حمله هواداران استقلال به پرسپولیسی‌ها به خاطر یک ستاره | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۲۵۶
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - 24 November 2022
نتیجه بازی اول تیم ملی در جام جهانی مقابل انگلیس با انتقادات زیادی از سوی کارشناسان به ویژه در بحث خط دفاعی همراه شد.

حمله هواداران استقلال به پرسپولیسی‌ها به خاطر یک ستاره

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

با پایان نیمه اول دیدار تیم های ملی فوتبال کشورمان و انگلیس بلافاصله موجی از انتقادات در فضای مجازی در رابطه با انتخاب ترکیب اولیه از سوی کارلوس کی‌روش به راه افتاد.

در این بین طرفداران پرسپولیسی تیم ملی با اشاره به حضور روزبه چشمی در پست مدافع میانی و نیمکت نشینی کنعانی زادگان و خلیل زاده انتقاداتی را علیه این بازیکن استقلالی در فضای مجازی به راه انداختند. آنها معتقد بودند با حضور چشمی تیم ملی سه گل در نیمه اول دریافت کرده است. سرانجام چشمی در پایان نیمه اول جای خود را به محمدحسین کنعانی زادگان داد و مدافعی که در ماه‌های گذشته در ترکیب ثابت خط دفاعی تیم ملی به میدان رفته بود جای او را گرفت. اما ملی پوشان کشورمان در نیمه دوم هم سه گل دیگر از انگلیس دریافت کردند و مجموع گل های خورده ایران به ۶ رسید.

همین موضوع کافی بود تا طرفداران استقلال با حمله شدید به حامیان پرسپولیس، به حضور محمدحسین کنعانی زادگان در ترکیب خط دفاعی تیم ملی پرداخته و مدعی شدند که این بازیکن در این مسابقه به شدت ضعیف ظاهر شده است. استقلالی ها در حمایت از روزبه چشمی پاسخ حملات پرسپولیسی ها را به این شکل دادند که: "کنعانی‌زادگان تان را هم دیدیم که چطور در نیمه دوم نتوانست مانع از گل خوردن تیم ملی شود و سه گل هم در نیمه دوم دریافت کردیم".


در همین زمینه: فیلم گل ایران به ولز توسط روزبه چشمی / سوپر گل زیبای ایران


از اتفاقات حاشیه ای جالب تیم ملی در جام جهانی بحث های آبی و قرمز بین طرفداران استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی است که در روزهای تعطیلی لیگ برتر از کری خوانی برای یکدیگر غافل نمی شوند. آنها با پرداختن به عملکرد بازیکنان سرخابی در ترکیب تیم ملی بازار کری خوانی برای یکدیگر را داغ نگه داشته اند و کم کم خودشان را برای رسیدن به دربی آماده می کنند.

نظرات کاربران
پیروزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
کنعانی زاده کیه!
ایران من
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳
الکی حاشیه برای پرسپولیس و استقلال درست نکنید این شما هستید که دنبال جنگ انداختن و تفرقه افکنی هستید وگرنه ما هیچ مشکلی با نداریم.
همینقدر حقیر و نادان هستید عامل نفاق و دودستگی شمایید دیروز روزبه بد نبود همه بد بودن امروز روزبه خوب نبود همه خوب بودن شما فرق انتقاد سازنده با تخریب رو نمیدونی بعد پست میزاری مردم رو به جون هم بندازی. متاسفم براتون
پسره تاجی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸
درود به شرفت پرسپولیسیه باغیرت،زنده باد تاج کبیره آسیا،،زنده باد طوفان سرخ آسیا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۲
دیگه هواداران این دو تیم گول سایبری های منافق رو نمیخورن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
نه استقلالی ها، نه پرسپولیسی ها، هیچکدوم این چرندیات رو نگفتن. ولی خب شما تلاشتون بکنین برای تفرقه‌افکنی بین مردم. من یه پرسپولیسی هستم و واقعا از روزبه تشکر میکنم ،همه تلاش رو کرد
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
آفرین به آدم چیز فهم مرگ بر کسانی که بین مردم فاصله میندازن
پرویز
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
دم همه انسانهای فهیم و آزاده گرم.تا همین چند وقت پیش استقلالی بودم!! و فکر میکردم هرگز هیچ پرسپولیسی چه بازیکن و چه هوارداش رو دوست نخواهم داشت‌.اما الان افتخار میکنم هوایی رو تنفس میکنم که توش دایی ها و باقری ها توش نفس میکشند.ما هواداران قرمز و آبی چند وقتی میشه که از رنگ ها عبور کردیم و بغیر از معدودی ، کسی اسیر این حاشیه ها نخواهد شد.دیگه هوای انسانیت رو بیشتر خواهیم داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
منم پرسپولیسی ام ولی روزبه عالی بود
صادق
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
درود
پسره تاجی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۲
درود به شرفت پرسپولیسی باعشق،منم یه استقلالی هستم و اصلا چنین چیزایی که اینا میگن رو تو فضای مجازی ندیدم و اتفاقا خیلی هم باهم خوب هستیم کنعانی زادگان و چشمی هردو خوب بودن و جای شجاع هم تو ترکیب خالی بود و امیدوارم بهش بازی برسه...زنده باد تاج کبیره آسیا،،زنده باد طوفان سرخ آسیا.
آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
دیدید دیگه هیچی از دستتون بر نمیاد حناتون دیگه رنگی نداره دوباره رفتید سراغ استقلال ،پرسپولیس بازی .....بشه دیگه وقاحت تا چه اندازه؟؟؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
آبی وقرمز نداره ما همه ایرانیم کار شما فقط تغرقه انداختن ما بین مردم تا اهدافتون را پیش ببرید سیاست شما مانند انگلیسه تفرقه بنداز حکومت کن ما بین ملت وتیم ملی فوتبال تفرقه انداختین تا بعداز برد ایران مردم به خیابان نریزن انوقت دیگه نمیشه جمعش کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
دیگه بس کنید این تفرقه افکنی رو مردم اینقدر شعور دارن این مسائل رو بفهمند
ریش وریا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
هر جاییکه بین مردم تفرقه میاندازند ..بدانید مشغول خالی کردن جیب ملت اند ..چون ملت درگیر تفرقه هاست..بیدار شید
Gh
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
من ی استقلالیه دوآتیشه ام اما از این به بعد به قرمزهای عزیز هم افتخار میکنم تا چشم هر آنکه نتواند ببیند کور بشد
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
من شدیدا پرسپولیسی بودم ولی الان نمیدونم تیم اولم استقلاله یا پرسپولیس !!!!!!!!!!؟
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
مشکلی نداریم‌ما
Reza
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
این گزارش که نوشته فقط و فقط یه نشونه داره , گرفتن جنس از موتوری
به عنوان یک پرسپولیسی ممنون روزبه چشمی
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
هیچ کس به هیچکس حمله نکرده، پرسپولیس و استقلال یکی هستن، ولی تلاش شما برای ایجاد تفرقه نفرت انگیزه، تا اونجا که ما اطلاع داریم فقط سرکوبگر های بی وجود به مردم دست خالی حمله کردن، خیلی ذلیلید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
دیگه تفرقه جواب نمیده دستتون همجاروشده حتی توورزش؟؟دیگه نمیتوانیداین اتحادبشکنین وقتی که ملت خوشحال نیستن تیم ملی به چه دردمیخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
اقا همه خوب بودن ماشا الله
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
کری آبی و قرمز اگه از حد نگذره وبی احترامی پشتش نباشه لذت بخشه.وگرنه که لیگ سیاسی ما هیچ جذابیتی نداره. اما الان اصلا زمان مناسبی برای آبی وقرمز کردن نیست.اگه توی بازی اول بد بودیم،همه ی تیم بد بوده واگه در بازی دوم خوب بودیم همه خوب بودیم.
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
کنعان زادگان همان پسری که بهترین دفاع حال حاظر ایران هست همان پسر لر تبار خوزستانی که شیر هست پس تو خودت اصلا چکار هستی اگر فوتبالی هستی بگو سال ۷۲ استقلال چندم لیگ آزادگان شد بفرما تا کنعان را هم بهتر بشناسی هههههههههه روزبه با حسینی سوراخ تیم ملی ایران در بازی با انگلیس بودن
حامی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۵
... فوتبال بفهم کلا همتون اینشکلی هستین کنعانی اصلیت گیلانیه
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
واقعا خوش بحالالت .......تواین وضعیت ههههههه میزاری وهنوز دغدغت فوتباله واستقلال وپرسپولیس ...یاخیلی بچه هستی ودستت توجیب باباته یا خیلی نف........ی درهرصورت خوش بحالت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
بیشعور تفرقه ننداز
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
واقعا خوش به حالت که یه ذره عقل نداری بهت حسودیم شد نه غم داری نه غصه،حلالت باشه برو واسه خودت....تو هر خیابون ۲تا بی عقل مثل آقاسهیل داشته باشیم کل ملت و مملکت به فنا میره،،زنده باد تاج کبیره آسیا،،زنده باد طوفان سرخ آسیا...
توماج
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۸
ما دیگه گول نمیخوریم او طرفدارایی که میگی فامیلات بودن؟والا من صد اتیشه ندیدم کسی کل بندازه به عنوان یه استقلالی عاشق تمام پرسپولیسی هایی هستم که انسان هستن و احترام میذارم به تمامشون مرد میخوای تو جفت تیم ها زیاده
ali afshar
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰
سلام بر همه دوستان عزیز پرسپولیسی و استقلالی درتیم ملی نداریم همه از یک خاک وطن پرست هستیم و بوده ایم تا آخرین نفس دشمن شکست می‌دهیم انشاالله با توکل بر خدا این تفرقه افکنی ها هم به حق انبیاء و تکیه بر خداوند بزرگ انشاالله تمام خواهد شد ان شاالله آمریکا هم شکست می‌دهیم انشاالله انشاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
روزبه حالا شانسی یک گل زد ولی اگه واقع بین باشیم هافبک دفاعی خوبی نیست خیلی سوتی میده وحشت ناک
ههههه
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
یاخیلی بچه ای یا خلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
تو.رابه خدا تفرقه درست نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۹
فوتبال به‌چ‌دردی‌میخورد‌وقتی‌هم‌استقلالی‌عزاداره‌هم‌پرسپولیسی‌چندین‌ساله‌مارو‌باهمین‌ترفند‌کثیف‌بجان‌هم‌انداختین‌‌ من‌ استقلالیم‌ولی‌ از‌این‌به‌بعد‌استقلالی‌وپرسپولیسی‌نداریم‌ همه‌انسانیم‌ البته‌همون‌ که‌وجدان‌داشته‌باشد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: