جمله کی‌روش به دروازه‌بان استقلال | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۳۸۶
تاریخ انتشار: شنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - 26 November 2022
سیدحسین حسینی که در بازی اول تیم ملی مقابل انگلیس با مصدومیت علیرضا بیرانوند از ناحیه بینی وارد میدان شده بود ۶ گل از حریف گردن کلفت تیم ملی خورد تا خیلی‌ها او را یک دروازه‌بان تمام شده توصیف کنند.

جمله کی‌روش به دروازه‌بان استقلال

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

بسیاری بر این باور بودند که سیدحسین حسینی دیگر آن دروازه بان قبل نمی‌شود و در بازگشت به تهران برای بازی دربی عملکردی ناامیدانه خواهد داشت اما حسینی در مصاف مقابل تیم ملی ولز و در کمال ناباوری بار دیگر دروازه بان اصلی تیم ملی شد.

کی‌روش با این اقدام خود علاوه بر کمک به تیمی که رهبری و مسئولیت نتایجش را بر عهده داشت غرور شکسته حسینی را نیز ترمیم کرد تا این بازیکن با جان و دل برای سه هدف بجنگد. او فقط به دروازه بان استقلالی تیم ملی گفته بود که همچنان باورش دارد.

افراد نزدیک به تیم ملی خبر می‌دهند حسین حسینی هم با شنیدن این حرف سرمربی‌اش در ابتدا برای اثبات توانایی‌های خودش درخشید، سپس برای پاسخ به اعتماد کارلوس کی‌روش مبارزه کرد و در نهایت برای موفقیت تیم کشورش تا پای جان ایستاد. او سه هدف عمده داشت تا در مجموع بار دیگر همان رکورددار کلین شیت دروازه‌بانی در لیگ برتر شود.

حسینی با درخشش در دقایق ابتدایی، میانی و پایانی بازی در چند صحنه خطرناک مانع از باز شدن قفس توری تیم ملی شد تا از این طریق اعاده حیثیت کرده و خودش را یک دروازه‌بان شش‌دانگ، آماده برای بازی مقابل آمریکا و پس از آن دربی مقابل پرسپولیس نشان بدهد.

نظرات کاربران
توکل
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
درود بر اقا جواد گل و ایرانی دوست داشتنی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
زنده بادسید استقلال
ایمان
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
بی‌نظیر سید جان
تاجی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
عقابمونه نه شوخی
اسی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
احمق ها حسینی رو مقصر می ونستن فقط
آرش
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مغز زنگ زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
سید تو بی نظیری
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
...حسینی سر گلا مقصر بود مگه ک اینطور تیتر میزنی؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
زنده باد سید استقلال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
کیبورد ناواس هم که دروازبان تیم کاستاریکا هست و در تیم باشگاه رئال مادرید بازی می‌کنه در مقابل اسپانیا هفت گل خورد آیا میشه گفت مقصر هفت گل کیلور ناواس بوده گل‌هایی که حسینی دریافت کرد در زاویه هابی بود که هیچ دروازبانی نمی توانست مانع به ثمر رسیدن این گلها شود
ساعد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
داداش کیلور،نه کیبورد.الانم دیگه ۶ سالی میشه از رئال اومده بیرون
ابلفضل
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
بر آورنده اسلام ستوده باد نامش محمد صلوات
سجاد
United States of America
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
بازی امریکا و بعد دربی!!!ینی قبول دارین حذف میشن و بازی بعدی نداریم؟؟؟
مری
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
آمریکا حذف میشه✌️✌️✌️
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
انشالله آمریکا حذف میشه
ساعد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
نگا پروفایل این،قطعا میرن مرحله بعد،فقط ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
آمریکا حذف خواهد شد
داود
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
زنده باد.سید باغیرت..
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
من یک پرسپولیسی هستم اما نظر مثبتی به سیدحسین حسینی دارم چرا که دروازبان خوبی است در بازی اول در بستر گل ها مقصر نبود اما با زیرکی می توانست برخی گل ها را دفع کند که من آن را به پای استرس زیاد در نبود بیرانوند در میان بازکنان در زمین می گذارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
زنده باداستقلال واستقلالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
اگرهم حسینی مقصر باشه که نیست بیشتر از اون کی روش مقصره که با مصدوم شدن بیرانوند توسر خودش میزد وناراحتی میکرد به جای این حرکتش بایدبه حسینی روحیه میداد ونه اینکه تخریبش کنه
ناشناس
| Germany
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
کیروش اول همه فقط فقط پول میشناسه. بارها اعلام کرده که هیچ کاریو بدون پول انجام نمیده.مخصوصا سوال خبرنگارارو .اگه بهش پول بدن جواب میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
توی بازی با ولز فقط دو خطر روی دروازه ی ما اومد . که خدا رو شکر زاویه ی ایستادن حسینی خوب بود . اما در کل نمیشه به این دروازه بان اعتماد کرد چون در بازی قبلی به هیچ توپی که سمت دروازه اومد نه نگفت !
علی
| Italy
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۵
فوتبال میدونی چی هست؟؟؟
علی اکبری
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹
بیرواگربودچندین برابری میخورر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
دقیقأ ‌
من
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
پرسپولیسی ...
هستی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
تک یگی خفه حسینی بهترینه
ممد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۵
دقیقا همینطوره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷
من یه پرسپولیسی سر سخت هستم ولی میخام بگم دم کی‌روش گرم که تونست حسینی رو اینطوری بسازه واسه بازي با ولز و اگه جاش باشم برا بازي با آمریکا هم از حسینی استفاده میکنم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۷
چراحسینی،،به هیچ توپی نه نگف استقلالی ها
حسین اس اس
United States of America
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۷
نخیر اگه کیروش مربی بزرگی بود بعد مصدومیت بیرانوند.بجای در آغوش گرفتن سید وروحیه به او نمیزد تو سرش،همون کارش باعث خوردن شش گل شد.هم روحیه سید رو خراب کرد هم بازیکنان داخل زمین رو،الانم چه بازی قبل چه بعد به اون دوتا بنده خداها اعتماد نداره،وگرنه حقه باز دلال به تمام معناست
فرهاد کریمی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۰
واقعا درست گفتید از مربی بزرگی مانند کیو روش بعید بود برا مصدومیت بیرانوند بزنه تو سرش از همون لحظه تیم تعادلش از دست داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
ایران حتما حتما حتما برنده میدان خواهد بود و شکست سختی آمریکا را خواهد داد مطمین باشید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
بازی باروبا پیر یک حادثه بود که برای هر تیمی شاید بیفته مهم نیست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
من افتخارم زندگیم من یه استقلالیم.زنده باد سیدجان
ساعد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
متاسفم برات با خبر زدنت،سید جان دروازبان تیم ایران بود ایراااااااان.من پرسپولیسیم و مث چشام دوسش دارم،تیتر بزن جمله کیروش به دروازبان ایران.دنبال کامنت و بحث پرسپولیس استقلالی،ما همه طرفدار تیم ملی و بچه‌هاشیم.جونم روزبه،جونم سید
فرهاد کریمی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۰
من استقلالی هستم ممنون از کل مجموعه آبی ها و بازیکنان و مربیان به امید قهرمانی استقلال با غیرت اما اکنون به تیم ملی باید احترام گذاشت فارغ از هر رنگ انشااله ایران با برد مقابل آمریکا صعود کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
اخه یکی نیست بگه توب رفت طرف درواز که این آقا بگیرد
movahed.t
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
ایرانی همیشه سرافراز است.
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
ایران در یک کلام آمریکا را میزنه، بدجوری هم میزنه،،،،، این تیم آمریکا ست که به خانه برمیگرده،،،، نه ایران،
ما فعلا میهمان امیرقطر(شیخ تمیم)هستیم
آمریکا، باید بره زیر خچکه بایدن،،،،،،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
انشاالله این بازی 6تای دیگر حسینی میخورد البته این موضوع چیزی نیست چون تیم استقلال بازی کمانش عادت دارند به 6دفعه سوراخ شدن جلوی هرتیمی
ممد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۸
دقیقا
فرهاد کریمی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۷
من استقلالی هستم اما تیم ملی فارغ از هر رنگ نیاز به حمایت داره برادر شخص یا تیمی را مورد اهانت قرار ندهید حسینی دروازه بان خوبی است آنالیز گل های انگلیس فقط یک گل مقصر دروازه بان بود عزیزم لیگ برتر دنبال میکنی تا کلین شیت های حسینی را ببینی
ن
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
دوستان من یه تاجی ام اما الان من وشمای پرسپولیسی دردمشترک داریم دردی که دیگر فوتبال توش نمیتونه درمانی باشه پس باهم کری نخوانید.این فوتبال میادومیره تمام میشه هرکی بود بازی کردبردن باختن بگین خسته نباشیدوبس
امیر ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
وقتی با القا تفکر انگلیسی ،مردم از تیم ملی حمایت نکنند و عملا با این کار مردم مقابل مردم باستند معلومه که یک مرد بزرگی مثله کیروش که یک غیر ایرانی منصف هست باید این چنین از ملیت ایران دفاع کنه و یک چند ملیتی بی هویتی مثله کلیزمن از این موضوع سواستفاده کنه و همچین مزخرفاتی رو به دنیا ارائه کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
استقلال پرسپولیس سپاهان همه وهمه تیم ملی بازی ایران آمریکا
خ
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
چرا الکی یارانه ما رو کم میدن و دهک ما رو بالا زدن
...ها .......
****
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
آقا خداوکیلی خسته شدیم ده ساله اسمهای تکراری درتیم ملی دیگه حال همه رو به هم زدن ، بازیکنی که خیالش از حضوردرتیم ملی راحته هیچ تلاشی برای تغییروترقی نمیکنه ونهایتٱ فوتبال کشور دچار پسرفت میشه ، اینجا قطر و امارات نیست که قحط الرجال باشه تا یکی مثل حاج صفی با عصا توی زمین راه بره ولی فیکس باشه ، جوان‌های کشور باچه انگیزه‌ای تلاش کنن وقتی تیم ملی ارث پدر فدراسیون بی لیاقت با مدیران عقب مانده هست ، وقت تغییراست ، تغییرتمام بازیکنان فعلی وایجادانگیزه برای جوانها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
به نظر من تیم ملی و عوامل باعث شد مربی کروات که واقعا واس تیم ملی زحمت کشید وسریع به جام جهانی آورد و برکنارس کردن نامردی در حق ایشون رو چوبشو خورد بعدم دو دفاع خوبمون کنعانی وشجاع رو نزاشت همه اینا دخیله شاید اگه این دو نفر بودن ورق تیم ملی چیز دیگه میشد فقط فدراسون تیم ملی کادر فنی و کی روش مقصرن همین .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: