ادعای جنجالی و سخت جواد خیابانی روی آنتن زنده! + فیلم | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۴۶۴
تاریخ انتشار: يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - 27 November 2022
جواد خیابانی وعده ی عجیب و غریبی را به مناسبت برد ایران مقابل آمریکا به مردم داد.

ادعای جنجالی جواد خیابانی روی آنتن زنده!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

جواد خیابانی: اگر آمریکا را ببریم موها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!

تعداد بازدید : 5141
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴
یا خدا. چقدر زشت میشه این عکسو از کجا اوردید؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
از توی تخم مرغ شانسی
سید‌مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
مردی‌آقای‌خیابانی‌‌خوش‌غیرت‌رحمت‌به‌اون‌شیری‌که‌خوردی‌بنازم‌به‌این‌ارق‌ملی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
جوادی میدونه ایران نمیبره لاقل میگفتی اگر ایران مساوی کند این کار میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
ایول ... دوباره با عکسات گل کاشتی ....
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
با سیبیل هم که بود هیچ ... نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
حالا تو چه ...ی هستی؟؟؟؟؟؟
محراب
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
آره والا کاش حرف نمیزد
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
جواد خیابانی مردمی و وطن پرست و احساسی هستش
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
ایشالا ببریم حالا :))))
عبدالوحاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
اقای خیابانی نذر عهد وقسم باید عایدی نصیب فقرای مسلمبن کند ،موهایت را نذر کردی ک از انها خیری بکسی نرسد؟
یداله دادخدایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
خوب جواد گر میگفت ایران مساوی کند باورم میشد حالا با این حرفش باورم شد ایران سوراخه
Bruce
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
به یاری خدا می بریم ولی برد مستلزم تلاش وسرسختیه ،ضمنا جناب خیابانی هم بزرگوارن تعصب کلیه دیگه
س م
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۱
این جوادم دیگه مشنگی رو ازحدگذرونده!!!اون ازجملات وکلمات قصاری که چندوقتی یکبارازخودش دروکنه بخصوص این اواخرجوگیرشده بودتوخلیج فارس درون قایق روی آب میگفت این آب خاک ماست درسته آبه ولی خاکه الآنم یکی بایدبهش بگه تومگه باسبیل بودنت چقدرواسه مردم مهمه که قرارگذاشت با باخت آمریکا سبیلاتوبزنی کچلم بکنی؟؟؟؟ای بینمک
حوبک گوک گا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
جواد سرتو بتراشی خوجل میشی
سید نبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
با یه خداحافظی خوشحال مون کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
امیدوارم امشب جواد رو توی استادیوم کچل کنند
حسین تاج
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶
ازکجا میدونست ما می بازیم... همش نقشه قبلی بود.. باید همه را از تیم ملی اخراج کنن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۴
امشب تیم ایران به خودشیرینیهای دایم این متقلب وطن فروش باخت که ازتیم امریکا همش تعریف می کرد صدر رحمت به مجریهای قدیمی که وطن پرست بودند۰
Mehdihasani
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۴
اولاجناب خیابانی خیلی هم ایران دوست هستش وگذشته از این فداکار ،کسی که روز فوت شدن مادرش ، بخاطر ایران وملت ایران درورزشگاه بنابه تعهدی که از قبل تعیین شده بود حاظر شد وباچشمان اشکباربر غمی سنگین در سراسر وجود شگزارش رو انجام داد.البته کم لطفی بگیم گزارش بود اون کار انجام یک تعهدی بود که هرکسی توانش را ندارد. بنظرم فقط کسانی که دراین حد باشند حد باشند مجاز به قضاوت کردن این شخصیت هستند.
و دوم اینکه آقای خیابانی درسته که گزارشگره وگزارشگری با اینهمه تجربه، حرفش را براساس تخصصش وشناخت قدرت وتوانایی یک تیم مطرح میکند،کسی که وطن پرست بودنش اثبات شده اینجا متاسفانه بانیان رشد وتفکر اجتمائی به دلیل غفلت مسیر این نوع رشد اجتماع طوری پیش رفت وهنوز هم درمسیر بیراهه ویک دلیلش اظهار نظر ها وانتصابهای غیر تخصصی طوری که خیلها سرجای خودش نیست. دامپزشک به کار خلبان ایراد میگره بنا به داروساز ویه موقع هم کسی که از فوتبال فقط تماشا کردنشو میدونه به نظر متخصصی خبره فوتبال ایراد میگره. حجم بسیار بالای قضاوت همدیگر به معزلی بزرگ برایمان شده .ودرآخر
آرزو میکنم شاد وپیروز باشیم . همه با هم از هر نگاه وقومییت آرزوی اتحاد و همدلی وتأمل وتحمل یکدیگر تا یکی شدن مخالف وموافق یکی به نام ((ایران)) .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
سردار آزمون نباشه چطوری ببرند
مرتضی@
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
جوادخیابانی یک آدم کاملا ...و... که فقط حرافی میکنه بجای گزارش مثلا یک تیکه ازگزارشش .....الان تیم ایران بایدحمله کنه نه نباید حمله کنه نمیدونم این چلمنگوکی آورده توصداوسیمای میلی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: