اظهارات تکان دهنده گرت بیل بعد از باخت مقابل ایران | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۳۶۱
تاریخ انتشار: جمعه ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - 25 November 2022
گرت بیل بعد از شکست تیمش برابر ایران اینطور شرایط تیمش را بیان کرد.

اضهارات تکان دهنده گرت بیل بعد از باخت مقابل ایران

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

گرت بیل بعد از شکست تیمش مقابل ایران گفت: له شدیم، هیچ کلمه بهتری برای گفتن شرایطمان بعد از این دیدار نیست. احساس خیلی بدی بعد از بازی با ایران دارم و شرایط صعود حالا سخت شد.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۱
گریت بیل حرف نداری
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
آمریکا راهم له خواهیم کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
الآن زوده باز جوگیر شدین
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
باشه
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
انشاالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
حتما تو هم تو آمریکا زندگی میکنی اینجوری داری له میکنی
M
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
ILove yue lran
سید کمال
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
به کوری چشم بدخواهان ایران و ایرانی میریم واسه جرت و پرت کردن آمریکا. هرکی هم ناراحته میتونه از ایران بره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
سلام دوستان توهین به همدیگه نکنید بازی بازیه سیاسیه کشک بی او نسایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸
مردم را چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۱
احسنت . زنده باد غیرت ایران و ایرانی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
چقدر تیتر هاتون منفیه...!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
چقد دروغ بلذید بزنید ما از رسانه های خا جی صحبتهاشو شنیدسم چنین حرفی رو نزده فقط اعلام امیدپاری کرده همین تا کی دروغ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
روی املا کار کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
داداش ترجمه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
عمو كلاس چندمی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
بابا یه کم دقت کن تو نوشتن دروغ سنج... ولی باید محض اطلاعت بگم دستگاه دروغ سنج بای بری دکتر چون کاملا از درون فرسوده و داغون شدی... دیگه درست کار نمیکنی..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲
داداش روی املات کار کن ببین چند تا غلط داری
جواد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
چی چی موگوی؟
م
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۳
خیلی بیسوادی عزیز
گل رز
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
درسته برای ایران خیلی خوشحال شدم ولی خیلی دلم برای ولزیا سوخت خودمم نمی‌دونم چرا؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
آره داداش کل دنیا اگه مارو محاصره کنه تا نابودمون کنه کسی دلش واسمون نمی سوزه ماییم که بدبختیم و دلسوز همه ی عالم
M
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
دلم برای بیل سوخت با اون چشماش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
آخ الهی..چ دل مهربونی داری عزیز
مهر آب
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
مشکلت با کیروش چیه؟ آقا یحیی....شما قبول داری که کیروش مربی بزرگی هست،؟؟؟حالا؟ بگو؟؟
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
بعد از بازی با انگلیس که می‌خواستید کی‌روش را دار بزنید حالا نظرتان عوض شد ؟ تیم ولز اگر با تیم لیگ یکی ما هم بازی می‌کرد می باخت خیلی ذوق زده نشوید ، اگر به جای تیم عربستان و ژاپن بودید چکار میکردید ؟!
صادقی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
شب دراز است وقلندربیدار تاصبح خیلی مونده صبح که بیدارشدی خودتو نگاه کن
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
حالا خوبه این بیل بود اینجوری تکون مون داد!!! اگر کلنگ بود چیکار میکرد؟؟؟!!!
بدبخت های گدای کلیک.
آهای. . . جهنم هر چقدر میخواهید کیلیک گدایی بکنید ولی جون مادرتون دسته بیل رو بیارید بزارید سر جاش.
حسن
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
لازمته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
بسه دروغ پردازی
محمد زکریا
United States of America
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
درود و سلام بر یک پارچگی ایران اسلامی مرگ بر شیطان بزرگ امریکا وخائنین داخلی در هر حد وقواره و مقام. ظفرنزدیک است.
به تو چه
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
باشه ولی دستکم اول اون VPN بی‌صاحابت رو از روی آمریکا بردار بعد بیا از آمریکا بد بگو
آزادی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴
ولی ما ظفر نمیرم ما میریم درکه
محمد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳
دشمنان دین و دشمنان مردم فقط کسانی هستند که خودرا بجای خدا می پندارند و بچه هاشون تدی غرب در لجن زار شهوت رانی غرق اند با پول مردم نجیب ایران.دشمنان خدا و مردم مستبدانی هستند که اخلاق و دین و ایران را به لجن کشبدند
مجید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
از امریکا بد نگو مگر نمیدانی مسئولان حکومتی و گرگزاده های انها همه تابعیت امریکا را دارند؟ ضمنا لعنت خدا بر اختلاسگران حکومتی و مرگ بر امریکا به خاطر اینکه دوست حکومت و دشمن ما ملت ایرانه فهمیدی بچه؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
خاک بر سرت بیل که به اندازه یک بیل هم کارایی نداشتی و حق تیمهایی مثل ایتالیا را خوردید !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
آن شا الله نتیجه عجیبی رقم بخوره یاانگلیس نابودبشه ایران وولزبرن دو بعدی همه روبزنن توفینال باهم بخورن دوباره ایران 2تابزنه قهرمان بشه ولزنایب قهرمان خخخخخخخخخخخخخ
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
برات آرزوی شفامیکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲
خیلی بحالی
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
آرزو بر جوانان عیب نیست
ترک اوغلی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵
چی زدی خوبی ساقیت جنس خالص میده ههههه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
ایول منم یه ساعت پیش گل کشیدم همینوبه رفیقام گفتم
متینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
هزاران مرگ بر آمریکا و طرفداران داعشی صفتش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
خاک برسرت نفهم شاسکول
Amir
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
راست میگی تمام اختلاس دزدی ناامیدی جوانان همش تقصیر آمریکاست بدبخت ساندیس خور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
سلام امریکا کشوری پیشرفته است همیه اونای که ادعا میکنن بزرگن میرن امریکا درس میخونن حتی بزرگان ایران فکرش و بکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
داعشی تویی بدبخت حرف زدن هم بلد نیستید .فعلا که شما مثل طالبان دارید سرمایه های کشور رو غارت میکنید
ممد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲
هیچوقت مرگ رو واسه کسی نخواین چون بر میگرده به خودتون.ارزوی خوشبختی واسه کل مردم دنیا.بهترین دین انسانیت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
فقط این اسلامی دیگه خفه شید
حسن
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
بدوتوآبشخور.
زنده بادایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
امیدوارم ایران و ولز با هم صعود کنند
سام
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
اصلاچنین حرفی زده نشده
چرابرای بزرگ جلوه دادن
تیم خودمان حرفهاوتهمتهای
دروغ به تیم وبازیکنان حریف
نسبت میدین واقعا اف برشما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
دروغ هاتون تموم شد خسته نمیشید گرت بیل اصلا اینارو نگفته بازم تو ترجمه خراب کردینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
چرا گفت کاملاً درست ترجمه
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
وای این ضد انقلابیا چقد دارن میسوزن بوی سوختیگشون توی دماغمونه
گودرز
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
به یاری حق و دعای خیر مردم روز سه شنبه یوزهای ایرانی ، آمریکا رو شکار خواهند کرد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
فقط ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
زنده‌باد ایران وایرانی. مرگ مر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس. مرگ بر اشوبگر وخائنین داخلی وخارجی اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۹
مرگ بر دشمنان ایران از امریکا تا اسرائیل تا انگلیس تا دشمنان خدا و اخلاق و عدالت و مرگ بر کسانی که خودرا خدا توهم کرده و با عملکرد شان هم سرمایه های کشور را نابود کردند هم اخلاق را هم دیانت را هم جوانان را ناامید .مرگ بر دشمنان خدا و دین و مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
اگه انسان درست کاری باشی هیچوقت برای کسی آرزوی مرگ نمی‌کنی خیلی تند نرو به خودت برمی‌گرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
پیروزباد ایران و ایرانی ایران همیشه سرافراز هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
در بازی یکی می برد و یکی می‌بازد بحث تلاش و پختگی و شانس و سر حالی بازی کن و تجربه می باشد. ولی ما باید به همه احترام بگذاریم و گر نه چه کاری بود خداوند. ما را خلقت کند در صورتی که نتوانیم با اعمال و رفتارمان تبلیغ رسالت خدا کنیم و حتی فوتبال را هم .....‌. اگر به قوانین و تنبیه مجرم عمل می شد و رضایت خدا و مردم رعایت می شد اکنون باید همه برای ایرانی و ایران سر و دست می شکستند نه اینکه منزوی شود. کمر مردم زیر فشار فقر شکسته چطور. همه بی خیالند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
یه دروغ دیگه ب جمع دروغاتون اضافه شد!.
اشکان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
به نظر من آدم ساندیس خور باشه اما لجن خوار نباشه ....!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
انگلیسی ها با ولزی ها و ایرانی ها بدند ؛ با امریکا ساخت و پاخت کردند و مساوی دادند! تا بلکه خودشان با امریکا بالا بروند! اگر انگلیس بازی میکرد ، امریکا را میبرد ! ولی تبانی کردند!..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
وای از ایران که همه چیزش دروغه فقط و فقط دروغ میگن رسانه هاش و دولتش
ناشناس
| United States of America
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵
قرار نبود وطن فروشی کنی
اعظمی فر مسیح
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
اغا چرا اینجوری میکنین. همین ولز نبود انگلیسو برد همین ولز نبود. اسپانیا رو برد تازه المانو هم برده اینقد ژاپنو عربستان نکنین اگه لیاقت داشتن ما اول اسیا نبودیم. در ضمن. وطن فروش ها. کسی که وطن فروشی میکنه شک نکنید.... ولزو. بردیم یه تمیم تیلیاردی.
ناشناس
| United States of America
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۶
دمت گرم
ملکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
احسنت به گرت که شجاعت وشعورداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
حالا گفته باشدم مگه دروغ گفته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
جوجه‌ها را آخر پائیز میشمرن صبورباشید
ناشناس
| United States of America
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸
دیگه کی میخواد بشماره ،آخر پاییز اومده دیگه نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
واقعا خیلی خندیدم شاد شدیم مرگ بر آمریکا
امیر محمد نبوی فر
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
مرگ بر آمریکا
حمیدرضا کاکولوند
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
ای جانم این یوزهای ایرانی ولز و بیچاره کردن حالا نوبت آمریکای پست وبی صفت هستن تف به زات خراب انگلیس و آمریکای دگرگون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
اگه آمریکا را ببریم که اگه مثل جلو ولز بازی کنیم برد حتماً در دسترس است دیگه گلستان میشه با آرزوی برد ایران در مقابل آمریکا
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
فقط ایران جان فدای ایران وایرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶
زنده باد ایران بزرگ و مردمان باشعور ومیهن پرست.جانم فدای ایران
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
ساندیس خورا جمع‌شدن اینجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
باز حرف زدی بدبخت کی میخوای آدم بشی و وطن دوست واقعی باشی باز رفتی توی جبهه ضد وطن دیگه بسه این چند سال چهره واقعی رییس هاتون را یکی پس از دیگری برملا شده شما کم میارید و شکست می‌خورید به مردم و عشق به وطنشون تهمت و افترا می‌بندید دیگه حناتون رنگی نداره
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
هیسسسس...تو علفتو بخور
Amin
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
مرگ بر امریکا و خائنین درود بر ملت بزرگ ایران
....
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
ما چه ببریم و یا ببازیم مستکبران جهانی را له خواهیم کرد کشور ما دیگر آن گربه بیچاره نیست یکی گوشش رو بکشه یکی دمش رو الان تبدیل به قدرت منطقه شدیم و محاسبات جهانی رو تغییر میدیم باشد که خائنین داخلی خجالت بکشن و شریف بشن و قدر این عزت رو بدونن که با تمام تحریمهای ناجوانمردانه محکم تر از قبل روی پا ایستاده ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۷
عزت یعنی آینده بچه هامون.منابع طبیعی برای آینده.آب زاینده رود دریاچه ارومیه برای نسل آینده.عزت یعنی اقتصاد پویا،عزت یعنی پولت بی ارزشترین پول دنیا نباشه.عزت یعنی ژاپن یعنی آلمان،کره جنوبی که با علم روز دنیا کشورشون و تبدیل به بهشت برای مردمانشون کردند.عزت یعنی پاسپورت با اصالت داشته باشی.عزت یعنی نخبه هات زندانی و فراری نباشند.عزت یعنی بچه های مقامات امریکا نباشند و اختلاس نکنند.بازم‌بگم یا سیر شدی
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
اقا یاخانم ناشناس...
عزت یعنی زن و دخترت بدون دلهره برن توکوچه وبازار و باعفتشون برگردن .همیییین تو رو هم سیرکرد یا نه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
سلام درود بر ایران بزرگ لعنت بر شیطان بزرگ آمریکا و انگلیس به کوری چشم دشمنان آمریکا هم به خواهیم کرد. انشاالاه
ناشناس
Italy
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
آخه....تاکی میخواهید مایه بخورید یکی نیست بگه مگه آرژانتین یا آلمان. را بردید بابا ولرز 3(5میلیونی رابردید ... البته باید هم با بچه‌ای مدرسه موشها بریزید خیابون لیاقت شما .....===
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
ولز ک تیم نبود ولی آمریکا حق مطلبو ادا میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
چرا تیم نیست همین بیل توی رئال مادرید بازی می کرده پس خفه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹
بنظرشما این همه گزارشگر وکانالهای تاحالا کجابودن؟یابودن چیزی واسه گزارش ونشاندادن نداشتن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹
بازم اون کیه میگه هرکس ناراحت از اران بره هرکی ناراحته پرچم کشورمونو بغل کنه قوت بگیره حرف اون آقا را گوش نکنید از ایران نرید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
برید جعمش کنید
جوری میگید تکان دهنده انگار چکار کردن حالا مگه بده پول میگیرن چه ببرن با باخت چی به ملت میرسه
خیلی هم مهم نیست برد ایران دیگه ما تیمی بنام تیم ملی نداریم خوب خودشون ثابت کردن به ملت به ملت پشت کردن دعامیکنم اصلا باخت داشته باشن همش
FFF
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳
...
دوستان به قول کی‌روش مسائل سیاسی رو با فوتبال مخلوط نکنین
درضمن ولز تیم ضعیفی نیس بازیکنای بزرگی مثل گریت ب و ارون رمزی و... داره که تو تیم‌های باشگاهی مطرح بازی میکنن.ولز ضعیف نیس. ایران خیلی خوب بازی کرد. انشالله آمریکا رو هم له میکنیم و میریم بالا تا فینال... به کوری چشم همه بدخواهای تیم ملی
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
اون بازی که ولز کرد هر تیمی میتونست ببرتش
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵
ما که گوش دادیم فقط گفتش برای صعود کار ما سخت شد ولی تلاش ما برای صعود کردن پا برجا است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵
درود بر ایران همیشه سرفراز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷
درود بر ایران همیشه سر فراز
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
بنازم بناز کسی که بنازش ننازد ...بی خیال فوتبال چه خبر بچه ها خووووبین ؟
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۰
باز با ولز زیاد مهم نه بود ولز تیم ضعیف بود تازه ده نفر هم شد و اونم دقیقه پایانی بازی کامل بهم ریخته بود ،باز با آمریکا خیلی مهم وحیاتی خواهد بود ،دور از تعصب ووطن پرستی آمریکا بهتر از تیم ما مقابل انگلیس بازی کرد،مطمئن اگر آمریکا با همون روش وقدرت بازی کنی همین جا باخت ما حتمی خواهد بود،له امید پیروزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۴
سلام به همیه ایرانی های وطن پرست مرگ بر امریکا مرگ برمنافق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
فقط دلم برد ایران در مقابل آمریکا میخواد....ای خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳
حالا ولز هم اونجور که شما ها میگید ضعیف نیست همین ولز با امریکا مساوی کرد...امید داریم امریکا رو ببریم و بریم برای مرحله بعد ...
نیازی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴
دوستای عزیز از تون خواهش میکنم به هم وطن هاتون توهین نکنید ما همه از ی خاکیم این هدف دشمنه از خدا بخوایم هدایت شون کنه همین
ترک اوغلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸
ایشالله ایران میبره ولی اینو نمیخوام سیاسی بکنیم ورزش هستش و هر تیمی لایق باشه میبره ولز تیم قوی نبود متوسط رو به پایین بود ولی انگلیس میره من به مشکلات ایران و مدیران اعتراض دارم ولی دلم نمیاد تعصبم نمیزاره وقتی ایران گل میخوره ناراحت میشم پس زنده باد شهریار وطن و سردار باغیرت ایران که بخاطر مردم تا توان آخرش برامون بازی کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۹
هم آمریکا هم بدخواهان ایران زمین بزرگ اسلامی رولح خواهیم کرد و
...
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
آخه ... که سریع میخوای بزنی توی ذوق مردم آخه پلشتی که تا میبینی مردم میخندن میخوای تبدیلش کنی به گریه حد خودتو بدون ...صفت.
با توام هستم که شوخی های یه سری ها رو جدی میگیری ... تو ام به خودت بگیر .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴
دعوا نکنید بابا جان یقینا یوز ها هم الاغ امریکایی را تیکه پاره میکنند
بیل
United States of America
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۳
آمریکا هیچ ...ی نمی‌تواند بخورد
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸
خدا شاهده از وقتی این خبر را خوندم همینجور داره بدنم تکون میخوره
علی
Germany
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲
جوجه ها رو اخر سه شنبه میشماریم..... فوتبال سیاسی... نتیجه ای نخواهد داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰
دوغته بنوش
کمال
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۲
گرت عزیز البته ما از بردن تیممون خوشحالیم
و شمارو درک میکنیم
ولی همونجور که ما بعد بازی با انگلیس خودمون رو احیا کردیم
امیدوارم که شما هم احیا بشین و با یک بازی خوب از انگلیس ببرین.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۹
انقدرمیگین مرگ برفلان..بنظرت مردم اون کشورها تاحالا گفتن مرگ بر فلان کشور؟ بجاش ارزوی خوشبختی بکن برامردم کشور خودت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۲
دوستان یه لحظه اجازه بدید. یه مشورت بدید برای امشب من عروسی دعوتم به نظرتون موهامو استیشن بکنم یا نه
Yoones
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
شماهایی که اسم خودتون گذاشتین مسلمون بعد هر روز میای میگین مرگ بر آمریکا مرگ ب اسرائیل
کجای دین اسلام این شکلیه کی دیده پیامبر اینقدر بشینه لئن نفرین کنه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: