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
الکی نیست به این کی روش میگن دلال موزامبیکی , قشنگ معلومه با زدوبند سرمربی شده و اون اسکوچیچ بیچاره رو. به خاطرش سر بریدن
ابی رام ، کردستان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
درود به کی‌روش ، بیگانه ایست که شرفش از شماها بیشتره .
امثال شماها ادعای پوچ طرفداری از مردم رو داری به وقتش وطن و هموطنُ و دین وایمانتون رو ارزون می‌فروشید.

#بیشرف نثار خودتون .
...
| Germany
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
دمت گرم هموطن با شرفم حرف دل خیلی‌ها رو زدی
...
| Germany
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
درود به شرفت هموطن حرف دل خیلیها رو زدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۴
ساندیسیها جمعتون جمع!!! زیادی نزنید که شما به 6تایی شدن عادت دارید!!!!
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
شرفش ازتوبیشتره ...شرف داشت بازیکن سفارشی که توتیم خودشم بازیش نمیدن وتوترکیب نمیذاشت شعورم خوب چیزیه
ملتج
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
آفرین با این پاسخ کوبنده شما واقعا وطن فروشی چقد ارزش داره که میخای وطنتون بفروشی
...
Germany
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
اخه یحیی کسی این حرفو میزنه کهوقتیپولشو گرفت کارش درست انجام بده نه مثل تو بعد از هر شکست پشت هزار بهونه قایم بشه نه اینکه شما تو هر بازی پرسپولیس ۴ ،۵ تا گل میزنید کی نشسته کی رو نصیحت میکنه
موزامبیکی
| India
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۰
برو دهن تو با آب زمزم بشور تا بتونی در خصوص سرمربی تیم صدر جدول ایران "پرسپولیس بزرگ " حرف بزنی. پس؛ هیسسسسسسس... .
در جواب موزامبیکی
| Germany
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
من ۷۰ سال پرسپولیسیم زمانی که ما طرفدار بودیم تو کجا بودی که الان به من میگی چی کار کنم تو هم مثل یحیی آب و بریز همون جا که سوخته شما یک مشت لی وطنید که همه کار برای به حاشیه کشیدن تیم و کشور میکنید هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
...
| Germany
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
در جواب تو موزامبیکی من ۷۰ سال پرسپولیسیم تو الان به من میگی چی کار کنم کدوم صدر جدول با میانگین یک گل تو هر بازی خودتو گول میزنی
یحیی اگر مربی بود وضع تیم اون نبود قشنگ معلومه از رو حسادت به کیروش که ثابت کرده از امثال یحیی و علی ومهدی و چگوارا پلاستیکی ایرانی تر میپره و پاچه اشو میگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
گل محمدی خودت چه گلی بر سرفوتبال ایران زدی تو که داغونتر از همه هستی حیف پولهایی که به توی بی سواد هیچی ندان میدن
نظر نده کسی از تو چیزی نمیپرسه
وطن فروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
ای شیری که خوردی حلالت باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۰
بعضی ها از اینکه در فوتبال ایران چیزی نشدندبا همه لج هستند.
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
باهمون بیسوادیش سه سال قهرمان لیک ویکبارتافینال اسیارفته پولی هم گرفته نوش جونش راستی از دوست گرامیتون آقای ویلموتس چه خبر؟ حرفی درباره پول ایشون نمیزنی که جناب تاج بهشون هدیه دادندتقریباخزانه یک کشورباخودشون بردندچشمت دستمزداقایحیی روفقط میبینه کسی که برای تیمش زحمت میکشه طرف سه تابازی بالاسرتیم بودسرمایه کشورو باخودش برد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
خخخ نه اینکه تو صدای مردم شدی
سرخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
کاشکی خودشم تاکتیک مناسبی داشت وما ازدیدن بازی تیممون لذت می‌بردیم نه فقط بهانه می شنیدیم وحاشیه میدیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
آقا مربى يه چند روز صبر كن بازى ها تموم بشه بعد بيانيه بده ، الان تيم به آرامش نياز داره ، پرسپوليس با ترس و بازى دفاعى نابود كردى از تو ترسو تر وجود نداره جلوى بازى استقلال فرهاد مجيدى كارتو همه ديدن ، مربى نيستى تيم برانكو مفت رسيد دستت ، امسال هم سال آخرته بدرد پرسپوليس هم نمى خورى ، حق سيد جلال هست زحمت كشيده براى تيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
همین آقای گل محمدی از دو بازی بعدی رو تیم نتیجه بگیره میاد از مربی تعریف میکنه راحت رنگ عوض میکنه
هادی مهدی پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
یحیی گل محمدی عزیز مگه خبر نداشتی تاج با کی روش پسر عمو هستن و یک حساب مشترک دارند هم از بابت درآمد و هم اینکه آبروی ایران رو ببرند و با این باخت سنگین تحقیر بشیم ،دم عربستان و ژاپن گرم شرافتمندانه هم حمله کردن و هم دفاع که حاصلش هدیه پیروزی به ملت شأن بود فقط نمی‌دونم از چی اینا باید دفاع کرد!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۴
عربستان و ژاپن مردمشون پشتشون بودن مثل شما بی غیرت ها نبودن که پشت تیم ملیتون رو خالی کردید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
یکی از دلایل باخت تیم ملی وطن فروشانی مثل یحیی گل محمدی هستند .که میلیاردها تومان از پول بیت المال را گرقته و جفتک میاندازه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
احسنت درود به شرفت
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
آفرین خدا رحمت کنه پدر ومادرت
یزدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
ننگ بر بازیکنانی که از شرف ملی چیزی نمی دانند کار خودشون که فوتبال باشه رو نمیدونند در مورد مسائل سیاسی دخالت می‌کنند همان بهتر که باختند اینها لیاقت پیروزی ندارند حال مردم از اینها بهم میخوره بی غیرتها گل محمدی هم که کاسبه همه ميدونند.
دوقلوها
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
آقای گل محمدی خودت بودی نمی رفتی جام جهانی چرا اینقدر ساده هستیم اگر راس میگی تو از پولت بگذر و استعفا بده بعد بگو این تیم ملی ايران نیست .... از این تیم بهتر کی سراغ داره کی حق داشت و خط خورد و نقش رسانه‌ها در بازی کلمات نمی‌فهمیم چطور چند ماه قبل این تیم ملی ما بود و با صعود به جام جهانی شاد شدین و به خیابان ریختید الان همان بازیکنان بی شرف شدن دشمن شدند! و چه آسان تمرکز بازیکنان بهم زدین تا حتی شعار ملی نخوندن...بد نیست برین از اون کشتی گیری حس وطن دوستی رو بپرسید که با پرچم کشور دیگر قهرمان دنیا شد انتقام از بنا گرفت ولی وقتی خم شد تا پرچم رو ببوسه دیدپرچم ایران نیست وجدانش آگاه شد و به شدت گریست پرچم وطن فروشی نیست هر کسی به لیاقت تیم ملی رسید باید سر بده دنده بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
حرف حق
ناشناس
Hungary
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
دمت گرم واقعیت برای بعضیا مسله ... خیار تلخه آقا گل محمدی شما به اراجیفشون گوش نکن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
درود برآقای کی‌روش که شرف وغیرت ومردم ومعرفتش صد هزار بار بیشتر از شما هايي هست که نمک می‌خورید ونمکدون می‌شکنید لااقل به خاطر پولی که میگیره کار میکنه
باخت تیم ملی همش گردن علی دایی وعلی کریمی ویحیی گل‌محمدی وامثالهم هست
عاقبت تیمی که به پرچم و سرود ملی وشهیدان کشورش پشت میکنه همینه
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
ازشهداخرج نکن توشهیددادی یامسولان بی کفایت؟ شهدابرای کشورو مردمشون جون دادن نه برای مفت خورهاواختلاس گرها
بی طرف
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
شهیدا برای کشور و مردم و این خاک مردن...برای این که ایران سربلند باشه...برای اینکه مردممون توسری خور نباشن ولی الان همین کشور به همه باج میدن لطفا شماها دم از شهیدو غیرت و اینا نزنید
ااااا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
چه آرزوها داشتیم اول عزیزی خادم رو برکنار کردن بعد اسکوچیچ رو بیرون انداختن لردهای شیرینی بود میخواستیم تو این جام جهانی خیلی خوشحال باشیم زدن سرمو شکستن بعدش این اتفاقات افتاد میخواستیم با اسکوچیچ تو این جام جهانی شگفتی ساز شویم ولی الان ببین چقد خار و حقیر شدیم میخواستیم خیلی خوشحال بشیم ولی آزمون گرفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
این ... ها دقیقا در آستانه مسابقات حساس رو اعصاب بازیکنان میروند البته از کسیکه به پدر خودش رحم نکرده بیشتر از این انتظار نیست
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
تو لطفا حرف نزن اگه راست میگی واز این دولت بدت میاد خواهشا استعفا بده و پول مردم وبرگردون بعد برو خودت زندگیتو بچرخون واقعا از ادمای نمک خورده ونمکدون شکسته بدم میاد یا برو پیش علی کریمی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
مثل اینکه تو پول نمیگیری که داری درباره پول گرفتن کی روش میگی . هرچند بد عمل کرد ولی نه به اندازه تو ...!!!
اونقدر مرد نبودی که برای غش کردن به سمت مردم از پولت بگذری و استعفا بدی ، همه میدونیم که حالا هم هی پست میذاری تا اخراجت کنن و از همین سیستمی که قبولش نداری ، ده میلیارد پول ت رو بدون داشتن شایستگی بگیری ... پس .....!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
مگه خودت بدون پول برای این مملکت کار کردی، حسادت شاخ و دم نداره، وطم فروشهای کومله و خاین
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
حرف حق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
امسال دائی مهدوی کیا کریمی گل محمدی
فقط پول شناختن و تظاهر به کنار مردم بودن دارن
ولی حقیقت اصلا این نیست اینا بین پول و مردم فقط پول انتخاب کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
امثال درسته نه امسال چند کلاس سواد دارید؟
مریم شیراز
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
چه راحت آدما رو قضاوت میکنید از خدا بترسین
عباس محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
خود شما کلی پول هدر دادی آقای گل محمدی چیپ میزنی ؟ برای زدن چیپ شما کلی پول خرج شده .. حسادت کاملا مشهوده در حرف هات اگر این طور نبود از قبل این همه برنامه ریزی نمی کردی ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
یحیی جان با اینکه استقلالی هستم و شما مربی تیم رقیبی ولی درود بر شرفت که مردمی هستی دلال موزامبیک ویار دیرینه اش تاج مافیایی به سزای اعمالشون رسیدن البته تاج الملوک پررو تر از این حرفاست بعد از ماجرای ویلموتس با کمال وقاحت برگشت وشاهکاری دیگر رقم زد
ایمان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
مردمی؟
یاپولکی؟
سام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
همین شماها با جوسازی رو اعصاب بازیکنان رفتین و تمرکزشون رو بهم زدبن لطفا سکوت کنید و بذاربد این دو بازی در آرامش انجام بشه
سام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
همین شماها با جوسازی رو اعصاب بازیکنان رفتین و تمرکزشون رو بهم زدبن لطفا سکوت کنید و بذاربد این دو بازی در آرامش انجام بشه
سرباز ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
خول محمدی . دایی . کریمی . ضیا . ووووو بیشرف دل بازی کنان را خالی کردندو تیم را ترکاندند که حالا طلب کار بشوند . از مردم خجالت بکشید بی ...اگر رسانه نبود هزار حرف بهتون میزدم که لایقش هستید
آتوسا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
شما هم درمورد تیمی که حمایتش نکردید نظر ندید درصورتی که کی روش دقیقا حرف دل ما رو یعنی مردم رو زد و هنوزم صدای ماست وقتی میگه دشمنان ما کیا هستن(مصاحبه امروزش)، ولا خجالتم خوب چیزی تو و مهدوی کیا و علی کریمی تا دیروز این تیم و بازیکنانش رو هم تحریم کرده بودید هم میزدید بعد الان واسه باختنش یقیه کی روش رو می گیرید؟؟؟ بدون شک همه مردم میدونن که حمله های شماها تو روزهای اخیر تو روح و روان و تمرکز و درنتیجه عملکرد بازیکنان بی تاثیر نبوده، همین کی روش بیچاره هرکاری کرد تا اثر زهرهای سمی شما رو کم کنه حالابا چه رویی میاین از باخت تیمی که تا دیروز میزدنیش انتقاد میکنید؟؟؟ خجالت بکشید، آقای گل محمدی مگه همین تیم پرسپولیس صاحبش حکومت نیست و وقتیم میره تو آسیا حکم تیم ملی رو پیدا می کنه پس با چه منطقی تیم ملی رو میزنی؟ این تیم نماینده ٨٠ میلیون ایرانی تو دنیاست به چه حقی شما این کارا رو باهاش می کنید؟ ببینم خودت می تونی از سرمربیگری پرسپولیس کنار بری یا تیم خودت رو بزنی؟؟؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۴
اون جمله اول رو خیلی خوب اومدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
واقعا دستت درد نکنه با این جوابت احسنت
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
بحتر است منتظر حرف های کی روش بعد از حذف تیم جمهوری اسلامی از جام جهانی باشید که با حرفهای الانش ۱۸۰ درجه فرق خواهد داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
آقای گل محمدی حرف اضافی نزن.... بازم دستمریزاد به کی روش و پولی که گرفته حلالش که نمک می خوره ونمکدان نمیشکنه ....
شما وامثال شما برای ایران وپرچمش چه کردین ؟؟؟؟،جز خیانت!!!!
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
سلام.
آقای گل محمدی لطفاً ادای آدمای همه چی فهم رو در نیار. و سر مردم هم شیره نمالید. شما مربیان و بازیکنان و بازیگران و.... پول مملکت و ملت رو دارید میخورید الآن هم ادای اپوزیسیون رو درمیارید. شماها برای مردم چیکار کردید. اینقدر هم از ..... مردم بالا نرید.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
داداش فوتباله دیگه ضمن اینکه بعضی بی شرف تیم را دچار مسائل حاشیه ای کردن ومشکل تیم ملی ام بیشتر مسائل حاشیه ای بود که باره سی ایتالیایی هم به آن اشاره کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
ژاپن باشرف بازیشو ببین حال کن با آلمان .لذتش بیشتره .نه این تیم که دهنش چسب زده بودن .شکست سخت دردوتا بازی دیگه حقشونه .شک نکنین میبازن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱
آقای گل محمدی شما به عنوان یک سرمربی حرفه ای جواب بدهید آیا سرمربی حق دارد که تلاطم وتنش را از تیم‌ملی دور کند یا‌نه ؟ کی روش کاره خودرا دراین مورد خاص درست انجام داد بعدم برای شادی دل مردم استعفا بده وقید پولت رابزن چون تیم پرسپولیس هم تیم فوتبال هست واتفاقا مردمی است
حاج مرتضی مداح همدانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱
چیزی ندارم بگم.جزاینکه ازژاپن وعربستان فوتبال رایادبگیرن
جانم وطن،ما ایستاده میمیریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
بعضی شخصیت ها هستن که به دلیل توانایی های استراتژیک فکری بدنی شخصیتی و... جامعه و دولت در هر صورت بهشون نیاز داره چون یه وزنه برای حفظ نقطه ثقل حوزه توانمندیشون هستن و در صورت حذف اون شخص اون حوزه کاری توی اون جامعه بشدت ضعیف میشه،به همین دلیل دولت یا جامعه مطبوع اون شخص نمیتونه در هیچ چارچوب و محدودیتی اون شخص رو سرکوب کنه و اون فرد به دلیل این خاستگاه قوی اجتماعی که بخاطر تواناییش ایجاد شده هر حرفی رو میزنه و هیچ کسی نمیتونه اون شخصو محدود کنه،حالا من موندم این کچل چرا فکر میکنه پپ گواردیولاست و میتونه مستقلا نقش اپوزوسیون دولت و ملت ایران عزیز رو بازی کنه کسی کاریش نداره،من بودم این ... با گوش اویزون میکردم تا بفهمه اونی که باید در قبال پولی که بخاطر استعداد نداشتش گرفته و ...
ایران جان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
یحیی خیلی ناراحتی از شرایط استعفا بده و چهل میلیاردی که گرفتیو ازش بخاطر مردم بگذر بعد ادعای حامی مردمو درار،مثل ترانه علیدوستی و بقبه دوستان که وقتی فهمیدن فبلم شهرزاد با پول معلمای بدبخت ساخته شده اما حاضر نشدن دستمزدشونو به صندوق معلما برگردونن و حالا دارن دم از پاکی و مردم این حرفا میزنن،از نظر امثال شما اختلاص بده البته اگه شما توی اون اختلاص و دزدی نباشین
ایران سربلند
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
آقا یحیی؛ بهتره مثل دیگر رفقات ( مایلی کهن و مهدوی کیا و... ) دست از حسادت و فتنه اتگیزی و نفرت پراکنی و عقده گشایی دست برداری داداش.
حابا تو چه گلی به سر این کشور و ملت و تیم زدی؟؟؟
آقا یحیی؛ ضمنا، منظور شما از ملت کدام است؟ حدود 500- 600 هزار نفر دزد و اوباش و قمه کش و تجزیه طلب و لات بی سرو پا و منافق که دوماهه عرصه رو به ملت تنگ کردند؟ یا 82 میلیون آدم حسابی که با همه ی سختی ها با نجابت دارن زندگی می کنند و همیشه پای کار بودند و اگر هم معترضند، قانونی اعتراض می کنند؟؟؟
جمع کنید بساط تون رو .
ملت رو احمق فرض نکنید آقااا.
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
شیرمادر حلالت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
احسنت انشاالله که تیم ملی به کوری چشمان این وطن فروشان در دو بازی پیش رو نتیجه بگیره و به دور بعد صعود کنه
جهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
هر چند پرسپولیسیم ولی برو ...اضافه نخور فعلا که چند ساله درگیر دانش زیادیت تو پرسپولیسیم ...تو اگه فهمو شعور داشتی پرسپولیسو ...
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
شیر مادر حلالت با این جواب . مردم از این بی غیرتها ودهن دوخته ها حالش بهم میخوره .من خودم وقتی این احمق ها رو دیدم حس کردم برد وباختشون برام فرقی نداره .
محمدرضانجاتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
کیروش پرتغالی پولکی اجنبی شده عارف خدا پرست و زاهد و یحیی گل محمدی شده دشمن ایران
روزگار غریبی شده
کی گفته نخودن سرود ملی توهین به مقدسات هست چرا نمیگین به احترام سرود سکوت کردن،یا با ندای درونشون و قلبشون این سرود را خوندند حرفه دیگه!
چرا ایرانی اصیل را له میکنحید و از عاشقان کباب خوک بت میسازید!چگونه است که کاپیتان تیم ملی خائن شده،چه کسی جادوگر فوتبال ایران را که باید رئیس فدراسیون فوتبال ایران میشد به قهقرا برد چه کسی جای کیروش را با قلعه نویی و یا دایی عوض کرد؟چرا مزدک ناشنالی شده؟ چرا ایرانیها زود فتنه گر میشوند چرا چاپلوسی خوب است و نقد مضر؟! چرا کار به اینجا کشیده؟چرا گلهای خورده شش تاش به نام سید حسین شد ولی گلها افتخارش برا طارمی ثبت شد؟طارمی بدون ده تای دیگه هیچی نیست، بیچاره حاج صفی چی میکشه؟ چرا دولت مردان میخوان تیم را مصادره کنند؟ نورالهی چکار کنه؟مثل شما که تا اخر عمرش بادیگارد نداره،فردا سر پیری توی یه کوچه خفت شد چی؟ شما اقتصاد را درست کن خودبخود محبوب میشی، شما ادای معصوم را در نیار من مقصودم ریس جمهوره، و یه سری تند رو ، اصلن سرود را نخونن شما مطمعنی توی دلشون نخوندن؟مصلحت حالیتون نیست این بچه ها مجبورن وسط وایستن چکار کنن؟بیان طرف چپ یا راست؟بد یا خوب دوتاش هم وطنن
بس کنید دیگه کم بگید خائن و وطن فروش مگه چکار کردن؟به احترام سرود سکوت کردن،اصلن به احترام مردم سرودو نخوندن، بالاخره یکی باید وسط وایسته، اتفاقن وسط وایستادن زمینه فروکش کردن تنشهاست نه ظلم و اهانت به ورزشکارا، تند رویها علی کریمی را فرار داد اقا جان ورزش ربطی به دین نداره مگه مارادونا یا پله انقلابی و پای کار بودن به قول خودتون؟
گرونی پدر مملکتو در اورده با سانسور،برا ما مردم فقیر فرقی نمیکنه حسن باشه نقی باشه تقی باشه اقا هرکی میخواد باشه فقط صداقت باشه اول شکم منو بچه های منو سیر کن که ایرانی ام بعدش هرچی اضافی اومد بده به دیگرانی که مکتبتون تشخیص میده اگه ما جیکمون در اومد نامردیم ما سیاسی نیستیم بزار بهمون بگن وسط باز،اره ما وسط بازیم ولی دروغ و سانسور نکنید و بهمون زور نگید، اخه به حال من بدبخت معلول زباله گرد چه فرقی میکنه که کی رییس باشه ولی از دروغ بیزارم، از ظلم از نقاب از اینکه به زور به بهشت ببرندم بیزارم،یحیی گلمحمدی ایرانیه،علی کریمی عوض نشده سر یک جمله اش نذری امام حسین کاری کردین رفت کانادا و... بقران برگرده بزارینش جا تاج مفیده
شما مذهبی ها هم مراقب مدیرای بانکی باشین نلغزن سپاهیا هم مراقب تمامیت ارضی کشور باشین نه منتقدا، من خودم خانمم محجبه هست به بدحجابا هم گیر ندین مالیات از پولدارای لاکچری بگیرین بدین به فقرا، برا یمن و فلسطین هم بعد اینکه به ملت خودتون کامل رسیدین هرچی اضافی اومد بدین اونا ما هم راضیم سیاسی هم نیستم اصلاحذطلب هم نیستم حال شما بگو وسط باز
ایرانی
یا علی مدد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶
جناب نجاتی، شما ایندفعه کاندید شو، ببینیم تو رئیس جمهور میشی چه گلی به سر کشور و ملت میزنی.
ضمنا؛ علی کزیمی ... رقمی نبوده و نیست که بخواد بشه رئیس فدراسیون.
سوزش از همین جا شروع شد.
خخخخخخ
مهسا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷
پس بهتر بود به مادر شهید قول نمیدادن و قسم نمیخوردن سرود و با افتخار میخونن این یعنی دورویی
بی نشان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۶
واقعا گل گفتی اگه توهمه این مدت. یه کامنت درست و حسابی ومعناداروبیطرف بودهمین بود.شیرت حلالت کیف کردم
شریف
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
مرحوم امیرکبیر اساتید خارجی رو میاورد تا دارالفنون رونق بگیره.اوردن مربی کاربلد غیربومی معمول و خوبه چون با خودش علم روز رو میاره.اما باید امکانات و فضا رو هم مهیا کرد.وقتی گلمحمدی ،کریمی،مهدوی کیا،پرستویی و سلبریتی های!کشورتمام قد در خدمت تیم مقابل در مایند تا تیم با سر زمین بخورد،نباید انتظار موفقیت داشت بدخواهان دارن کشور رد دو قطبی میکنن و تا حدودی موفق شدن!
تو کشور مشکلات هست بخصوص اقتصادی و مقصر اصلی بعضی مسئولان ناشی یا خائن اما وقتی زلزله میاد بعدش همه تلاش میکنن روحیه به ملت برگرده،بعد این اغتشاشات و اعتراضات بحقو نا حق! انتظار میرفت نتایج خوب تیم ملی ،روح و روان مردم رو ارام کنه و التهاب کم شه اما همین بظاهر وطن دوستان کمک کردن تا عملی نشه.
اگه واقعا مردمی و وطن پرست هستین ؛کرمی اعلام کنه جزایر سه گانه ماله ایرانه و یا گلمحمدی استعفا بده و از "پولش" بگذره و ...
سرود و پرچم و.... مقدسن و ابروی ملت و کشور و نباید و حیف ...
مردم واقعی هم کارگر و کارمندیه که دارند با تمام سختی ها تحمل میکنن و اب به اسیاب بیگانه نمیریزن و امیدوار به اینده،نه کسی به اسم اقتصاد عقده خالی کنه و داشته ها رو به اتیش بکشه و نه اون مسئول بی عرضه که با دزدیش ابروی ادم خوباشونم میبره ،خود منم معلمم و معترض به خیلی چیزا اما از راهش !
به نظر میرسه حق با کی روش ه و بیرون زمین کمر همت بستن که داخل زمین رو زمین بزنن!
مزدک و... مگه اینجا جایگاه نداشتن که رفتن تو جایی که دوست دارن سر به تن یه ایرانی نباشه !
بعضی از بازیکنا هم مشکوک بودن و اینم بماند،اما بعضیا مثه طارمی و... انصافا تلاش کردندراستی اگه علی کریمی الان رییس فدارسیون بود چی میگفت و چه صغری کبرایی میچید با اون نوع گفتار همیشه حق به جانب و تهاجمی؟!
در پایان مواظبت فقط وظیفه مذهبی ها نیست اول از خودمون و همه باید تلاش کنن
کیروش هم ایرانی تر از ... بظاهر ایرانیه !
خدا کمکمون کنه از جاده انصاف خارج نشیم و به راه راست و موفقیت هدایت کنه
یا علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳
آقا یحیی زمستان میره و رو سیاهی برا ذغال میمونه شرم کن تو از کجا میدونی آقای کیروش صدای مردم نیست واقعا عین صدای مردمه ،حداقل غیرتش تو و امثال تو رو می ارزه که از باخت ایران خوشحال میشید
محمدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
هرکشوری ده تا مثل گل محمدی داشته باشه دشمن دیگه نیاز نداره'من پرسپولیسی دو آتیشه هستم امااین مزدور و کم سواد که متاسفانه خودما طرفدارا گندش کردیم مگه کیه و کجای داستانه گه بخواد در مورد مربی کاربلدی مثله کیروش نظر بده این خائن با زد وبند با درویش۴۰ میلیارد پول مملکت رو بی دلیل گرفته جاییکه بهترین بازیکن ما۱۵ میلیارد بوده و این دلال هم فوقش بایست۱۵ نه ۲۰ بگیره نه چهل نیلیارد'از بس دید کسی با این زد وبند و به نوعی دزدی یا کلاهبرداری کاری نداره پر رو شده و فکر میکنه مملکت صاحب نداره'مگه قحط الرجاله مملکت پره از مایلی کهن ها دایی ها پروین ها و....اینو بندازید هولفدونی تا یادش بیا و قدر خوشی ها رو بدونه.مرد اونیه که موقعی که ممکلتش بحرانیه مرحم زخم باشه نه نمک بپاشه روی زخم. وتشدید اشوب بکنه .حیف و صدحیف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲
تیمی که سرود ملی کشورش را نخونه وکاپیتانش از همجنس بازها حمایت کنه ازشون بیشتر از این انتظار نمیره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
گمشید بابا کیروش از شما بی غیرتهای وطن فروش ایرانیتره
یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
یه حرفم از مادرای عروس ( یحیی و مهدی و علی و محمد و.. ) بشنو.
خخخخخخ
تف به روی همتون که با بچه های تیم ملی چکار کردید.
امیدوارم تیم ملی فوتبال از این گروه صعود کنه و دوتا بازی بعدی رو ببره اونوقت ملت یه تف تو صورت شما بیشرفها بندازن.
تا شماها رو داریم ، نیاز به دشمن نداریم. گرگ های در لباس میش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
چقدر بی ادبی بچه مودبانه هم میشه نقدکرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
ضمناکیروش ازخیلی مثل شماها وبه اصطلاح ملی پوشا ایرانی تره
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰
میدونین چرا امثال گل محمدی سوختن؟ چون کی روش ، شرف نداشته‌شون را بیادشون آورد و صحبت از حمایت از تیم ملی کرده .
منصوز
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
سلام؛چقدرقشنگ گفتی؛جانم فدای ایران و ایرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱
گل محمدی تو که روحیه تیم ملی رو خراب کردید دیگه اجازه اظهارنظر درباره تیم ملی ندارید چهل میلیارد رو پس بده واستعفا کن ما مردم جمهوری اسلامی ایران شما رو نمیخواهیم لعنت بر وطن فروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷
توخودت ی باخت میدی ازمدیر گرفته تا فدراسیون روبالا پایین میکنی اعمق توخودت داری ۴۰ملیارداز دولت میگیری ماهاروخر فرض کردی تو مردم روبه کشتن نده نمیخواد طرف مردم روبگیری خودت جیره بگیره دولتی
امیری
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
احسنت بخاطر ...گل محمدی از پرسپولیس بریدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵
اگه پرستویی در باره فوتبال حرف میزنه میگیم . فوتبال بازی نکرده . ورزشکار نبوده . توبا این عقده گشایی ها . به فوتبال و ایران خیانت کردی . توعملا حامی تحریم ورزش ایران هستی . همون ورزشی که ازش میلیاردی میگیری . ما خودم پرسپولیسی. ولی تو این افکار مخرب‌ت باعث شرمساری هر ایرانی واقعی هستی. مرد باش این از ایرانی بودن استعفا بده. مثل رفیقای کرمابه و گلسانت ایران و ترک کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲
چقد بدبخت شدیم که یه اجنبی بدرد نخور ۶تایی خور به مردم کهن ایران زمین پند میده وطن فروشها طرفدار کنید از مربی خارجی ...
بی نام
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۲
گل گفتی....اینا ب یحیی توپیدن از ی مربی بی لیاقت دارن حمایت میکنن .‌‌وطن فروش‌های بی لیاقت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲
آقا یحیی آه پدرت با برخوردهای بدی که باهاش کردی داره دامنت میگیره مردم محله برای تشیع جنازه پدرت راهت ندادند انگار از افشاگری همسایت درس نگرفتی..دوم چطور مربی هستی که میگی شانس آوردی در ضعیف ترین گروه قرار گرفتی.گروا ایران صعیفه. نکته سوم تا الان چندتا مربی آویزون کردن که کی روش دومیش باشه مگه مهدوی کیا که تیمش نابود کرد آویزونش کردن. اما اگر میخوای باور کنیم شما کنار مردم هستی از 40 میلیارد حکومتی ها بکش کنار استعفا بده. البته اینکار نمیکنی چون می‌ترسی از قرادادت کسر بشه... .. ای کاش ی... از سر دلسوزی حرف میزدی. شک نکن آخرش مشخص میشه امثال شما از کجا خط گرفتید. شک نکن بچت باهات همون رفتاری میکنه که با پدرت انجام دادی .
عبدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
احسنت با این جوابت .
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶
وقتی ...حسن عباسی بازمیکنن پاچه فوتبالیستها رامیگره بهتراز این نمیشه خودش چه دست آوردی برای ایران داشت بجز ... بی محل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۵
آخه همین آقایون پیشکسوت فوتبال یادشون رفته که از کیسه این کشور و ملت خوردن و گردن کلفت شدن که حالا به جایی برسن که تیم ملی ایران را مورد حمله قرار بدن و یه مشت جوووون بی تجربه هم فکر میکنن اینها خیلی میفهمن خطاب به آقا یحیی و علی کانادایی و .... فقط یه چیز را خوب میدونم که دشمنای ما خوب بلدن احمق داخلی پیدا کنن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶
من به آقا یحیی کاملا حق میدم، دقیقا داره مصوبه بند پنجم قانون اقامت در کانادا و آمریکا،که ترامپ برای ۵تا کشور که یکیش ایرانه رو اجرا میکنه، آقا یحیی تو خیییییلی مردمی هستی،!!!! آره قبوله!!!! ماهم قاقیم، اصن نفهمیدیم داری از ...مردم ایران مایه میزاری تا برسی به ینگه دنیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
گل محمدی همون کسیه که پرسپولیس نایب قهرمان آسیا را به این روز انداخت وهیچ بازیکنی درتیمش ستاره نیست بازیکنایی که شما بهشون بیشرف گفتید واین همه فشار بهشون آوردید چه روحیه ای برا بازی دارن
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۴
اهای یحیی مگه ما مردم نیستیم مگه اون مادرشهید مردم نیست مگه اونهمه شهید مردم نبودن نکنه ماها صدا نداریم فقط مهسا ها و شاکرمی ها صدا دارن ارملنها ارتین ها و ارشام و علی اصعر و محمد رضا ها و بسیجی کرجی و بسیجی شیرازی و مشهدی و .....و خانواده هاشون جز مردم نیستن که صداهاشونو نمیشنوی اونایی که اومدن میدون انقلاب مردم نیستن فقط اون چند نفری که میان اغتشاش میکنن مردمن تو که قوتبالی هستی نفهمیدی فوتبال و نباید سیاسی کنن فوتبال یه ورزشه نفهمیدی میدون جنگ نیست که .هر چند که خود فوتبالی ها خیانت کردن و سرود نخوندن
شریفی راد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
دمت گرم بخدا ازشون اون دنیا یقه شونو میگیریم
اینا تو مجازی فقط زیادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲
سلام من فوتبالی نیستم ولی تیم ملی کشورم را دوست دارم کسانی که حال این باخت انجام شده دنبال مقصر سازی دیگران هستن مثل اقایحیا گل محمدی علی کریمی علی دای وقتی پولهای مردم را به این دلقکها میدن بجای اینکه کمک حال تیم ملی باشن لگد
پرانی میکنند وبزخم مردم نمک میپاشند خوب شد میگن دوست دشمن را در سختی باید شناخت کاشگ دشمن تنها بودن بلکه به دشمن کمک هم میکنند انشالا این پولها سم بشه بجانشان بیفتد وهمشه خرج دوا دکتر کنند چرا که شادی را از مردم گرفتن
رادمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۶
خدایا چه چیزای که آدم نمی بینه، یحیی ها هم دم در آورده!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۷
رسانه وابسته جیره خوار جدیدا فقط کاموا بسیجی... را می ذاره.....یحیی همه با هم هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
اونی که فقط کامنت خودیهارو میذاره مصی جونتونه که بعد کلا میبنده که کسی جوابشو نده ،باورت نمیشه خیلیا حرف دلشون اینه، کانال تلوزیونتو عوض کنی دور و برتم میبینی
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
ساندیس کجا بود اخوی بفرما رانی
از ....خوری امثال شما که بهتره
جانم فدای ایران
Hamid
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۷
اول از همه اینکه، این حرف یحیی نبود، بلکه این استوری رو مهدوی کیا گذاشته بود. دوم اینکه یحیی جزو ۵ مربی بزرگ ایران و تراز اول کشور هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۲
آقای چیپ امسال شماها مثل دایی مهدوی کیا و کریمی باعث اختلاف در تیم ملی شدید وبا نخواندن سرود ملی مردم برای بازیکنان دعا نمی‌کنند و دلیل دیگر نفرین مربی قبلی بی تاثیر نیست
آشوبگر معترض ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۷
هر اسمی صدا میکنی بکن.همه معترضان از شما ... ایرانی ترن.شما دزدهای جان و مال مردم از مردم چ می خواهید...شما که ادعا دارید چرا جرات ی رفراندوم ندارید ببینید ۱۰ درصد هم نیستید...ی میدان نبرد وقتی عادلانه است دو طرف مساوی باشند ...شما جیره خواران کامنت نویس حتی ۱۰ بار کامنت بنویسید چیزی عوض نمی شه جز اینکه شما بی... و حقیرید..
معلم
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
از فردا هر کی شکمش خارید بگه رفراندمم میاد
تجمعاتی که برای محکوم کردن اغتشاشات اومدن به نظرت رفراندم نیست؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
شما جز انقلاب اسلامی یکی فقط یه دولت ،حکومت یا انقلاب اسم ببر که رفراندوم گذاشته باشه چشم ما هم دوباره میزاریم.تازه اون حکومتی که شما میخواین باید خودشو به رفراندوم بزاره مگه شاه رفراندوم گذاشته بود.شماها هم که اصلا خودتونم نمیدونید چی میخواین فقط مثل بچه لوسا میگین نوموخوام
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
آخه احمق ی کم فکر کن ی کلمه یاد گرفتین میاین بلغور میکونین
گیریم رفراندوم انجام بشه
بعدش ادعای تقلب بی گمان مطرح میشه حالا شما رودبیارن باقالی بار کنن
تورو خدا شبیه عقب مانده ها حرف نزنید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۸
بازیکنان تیم ملی ایران در قلعه پرتقالیها!!!!!!!!!!!!
این بهترین جمله برای توصیف کی روش و مربیگری در ایران هست
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۴
این پست مهدوی کیا تو اینستا است ک یحی خان کپی کرده درسته! مگه تیم امید دست مهدوی کیا نبود که از دور رقابت ها حذف شد!!؟ چقدر پررو هستن اینا! بعدش چندبار شماها رو بخاطر خرابکاری علیه امنیت ملی آویزون کردن که دهنتون همیشه بازه؟؟ اگر طبق حرف خودش قرار بر آویزون کردن بود ک باید الان خود مهدوی کیا بخاطر نتایجش تو امید آویزون باشه ولی میبینیم که در صحت کامل مشغول پست زدن علیه کشور هستن پس چرا انقدر دروغ میگید علیه نظام و کشور؟؟شماها دیگه شورشو دراوردید
نیکزاد وشنی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۶
دمت گرم امپراطور.بعضی ها چطور روشون میشه هنوز از کیروش طرفداری کنن.به یه بچه میدادی ترکیب ایران رو بچینه دفاع شجاع و کنعانی حتما بودن.علی کریمی چطور از اول بازی کردی .عربستان و ژاپن چطور بازی میکنن ما چطور.کیروش فوتبال ایران رو نابود کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۷
دورود بر ایرانی با عیرت لعنت بر مسیول بی کفایت
براتعلی آب برین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۱
آقای گل محمدی تو این مدت با توجه به رسالتت خودی نبودی .متاسفانه کی روش که یک غریبه چشم آبی است درس خودی بودن ودفاع از پرچم وسرود ملی و حمایت از تیم ملی را به شما که غرق در تکبر و غرور ونادانی هستید می آموزد .لا اقل صف خودتو از دشمنان شهدا و ایثارگران جدا کن تا مربی امروز تیم ملی مجبور به این مهم نشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱
من از کی روش اصلان خوشم نمیاد اما شرف داره به بعضی الکی وطن پرستای مثل تو چرا که با حرفهات روحیه ای برای تیم ملی نذاشتی پس دهنتو ببند می دونی اونوقت که کی روش رو نیاوردند وکنار گذاشتنش همه سلبریتی ها عا دل فردوسی پور وامسال شما بوق وکرنا کردید
که بدبخت شدیم حالا چی شد ؟! تو رو به خدا روحیه‌ی بچه ها رو ضعیف نکنید خیانت نکنید دنیا زود گذره وتاریخ حافظه ای به قدمت ۶هزار سال داره.پس تواین آب روان که برای زندگی بخشیدن.
پرسپولیس عشق
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
اگه شرف داره چرا ما ندیدیمش
شاید چشماتون کج میبینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
جناب آقای گل‌محمدی بهتر نیست یکی دو روز مونده با ولز به تیم امید بدید تا تخریب ؟؟؟؟
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
ببین کیا شدن کارشناس
به یاد جمله : چه وقت چیپ زدن بود آقای گل محمدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
استقلالی های حسود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
دیگ به دیگ میگه روت سیاه
ن
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
جناب به قول خودت مربی تنها کسی که شما را خوب می شناخت مدیر عاملی بود که حاضر نشدی رو در رو باهاش در مناظره شرکت کنی از اوردن بازیکن به تیم با برد های ناپلئونی و از همه مهم تر 40 میلیارد میگیری از بیت المال که فوتبال بازی کنی نه دنبال فالوئر باشی همه می دانند شما فقط پول می پرستی و بس پس ادای همراهی با مردم را در نیار و من مخالف کیروش و تاج و امدنش به ایران هستم ولی شما و امثال شما که با پرچم این کشور به نوا رسیدید و در پول غرق شدید و حالا باز در فضای مجازی با دم زدن از همرهی با همین مردم باز دنبال پول تبلیغات داخل و خارج از طریق پیج های خود هستید حالمان به هم می خورد اگر شما و امثال شما راست می گویید اندازه یه کار گر حقوق بگیرید و به باشگاهتان اجازه بدید بقیه را به حساب هلال احمر بریزد اگر ما در اقتصاد مشکل داریم به شما و امثال شما هیچ ارتباطی ندارد
ما مشکل داریم ولی کشور و اقوام و چهار چوب جغرافیایی کشورمان را به هیچ قیمتی نمی فروشیم
ركسانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
بزاريد تا آخر ماه بمونه بعد كه به استقلال باخت بره ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
یادش.بخیر.۶تا.توجام.حذفی.زدیم.
❤❤❤❤❤
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
استقلالی حسود
با اون سرمربی ...و قاتی میخواین ببرین؟
به نظر من خودتو تسلیم کنی بهتره
سرمبی شما انگار از تعه جاده چالوس اومده
حالا ببین کی میبره
یحیی عشق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
یکی نیست بزنه تو دهن این
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
این روزهای مبهم هم میگذره وچندسال دیگه وقتی حوادث این جام جهانی رابررسی میکنیم معلوم میشه صدرصد بازیگران و بازیکنان زیادی پول گرفتن تا توهین علیه تیم بنویسن ونتیجه نگیره،،،خودگلمحمدی مهدوی‌کیا و دایی و کریمی،اگه تیم ملی ایران نبود به هیچ شهرت وثروت نمی‌رسیدند،،،گلمحمدی تیم ملی رانابود کرد با اون چیپ زدنش یادته فردوسی‌پور گفت الان چه وقت چیپ زدنه یحیی،،،،حالاشدی مادر مهربان
فری
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
کی از تونظر خواست خیلی وقته دیگه کسی تورو نمیشناسه ازیادرفتی برویه فکری به حال خودت کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
توکه یکی ازدلایل باخت تیمت رو مسائل روحی میدونی که البته درست هم هست حالا چی شد کی روش که یکی ازدلایل باخت تیم رو فشارروانی ومسائل روحی میدونه بهت فشاراومده، شما باحرفاتون مردم رو به جون هم انداختید، کریمی، دایی، گل محمدی، وووکمی ازخون شهدا خجالت بکشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
این مطالب نشانه بی بصیرتی و نا آگاهی عده‌ای قلیل است،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
اگه این پول کثیفه.توهم داری ازهمین پول میگیری .خواهشا پولا روپس بده .استعفا کن وبعد ...تابه دل مردم بشینه حرفت...
بیتا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
اوکی شما اعتراض دارید و تماما دارید میگید که تیم نباید بره جام جهانی برای اغتشاشات...باشه خب من میپرسن ازتون شما چه کاری برای حمایت از به قول خودتون مردم بیچاره(که فقط ۱۰٪ مردم هستن)کردید؟؟...فقط استوری؟؟؟اینو که آدم های عادی هم گذاشتن...چطوره که وقتی پرسپولیس بازی میکنه نمیگی بازی نکنن تا علامت اعتراضی باشه،حالا واسه ایران شاخ شدین...اصلا پرسپولیسم هیچی...شما خودت برای حرکت اعتراضی چرا استعفا نمیدی؟؟؟..مگه غیر اینه که فقط یه مشت دورو هستید؟؟آقای نامحترم نمکدان شکن،هرچی برای خودت میخوای برای بقیه هم بخواه...راست میگی از خودت شروع کن..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
آقا یحیی شما وامثال دایی و کریمی با بیشرف خواندن بازیکنان قبل از جام جهانی هم ذوق مردم را نسبت به فوتبال کم کردید هم روحیه را از بازیکنان ...
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
بی شرف خودشونن
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
دمت گرم آقا یحیی
زبان گویای یک ملتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
اگه ملت تویی که ایران تا الان نباید وجود داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
جوابت عالیی
رز
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
اقای گل محمدی حداکثرمردم ایران دوستت ندارند بیشتر دست وپا نزن غرق مشی توی مردابی که درست کردی
امجدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
آقای گل محمدی فقط با استوری گذاشتن که نمیشه انقلابی شد بیا این چهل میلیارد رو که گرفتی خرج ضعفهای جامعه کن وبع عنوان یک فرد متعهد استعفا بده وسرتو از توی کیسه حکومت درآر یک بوم و دو هوا کار آدمهای منافقه یک اقلیت پنج در صدی را مردم ایران ندون بدون که دیگه نزد مردم ایران وطرفداران پرسپولیس هیچ جایگاهی نداره .
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
پرسپلیس خراب بازی کنه یا نکنه الان مهم نیست دغدغه یحیی و بقیه قهرمان های مردم مردم. خدا لطفتو جبران کنه مرد شجاع عاشقتیم❤
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
عالیییی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
اگه کی‌روش مربی خوبی بود تو هشت سالی که ایران بود تیم رو به مرحله بعد می‌برد. یا تیم رو قهرمان آسیا می‌کرد. وگرنه هر مربی درجه سه وچهار هم این نتایج رو میگیره .خدا وکیلی بدون بغض و....قضاوت کنید .کی‌روش حداقل دوسه تا مربی جون رو تو این چند سال باید تربیت می‌کرد. که نکرد .پس چیزی حالیش نیست .
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
کاملا موافق نظر شما هستم حق اسکوچیچ بود در جام جهانی در نیمکت تیم ملی بشینه چون اعتقاد دارم هیچ مربی نمی‌توانست نتایج اسوچیچ را بگیره
ح
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
گل محمدی پدر پیرش با فقر و بدبختی مرد مردم رو دوسداره؟! باشه باور کردیم
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
لعنت به شما که فوتبال سیاسی کرد و طن فروش
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
چرا این استقلالیایی که ازلیست تیم ملی شاکی بودن حالا که تیمو همو تعداد دعوت شده به فنا دادند نمیان چیزی بگند اخه نگاه خلاصه بازی کنید ببینید چشمی ومجید حسینی روی گلهای نیمه اول مقصر صددرصد بودن میشه جام جهانی بعدی استقلالی دعوت نشه تا حداقل یه اعتبار فوتبالی به لطف پیشکسوتان پرسپولیس داریم حفظ بشه والان تمام ایران چشم انتظار درخشش بازیکنان سابق وفعلی تیم ملی ایرانند برای بازی ولز وامریکا
H
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
اقا یحیی ما فکر می کردیم شما و بعضی های دیگه بیشتر اهل خدا و میهن پرستی هستین ولی یا ما اشتباه می کردیم یا قدرت پول و جاه طلبی این قدر زیاده که شماها رو هم اینجوری کرده.ایکاش به اندازه یک دهم ثروتتون شکرگذار ملت و کشورتون بودین.
بیژ ن رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
احمق تر از رسانه ها نداریم که انگاری فردا رژیم سقوط می کند همه شما سبک جدیدی ازماشینهای عدیده وخانه وجکوزی وغیره را یکجا به شما هدیه می دهند بس کنید که اگر عقل‌داشتیم ابتدا خودمان را اصلاح می کردیم که اکثریت دست ما کج است وهمه کارمارا از مجاری رانت وغیر قانونی پیش می بریم ویادتان باشد امثال دایی وگل محمدی از وضعیت تحریم وغیره بیشترین منافع را بردند اگر در یک جایی کمپین انها به حمایت مردم زده می شود فقط به این دلیل است که مردم شخصیت دیگر انهارا نبینند ،دایی خودش هزارویک شرکت وتولیدی دارد همه اینها از المان امده است اگر چنین بود حضور مهدوی کیا در فوتبال المان چند برابر حضرت اجل است روزی برسد که خودمان همدیگر را سلاخی بکنیم منافقین وتوده تازه حزب بودند که‌در جبهه دشمن با ما می جنگیدند وبرعکس کردها خود باهمدیگر درگیر هستند وکثیف تر از رهبران انها دنیا به خودش ندیده است همه حرفهایی که می زنم نه بسیجی هستم ونه سپاهی ،یک ارتشی عاشق ایران هستم که برای حفظ کشور حتی ازسرطان بچه خودم رجبهه خبر نداشتم زمانی به خانه‌رسیدم که پسری چشم درشت به یک مشت پوست واستخوان تبدیل شد غیراز جبهه وجنگ در تعقیب اشرار مسلح حسرت یک نوشابه تگری تنها ارزویی بود که بعضیها به دنبال رشوه از موادمخدرواهن قراضه می گشتند حداقل برای خانواده وبچه های خودتان شده به جای دفع همدیگر با وفاق وتغییر تفکری که از رژیم گذشته همچنان باما باقی مانده است بتدریج به اعتلای کشور کمک کنیم ،چیزی که مهم است‌ درست کردن کاری خراب سخت است که عکس قضیه خراب کردن کاری درست سخت تر ،پانصد هزار حق ایثارگری من ایت که ده سال اول خدمن من با درنظر گرفتن هشت ساعت کار بقیه حتی با احتساب جمعه انها سه برابر انها می شود تازه تعطیلی وغیره را فاکتورش نمی کنیم ،همیشه به مردم کشورما عشق می ورزیدم دانشجویی من درارتش با اعتراض مردمی تقارن پیدا کرده بود فقط درخلوت خودم به جز گریه کاری دیگری به ذهن من نمی رسید که سخت بود خودم را قانع کنم که به سمت مردم اتش بگشاییم ،شاید فکر می کنید ماازپس مردم بر نمی امدیم ،با یک بالگرد از فوزیه سابق تا ۲۴ اسفند با خاک می شدیکسانش بکنیم ،محفظ کلام امریکا کشوری در خاورمیانه را با کرنش گری بر نمیتابد که حضورارتش درویتنام وزفارعمان به نیابت از این کشور کثیف است که شاید ما به ظاهرانها از مردمهاش نگاه می کنیم ولی ازجایی خارج می زنیم که سناریو پشت سناریو به دنبال چپاول دنیا است حتی ارو.ا رامجیز انرژی خودش کرده است که با هزینه در خاورمیانه انها اختیاری از‌ خود ندارند حتی اسرائیل بازی امریکا برای مناقشه در بین ما وبقیه کشورها است که مارامنفعل چون گذشته به عقب برگردیم اتکای به خود تاوان سختی دارد که هنوز المتن وژاپن باهمه صنعت وتکنولوژی بدون امریکا اب نمی خورندخلاصه باید این بت اعظم روزی بشکند که خواهد شکست حتی ما با چنین رفتاری ایران رادفن بکنیم همانطوریکه خود در دوره ای بت اعظم عالم وادم بودیم ،فدای ایران وهموطنان هزهمه تفکرهرچند که ازانها گلایه دارم
ابراهیم زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
خدا وکیلی از تو و امثال تو مثل اون بی...کریمی به مراتب شرفش بیشتره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
مرحبا
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
فقط یاد ما باشد این بازیگر ها دارن از ما حمایت می کنند وگرنه آنها که مشکلات اقتصادی به آنها فشار نمی آورد آزادی بخوان میرن اروپا
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
سلام لطفا بگید چرا مردم شمارا به مراسم خاکسپاری پدرتان راه ندادن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
به عنوان یک استقلالی کارت خیلی درسته آقای یحیی گل محمدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
ببین حماقت یعنی اینکه تو این وضعیت حساس تیم ملی پست مهدوی کیا رو تو توییتر فوروارد کنی که محتواش کلا برای به هم ریختن تمرکز تیم ملی اینا یا خیلی احمقا یا اساسا خائنن من ی پرسپولیسی ام و از اولم از این آدم خوشم نمی اومد پرسپولیس دست هرکی بود بعد برانکو باز قهرمان میشد این توییت اگه از خودش باشه واقعا شرم اوره در غیر اینصورت ی سریا فقط قصد دارن ارامش و از بچه های تیم ملی بگیرن مثل بازی اول
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
یحیی بی عرضه ترین مربی پرسپولیسه

اگه مربی سابق وساختار قبلی تیم نبود عمرا یحیی موفق می شد در همه بازی های مهم یحیی نتیجه داد

به عنوان یک پرسپولیسی با تعصب می گم پرسپولیس جای یحیی نیست ومدیران پرسپولیس بایستی به فکر گزینه جایگزین باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
تمام تیم های ایرانی متعلق ب جمهوری اسلامی وتو همین مملکت هستن چرا فقط تیم ملی رو سوژه قرار دادین ..آقا یحیی توهم برای جمهوری اسلامی داری کار میکنی پس تریپ بچه بامرام ها رو بر ندار اگه راست میگین پولی ک از همین جمهوری گرفتی رو پس بده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
کی روش به درد جمهوری اسلامی می خوره که هیچکس را آدم حساب نمی کنه و از همه طلب کاره ببینید بعد از حذف تیم جمهوری اسلامی از جام جهانی چه اراجیفی به هم خواهد بافت
a
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
بازیکنی که سرود ملی کشورش را نمیخونه باید چوب تو آستینش کنی ،وطن فروش های پست،حتما فکر کردید ملت همین 4تا ارازل و اوباش کف خیابون هستند
ناشناس
Netherlands
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
یحیی خجالت بکش. تو کجا و کی روش کجا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
خخخخ دقیقا
مرادبیک
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
والا یحیی که اعلام کرده در بازپرسی که اصلا در تویت اکانت نداره واینا جعلی هست
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
ممنونم آقای گل محمدی بخاطر حرف حقت. این تاج لعنتی استعفا نداده هنوز؟!
شیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
هم گلمحمدی هم مهدوی کیا خودشون رو ارزون فروختن کاش اندازه کی روش به فکر ایران و مردم بودند. مهدوی کیا تیم امید رو به باد داد.
Damon
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
دمت‌گرم جناب گل محمدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
تیم ملی سالها دست مربی های داخلی بود مثل دایی و قلعه نویی و ما حسرت جام جهانی رو می خوردیم،آقا یحیی شما هم مثل اونا ،خواهشن باشگاه دوریتو بکن و در کار مربی بین المللی دخالت نکن،مرده کی‌روش بهتر مربی های داخلیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
دیگ به دیگ میگه روت سیاه انشاءالله خدا جواب تورا هم می‌دهد زیاد سخت نگیر ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
دقیقا درست میگه اگر کی‌روش توسط تاج که خودش مشکل دار بود و در قضیه ویلموتس کلی خسارت به بیت‌المال زد و آب از آب تکان نخورد انتخاب نشده بود تا به حال اخراج شده بود ولی این بابا نه تنها عذرخواهی نکرد که گناه گل خوردن و زنگ تفریح شدن داخل زمین را به گردن مردم می اندازد ، کسی که فوتبالی باشد میداند که انگلیس اگر بازی را رها نمی‌کرد نتیجه ۲ رقمی میشد و مهاجمان ما حتی نمی توانستند به ۱۸ قدم برسند و ذوق زده شده ایم ۲ گل به انگلیس زده ایم ، به بازی طارمی نیمه اول نگاه کنید مثل فرفره دور خودش میچرخید و گیج میزد و به قول احمدی میگفت خدا کنه بازی تموم بشه !
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶
آخه بدبختی اینجاست گل محمدی تو و امثال تو در ایران اگه لیاقت داشتيد که نمیرفتند مربی از خارج بیارن همه این بازیکنا که در تیم ملی هستند از تیم هایی هستند که تو ورفقای تو مربیشان هستید ...
ویدا
United States of America
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷
گمونم اون بالا نوشته مهدی مهدوی کیا. یحیی با پیج مهدوی کیا استوری گذاشته !
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
یحیا جان لطف کن بیا پایین اگه تو سرمربی بوده نه تنها ۲ گل رو نمیتونستیم بزنیم بلکه شاید ۱۰تا میخوردیم بیا پایین قربونت برم
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲
وااااااااااااای مردم فهیم و با شعور و ساده ایران،یحیی گل محمدی توییتر نداره، نداره نداره،جعلی هست،خودتونو پاره نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۱
یعنی یه نفر نباید متوجه بشه که اشتباه تیتر زدین!!!!! این که استوری مهدوی کیا هست ، گل محمدی کجاش بود؟؟؟؟ مشخصه دوست داری پرسپولیس تو حاشیه بره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
اینا سر دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی، مثلا ااا اختلاف قرمز و آبی رو کنار گذاشتند!!!!!
یحیی همون پست مهدوی کیا رو دوباره پست کرده.

هیچی؛ سیاه بازی راه انداختند مسخره های مزخرف
خودشون تا خرخره بین المال و خوردند، حالا که دوره‌اش نو زدند و حالشون بردند، برا ما سیاسی شدند، ....
Fgh
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
درود به شرف کی روش...... حرکتی که در راس اعتراصش وس
سلبریتی و رسانه من و تو و مسیح علی نزاد و منافق و مریم رجبی و کومله و تکفیری و امریکا و اسراییل و اینترنشنال دروغگو و .....معلومه دیگه چه حرکتی هست
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
ببخشید اقا یحیی یادتون باشه کیروش به تنهایی این تیم رو به باد نداده امسال شما هم که ادعای بزرگی در فوتبال دارن هم با این حواشی سازی مقصر هستین
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
ببخشید اقا یحیی یادتون باشه کیروش به تنهایی این تیم رو به باد نداده امسال شما هم که ادعای بزرگی در فوتبال دارن هم با این حواشی سازی مقصر هستین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
این نظر مهدوی کیاست نه گل محمدی
میهن دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
ایرانیایی محترم
البته اگه یادتان نرفته که ایرانی هستید!! گوش کنید به حرفای یک هموطن خود که ۵۰ سال تجربه و مدارج عالبه تاریخی و یک جامعه شناسه دوستدار مردم و عاشق ایرانه
یه مثل انگلیسبه میگه: " اختلا ف بنداز و حکومت کن" اگه باهوش باشی نیاز به بازکردن و تفسیر نداره!! شما همه هم وطن و هم نژاد و هم زبان و متمدن هستید چرا همدیگر را تخریب میکنید !!!! درحالیکه ایران ما در حال تخریب کامله و ما با هم در افتادبم اونم براب فوتبال!!
واقعا فهم و درک ایرانی از زندگی تا ابن حده؟!!! شبها
۱۲۰۰ ،۳۰۰ قدم از خانه خارج شوید تا قهرمانان واقعی و همیسه جاوید ایران را ببنید!!! اینها که شجاعانه می رزمند برگهای اینده ناربخ را رقم خواهند زد و نه بهترین فوتبتلیستها !!!جوانان و نوجوانانی که شکوفه های انقلاب نامیده خواهند شد !!! اگر شعور و عقل دارید کافیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
از همون آخرش معلوم شد یا تاریخ نخوندی یا اگه خوندی مثال الاقی هستی که بارش کتابه.چطور تاریخ خوندی که نمیبینی اتفاقا همون انگلیس داره باز اختلاف میندازه تا حکومت کنه.با رسانه هاش دائم داره به مرم القای بدبختی و خشم میکنه کاش درغ خناق بود شماها خفه میشدید
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
خدایا بعنوان یک بنده دعایی از درگاهت دارم و ان ابنکه:
_ جهالت و خرافه را از مردم ایران بگیر و خرد و شعور جایگزین کن
_ خیلی از آدما نمیدونن که عقلی که بما داده ای یک هدیه گرانبهاست و همین عقل راهبر و قطب نمای هرکسی است تا بتواند خوب و بد و راه و چاه راتشخیص دهند، متاسفانه برخیها با عقل دیگران تصمیم میگبرندو یا از سایرین تقلید یا پیروی میکنند مثل طوطی هدایت کن
_ و دعای آخر ابنکه خداوندا: خیلیها واقف نیستند شرف و انسانیت ارزسمتد ترین گوهر وجودی انسانه و به آسانی انرا نادیده میگیرند!! هدایت کن انها را
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
چقد بدبختن کسانی که تیم ملی رو حمایت نکردن چقد حقیرید شماها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
یحیی خودشو،باخاک یکسان کرد،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
وطن فروش.بی غیرت
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
واقعا گل محمدی پر رویی سی میلیارد از پرسپولیس گرفتی چهارده میلیارد هم دادن به پدیده این همه خرید الکی کردی همه بازی هات هم که به زور یک هیچ اگه ببری ،خودت هم پنج هفته بعد این وقایع برا پرسپولیس مربیگری کردی بعد میگی تیم ملی نباید تو جام جهانی بازی کنه واقعا دو رویی خودت تا چهل سالگی ول کن تیم ملی نبودی کامل موهات ریختن ول کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
از کی تا حالا آقای گل به خودی فوتبال یاد گرفته
حق گو
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
آی ملت ، هر چیزی رو باور نکنید . هر وقت صحبت یحیی رو دیدید اون هم با کیفیت ، باور کنید . خیلی از صحبتهای توئیتر و اینستا اصلا مربوط به افراد نیست و کذب است . کی روش به وقتش هم خیلی خوب عمل میکند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳
من استقلالی هستم ولی امروز حرف رنگ نیست ! حرف مردونگی ، غیرت، و شخصیت هست . مردانی که در برابر قدرت سرفرود نیاوردند علی دایی ، علی کریمی، آقا یحیی ، وریا، اینها قهرمان ملی هستند. پرسپولیسی های با غیرت اجازه ندید یه مشت ساندیس خور به این اسطوره های ملی اهانت کنند . در ضمن تو این فوتبال به کسی چل میلیارد مفتی نمیدن ، لیاقت داره ، کافر همه را به کیش خود پندارد. بی لیاقت هایی که حتی یه ساندیس از سرشان اضافه اس ، فکر میکنن دیگران هم مفت پول میگیرن !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
آقای گل محمدی این همه نظر از زبان تک تک مردم شریف و وطن پرست ایران به اظهار نظر جنجالی و بی رحمانه شماست .آقای کی روش حداقل لیاقت داره از کشوری که نون و نمکش و خورده جلوی خیلی ها بایسته وجواب دندون شکن بده و بگه مسائل تیم و کشور تیمم و سیاسی نکنین.شما که هم از آخور میخوری هم از توبره هم از طاقچه یکم یاد بگیر پشت مردم و ملت و تیم ملی باشی حلال و حروم و یاد بگیرین لطفاً
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
افرین به کی روش بیگانه ست ولی از شماها با غیرت تره ،وطن فروش ۴۰میلیارد کمه فعلا که سرت تو اخور این حکومته از کی تبعیت میکنی
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴
امثال یحیی گل محمدی من رو یاد بچه ای میندازه که هنوز دستش تو جیب باباشه وهرچی داره از بابائه داره وقتی هم به جایی رسید گذشتشو فراموش میکنه کی بود والان کجاست
وطن پرست بودن و ایرانی واقعی بودن به حرف و شعار نیست به عمله
یک صدم رزومه کی‌روش رو نداری نمی‌دونم با چه رویی از کی‌روش انتقادمیکنی .
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۰
گول این تفرقه افکن ها رو نخورید همه حرفاشون کذبه و فقط میخوان بین مردم تفرقه بندازن قرمز آبی همه با هم هستیم تیم ملی هم که تیم ملی نیست ...!!!
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
ای کاش می فهمیدی مردم یعنی چه آقا یحیی آن وقت با بی بی سی هم صدا می شدی بر علیه وطن و مردم ...
ای کاش
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۱
ای کاش بساط هر چه فوتبال مربی تو ایران جمع میشدوکمک به مناطق محروم میشد چهل ساله آرزو داشتم نفر اول که هیچ دوم هیچ سوم هیچ چهارم هیچ نفر پنجم هیچ ششم هم نشد در جهان پول خرج نکنید حق مردمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۶
یحیی گل محمدی که می‌گفت من تا آخر جام جهانی توئیت نمیزنم چی شد
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
بابا بیخیال بردیم رفت روسیاهیش موند به گل که نه خار محمدی تحفه
عل
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
یحیی... دنیا به کی روش احترام میزاره از دانش این مربی
خاطره
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
ولز رو بردیم
سرود ملی رو هم خوندیم
حالا چی داری بگی آقا یحیی؟!!!
اویس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
اگه خبرفیکه بهتره آقای گل محمدی شفاف سازی کنه ، اگرم حرف ایشونه ، بداند بداند که در جهل مرکب ابد الدهر بماند و بماند.ایران و تمدن ایران خیلی عظیم و وسیعه که بخواد با وز وز مگسانی به مخاطره بیفته . گل پرپر شده بهتره فکر عمل جراحی مغزت باشی . ایران سربلند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
آقای گل محمدی چوب خدا برا شما که خیلی شدیدتر بود پیشانی ات را رهبر بوسیده بود اما چکار کردی که خداوند تو سرت زد و ضد دین و کشور و انقلاب شدی ،پول آدمها رو گیج میکنه ارزشها به اندازه پولهایت نبود در ضمن این پولها مالیات مردم بود که تو جیب زدی ،اینقدر کلمه مردم را استفاده نکنید
مهرداد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
گل محمدی بود؟؟؟ یا مهدوی کیا
نام مهدی مهدوی کیا در اکانت درج شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
درود به شرف و غیرتت مرد بزرگ کشورم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
روت کم شد از ولز بردیم ااب بریز اون جایی که می سوزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
با.چه.رویی.ازتیم.ملی.انتقاد.میکنی.وقتی.خودت.۶به.۲.توجام.حذفی.به.ما.باختی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
لابد تو ودایی ویک مشت شکم سیر فوتبالی وسینمایی صدای مردمید. بله من هم نسبت به خیلی از مسائل امروز ایران عزیز معترضم ولی قطعا الگو وصدام تو وامثال تو نیستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
حواسمون باشه این روزها خیلی از تویت ها کاذب هستش
سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱
مزد هر کسی معلومه داره کار می کنه مزد علم وجسارت خودش را میگیره پس اینجور معلومه فقط خارجی ها حق دارند از مسیولین انتقاد کنند چون همه در این مملکت زندگی میکنیم واز این مملکت حقوق می گیریم حق نداریم انتقاد کنیم شما ها دیگه کی هستین
حسن
Netherlands
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۱
تو دیگه گندشو درآوردی
مهدی پلنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۲
درجواب کسانی که میگن مردمی اون کسی مردمیه که دراین وضعیت کشور که یه تعداد آدم بی گناه چه معترضین و چه نیروهای امنیتی چون همه مال این خاک و کشورند وهمه خانواده دار تا جایی که میتونند به عنوان یک سلبریتی مردم رو دعوت به آرامش کنند نه اینکه به چهارتا شعر گفتن جوان های مردم رو میریزند کف خیابان و پدران مادران خواهر برادر و فرزندان مردم را داغدار میکنند به خداوندی خدا قسم اینها بایستی سرپل سراط جوابگوی قطره قطره خونهای ریخته شده مردم باشند اگر واقعاً مردمی هستند پولهایی که از جیب مردم دارند سالانه میلیاردی میگیرند رو به خاطر همین مردم برند یه تعداد زندانی مالی آزاد کنند و کارهای دیگر و بگن چون این پول رو دولت داده نمیخواهیم اگر از هزارتومن پولشون گذشتند بعد ادعای مردمی کنند چطور به قول این بیشعورها دولت بده ولی پولی که از دولت میگیرند خوبه یعنی یک بام و دو هوا
مرتضی@
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵
میدونین چرااین خبرهاروپخش میکنن وجای نظردادن میزارن چون نشون بدن مردم ایران چقدرتورفاهن که هنوز نگران لنگ وکیسه ودرگیر تعصبات الکی هستن وگرنه نه یحیی ونه هیچ بالانشینی نگران نگرانی های من وشمانیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴
گروه ایران ضعیف ترین گروه بود ولز تیمی بود که اوکراین جنگ زده را شکست داد وبه جام جهانی امد حتی از تونس هم ضعیف تر بود واقعا یحیی ادمی متخصص است ایران میتوانست از انگلیس انهمه گل نخورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
خدایی ۶تا گل خوردید بازم حرف دارید آخه بدبخت ها ولز رو قبلا افغانستان با ۸گل بردن دیگه این کاری داشت خاک توسرتون با مربی مزخرفتون
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
هااااا تو دیگه چی میگی ؟
‌‌
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
شما ک از برد ایران ناراحتید میگی کار خاصی نبود خوب گمشو برو دیگه چرا شر و ور میگی دردت چیه تنها خوشحالیمون شده فوتبال خودت از دیه منم بیشتر پول گرفتی چرا به بقیه ورزشا گیر ندادی به اندازه کافی درد داریم باید با شماها هم بحث کنیم مملکتو کردی سوریه انداختی گردن اینو اون دو قرتو نیمتم باقیه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: