ادعای جواد خیابانی در مورد علت باخت ایران مقابل انگلیس غوغا به پا کرد! + فیلم | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۲۸۱
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - 24 November 2022
جواد خیابانی که به تازگی اظهاراتش روی آنتن زنده حاشیه‌ساز شده است، این مساله را به تقطیع سخنانش توسط برخی رسانه‌ها نسبت داده است.

ادعای جواد خیابانی در مورد علت باخت ایران مقابل انگلیس غوغا به پا کرد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

برخی رسانه‌ها با پخش بخشی از اظهارات جواد خیابانی در ویژه‌برنامه جام‌جهانی شبکه ورزش سیما، به نقل از این گزارشگر، باخت تیم ایران و برد عربستان را به عامل «حمایت مردم» نسبت دادند.

این حاشیه به صحبت‌های جواد خیابانی، مجری و گزارشگر تلویزیون بعد از پیروزی عربستان و آرژانتین در ویژه‌برنامه جام‌جهانی ۲۰۲۲ شبکه ورزش سیما برمی‌گردد.

در ویدئوی انتخابی از صحبت‌های جواد خیابانی که در فضای مجازی دست به دست شده است، این مجری اظهار می‌کند: تیمی که مردم پشت آن نباشند، دو زار نمی‌ارزد و دلیل برد عربستان حمایت ملی از این تیم بود و دلیل باخت ایران عدم حمایت از تیم ملی. حالا این گزارشگر با انتشار ویدئویی از خود در فضای مجازی، توضیحاتی را مطرح و پخش سخنان تقطیع‌شده‌اش را یک شیطنت رسانه‌ای می خواند.

تعداد بازدید : 17259

او می‌گوید: جملاتی از من پخش شده که خلاصه شده یک پاراگراف طولانی است. لطف کنید این وصله‌ها را به من نچسبانید. من دلم می‌خواهد کشورم سربلند باشد و تیم ملی فوتبال ایران سربلند باشد و مطمئن هستم این اتفاق خواهد افتاد. لذا این شیطنت رسانه‌ای را لطفا ادامه ندهید و اگر می‌خواهید درباره جملات من قضاوت کنید، کل جملات در سایت تلوبیون و برنامه جام ۲۰۲۲ و سایت شبکه ورزش موجود است.

این مجری سپس بیان می کند: من حدود نیم ساعت صحبت کرده‌ام، اما چند ثانیه از آن مورد قضاوت قرار گرفته است. مطمئن هستم که همه با من هم عقیده خواهید شد که ملت ایران در کنار تیم فوتبال خود باز هم نگاهی امیدوارانه به جام جهانی فوتبال دارد.

جواد خیابانی به تازگی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ را گزارش کرد. او همچنین در ویژه برنامه «جام ۲۰۲۰» شبکه سه و همچنین «جام ۲۲» شبکه ورزش حضور داشت و به گفت و گو پرداخته است.

از خیابانی به عنوان گزارشگر دیدار ایران ـ آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ یاد شده است.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
چرا صدا وسیما افتاده بجون کارمنداش این آقا جواد که خیلی بچه مثبت بوده آقای جبلی یه خورده فکر کن اگه دقت نکنی باید در صدا وسیما رو تخته کنی اونوقت همون چیزی میشه که دشمن میخاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
صدا و سیمای میلی و دروغ پرداز و تسلیم قشر خاص باشد چیزی بیش از این نیست و نخواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
تا منظورت از ملت ایران کی باشه ...یا مردم خواهان انسانیت و عدالت و برابری ایران؟
ابوالحسن کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
جواد جان غیرت و وطن پرستی شما همیشه از لحن گزارش تیم ملی ثابت شده است. به خاطر چند وطن فروشی که سخنان شمارا تقطیع و تحریف کردند ناراحت نباش. ملت غیور ایران همیشه دعاگو و حامی شماست خدا حفظت کند آقای خیابانی عزبز. خدا یاور تیم ملی ایران بزرگ.
ف
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
دقیقا
ترانه
| Germany
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۲
تو هم الدنگی بیش نیستی با این متن نوشتن نشون دادی چند چندی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
جناب خیابانی زمانی خیلی احترام داشتی .ولی گویا.مدتیست مغت عیب پیداکرده .عاقلانه سخن گوی
ق ر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
اغتشاشگران و افراد بی فرهنگ هرچی دوست دارند به ديگران نسبت ميدهند
ترانه
| Germany
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱
آدم جاهل تو چی از اغتشاش و اعتراض و حق انسانیت خودت میدونی که اومدی اینجا ابراز نظر میکنی؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
خیابانی مثل یک دوست نادانه،
بهش پول بدید، دست از سر ملت برداره
فردوسی پور همان، دشمن دانای، مدیریت نادان هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
یه حرف حسابی اگر این آقای خيابانی زده همین است . ملت پشت تیم ملی حکومتی نیستند
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
تازه اول همه بدبختیهای کشور که عامل ان رشوه خوریست کاملا نمایان گر شده که فوتبال کشور هم از این ضد و بندهای پشت پرده بی نصیب نمونده است اینها همش بخاطر بی ارزشی پول ملی کشور ایجاد شده است و ادامه دار میباشد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
خیابانی الحق که توی خیابانی فکر کردی خودت رو جر میدی واسه کی‌روش پولکی ما هم مثل تو باشیم ما عاشق تیم ملی هستیم ولی بدون کی‌روش بی ... تا بیرون نره این مردک ما هم همینیم. تو همون باش .
خدا هست
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
جناب خیابانی کاش حداقل با این توضیحات بیشتر از این خودت را از چشم مردم نمی انداختی
بابا مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
سلام بر صدا سیمای درغگو که کشور ومردم مارو نمی دونم چی فرض گرده که دست از دروغ برنمی داره اگر کشور و دولت مردان خوب بودن اینقدر فیلترینگ و بستن سرعت های اینترنت وجود نداشت تا مردمو مثل کره شمالی دور از دنیا ساکت کنن نکتنه بعدیش که خیلی جالبه همه دنیا دزدو فاسد متجاوز هستن جز پیامبر زاده های ایران که مملکتو مال باباشون می دونن و هر روز دارن می دوشن این ملتو
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
همه چی ملت است وملت فقط مهمه نه تو
ترانه
Germany
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۹
از موقعی که یادمه این مردک جز چرند و پرند و الکی بزرگ جلوه دادن تیم ملی چیزی نه برای گفتن داشته نه ارائه کردن .یه مجری ... و عقب گرا درود به امثال فردوسی پور که با انقادهای به جا اشکالات فوتبال رو به ملت میفهماند .شرم براین خیابانی که از ترس بی کار شدنش این فیلم رو داده بیرون
ایران من
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۸
چقدر چرت میبافی تو آقای خیابانی از کردهای با غیرت ایرانه که همه جونشو میده برای کردستان و ملت شریف ایران و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳
شما کدوم ملت ایرانی که دوستداری کشور به هم بریزه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
بازی با انگلیس رو ما به سیاست کثیف انگلیس باختیم نه به تیمش همون سیاست روباه گونش که همیشه باعث بدبختی تمام دنیا ونه تنها ایران بوده که البته ایران به خاطر مخالفت علنی با اون و تمام دست نشانده هاش همیشه مورد حمله های سیاسی این بیشرفان بوده همون سیاستی که چند ماه هست جو ایران رو متشنج کرده و مردم رو در مقابل یکدیگر قرار داده و باعث نشان دادن جلوه ی بد از ایران در دنیا شده این بیشرفان پست فطرت وقتی نتونستن فوتبال رو باسیاست قاطی کنن و تیم ایران رو به خاطر سیاست نتونستن از میدون به در کنن جو متشنجی در ایران به راه انداختن و اینگونه ایران رو ضعیف کردن در صورتی که این جام جهانی میتونست به خاطر همجواری ایران با قطر موقعیتهای خیلی خوبی چه از نظر ورزشی و چه از نظر سیاسی و گردشگری برای ایران داشته باشه و اون چهره ی بدی که سالیان سال این بیشرفان از ایران در دنیا ساختن رو به کلی تغییر بده ولی افسوس که خائنان وطن فروش بی مغز خیلی راحت فریب این روباه پیر رو خوردن و باعث انزوا و ناآرامی کشورشون و بدتر شدن اوضاع شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
آقای جواد خیابانی بهترین گزار شگر . دو ستت داریم . حرف شما درست هست اگر ملت پشت تیم نبا شن ، تیم دوزار نمی ارزه . تیم ما در بازی با انگلیس سرود ملی رو نخوندن و دلمون واقعا شکست . اما د ر باز ی با ولز چون سرود رو خو ندن خیلی دعا کر دیم که پیروز بشن و واقعا مردم پشت تیم بودن . اگر اتحاد داشته با شیم خدا وند یار ما ست و در همه کار ها مو فق می شویم .
عابد
United States of America
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
سلام توروخدا کار بهم‌نداشته باشین من نه طرفدار حکومتم نه دشمنای حکومت من ازمردمم
وکشورم دوس دارم باحجاب کاری ندارم ولی دوس دارم حجابم همیشه داشته باشم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: