سرود ملی را خواندند، امروز می بریم! | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۳۳۴
تاریخ انتشار: جمعه ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - 25 November 2022
امروز در شروع بازی با ولز، بازیکنان تیم ملی سرود را خواندند.

سرود ملی را خواندند، امروز می بریم!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

این مطلب را کاملا دلی می نویسم. امروز در شروع بازی با ولز، بازیکنان تیم ملی سرود را خواندند. دلم روشن شد که بالاخره تیم ملی ما هستند. انشالله که می بریم.

اگر موافقید و حتی اگر موافق نیستید، بیاید یک ملت متحد باشیم. حتی اگر اختلاف سیاسی داریم، اما روی ایران با هم یک دل باشیم.

و بله، بردیم...

ولز رو کردیم تو قوطی! فیلم خلاصه بازی ایران و ولز با برد شیرین تیم ملی

فیلم گل ایران به ولز توسط روزبه چشمی / سوپر گل زیبای ایران

نظرات کاربران
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
دمشون گرم وقتی سرود می خوانی یعنی داری به خاطر اون کشور می جنگی امروز واقعا اینجوری بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
خدا راشکر واقعا شکر خدا وتشکر از خوندن سرود ملی باعث افتخارین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
خداروشکر خیلی خوشحالیم دمتون گرم....یک ملت رو شادکردیدبعدمدتها......خداپشت وپناهتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
خوشحالم ملتم خوشحاله خدارو شکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
سرود حکومت اسلامی برای مردم ایران غرور ملی نیست بخاطر اینکه جمهوری اسلامی دشمن مردم هست و آنها را در هر شرایطی سرکوب می کند و تیم جمهوری اسلامی سرود ی راخوانند که اکثریت مردم آنرا قبول ندارند و به مردم خیانت کردند .
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
خوش بحالت که انقدر احمقی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
ببخشید اشتباه منفی دادم واقعا درست گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
ببخشید منم اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
چرت نگو جگر اکثریت قبول دارن ...
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
شاید تو از همه مردم ایران خبر نداری . اکثریت مردم بخاطر اینکه سرود ملی بیانگر غرور ملی و پیشینه بسیار عالی در زمینه مبارزه با استکبار است ،را از ته دل می خوانند ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
احمق از کدوم اکثریت حرف میزنی الان تو همین کامنت های محدود هم نگاه کنی حداقل وحداکثر متوجه میشی چه برسه جامعه هنوز تو خوابی که برات لا لایی اش رو انگلیس وسعودی خواندن هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
خواندن سرود ایران.یعنی اقتدار خون شهدا..باجان دل هرجا بشنوم می ایستم می خوانم .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
دهن گشادت رو ببند ...
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
مگه بچه های آلبانی هم جزوه مردم ایران حساب میشن خدارو شکر تیم کشورت آلبانی نیومد جام جهانی راستی میگن هوا اونجا ابری راست میگن؟
غلامرضا ایوبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
با اتحاد و همدلی مشکلات حل میشه اگه نیت بر قانونمداری و بالا بردن آستانه تحمل توسط مسئولین باشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
وقتی آدم به کشورش و خدا پشت نکنه سربلنده
فقط خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
خداراهزارمرتبه شکرررررررررر جانم ایرانم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
درود بر ایران وبازیکنان تیم ملی فوتبال ایران خیلی خوشحالم که ایران اسلامی بازهم به کوری چشم دشمن پیروزوسربلند شد.پیروزی ایران بر ولز مبارک.
A
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
من بازی قبلی راستش خیلی ناراحت شدم ولی ایندفعه همون اول بازی درست موقع سرود خوندنشون انگار برنده شده بودیم همونقدر خوشحال :)))
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
وقتی اول بازی سرود کشورت رو می خونی همه ملت متوجه میشن که برای کشورت وارد زمین شدی، سرود ملی، پرچم ملی نشون دهنده هویت یک ملته. بی احترامی ویا حتی بی اعتنایی به سرود بی ارزش کردن خودته. خداروشکر امروز بردیم من خيلی خوشحال شدم. راستش بازی قبل بعد از اینکه سرود خونده نشد یه حس بی گانگی نسبت به بازیکنها داشتم اما اوی این بازی تمام طول بازی دعاشون کردم. دمشون گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
معلوم بود حسابی شارژشون کردن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
شما با خوندن سرود ملی دل شهدا و ایرانی را شاد کردید و سربلند از زمین بیرون آمدید خدا بازی آخر هم کمکتان کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
اینقدر از اسم شهدا برای هر چیز بی ارزشی مایه نگذارید لطفاً
کیان شرفی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
امیدوارم تازمانی ک سرودملی کشورعزیزمون ایران اسلامی رومیخونن موفق باشند
جونمی ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
سلام درود بر شما این برد نتیجه احترام به پرجم حمایت مردمان سرزمینتان یاری خداوند وهمت وتلاش تک تک بازیکنان تیم ملی بود به شما افتخار میکنیم
خداوند جاییکه که انتظارش را نداری به فریادمآن می‌رسد
و جاییکه غرور سر تا پای مارا گرفته ما را از عرش به زمین میکوبد .
ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است
دست همه کادر فنی و بازیکنان درد نکند به امید پیروزیها پیش رو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
دمتون گرم مردان با غیرت ،کارتون حرف نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
بازی قبل که بی شرف و بی غیرت خطابشون می کردید ، به بادی بند هستید. با خودتون چند چند هستید ؟!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
خواندن یا نخواندن سرود هیچ ربطی به برد و باخت در بازی نداره.
Nj
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
اتفاقا خیلی میتونه‌موثر باشه. به خاطر دور شدن انرژی های منفی و به لحاظ روانی هم از ریلکس ترند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۸
داره داداشم داره عزیزم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
وای برآفتاب پرستی. بازی قبل کلی فوش خوردن. اینا همون بچه هاهستن. الان باشرفوباغیرت شدن. چندچندین شمااصلاچی فهمیدین. ازهرطرف بادبیادشن میکنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
بازی قبل همت نکردن واز جون نجنگیدن واز همه مهمتر دهانشون سفت روی هم فشردن کلامی از اتحاد ملی که نمادش سرود ملی هست نخواندن این بازی خودشون متوجه اشتباهشون شدن جبران کردن و برای همین عزیزتر شدن شماهایی که معلوم از این برد واتحاد ناراحتین وعصبانب و از اون باخت شاد بودن و درحال رقص کی به خود میایید
Bj
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
طبیعیه .کم کاری دفعه ی قبلشون رو جبران کردن. ضمنا مردم نبودند که فحششون می‌دادند.‌یک مشت بی وطن بودند فحش میدادند که مدعی بودند اینا تیم ملیشون نیستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
متاسفم که ایران ما بیسوادی مانند شماداره
Nj
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
به نظر منم خوندن سرود ملی و باز کردن مچ بند مشکی یعنی دور کردن انرژی های منفی از خودشون ،نمیتونه بی تاثیر بوده باشه.‌مخصوصا که به لحاظ روانی اینطوری ریلکس تر هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
دقیقا منم وقتی دیدم سرودملی رومیخونن باخودم گفتم صددرصد میبریم.من اصلا اهل فوتبال نیستم ولی نخوندن سرود توسط ورزشکارا انقدناراحتم کرده بود که همش پیگیربودم تواخبار واقعا ناراحت میشدم هروقت میشنیدم.امروز باخوندن سرودتوسط بازیکنا خیلی خوشحال شدم
اضغری
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مرگ بر دشمنان ایران ما تا اخر جونمون پای ملت وایمیستیم اونایی که دارن ضد ایران حرف میزنن
زور بهشون داره که ایران پیشرفت در همه چیز داره
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
حالا اگر به حرفتون اعتماد و اعتقاد دارید، جلوی آمریکا سرود بخونید اگر بردید بعد هرچه بگید درسته
Shideh
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵
دمشون گرم و علی یارشون، امیدوارم به خاطر این شادی که به ارمغان آوردن، خدا به کارشون رونق و به زندگیشان برکت بده و تو سختی ها دستشون رو بگیره
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۵
سرود ملی یعنی ملیتت حالا هرچی ک هست..خوبه که ادم باخودش فکرکنه..اگه اعتراضی هم باشه به خودمون مربوط میشه..نه به غربیهایی ک فقط ماروتحریم کردن وموقع جنگ به دشمنمون کمک میکردن که راحت تر مردممونو بکشه..اگه راست میگن تحریمهاروبردارن..تحریم مستقیما رومردم فشارمیاره نه اون مسعولی که چندده میلیون حقوق میگیره..
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: