اظهارات بشار اسد درباره ایران در یک جلسه محرمانه! | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۳۷۴
تاریخ انتشار: شنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - 26 November 2022
رئیس‌جمهور سوریه هفته گذشته با شماری از اصحاب رسانه و پژوهشگران سوری دیدار داشته است.

اظهارات بشار اسد درباره ایران در یک جلسه محرمانه!

وقایع روزـ سرویس سیاسی؛

روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی اعلام کرد که بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه هفته گذشته با شماری از اصحاب رسانه و پژوهشگران سوری دیدار داشته است.

این روزنامه اعلام کرد که این دیدار سه ساعته و به دور از چشم رسانه‌ها بوده است.

بشار اسد در این دیدار درباره هم پیمانان سوریه و روابط دمشق با تهران گفت که ایران به طور موثر از سوریه حمایت و پشتیبانی کرده است و همچنان از ما حمایت اقتصادی و نظامی می‌کند و در حق ما کوتاهی نکرده است.

وی درباره روابط سوریه با حزب‌الله لبنان نیز گفت: ما از حزب‌الله حمایت کردیم و همچنان حمایت می‌کنیم و این حمایت‌های ما ادامه خواهد یافت، زیرا حزب‌الله همپیمان راهبردی ما به شمار می‌رود.

منبع: ایسنا
نظرات کاربران
لنگ حکومتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۶
بله ، میدانیم که همه خرج و مخارج زنده بودن تو و اطرافیانت و بر سر کار ماندن تو... ، از جیب ما مردم ایران است و من بعنوان یک ایرانی راضی ندارم یک ریال از حق مرا خرج تو و هم پیمانان تو ... ، کنند
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲
به نظر من و شما اهمیت نمیدن پس اینکه راضی نباشیم که از بیت المال و پول ما هزینه شود یا نشود برای حفظ بشار کسی اهمیت نمی‌دهد. . برای حفظ این آقا چه هزینه ها و کشته هایی داده شده که بشار حفظ شود . وجود مادام العمر یک فرد که قرار نیست جواب به مردمش پس دهد
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
سابقاودرجنگ ایران وعراق پدربزرگوارمردانگی رابه نوعی درحق ملت ایران ثابت نمودند.الان هم پاسخ آنروزهاست که بدانیدایرانی یعنی اهل تعهدومردانگب تاروزازل.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵
به خاطر همین حمایت ها است که سهم شرکت های ایرانی در باز سازی سوریه صفر است
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
نمی دونم کی این گداگشنه هادست ازتوجیب ملت ایران میخوان دربیارن ....خدابه داد برسه دوباره این ... چه نقشه ای واسه جیب ملت کشیده
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
متآسفانه نظام مقدس ازیک جنایتکارحمایت کردتابه جنایاتش درحق مردم ستمدیده ازظلم حاکمیت اسد ادامه دهد!!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۱
چرت و پت نگو مفنگی
دادور
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷
هیچ کشوری را به ... ایران نمی توان پیدا کرد کشوری که با هزیینه های میلیاردی خود را فدای حاکم کشور دیگری کتد
کشور ما خوب سواری می دهد.
و بشار اسد به این همه ... مسئولین ما قطعا در خلوت خودش بسیار بسیار خندیده و بهت زده شده
علی
Romania
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۵
سلام بر حمایت کنندگانارایران در جنگ تحمیلی واکنون ایران خوبی را این طور جواب می دهد
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
ولی همه در سوریه هستند بغیر ملت ایران ...از اقتصاد آنان چه بهره ایی بردیم
جوادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
سوریه درجنگ 8ساله تحمیلی خیلی ازماحمایت کردواین بلاهایی که الان برسرش آمده ومیآید به همان خاطر است
ناصر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
سوریه درجنگ ایران و عراق نفش دلال رو بازی کرد و اجناسی رو که ازکشورهای دیگه خریداری میکرده چندین برابر قیمت به ایران میفروخته و سودش رو میبرده ولی ایران برای نجات سوریه علاوه بر پول و اعتبار خون جوانانش رو هم داد ولی هیچ سوریه ای در جنگ ایران و عراق بر علیه عراق نجنگید و کشته نشد. یک کم سرتون رو از زیر برف بیرون بیارید و حداقل نوک دماغ خودتون رو ببینید جهان اطراف پیشکش
ر.ی
United States of America
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
گرچه صحبت کردن در مورد سوریه ولبنان وغیره وذالک ،در حمایت از ... بنام اسلام هست ولی ،راهی نداریم بجز ،دست دامان خدا شویم تا این ظالمان را از سر ایران کوتاه بگرداند
ناصر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
این خدا فقط خدای تو نیست خدای دیگران هم هست بنابراین برای آزادی و رهایی از ظلم بایستی تلاش کرد حضرت علی میگه حق گرفتنی هست نه دادنی حتی اگر در دهان شیر باشد اینها که کفتار و زالو هستند و کمتر از شیر
فهیمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
چرت نگو
عيسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
بله من هم موافق نظر این دوستمون هستم، من بعنوان یه جانباز زمان جنگ ایران و عراق که از وضع مالی خوبی هم برخوردار نیستیم مستاجرم خودم و همسرم لیسانس هستیم یه فرزند دانشجو داریم و جفتمون هم در روز بیش از ۱۰ ساعت کار می‌کنیم.هیچ امیدی برای آینده نداریم اصلا راضی نیستیم چطور میتونی بجای اینکه به مردم خودت کمک کنی به لبنان سوریه و... کمک کنی ؟ آیا این یزرگ یه کشورو ناراحت نمیکنه؟ یه نفر جواب منو بده چرا.....باید بطور اسفناکی زندگی من پیش بره؟ من ایرانیم نه وابسته به آمریکا نه اغتشاشگر نه فریب خورده ونه چیز دیگری که باد از زندگی معمولی محروم باشم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
حماقت تاکی میگن سوریه درجنگ تحمیلی ازایران حمایت کرده سوریه خودش چی داره که بخواهد حمایت کنه جنگ افزاروهواپیماهای زمان شاه بودکه ازایران حمایت کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
سلام من بازنشسته کار گری هستم اول باید بگم اگر یک تیکه گوشت به یک سگ بدید تا اخر عمرش هر وقت شما رو میبینه دم تکون میده دوم تجهیزات بلوک شرق مثل انواع تیر ها ی دوشکا کاتیوشا وووورا برای ما تامین میکرد دوم لبنان در زمان جنگ وتحریمها جنسهای تجار را برای ما میفروخت وپولشو وارد ایران میکرد سوم اموزش موشکهای خریداریشده از لیبی رو سوری ها به ما یاد دادن در اخر نمی خواد دنبال پول انها بروی دنبال پولهایی باشید که تو فوتبال برای گرفتن یک قابلامه باشید با پولی که میشه بی ابی رو در کشور از بیین برد وخیلی عجیبه ملیاردها دلار و تومن رو نمیبینید که از جیب مردم داره میره برای عشقو حال کردن وهتلها سونا وووو بقیشو میشه حدس زد که داره میره برو سیستان تا بگم بی ابی چه کاری داره میکنه بازهم باید گفت چه خیانت بالاتر از این فوتبال ورزش خوبیه برای هرکسی که خودش بازی کنه نه اینکه از مردمی که هیچی ندارن بکنی بدی برای چند نفر که کککککک انجام بدن واقعا درد اوره
ناصر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
تکلیفت مشخص نیست معلومه ادم وسط بازی هستی اخرش سوریه خوب هست یا بد؟؟؟ سوریه اگر در زمان جنگ کمک کرده منافع اقتصادی داشته و دلال بوده و سودش رو برده ولی هیچ جوان سوری در جنگ ایران و عراق شرکت نکرده و کشته نشده ولی ما هم پول دادیم هم ابرو اعتبار و هم خون جوانان و بیوه شدن زنان و دراخر هیچ سهمی دربازسازی سوریه نداشتیم در واقع حکام ما فقط سواری دادن چون ذاتشان سواری دادن به غیر ایرانی هست و لگد زنشان به ایرانی جماعت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
واقعا خسته ام .برای پسرم که مهندسی مکانیک داره.انهم دانشگاه دولتی.خدمت سربازی امریه قرارگاه خاتم بوده.الان بیکاردرخانه وقتی نگاهش میکنم آب میشم .جوانها مان ناامید شدن.بعدشما دارین صحبت کشور دیگه ای میکنین.هرچندماوظیفه انسانی خودمان انجام دادیم نداشتیم سقوط کنه.بله کمک خوبه اما اول مردم خودتو دریاب بعدش کس دیگه.والله یه پدرم خیلی هم طرفدار.انقلاب.اما ازاینوردارم می‌سوزم برای جوان‌های با سواد جوانمرگمان.قراره کی سرکاربره.کی ازدواج کنه.کی خانه داشته باشه .اینها همه درده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
بله عزیز من وقتی میبینی بچه هات بزرگ میشن ولی چیزی نداری وکار هم نیس دق مرگ میشی.....خدا لعنت کنه باعث وبانیشو....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
جالا گی گاو شیرده ست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
حکومت آنقدر به فکر کشورهای همسایه بود وکمک مالی ومعنوی انجام داد که کشور خودش را فراموش کرد
محراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
فعلا که پول بیت المال افتاده دست یه مشت بی سواد
مصلح
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
اگه از بیت المال باشه و منم در اون حق دارم حتی یک ریال آن هم حرام
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
سلام درد ما ایرانیان اینه که بزرگمون بی سوا ده به همه دنیا فکر میکنه به غیر از مردم عزیرمون ایران،،، اگه حرف بزنی، میشی کوموله،، اغتشاشگر وخلاصه هر چی نسبت بد که لیاقت خودشونه بهت میشمارن، هموطن شزمندم، ومتاسف برای همه عزیزان و دوستان هموطنم هستم
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
درد ما ایرانی‌ها توهم داناییست پسر خوب توهم دانایی اجازه نمیده مردم متوجه بشین شهرهای سوریه داره بجای شهرهای ایران بمباران میشه .نفت سوریه داره جور دزدیده نشدن نفت ایران میده .مردم سوریه دارن آوره میشن تا مردم ایران آوره نشن ما مردم ایران از راننده تاکسی بگیر تا استاد دانشگاه مبتلا به این توهم هستیم و فکر می‌کنیم همه چیز حالیمون میشه در حالی که کوچکترین چیزی از امنیت ملی نمیدونیم
ک ن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
سلام درود به شما جناب اسد ریس جمهور محترم کشور سوریه بزرگ و برادر تا ابد ما ایرانی‌ها حامی و در کنار شما هستیم خدای قادر توانا شمارا برای اسلام عزیز حفظ کند امین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب