جدیدترین اظهارات جنجالی الهام علی‌ اف/ آذربایجانی‌های ایران بخشی از ملت ما هستند! | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۳۵۷
تاریخ انتشار: جمعه ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - 25 November 2022
رییس جمهور آذربایجان در یک کنفرانس بین‌المللی، اظهارات جدیدی درباره ایران مطرح کرد.

جدیدترین اظهارات جنجالی الهام علی‌ اف/ آذربایجانی‌های ایران بخشی از ملت ما هستند!

وقایع روزـ سرویس سیاسی؛

به گزارش خبرگزاری مدیامکس، رسانه‌های آذربایجانی امروز گزارش دادند که الهام علی‌اف، رییس جمهور جمهوری آذربایجان امروز در اظهاراتی تحریک‌آمیز گفت که کشورش «از ایران نمی‌ترسد.»

علی‌اف که در یک کنفرانس بین‌المللی سخنرانی می‌کرد، با بیان که من با سه رییس جمهور ایران، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی کار کرده‌ام، ادعا کرد: سال‌هاست که وضعیت هیچ‌گاه مانند امروز نبوده است.

علی‌اف مدعی شد: ایران هیچ‌گاه دو رزمایش نظامی متوالی در طی چند ماه در مرز‌های ما انجام نداده است. هیچ گاه اظهاراتی پر از نفرت‌پراکنی و تهدید علیه آذربایجان مطرح نشده بود.

او گفت: ما همیشه به هرگونه اقدام ضدآذربایجانی پاسخ داده‌ایم و خواهیم داد، چه در کلام باشد چه در عمل. بنابراین، ما مجبور شدیم در مرزهایمان با ایران رزمایش نظامی دهیم تا نشان دهیم که از ایران نمی‌ترسیم.

رییس جمهور آذربایجان در ادامه گفت: ما نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا از شیوه زندگی‌مان، از مسیر سکولار توسعه و پیشرفت آذربایجان و آذربایجانی‌ها از جمله آذربایجانی‌هایی که در ایران زندگی می‌کنند، صیانت کنیم. آن‌ها بخشی از ملت ما هستند.

اظهارات علی‌اف در حالی مطرح می‌شود که حسین امیرعبداللهیان در نشست خبری اخیرش در پاسخ به سوال ایسنا درباره تحولات و تعاملات ایران و آذربایجان اظهار کرد: ماه گذشته من سفری به ارمنستان و متقابلا آقای پاشینیان سفری به تهران داشتند که بخشی از محافل رسانه‌ای در اذربایجان نسبت به این سفر واکنش نشان دادند.
رییس دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: ما آذربایجان و ارمنستان را همسایه خود می‌دانیم و هیچ‌گاه روابط‌مان را با یک طرف به حساب طرف دیگر تنظیم نمی‌کنیم و در راستای منافع متقابل و با اولویت نگاه به سیاست همسایگی این مساله را دنبال می‌کنیم و چشم‌داشتی به اراضی همسایه از جمله این دو کشور نداریم. اما به صراحت به همه بازیگران در حوزه قفقاز گفتیم هر گونه تغییر ژئوپلیتیک در منطقه با واکنش جدی ایران مواجه می‌شود. مقامات منطقه اطمینان دادند که این نگاه را ندارند پس چنین نگاهی هم در منطقه وجود ندارد.

منبع: ایسنا
نظرات کاربران
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
اقای علی اف اطفا راجع به هموطنان خودتان صحبت کنید همه ما ایرانی هستیم
تانا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
آذربایجان متعلق به ایران تو هم که خدمتگزار اسراییل عربستانی البته غلط زیادی نکن
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
اوکه وطنی نداردکه راجع به هموطنش صحبت کند،کشوری که بران حکومت میکندتوسط روسهای پلیدازایران دزدیده شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
بنده خدا چی میزنه نمیدونم ولی یکی باید تاریخ رو بهش یادآوری کنه که همیشه آذربایجان مال ایران بوده و هست و منطقه اونم جزئی از آذربایجان ما هست
خسرو
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۶
به امید آزادی باکو و برادران و خواهرانمان از چنگال این کثافت و پشت پردش. من یه آذری هستم و ایران وطن همیشگی آذربایجان هست
ناشناس
| France
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
یکی به این الهام خانم بگه باکو بخشی از ایران است. خودش نمیدونه بره از مهربان خانم بپرسن که اصالتن خلخالی هستند
حسن بابایی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
سلام،، درود،، الاغ اوف یادش رفته درزمان انقلاب به همراه چندتا کشور درحال فروپاشی ونابود بودن،، یادش رفته که از جیره خواران ایران بزرگ بودن مردکه نوکر،، آذربایجان ایران به تنهایی ظرف یک هفته از صحنه روزگار با ملت شریف و برادران آذربایجان باکو نابود و محو می‌کنند،، بدرد جایی هم که نمیخوری حداقل برای شخم زدنت استفاده بشه، درود به غیرت ترک زبانان جهان اللخصوص ایران بزرگ،،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
به قول دوستی دکمه به کت وصل میشه نه کت به دکمه ! جمعیت اذربایجان کمتر از تهران است! در خوشبینانه ترین حالت جمهوری اذربایجان را میتوان ادامه استان اذربایجان خودمان دانست!
قره داغ
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
به امید بازگشت خاک و سرزمین کشور جمهوری آذربایجان به خاک اصلی و مادری خودش یعنی ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
برو ...نخور الهام خانم
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
الهام هم ایرانی ست روزی بدامان مادرش این سر می نهد وعذر می‌خواهد
کسرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
الهام جون برو عهد نامه گلستان وترکمن چای را بخوان بعد بیا
انکه به ما ...بود کفتر ... دریده بود
پریروز تانکها انجا بود نامه ات را میدادی میاوردند
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
از اسم دخترنه اش پیداست از بدو تولد اشتباهی بدنیا اومده بعدا خودش بامراجه به پزشک فهمیده ؟ الهام جون توهم زدی
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
من با افتخار یک ترک و ایرانی هستم الهام خانم این باکو هست که باید به دامن مادر مهربان خود برگردد.زنده باد ایران و ایرانی. شما یک مترسگ گوش به فرمان ترسوی بیش نیستی.اما ایران با رهبر شجاع و فرزانهای که دارد یک کشوری مقتدار و مستقلی است. جانم فدای امام خامنه ای جانم فدای ایران
هموطن
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
کشوری یا سرزمینی در آن منطقه بنام آذربایجان اصلأ وجود نداشته بلکه نام آن سرزمین آران بود و جزو ایران اما متاسفانه در جنگ با شوروی از ایران جدا شد و باید به ایران برگردد و استعمار گران برای دخالت در امور ایران آنرا آذربایجان نامیدند
افشین وزیری
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
خدامرگت بده که برای مذهب پشت به ملت کردی. همین فارسها نیستند بهتون میگن ترک خر
فارسی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
ما فارسها جانمان را فدای ترکها و آذریها و سایر اقوام ایران زمین میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
سعی کن زیادہ ... نخوری واسہ پوستت ضرر دارہ
یوسفی
| Germany
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲
احسنت
سعید سریری
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
خوبی که از حد بگذرد،نادان خیال بد کند،آقای الهام خان،صبر و تحمل ایرانم حدی داره،داری با آتش بازی میکنی،البته برای ساکت کردن آدمی مثل تو احتیاجی به ارتش قدرتمند ایران نیست،بسیج یکی از دهات ایرانم از سرت زیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
احسنت خیلی عالی پاسخ دادی دلاور
محمود
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
بسیار عالی پاسخ الهام رو دادی هم وطن ، دمت گرم
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
دوست گلم اقا الهام چیه الهام خانم توهم زده دوزش بالا بوده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
شهر که شلوع می شود قورباعه هفت تیر کش می شود.
داوودخان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
الهم خانم عزم سفرکرده... ...خورده غلط کرده... آخه ..... بابای .... رو ارمنیا داشتن ... دارش میزدن افتاد به پای ایران تانجاتش دادیم اونطرف هم مال ماست..تو ی بچه گربه ی ... هستی که شیر اگه .....
hiki
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
کاش مسوولین غیرت ایرانی رو نشونش بدن، هر که رو برق میگیره ما رو پشمای ادیسون...‌
بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
بشین بینیم بابا بی پدر ومادر تو خودت خوب میدونی اگر زیاده گوئی هایت دوباره تکرار بشود آذر بایجان را دوباره به آغوش مام وطن ایران ظرف بیست وچهار ساعت بر خواهیم گردان،حواستو جمع کن ، ،خرطوم دماغ۰
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸
برگرداندن آذربایجان پیشکش شما بگو چرا دکتر ظریف سهم دریای خزر و منابع نفت و گاز خزر رو به باکو تقدیم کرد و باعث ایجاد پایگاه اسرائیل بالا سر ایران شد؟ چرا با سیاست‌های اقتصادی فقرو فلاکتزا به اسم اصلاحات اقتصادی سالهاست دارن کشوری که به گفته رهبر ثروتمندترین کشور دنیاست به روز سیاه می‌شونن؟ چرا با حاشیه سازی و مزاحمت خیابانی برای افراد و جوانان جامعه رو ملتهب میکنن من تجزیه طلب تر از کارگزاران فعلی خودمون هیجان دیگه سراغ ندارم نه داخل نه خارج
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴
برای این عروسک خیمه شب بازی یکی کتاب تاریخ بخونه تا بفهمه الان اونجایی که ایستاده اسمش ایرانه
خدا لعنت کنه شاهان قاجار بی کفایت را که تو حالا داری حرف میزنی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۷
الهام بی خرد! من یک ایرانی ترک زبانم ؛می دانم آگاهی تاریخی نداری ؛بهتراست تاریخ دوره ننگین قاجار را بخوانی تا بفهمی که منطقه قفقاز یخشی ازایران بوده واست وخواهدبود ومنطقه اران (آذربایجان جعلی) همان ایران یعنی سرزمین "پاکان"است وزبان رسمی مردم"اران"تاتی"است ؛بنابراین منطقه بخش اشغال شده سرزمین ایران است " ومرکز استان اش"بادکوبه" ونه باکو است ؛این ها نام های جعلی است که عثمانی ها روی آن منطقه گذاشتند؛فعلآ تو به فکر دادن حق وحقوق مردم ما درمناطق گیلک نشین ،گالش ها لزگی هاباش وبعد ادعای صدام شدن وبنگورین شدن بکن؛اینقدر ابله نباش؛صدام باآن همه سرباز وسلاح وپول یا مفت اهدایی از۸۴ کشور چنان شکستی از ایران خورد که سرازفاضلاب درآوردوبردارشد،وبه گفته آن مادرآذربایجانی ما نه آذربایجان قلابی به ستارخان دلیر ماخاک می خوریم خاک نمی دهیم ،فقط اول مراقب باش که"قانله"اردوغان سنه یه مسن.
آذربایجان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
بابا چرت و پرت نگو الکی خودتم تورک جا نزن که تابلوعه در جوابت بایستی بگم اینهمه جمعیت پونزده میلیونی تورک آذربایجان قارچند که تو کشور آذربایجان رشد کردند یه چیزی بگو که قابل قبول باشه ضمناً اسم سرزمین آذربایجان از اول روی اونور و اینور ارس تا قزوین بوده و هست آران اسم منطقه‌ای در آذربایجان شمالی که متشکل از شیروان و آران و دربند بود که به همه شأن در کل آذربایجان گفته میشد بیسواد
حسنی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
دوست عزیز آنچنانکه از گفتارتان برمیاد اهل علم و مطالعه نیستید و فقط گفته های برخی دشمنان ایران زمین را تقلید و تکرار میکنید. آن سرزمین هایی را که با افتخار ازش صحبت میکنید در زمان قاجار زنده شده و اگر یه نگاه به ایران دوران زندیه بکنید متوجه میشوید که از یک استان به یک کشور تبدیل شدیم.ترکها و فرهنگ و زبان ترکی چیزی نیست که چندتا فارس با تحریف بخواهند آن را از بین ببرند. ما هم اگر به آن اندازه که شما فکر میکنید قوی بودیم 38 % از سهم دریای خزر را از دست نمیدادیم. شما همینی که دستت هست نگه دار بعد برو قاجار را به بی کفایتی محکوم کن. ضمنا برای گفتن حرف منطقی لازم نیست خودت را به ترکها وصل کنی مگر اینکه ...!
خ.خ.اهری
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
من یه بسیجی ترک ایرانیم و از اینکه برخی فارسی زبانان دفاع از ارمنی را توجیه و به این دلیل علیف را با ا بیات ناپسند مورد انتقاد قرار می دهند تعجب نمی کنم چون می دانم حتی در تقابل دین و زبان فارسی این ها زبان فارسی را ترجیح میدهند .و تاریخ شعوبیه به نحوی تکرار می شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۲
ایکاش ماهم یک انسان با لیاقت ووطن پرست که در عرض ده سال گشودن دروازه هاش به کشور های دیگر تبدیل به اباد ترین وزیبا ترین شد ..یک رهبر دلسوز ومسئ‌ولین دلسوز وعالی داشتیم که فاسد ودزد ودرغگو وجناییکا نبودند وما هم به ایرانی بودنمان افتخار می کردیم منظورم علی اف وصن پرست ..
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۲
مخت سرجاشه ؟!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
یاشاسین اذربایجان واذربایجانی محمد از قم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۱
الهام علی اف من آذری زبانم ایرانیم ... آذربایجان بیزیمده ایرانینده ... کول سنین باشینه زنده باد ایران
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۸
اولاً نام منطقه کنونی کشور کنونی آذربایجان تاحدود صد سال پیش و قبل از عهد نامه قاجاریه گلستان " منطقه اران" بوده است و زبان شاعران قرن ششم آن مثل ابوالعلا گنجوی، نظامی گنجوی، مهستی گنجوی و....فارسی بوده است، ثانیاً مرز ایران و ارمنستان برای صادرات ایران به قفقاز اهمیت فوق العاده ای دارد ( صادرات ایران به ارمنستان، گرجستان، روسیه و از طریق دریای سیاه به اروپای شرقی و... اهمیت اقتصادی دارد و خواسته الهام علی اف از وصل دالان و حذف باریکه ی مرزی ایران و ارمنستان کاملا خود خواهانه و به ضرر ایران است و جغرافیای سیاسی منطقه را به هم می ریزد !!! )
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷
خب ،بچه های باغیرت لب خط احساساتی شدن دیگه کافیه.خوب فکر کنید ببینید اشکال کار کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسحاق چناری
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱
این دیگه خیلی در رفته باید درش رو پلمپ کنیم علی تف الهام // دیگه داری تند میری فقط کافیه ارتش و سپاه قدرتمند ایران فقط یه گردان بفرسن تا حساب دستت بیاد و تارومارتان کنیم ..چی میزنی تو مگه نمیدونی ک۶ قبلا این شهر تو جزو خاک ما بوده پس زر نزن داری عصبانیم میکنی کم به ایرانم توهین بکن نزار خودم بیام سراغت ....
Babak
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
عهد نامه گلستان را با عشق دوباره بر می گردانیم .
اولا این قرارداد دو100سال بود بابت خراج به روس‌ها .
دوماً باید برگرده .
سوما . پازل توران در حال تکمیل شدن قرار داره .
عباس محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
این مردک چی می زنه خودش گناه نداره ساقیش را بگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
دیگه داری زیادی زر میزنی باید به فکری به حالت بکنیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
بقول دوستمون اینکه ایشون ایرانی وآذری هستن شکی نیست واینکه تخم وترکه ایرانی وآذربایجان ایران تورگهای این علی اف هست مسلمه ولی ببینید ایرادکارکجاست که یه رئیس جمهور که درحد فرماندارتبریز هم نیست میاد رجزخوانی میکنه!! این مهمه
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۲
روزی خواهد رسید که اتحاد آذربایجان به پایتختی تبریز برای آذربایجان کبیر
م ر
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
آب که سر بالا رود .
قورباغه ابوعطا خواند.
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
این بوزینه دیگه داره گنده تر از دهن کثیفش حرف میزنه
دارا
Kuwait
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
این بنده خدا معلومه چه نوع موادی مصرف کرده حتما دیشب سر وته خوابیده حرف از دهانش نمی زنه بهتره از ملتت بپرسی که خودشان خاکشان جزء چه کشوری هستند شاید شما از روی نادانی وغرور حرف میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
این زبون بسته هر وقت مس میکنه شروع می گنه گنده گویی..مثل این که میخوان دعوا کنن چون ادمای درسوی هستن قبل دعوا مس میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
ماخوب میدونیم الهام خیلی وقته تنش میخاره....الان انگارعلاوه برخارش کرما هم اذیتش میکنندبهمین خاطرخودشوبه درودیوارمیمالونه...وقتش که برسه اذریهای شجاع خوداذربایجان اشغالی میبرنش دکتردوادرمونش میکنن..دوادرمون جواب نده بعدداغ ودرفش مشکلشوحل میکنه.... سی وچنداستان داریم که فقط توقدیکیشونودراشغال داری...صبحانه تبریز...نهارباکو...باورنداری امتحان کن...ولی بنظرمن بخاطرزندگی وموقعیت خودت هم که شده دهنتوببند...اسرائیلی که توبهش تکیه کردی خودش مثل خرتوگل گیرکرده...نکنه اخبارگوش نمیکنی...سی ساله توکتابای درسی ایران رااشغالگربخشی ازاذربایجان معرفی میکنی..ولی درایران حتی یکنفردرحداستانداریافرماندارهم توراادم حساب نکردکه جواب دری وری گفتنت رابده...بوی کباب روحس کردی ولی نفهمیدی اینجاخرداغ میکنند..کلاببند
ناشناس
Finland
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
آقای الهام به اندازه دهنت لقمه بکن توی حلقت وگر نه هم دهنت و . جر میخوره در ضمن تو و خاندانت آذربایجانی نیستید وبهتر از کسی اینو میدونی و فقط در مورد اصل و نسب نداشته حرف بزن که ممکنه یک شبه به غلط کردن افتاده و به کشور جعلی اسرائیل پناه ببری در ضمن چه بخواهی چه نخواهی این روزا رو یادت باشه مررم و خاک جداه شده نخجوان اول و دوم قرة باغ به آغوش مادري خود ایران بزرگ بر می‌گردد خیلی طول نخواهد گذشت این اتفاق برزگ خواهد افتاد .
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کشور آذربایجان جزئی از آذربایجان عزیزمان است وهردو قسمتی از ایران عزیز
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
این علی آف فاسد و خائن و منافق به اسلام .... وبابد هر چه زودتر یه گوشمالی اساسی بهش داد و ...این احمق قلدر زبان خوش و آدمیزاد سرش نمیشه و د...
Nader
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
من به عنوان یک ایرانی اهل تبریز باید به الهام خانم بگم خواب دیدی یا چیزی مصرف کردی دلقک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
علی اف .... منتظر پرواز عقاب ها وخریدن سوراخ موش باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
احتمالا الهام صنعتی میزنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
درست میگه یک ملتم که به زور جدا افتادیم و باید به وطن برگردن استان بادکوبه ایران
خان اوغلان خ. اهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
معلوم نیست این مقاله برای چی نوشته شده و چرا اینقدر حساسیت نشان داده است.معلومه آذربایجانی ها یک ملت تحت عنوان آذربایجانی هستند .اما صحبت های الهام علیف دلیل نمی شود از این واقعیت غافل شویم که در ایران ترک ها از حقوق زبان مادری همانند دوران پهلوی محرومند .و نسبت به این موضوع معترضند .اینکه علیف هم چنین مطلبی را بگوید در تغییر واقعیت فرقی نمی کند .نه آذربایجانی های ایران از جعل و تحریف نظام اسلامی ایران به نظام فارسی ایران بیخبر هستند و نه ساکت خواهند ماند.اما اگر کشور یا ملت خارجی هم به این محرومیت اشاره کند سوای نیتش، چیزی از حقیقتکمنمی کند.و نمی توان در بیشتر موضوعات کشور بی عدالتی کرد نخبگان موج سواری بیگانگان اتهام امنیتی علیه اقوام و ملل مطرح کرد.نام و محتوای ظرف ایران باید برای تمام زبان های ایرانی و با تمام لهجه ها و زبان هاتلفظ شود. رسالت انقلاب اسلامی هم این بوده است.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
الهام خانوم حرف نزن
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
الهام خانم اگر ترشی نخوری یک چیزی می شوی
...
عابدین احمدیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
الهام علی اف بااین یاوه گویی ها جرات پیدا کرده و پشتش به اسراییل جنایتکار و کودک کش گرمه . شبا کابوس میبیند و صبح که میشه معبرها خواب او را غلط تعبیر می کنند . توهم بر میداره که این ترهات را نشخوار میکنه . باید بره کلاس اکابر و سوادش و زیاد کنه . و دیگه ازاین غلطها نکنه الهام جون ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
الهام خفه شو کشور تو منهای خودت مال ایرانه تو برو گم شو و سرزمینمون رو پس بده اشغال تو از کدوم سطل زباله در اومدی
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
مردحسابی چقدرحرف مفت می زنی اذربایجان ازایران جداشده اگرقبلا"کشورمستقلی بودوحالا دوقسمت شده بودمی توانستی چنین ادعایی بکنی پس حرف مفت نزن بنظرمی رسدنگران درخواست مردم اذربایجان برای بازگشت خاک اذربابجان به مام ایران هستی که چنین ادعای بی پایه واساسی می کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
الهام خانم گل مصرف نکن واز مواد دیگه بزن برات کمتر خطر داره.ضمنا بیشتر مواظب ...
ذبیح اله
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
سلام کسی نیست دهن این اتهام خانم وببنده
ایرانی
United Arab Emirates
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
الهام جون ایران ننه جونته صدتا مثل تو رازاییده حالا یکی شل مغزی مثل تو را هم ناچاریم بپذیریم وتحمل کنیم تا بموقع دندونات بیاریم تودهانت قیافه ات شبیه خل وضع ها ست فعلا بماند تا بعدفعلا گرفتار اربابای انگلیسی وآمریکایی تو هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
بابا چرا کسی جواب این الهام خانم رو نمیده به خدا اگه جواب این پرو رو ندین دیگه واقعا حقمونه که هر کی هر حرفی بهمون بزنه اخه یکی نیست به این چشم ور قلمبیده بگه تو کل کشورت اندازه تبریز عزیزمون جمعیت داره ..واقعا اون سرش که مثل یک قابلمه میمونه به تنش زیادی کرده...خدایا اینا چی میگن.. اخه بزقاله قدمت ایران اینقدر زیاده سوادت یاری شمردنش نمیکنه..مقامات محترم کشور عزیزم ایران..ما هر سختی تحمل میکنیم ولی هر گسداخی رو تحمل نمیکنیم..پس لطف کنین با جواب دادن به این بزقاله یه کم از ناراحتیهامون کم کنید..شما نمایتده های ما مردم ایران هستین
پس باید یه کاری کنید که در شحن مردم سرزمینمون باشه . ما جونمونو میدیم ولی یک سانت از خاکمونو نمیدیم..زنده باد ایران و ایرانی
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
چرایکی یه جواب درست حسابی به این مردیکه خول وضع نمید؟بزنیدبترکونیدش دیگه.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
من با افتخار یک نفر تبریزی هستم ؛ اما کشوری به نام آذربایجان را به رسمیت نمیشناسم ، استان آذربایجان شمالی که باید به دامان میهن باز گردد..
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
بابا اسرائیل بادت کرده باورت شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
خواهشن دیگه حرف از الحاق اذربایجان به ایران را نکنید چون نه ایران میتواند این کار را بکند و نه قصد الحاق دارد، ضمن اینکه آذربایجان یک کشور آزاد و از نظر دمکراتیک با نبود ثروت در حد ایران ولی مردم اذربایجان زندگی خیلی راحت و بهتری دارند،، پس خواهشن انها را مثل مردم ایران بدبخت نکنید بگذارید زندگیشان را بکنند
رسول
| Finland
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
صدای دهل از دور خوش است همین طرز تفکر باعث شد که من الان در غربت باشم وقتی ایران بودم مثل شما فکر میکردم و باور داشتم که در اروپا زندگی وجود دارد راحت تر زندگی میکنند ولی دروغ بود و مهاجرت شد سراب برای خیلی ها!٫
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
این الهام...، عجب دیوانه و احمق هستش
بهش بفهمونید اتفاقا برعکس جمهوری آذربابجان مال ماست
شهباز
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
واقعا علی یوف عقل خود را از دست داده چنین
صحبتهای مضحک و بی معنی است بارها صابت
شده انگشت به اب وخاک ایران دراز شود
دستش از بیخ قطع میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
حالم بهم‌میخوره ازش لا اون قیافه نحسش
عاشق وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
آذربایجان وقفقازو.....جزوه ایران عزیز بوده وهست وباید به آغوش وطن برگردن واین مردک حتی سواد تاریخی نداره تابفهمه.ما ترک زبانیم وبه ایرانی بودنمان افتخار میکنیم.یکی نقشه ایران زمان سلجوقی که اتفاقا همه پادشاهانش هم ترک زبان بودن رو برای الهم جون بفرسته تابفهمه از تاجیکستان تا انتهای ترکیه وتاجنوب کشورهای حوزه خیلیج فارس همه جزوه ایران جان بوده وانشالله روزی به دامن وطن برمیگردن
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
تواگر مرد بودی بابات اسمت رو نمیزاشت الهام
برو بزرگترت رو بیار
Mahsa
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱
ترکیه باسیاست کثیفش تو منطقه و همدستی اسرائیل به الهام خانوم گفتن تو برو ماپشتتیم این یه جرات کاذب پیدا کرده نمیدونه ایران با پهباد از رده خارجش نتيجه جنگ روسیه رو برگردون
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
الهام خانم غلط زیادی میکنی آذربایجانی که تو،توش بیتوته میکنی مال ایرانه پس خفه شو اوزگل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱
برو به گذشته نگاه کن ببین نظر بابا بزرگتم همین بوده تا اونجایی که من میدونم تو دوره ی خودش التماس میگرده به ایران ما رو دوباره به ایران وصل کنید بچه ی ناخلف
تقی‌بوچالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۵
‌علی‌اف‌‌خان‌کاری‌نکن‌آزربایجانو‌ازدستت‌بگیریم‌‌کاختو‌حسینییه‌بسازیم‌‌‌منم‌ترکم‌‌‌‌کارینکن‌تا‌خونمون‌‌به‌جوش‌بیاد‌‌باحملات‌انتحاری‌از‌صحنه‌روزگار‌محف‌بشی‌
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۷
هرچی میکشیم ازدست این سیاست ضعیفمونه،توهیچکدام هم اصلا منافع ملی وملت نیست ولی همش الکی الکی واسه خودمون دشمن درست میکنیم ،الکی باعث میشیم تحریم کنند باعث میشیم پرو بشند ، نه به اون نامه ولایتی نه به اون سفرتون به ارمنستان دعوت کردن اونا به تهران ، باز خدا رو شکر سفرتونو انکار نکردید اقای عبدالهیان . الهام جون توهم مثل اکراین گول کشورهای غربی رو نخور تا دیر نشده.
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹
واقعا جای تاسفاست که ریس جمهور ازربایجان هم چنین بگوید
اگه دریای خزر بدون هیچی بخشیده نشه الان اینو نمیگه فکر کرده حکومت اسلامی دست بخششش خوبه فردا میگه این هم برای تو نمیدونه با یک تیپ بسیجی له میشه اقا خره با غلطای زیادی که میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷
این اوزون بورون از کدوم ... دراومده الهام خانوم
ناشناس
United States of America
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
ببین ماچقدر بخاطر بی‌کفایتی مسئولین مملکت بدبخت شدیم که هر... وگربه ای برای خودش اراجیف میگه وجفتک میزنه
مهردادقادری
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۸
یکی این پیام رابه ایشان برسانه
ازمردمت بپرس که هنوزجزئی ازفرهنگ پرافتخار ایرانندوتازه بدوران رسیده ها راتشخیص میدهندخون عباس میرزا هنوزدرقره باغ میجوشه صدام نمونه خوبی برای توست عبرت بگیروازچنبرصهیونیزم بیرون بیاتابدست اذریها طناب به گردنت نیفتاده
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۲
علی اف زر زیادی نزن ترسیدی خوبم ترسیدی عین ...بایدساقیتوعوض کنی
ناشناس
Singapore
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۸
سلام آخه این عن چوچک خودش وکشور خودش رونمیتونه اداره کن اونوقت فقط بخاطر هم نام بودن ادعامیکنه استانهای آذربایجان باید تحت لوای آنهاباشه
110
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۷
آخه بیچاره اگر تو واقعا خودت آذربایجانی میدونی زیر پرچم آمریکا و اسرائیل چکار میکنی .بعد فکر میکنی ناتو برات تخم میزاره نه بابا اوکراین را ببین؟ ما همان ملتی هستیم که با ۶۴ کشور که پشت سر صدام ایستادند و همه جوره حمایتش کردند ایستادیم و پوز همه را با دست خالی به خاک مالیدم حالا که .... بر هوای خودت را داشته باش دماغت نره تو چشمات
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۶
جناب علی اف. این شما هستین که زمانی جزو ایران بودین. لطفا تاریخ کشورت رو دقیق تر بخون.
جک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۱
الهام اوبی زر نزن مردم ایران غیرت دارن تو سختی یکی میشن مردم ایران هر کدوم آب دهانشونو بندازن کشورتون آب میبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۹
من اهل تبریزم میدانیم که آذربایجان مال ایرانه صد سالتون هم تمام شده آقا علی آف حرف زیادی نزن.
رسول
Finland
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸
هزاران سال است که ایران اینطوری بوده تشکیل شده از چندین اقوام مختلف و با هم و در کنار هم ایران زمین را تشکیل دادیم.آذری های بزرگوار همیشه ایرانی بودند و به تاریخ ایرانی بودن خود هم افتخار کردن!الان هم اکثر آذری ها در قسمت ایران زندگی میکنند و استان آذربایجان شمالی هم که اقلیت هستند باید برگردند به آغوش مادر خود ایران در کنار بقیه برادران و خواهران آذری خود!
کمیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
مشه الهام بیاز تاریخی اوخودگینن . اوزون ایرانی سن بیلمیسن .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
اگر رفسنجانی همون اول که علی اف شغال امد گفت به خاک ایران بیونده دست رد نزده بود . الان این شغال بی صفت این شکرها را به دهنش نمیمالید . اذربایجان و باکو خاک ایران است و عهد نامه با شوروی چون از روی اجبار و زور بوده باطل . میبینیم این سگ یهود اخرش چی میشه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
این آقا مردم خودش رو هم عاصی کرده بیچاره مردم ترکیه مردم ایران و ترکیه فرهنگهای مشابه ای دارن و خیلی بهم نزدیک هستن اصلا ترکیه یه زمانی جز مرزهای ایران بوده
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
برعکس گفتش
کامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
تاریخ بخونی خیلی خوب میشه بچه جان،ایران اراده کنه باکو مال ایران میشه تو و نوکرات در حدی نیستی واسه مادر خودت عرض اندام کنی،در اینده خواهیم دید که ایران کشورهای از دست رفته خودشو پس میگیره اره قبلا قوی نبودیم تو دهانت را باز میکردی ولی الان هیچ کشوری نمیتونه قدرت نمایی کنه چی برسه به تو جوجه زنده باد اذربایجان زنده باد کردستان زنده باد ایران
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
اونجا که توش تمرگیدی بخشی از کشور ایران بوده ، یک کم تاریخ بخون ابلاغ!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
یوخااااا کیم دییپ دی ؟یوخدا گورموشن؟ یوخون چپدی سیز ایرانینکییز
مرتضی@
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
ببین ایرانوبه چه روزی انداختن اینمسولین بی کفایت که این چلمنگ هم برای ما کری میخونه
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
اشتباه نکن ما گفتیم ملت امام حسین هستیم این در حالی است که اسم شما الهام علی اف است یا قرص هایت را نخوردی یا سرت بجایی خورده حا لا تو بگو خرگوش من ندیدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
این آشغال تا کی میتونه اراجیف بگه و ما هم تماشا کنیم ، موقع گوشمالیش نرسیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
ما تورا در ایران به عنوان آبدارچی قبول نداریم
رضاایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
اگه برخی ازآذرباییجانیای ایران ازملت توهستن، تمام ملت تو وخاک کشورت ازماست، اگه مسئولان مامی دن زیرا ن قراردادننگین، (مثه آمریکایی‌ها) الان شمامیشدی استان32ایران(آذربایجان شمالی) وعالی میشد، الان هم ماتاابدمیگیم آذربایجان شمالی ایران
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۴
اقای الهام زیاد پشتت به صهیونیستها گرم نباشه ممکنه کشورت مثل اوکراین بشه. ریس جمهور اوکراین هم خیلی به ناتو و اروپا و امریکا اعتماد کرد
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۱
الهام جون اول اسمتو اصلاح کن بعد از نوکری اسرائیل دربیا نوکری اجنوی کردن در شان تورکها نبوده و نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۵
آقای الهام ،همانی که الان داری حکومت میکنی باید پس بدی چون برای تو نیست ،برای ایران است.مفت خور دزد.
جوانی
Netherlands
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
وقتی بیشه بدون شیر باشد روباه هوس سلطانی میکند. این عروس اردوغان هم خیال کرده حتما خبری هست و ماهم یک تکه از سفره ایران برداریم. بهش بگوئید الاغ داغ میکنند بوی کباب به مشامت نرسد
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
آب که سر به بالا رود قورباغه ابو عطا میخونه..این الهام علی اف به اصطلاح رئیس جمهور جعلی آذربایجان انگار تنش میخاره کرده.
.تاریخ را ایران و آذربایجان رو برعکس خونده یا یادش دادند.اگر دولت ایران اینقدر بی خیالی در مقابل این مهملات علی اف سکوت نمی‌کرد و توی دهنش میزد حالا اینقدر بلبلی نمیزد.تنها راه قرارداد ننگین ترکمنچای و گلستان باید آورد و توی سرش بزنند. ودراخر ایران باید تمام منطقه قفقاز و آذربایجان و نخجوان و کل ۱۴ استان جدا شده را یا از طریق مراجعه به سازمان های بین المللی و یا از طریق نظامی تصرف و پس بگیرد. وخیال همه راحت شود.و مردم ایران خوشحال بشوند ومردم استان آذربایجان شمالی به دامن سرزمین مادری ایران برگردند.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
فقط یه مشت احمق میتونن اسم کسی رو سبک بشمارند حالا طرف هر کی میخاد باشه ادب شما نشانه شخصیت شماست
ناشناس
Germany
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
خدا لعنت کنه اون قاجار رو که ملت رو دوتکه کرد و ترکان را که هزارن سال سالار و حاکم بر این منطقه بودن تضعيف کرد.اگه آذربایجان شمالی جدا نمیشد وآنوقت جمعیت ترکان به ۶۰ملیون می‌رسید اونقدر ذلیل نمی‌شدیم که یه عده متوهم فاشیست به ما توهین نمیکردن
ناشناس
Russian Federation
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
الهام دشمن مسلم ایران و ایرانیان است.
ک ن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
جناب علی عف بشین سرجات ما ایرانی‌ها کارهای بزرگتری داریم شیر پنجه در پنجه گرگ گذاشته درحال مبارزه هستیم انشاالله پیروزی نزدیک است اخه موش توچی میگی بشن سرجات با دم شیر بازی نکن ببین خودتم میدونی با تالشهای ایران و تالشهای شما یک نصف روز صبحانه در استارا نهار در بادکوبه ( باکو ) منزل شما میخوریم بشین سرجات از آب هوای ساحل زیبای دریای مازندران لذت ببر ×
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹
انهای بدون اطلاعات تاریخی حرف مزنند به علیوف تاریخ یادمی دهند خود بیسواد چندکلمه از امسال خود شنیده اند خود را مالک ادربایجان می خوانند علیوف تاریخرا خوب می داند زیرا دکترای تاریخ است مثل شما چند کلمه از کسی نشنیده است برید از هزار سال حکو متهای حاکم برمنطقه بخوانید خواهید فهمید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب