حمله و توهین نماینده مجلس به ورزشکاران، سلبریتی‌ها و وزارت ورزش با الفاظ سخیف! | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۲۹۳
تاریخ انتشار: پنجشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - 24 November 2022
نماینده گرمسار در مجلس با الفاظ خاصی به ورزشکاران، سلبریتی‌ها و وزارت ورزش انتقاد کرد.

حمله و توهین نماینده مجلس به ورزشکاران، سلبریتی‌ها و وزارت ورزش با الفاظ سخیف!

وقایع روزـ سرویس سیاسی؛

اردشیر مطهری نماینده گرمسار در گفتگو با پایگاه خبری رویداد۲۴ گفته است: ما از کسانی که چهره می‌شوند و بالاخره در این مملکت اعتبار کسب می‌کنند، توقع داریم. یعنی با عنایتی که نظام و مردم دارند به جایگاه‌هایی می‌رسند که تقریباً جوان‌های ما خیلی از این رفتارها، اعمال و تیپ این افراد را به عنوان الگو برداشت می‌کنند و این افراد دیگر متعلق به خودشان نیستند و باید آن‌ها را متعلق به مردم و نظام دانست، پس انتظار است که آن‌ها بهترین الگو باشند، نه از نظر مالی و جایگاهی، بلکه از لحاظ تیپی، اخلاقی، یعنی جوان‌های ما دوست داشته باشند، جای این عزیزان باشند.

وی افزود: امروز در برابر ایران، دشمنانی مثل اسراییل، عربستان، شبکه ایران اینترنشنال و خیلی جا‌های دیگر وجود دارند که عملاً مقابل ما صف‌آرایی کردند. پس همه ما برای مقابله با این دشمنان، به جهت حفظ کشور، دستاورد‌های شهدا و انقلاب مسئولیم.

سلبریتی‌ها باید مسیر سردار سلیمانی را ادامه دهند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: امروز کسی حق ندارد با مسائل ملی، شخصی رفتار کند. اگر اختلاف‌نظر هم داریم در جایگاه ملی باید مشق و رسالت‌مان در رابطه با کشور، استقلال‌مان و مقاومت‌مان مثل سردار سلیمانی باشد که این موضوع در تشییع پیکر او با حضور ۲۵ میلیون ایرانی، به همگان ثابت شد.

مطهری می‌گوید: امروز سلبریتی‌های ما باید مسیر حاج قاسم را ادامه دهند. یعنی باید دلسوز مردم و نظام باشند. امروز جبهه جنگ تغییر کرده است، به عبارتی زمین و زمان آن متغیر است.

بستن مچ‌بند مشکی توسط ورزشکاران می‌تواند به خاطر حادثه شاهچراغ باشد

این چهره اصولگرا می‌گوید: اینکه برخی ورزشکاران، مچ‌بند مشکی به دست بستند یا شادی پس از موفقیت نکردند، می‌تواند به خاطر حادثه شاهچراغ هم باشد. باید خوشبین باشیم، یعنی ما هم باید بهره‌برداری مثبت خودمان را از رفتار این ورزشکاران داشته باشیم. از طرفی، دشمن می‌خواهد بهره‌برداری منفی خودش را بکند. یا مثلاً اینکه می‌گویند بازیکنان تیم ملی سرود ملی را نخواندند، من که نگاه کردم دیدم یک خط درمیان بازیکنان، سرود را خواندند، پس ما باید بیاییم و این موضوع را پررنگ کنیم.

سلبریتی‌ها به خاطر نظام جایگاه پیدا کردند، اگرنه کسی حرف آن‌ها را پشم حساب نمی‌کرد

وی می‌گوید: سلبریتی‌ها در این نظام و به واسطه این مردم به اوج رسیدند و همه چیز آن‌ها برای نظام و مردم است. آبان سال ۹۸ مگر کشور مشکل نداشت، چرا آن موقع پای کار نیامدند؟ مگر جنگ نداشتیم، چرا آن زمان پای کار نیامدند؟ این سلبریتی، چطور آمده و رشد کرده است؟ سلبریتی‌ها به خاطر نظام جایگاه پیدا کردند و قبل از اینکه سلبریتی شوند، واقعاً چه جایگاهی داشتند و کسی حرف آن‌ها را پشم حساب می‌کرد؟ اینکه این‌ها آمدند و رشد کردند در این نظام بوده نه ابتکار خودشان. بالاخره این افراد انتخاب شدند و از خیلی از فیلتر‌ها رد شدند.

مطهری می‌گوید: آن سلبریتی که بچه‌اش را گذاشته در فلان دبیرستان یا کالج انگلستان، پولی که به آن کالج می‌دهد، معادل هزینه ۱۰ روستای سیستان و بلوچستان است. حالا باید پرسید این سلبریتی‌ها الان شدند، دلسوز کشور و مردم؟ برای همین باید هوشمند باشند و گول نخورند، چون صهیونیست، پشت این ماجرا‌ها است و یا عربستان ۲۴ ساعته به وسیله شبکه‌های معاندش، پای کار هست.

برخی از سلبریتی‌ها چوب نداشتند به سگ بزنند

نماینده گرمسار می‌گوید: بعضی از سلبریتی‌ها که پولشان را در خرید ملک، زمین، ویلا، برج‌سازی، ماشین و ... برده‌اند از کجا بوده است؟ خدا وکیلی برخی از این‌ها چوب نداشتند به سگ بزنند.

او می‌گوید: ورزشکاری که نماینده ملت ایران است، نمی‌تواند رفتار فردی با موضوع داشته باشد، چون آن‌ها متعلق به نظام ایران هستند. اگر قرار باشد اعتبارشان، جایگاه و پول زیاد را از نظام و مردم کسب کنند و بعد یک دفعه یادشان بیاید در ایران اشباع شده‌اند و باید در جهان مطرح شوند و باج خود را بگیرند، بی‌انصافی و بی‌عدالتی است. ما حق غفلت و خیانت به نظام را در این جنگی که راه افتاده، نداریم.

خاک بر سر وزارت ورزش کند که این افراد را برای مسابقات برگزیدند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: اینکه سرود ملی را نخوانند یک غفلت است و باید ورزشکار روی به خواندن سرود ملی بیاورد. خاک بر سر وزارت ورزشی کنند که مسئولانی را در کار قرار داده که این افراد را برای مسابقات، برگزیدند. دشمنان نظام هم دارند این افراد را تحریک می‌کنند و طوری خبررسانی دارند که انگار فردا صبح کار نظام تمام است. اکنون در نخواندن سرود تیم ملی باید یقه آن‌هایی را گرفت که این افراد را انتخاب کردند. ما این همه آدم و حتی افراد بهتر از این‌هایی که اعزام‌شده را داریم، چرا مسئولان در انتخاب‌شان دقت نمی‌کنند؟

مطهری می‌گوید: اکنون که این اتفاقات افتاده باید تمام زوایای کار بررسی شود، یعنی بیاییم بگوییم چه کسانی این افراد را انتخاب کردند؟ بعد بررسی و طرح سوال از وزیر ورزش و جوانان شود. اکنون خیلی دل مردم به درد آمده و آقای وزیر باید بیاید شفاف‌سازی کند. مردم از این رویکرد، گلایه‌مند هستند و به خود من مراجعه کردند. پرچم ما، نماد اقتدار، هویت و عظمت ما است و سرود ایران هم، نمادی از عزت و اقتدار ما است، برای همین کسی حق ندارد به آن، خدشه وارد کند.

وی می‌گوید: در کشور ترکیه، پرچم را روی سرشان می‌گذارند و دور می‌زنند، اما برخی از این آقایان، امر به آن‌ها مشتبه شده است که چنین رویکرد‌های غیراخلاقی را انجام می‌دهند. برخی از همین‌ها به لطف نظام به امکانات و جایگاه رسیدند و پول‌شان از پارو بالا می‌رود، حالا دنبال فرار از پرداخت مالیات هستند و می‌خواهند به واسطه اسم‌شان از خیلی از مسئولیت‌ها فرار کنند.

نظرات کاربران
Kaveh .zamaneh
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
صد رحمت به لاتهای چاله میدان متأسفم که در این هوا نفس می کشم که این معلوم الحال نماینده مجلسش باشد.
نمایندگانی که از صدقه سر نظارت های استصوابی با ۲۰ درصد آرای حوزه انتخابیه شان وارد مجلس شده اند بهتر از این نمی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
لاتهای چاله میدان غیرت دارند مطهری نماینده مجلس ادب و شعور نداره هرچی دلش میخواد بقیه هم لال مونی گرفتن نفسش ازجا گرم بلند میشه اینا آزادن هر چی بخوان میتونن بگن مردم که بگن زندان شکنجه
مطهری که بگه تشویق ، افزایش حقوق گرفتن سمت بالاتر ، همه رو اون دنیا باید جواب بدید
یداله دادخدایی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
اینها نمیدونن حرف زنن اینها بجز توهین چیزی بلد نیستند متاسفم دلم میسوزه بحال مردم گرمسار چنین نماینده کوچک مغز دیکتاتوری دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
این وقت باید صرف تصویب یک قانون درباره زن زندگی ازادی میکردی یا از کمبود امکانات و مشکلات مردم گرمسار میکردی نه اراجیف
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵
متأسفم برای بازیکنان تیم ملی که با پول ملت و به اسم ایران رفتند و بخاطر چند آشوبگر داعشی از خواندن سرود ملی امتناع کردند،حتی بازیکنان کشورهای دیکتاتور پادشاهی با عشق واحساس سرود ملی کشورشون را خوندن، اوف به این غیرت
ر.ک
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
سلطان شما پولشو دادی یا باتلاش خودشون به این جایگاه رسیدن شما بهتراست افسوس دزدی و اختلاسهای میلیارددلاری رو بخوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۴
چه کسی به این اقا اجازه ورود به جلسه که قلم نفرت انگیزش رک برداشته و به دیگران نمره اخه رفوزه ترا چه به این حرفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۷
خداپدر‌این‌نماینده‌رابیامرزد‌که‌حرف‌
درست‌‌ومنطقی‌‌رادرمورد‌سلبریتی‌ها‌و
ورزشکارها‌رازد‌.
نرگس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
بسیار عالی گفت و حرف دل ملت
یداله دادخدایی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
حرفاش بی اساس بی منطق بود اینا افرادناشناخته شدی هستن با این حرفا مثل حسن عباسی میخان مثلا چهره بشن به فکر گرمسار باش و وظیفه که داری
ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷
حسینی اصلا بازی خوبی در مقابل انگلیس نداشت
انساالله درمقابل ولز خوب و عالی باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
وقتی میگن آخرالزمان شده به آدم میخندن آقای نماینده دهن گجی وهنجار شکنی وتشریح میکنه اونوخت یه بی سروپا بهش میگه نماینده معلوم الحال کجای کار ورزشکاران جای دفاع داره نکنه تو احمق هم به خیال خامت فکر کردی کار نظام با چهار تا طرقه بازی تمام شده وتو هم از قبلش به نان ونوایی میرسی بیچاره اگه امنیت بهم بخوره امثال تو باید برن سوراخ موش و۱۹ تا شلوار روهم بپوشن که داعشی بهت تجاوز نکنن.
جاوید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۴
حتما به تو ...که دقیق آمار داری؟بیشرف ... این همه کثافت کاری و دزدی میبینی و دم نمیزنی یعنی اینکه نونت تو روغنه،چقدر پست و ...ی که این مدلی حرف میزنی.
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
...به تو نیومده، از لايک و دیس لایک ها مشخصه که شدید در اقلیت هستید، هیچ حکومتی نمیتونه بر خلاف خواسته مردمش دووم بیاره، یکی مثل تو بوقلمون صفت توی نظام بعدی هم اوضاعت خوبه چون ل...
mohamad
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
تو اصلا خوب چی زدی عمو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
عربی شعور وچاله میدانی رانباید تایید کنند که به مجلس بره و نماینده مردم باشد
ناشناس
Afghanistan
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
احسنت بر این نماینده شجاع حرف حق شنیدنش برای بعضی ها سخت است چون بگونه ای ترکش سخنان به آنها هم می رسد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
مگه هرزه گویی وبی ادبی که نشان دهنده شخصیت خانوادگی این نماینده ... واثبات میکنه شجاعت میخواد اینها خودشون از ... هم ...ترند این افراد نماینده که سهله اگر پادشاه هم که بشن شخصیتشون همین ... است ...
ali
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
خدا بهت عقل بده
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
درود به گرمسار ها با این نمایند شون واقعا گرمساراینقدردراشتباه خوب می‌رفتید یک بسیجی ازجنوب تهران انتخاب می‌کردید بهتر بود حالاهم یک سری آدم های بیسواد هیچ ... پشتیبانی ازغلطی که کرده میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
نماینده محلس که اینقدر بی ادب باشه نوبره
خوبه که جوونهای این کشور شما رو الگوی خودشون نمیکنن
حالا هی حرف از احترام به تیم ملی بزنین
از کوزه همان طراوت که در اوست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
تراود
ج
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
واقعا این لات سر‌ کوجه نماینده هست یعنی مردم ایران اینو به مجلس فرستاد چه یی ادبانه ۸
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
واقعا باید به حال این نماینده مجلس گریه کرد با این ادبیات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
برو بسوز و از عصبانیتت بمیر بی کفایت
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
نماین‌ده محترم ادبیات انتقاد باید به صورت جدال احسن باشدد لطفا به معیشت مردم توجه کنید اجاره خونه وگرانی شدید بقیه رو رها کنید به سخنان رهبر گوش دهید توصیه های ایشان را اویزه گوشتان بکنید مردم کم شان خم شده
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
نماین‌ده محترم ادبیات انتقاد باید به صورت جدال احسن باشدد لطفا به معیشت مردم توجه کنید اجاره خونه وگرانی شدید بقیه رو رها کنید به سخنان رهبر گوش دهید توصیه های ایشان را اویزه گوشتان بکنید مردم کم شان خم شده
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۲
...وقتی نماینده مجلسش میگه اینا رو کسی به پشمشم حساب نمیکرد توهین نیست ولی صحبتهای ورزشکاران و هنرمندان توهینه و باید دستگیر بشن؟
جالبه میگه اینا چوب نداشتند به سگ بزنند والا تا اونجا که ما شنیدیم زمان شاه شماها چوپان بودین و ... جالبه اگه شماها خان زاده بودین الان خدارو بندگی نمیکردین.
اابته من که میدونم چون مخالف صحبتهای این شکلات چاله میدون بودم پیامم رو انعکاس نمیدن
حمید
| United States of America
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
بسیار عالی
ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
تو نماینده بجای تاختن به ورزشکاران که از همین مردم هستند چا نمی گویید بسیاری از رجال سیاسی کشور پول ایران می گیرند پیشانی خود را سیاه نموده اند ولی بچه هایشان ساکن آمریکا و کانادا هستند چرا از تور م واختلاسهای گسترده در کشور چیزی نمی گویید تو که دکتر هستید چرا دوای اقتصاد مریض کشور را نسخه نمی کنید اما با این ادبیات فایده تخم کینه بین مردم می پاشید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۱
واقعا که معلومه از.... با این ادبیاتت میگن انسان هرچی داره از پر قونداق داره معلومه از چه خانواده ای اومدی متاسفم برای ایران که همچین اشخاصی رو نماینده کشوری با این قدمت کردیم لیاقت امثال تو اینه که ... بی شخصیت
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۱
والله این مردمِ ایران حقشونه داعش بیاد براشون مملکت داری کنه تا بفهمن حکومت داری یعنی چه.چون واقعا سرکش شدن.وقدر این حکومت رو نمیدونن
حمید
| United States of America
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
خاک تو سر امثال تو که کشور و حکومتتو با سوریه مقایسه میکتی به جای اینکه با سوئد و دانمارک و بلژیک مقایسه بکنی،لیاقت شما زندگی زیر زیر خط آهنه
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴
سوئد رو هم که رییس فدراسیون فوتبال با خاک یکسان کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰
چه بی ادب است این جیره خور
نامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸
بگو ... نگو نماینده!چقدر بیچاره شدن ملت که یه مشت بی چاک و دهن هرزه گو شدن نماینده مجلس.یه معلم تربیتی بزارید تو مجلس روی رفتار و گفتار اینا کار کنه..
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
متاسفم برای خودم ومردمم که توشدی نماینده مجلس کشورم..اون سلبریتی وورزشکارهرچی داره ازتلاش خودش وحمایت مردم داره..توچه نقشی داشتی درابادانی کشور...دوست سیصدنفربه اسم نماااااینده نشستین اونجاباحقوقهای نجومی..برای مردم چه کاری انجام دادی؟ میشه بفرمایی؟؟کمر ماازگرونی شکسته بعد تو‌ !
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
خاک بر سر اینایی که حرفاتو تایید میکنن
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
خاک برسرمجلسی که امثال توتوش هستن خاااااکککککککک ...
شاهزاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
بسیار بسیار بسیار عالی گفتن
بالاخره یه نفر این سلیبریتی های دریده رو نقد کرد
مخصوصا اونجاش که گفته پول کالج رفتن بچه های اینا میتونه ده تا از روستاهای سیستانو آباد کنه
واقعا راست گفته
علی دایی با اون هیکل گاویش
تو آپارتمانش آسانسور حمل خودرو داره
با توپ قل دادن به اینهمه پول و شهرت رسیده
اونوقت شده دشمن شماره یک مملکت
میدونم نظر منو پخش نمیکنین
چون سایت فقط نظرهای ضد نظامو پخش کرده
معلومه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
نماینده ای که با رای من وتو به مجلس راه پیدا کرده غلط میکنه به مردم توهین کنه مردک بی شعور بی سواد
ساعدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
چرا همه چی را تفسیر به رٱی میکنید؟کدومیک از حرفهای این نماینده توهین است؟تمام گفته ایشان متین و کاملا بجاست،
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴
یاخودتی یافامیلاشی خخخخخ
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
این ناشناس ها معرکه هستند خودشان تو کافه گله ای میشنن زن و مرد فوتبال نگاه میکنن بعدش هم پایکوبی بعد واسه سلف نهار مختلط میرم مسجد گریه زاری اینم مثل حرف های نماینده بی ... میمونه ...
اکبری0
Netherlands
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
آقای مطهری نماینده سمنان اگرقانون در مملکت اجرا می‌شد معلوم نبود الان شما نماینده بودید، امام خمینی اعلام کردند تخطی از علائم راهنمایی و رانندگی شرعا حرام است ، نماینده اصولگرای شما فعل حرام انجام داد و با سیلی گذاشت تو گوش سرباز مامور شما چکار کردید؟ بچه های مسولان مملکت در آمریکاو انگلیس و...مثلا دارند درس می‌خوانند، چرا بچه مردم نباید در خارج درس بخونم، البته هر دو مورد اشتباه است اگر عرضه دارند در مملکت درس بخوانند، ورزشکاری مثل کریمی اون موقع که در سرمای زیر ۲۰درجه آلمان توپ میزد و پول می‌گرفت تو زیر لحاف یا کرسی بودی ، با پول اختلاس خونه نخریده و مثل دوستان شما درخانه مصادره ای زندگی نمی کند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
آیا ازاین آقای نماینده ... تروبی...تر هم وجود داردکه درتریبون مجلس حرفهای رکیک میگوید؟ اوباخانواده اش چگونه صحبت میکند؟ متاسفم برای مردم گرمسار که چنین نماینده ... وبیسوادی راانتخاب کرده اند،آقای نماینده بدان درسطح جهان فوتبالیستها وهنرمندان از ثروت بسیاری برخوردارند،وسلبریتهای ایران هم نمیتونند مستثنی باشند،حتی درکره شمالی که دراینموردحساس هست،سلبریتیها دارای ثروت بیشتری هستند،...
بیطرف
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
بابا باهم سرچی دعوا یکنین مردم از پس کرایه ومعیشت برنمیایند اونوقت شما بخاطر کی دعوا دارین بخدا مردم از بدبختی میان توی خیابون ولی کسانی نمیگذارند واغتشاش درست میکنند تاحرف مردم به گوش مسعولین نرسه درست فکر کنینین همه رو بایک چوب نرونید به هم توهین نکنید همدل بشیم تاکشورمون درستشه نه دیگران برای ما از اون طرف مرز کشورمونتصمیم بگیرن دلشون برای مانسوخته ما انقلابمون رودوست داریم
حسین تاج
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کاری به سلبریتی و مخلف و موافق نظام ندارم... اما حضور افراد بی سواد در تمامی ارکان دولت ومجلس فقط بخاطر خودی بود فاجعه ای مربوط به امروز و دیروز نیست. سال 68 که مجلس قانون 40 درصد سهمه رزمندگان جهت ورود به دانشگاه را تصویب کرد و در ادامه فرزندان و وارثان... تا روز قیامت حق دارن از این سهمیه استفاده کنن باید انتظار این افتضاحات رو داشت. نماینده مجلس که موزه لوور را بلد نیست تلفط کنه یا نماینده ای که در مورد انرژی اتمی نطق میکنه و20 غلط داره و.....
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
احتمالا این اقای نماینده تو طو... بزرگ شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
دمت گرم دمت گرم شیر مادرت حرارت باشه
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
پرورش یادفته از دل همین جامعه بوده انهایی که چاله میدونی صحبت نمیکنند دلایل زیادی دارد قابل ذکر نیست وقتی مشت تو کوش سرباز میزنند اب از اب تکون نمیخورد هزاران انفاق از نمایندگان سرزده گفتن یکی یکی وقت زیادی میخواهد معلوم هیچ کدام از این نمایندگان برای دفاع از حق مردم انجا نیستن روزی که مش به سرباز زد اتفاق نیفتاد نه عوضر خواهی نه استفا همان روز فهمیدم سرنوشت کشور به کجا ختم میشود
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
چرا این آدم که چوب نداشت به سگ بزنه نماینده شده؟!
فیروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
می گوییم چرا جوانان و نوجوانان و دانشجویان دانشگاه در اعتراضات اینقدر بد دهنی می کنند.!!!؛؛
صحبت های جنان مطهری به اصطلاح نماینده مجلس را ببینید بعد از جوانان و نوجوانان چه انتظاری دارید ؟؟؟
مطهری در سن و در این جایگاه حتی نزاکت کلام را هم رعایت نمی کند.
حمیید
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
اقای نماینده گرمسار.بشمانصیحت میکنم‌مواظب گفتارت باش سلبریتی نان هنرودسترنجشامیخوره واگرورزشکارباشه نونش ازخونش درمیاد ازتووامثال تو وبیت المال چیزی نکنده یابارای مردم توجایگاه عدالت علی نیست که دفاع بکنه مواظب باش حقوقی که ازبیت المال بهت میدن بااراجیف وحرفهای گزاف وپاچه خواری حرامش نکنی .فکری بحال این ملت کن ودرکاری که بتوربطی ندارددخالت نکن
اظهارنظر مجاز.اماتوهین‌موقوف!
اشکان مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
من فقط از این در عجبم که چطور میگن نمایندگان مجلس باید مدرک عالیه دانشگاه داشته باشن.یه آدم تحصیل کرده ادبیاتش اینه.این نشون میده اینا همون ... بودن که یه شبه از دانشگاه امام صادق وامام حسین مدرک کیلویی گرفتن.بعدم دست نسبت به بی کفایتی اولویت گرفتن نمایندگی مجلس رو بهشون دادن.وگرنه الان داشتن ...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
عزیزاقا نماینده مجترم هنر بستگی به شخص دارد مگه استخدام است که نظام بگوید از بسیجیان بگیرید هنر مختص هنرمنداست وربطی به نظام ندارد واین مردم هستند که شتخق هنرمند را بالا می‌برد شما نمایندگان وقت نامزدی التماس دارید ازمردم برای رای گرفتن ولی ازپل که گذشتید دیگر مردمی درکارنیست این نامردی است
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳
واقعا مشکل مردم این بازی های سیاسی هست؟ مردمی درد گرانی اجاره و مسکن کار را دارند ..شما آقای نماینده الان با این چالشی که درست کردی چ دردی از مردم دعوا کردی..
بجای این ادبیات و این طرز فکر .اگه راست میگی اگه راست برای همون ده تا بچه سیستانی ی لایحه بوجه تعریف کن
اگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
اگر کسی بازیگر وهنرمند شد و اگر کسی فوتبالیست در حد تیم ملی شد زحمت زیادی کشید تا به این جایگاه رسید، مثل شما بی سواد و... با زد و بند و پارتی و پاچه خواری به این مقام نرسیدن لطفا شما و همکاراتون ساکت باشید و اظهار نظری نکنید شما که به عنوان نماینده مردم نمیتونید گره از کار مردم باز کنید و هر روز با تصمیم های غلط مردم را بدبخت تر میکنید لطفا حرف نزنید
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۷
امیدوارم مسعولین رده بالاتر به ایشون بفهمونن ک چقدر نطقش بیخود و حرص درآر بود..آخه توبجای اینکه فکری بحال گرونی و مسکن وکرایه خونه های وحشتناک ووووووو بکنی چرا این اراجیفو گفتی..تومیگی سردارسلیمانی؟خداشاهده اگه امثال تو ذره ای ازرفتارتون و عشق به کشورتون ومردونگیتون به حاج قاسم میرفت کشورمون ابادمیشدومشکلات حل..
حماس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰
این بیکفایت ها ناکارآمدیشان را میخواهند با توهین به فوتبالیست وهنرپیشه وخواننده و...بپوشانندکسی نیست بگه شما به کشور فقر وبدبختی وتورم ورانت خواری تحمیل کردید دیگران چه بکنند اینها بیایند تاوان شماهارا بدهند؟!اونهم با این ادبیات والا اینها پاک قاطی کردند.
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۳
ببینید انگلیس در مصاحبه با تیم ملی چه سیاست های داشت تمام مدت می خواست اعصاب مردم و تیم ملی را خراب کند چرا چون سالها ایرانیها را تربیت کرده حالا داره نفاغ می اندازد خاک بر سر آلت دست های که مایع بد بختی این مردم هستند چه مخالف چه موافق جای مخالفت را باید تشخیص دارد می دانیم این جو را مخالفان کیروش را انداختن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۹
یکی نیس بهش بگه حالا خوبه اونا پول زحمت خودشونو دارن خرج تحصیل بچه هاشون توی جاهای دیگه میکنن مثل مسئولین و نماینده ها دزد و اختلاس گر که نیستم که با پول بیت المال عشق و حال کنن سیسمونی واسه نوه هاشون بگیرن چه کلی لفت لیس دیگه بعدشم مثل توئه ماله کش بیان .... نظام رو لیس بزنم توی تریبون مجلس
.....نو این نظام و این دولت و مجلسش
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
میتونست حرفش رو مادبانه تر بزنه ولی در کل درست میگه، شهرت و مال و موقعیت سلبریتی ها بخاطر این مردم و این نظام و این حقوقهای نجومی و اینهمه عشق مردم ایران هستش، اونها موظفند به کشورمون و پرچممون احترام بگذارند، در همه ی کشورها سلبریتیها بدون اجازه ی دولتهاشون نفس هم نمی توانند بکشند، در ایران که به این شکل نیست، سلبریتیها دشمن کشورمون شدند و علنا به فرهنگ و پرچم و هویتمون توهین می کنند، امیدوارم هر کس ایرانم رو تحقیر میکنه، خداوند خیر دنیا و آخرت رو ازش بگیره و بی آبرو از دنیا بره.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
حرف حق اگر کسی زد باید دفاع کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
نماینده مجلس که با اکثریت ارا اومده بالا نمی تونه از حق مردم دفاع کنه اونوقت ورزشکار و سلبریتی که سنگ اجنبی رو به سینه میزنه میتونه هر حرفی بزنه اینا که از نطر اقتصادی که مشکلی ندارن از نظر ولنگاری هم که معروفند هر روز هم گند یکیشون در میاد دلسوز مردم وکشور شدن یه کم فکرکردن هم خوب چیزیه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴
میگه این بازی کنها رو نبرید و کسای دیگری رو ببرید ! بابا شوخی نیست، تیم ملی فوتبال کشورِ ، مجلس نیست که تو آدم در پیت الکی با تایید آقای جنتی بای اون تو ! آخه اگه انتخاب تیم ملی هم مثل مجلس بی لیاقت ها رو تایید میکردن که دیگه واویلا !
ناشناس
Netherlands
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۱
میخواستم در جواب حوزولات این نماینده دل نوشته ای داشته باشم ولی گفتم جواب ابلهان خاموشی‌ است و لاغیر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
اگر اینها در راس مملکت نبودند که الان وضع مملکت این نبود بیسواد بد دهن چه طرز حرف زدن است حد اقل کمی عفت کلام یاد بگیر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب