خبری بد درباره وریا غفوری رسید | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۴۸۵
تاریخ انتشار: يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - 27 November 2022
شاهین صمدپور خبر آزادی وریا غفوری را به نقل از همسر این بازیکن تکذیب کرد.

خبری بد درباره وریا غفوری رسید

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

پنج‌شنبه عصر بود که از بازداشت وریا غفوری بازیکن اسبق استقلال و فعلی فولاد خبر داد  . پس از دو روز، ساعتی پیش خبرگزاری‌ها از آزاد شدن او خبر دادند اما شاهین صمدپور خبر آزادی وریا غفوری را رد کرد.


بیشتر بخوانید: وریا غفوری صبح امروز آزاد شد


شاهین صمدپور خبرنگار مستقل حوزه اجتماعی در اینستاگرام خود نوشت: خبری که در رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر آزادی وریا صحت نداره. الان با همسر محترمشون خانم اردلان صحبت کردم گفتن تلاش‌هایی داره میشه تا این اتفاق بیوفته، اما تا این لحظه هنوز اتفاقی نیوفتاده و وریا با قید ضمانت هم آزاد نشده.

 

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
شمارابخداازادش کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
وریا عشقه آزادش کنید جای ورزشکار در زندان نیست وریا تنها حقیقت رو میگه شنیدن حرف حق انقدر درد داره
کردستان تسلیت
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
این حکومت فقط می خواد یه مشت نادان و بی سواد رو تو این مملکت بریزه و هر کسی که حرف مردم رو بزنه ...واسش هم فرقی نمیکنه ورزشکار باشه یا نخبه و...
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
حرف حقیقت خوبه..اما تجزیه مملکت خوب نیست
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
خجالت بکشید وریا غفوری و همه را ازاد کنید کره شمالی محکوم است وبرای ایران جواب نمی دهد
نیکا شاکرمی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
مشکل همینه . اگه اینا خجالت می‌کشیدن که وضع مملکت این نبود
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
هر گونه اظهار نظر از طرف ورزشکاران و سلبریتی ها با بازداشت و زندان همراهه وای به حال مردم عادی. ملت ۴۳ سال در حسرت آزادی هستند
نیما
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
آره تو راست میگی ،الان که این حرفها رونوشتی دقیقا معلومه که آزادی نداری!آخه تو چی میدونی؟!قبل ۴۳سال گذشته آزادی بود؟!
آذربایجان و بحرین رو دادن رفت !نفت و بقیه سرمایه های ملی دست آمریکا و انگلیس بود! الان مشکلات هست ولی قبلاً هم بیشتر بود منتها اون موقع اینتر نشنال ،من وتو،صدای امریکا،بی بی سی و...هر روز مشکلاتمون رو جلوی چشممون نمی آوردن،همین،
سالی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۷
آقا نیما تو راست میگی هم آزادیم هم خیلی پیشرفته...قدیما اصلا تو خونه ها تلفن هم نبود الان همه تلفن همراه دارن و ناشکری میکنن...
رزی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۶
هزاران لایک به آقا نیما
سرباز وطن
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱
آزادی هست که هر چه دلت میخواد مینویسی ، اما نمیدونی که هیچ کسی حق نداره با صحبت هاش امنیت جامعه رو به بازی بگیره میخواد سلبریتی با شه یا نباشه.
ناشناس
| Germany
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
نیما فکر کنم تو ایران زندگی نمیکنه.آقای وریا غفوری واقعیتای تلخ جامعه رو واگو کردن.نیما چشمات باز کن،نه اینکه الان کشور و دریاهاش به چین و روسیه ندادیم؟؟ نه اینکه الان نفت و بنزین و گاز و پول کل سرمایه های ایران به لبنان و فلسطین و ونزوئلا و عراق و لیبی و سوریه و ... نمیدیم؟؟ نه اینکه الان با پول و سلاح دهن روسیه رو نبستیم؟؟ آمریکا و انگلیس،و آلمان و اینترنشنال و ... همه بدن و دشمن ایرانن، اگه اینجوریه چه طوریاس مسئولین و خانواده ها و آقازاده های مفت خورشون سر و دست میشکنن برن اونجا زندگی کنن؟؟ امرگ بر آمریکا و انگلیس و... برا ماس، اقامت و عشق و حالش برا مسئولین و خانواده هاشون.چرا تا یکی حرف حق و به جا میزنه بازداشت و روانه ی زندان میشه؟؟مگه تورم و گرونی و اختلاس و دزدی و فاصله طبقاتی و ظلم و بی عدالتی نیس؟؟چرا تا یکی میاد این بدبختیارو عنوان میکنه روانه ی زندان میشه.این چه عدالتیه.که حتی تو کشور خودمون آزادی بیان و حق اعتراض نداریم.ایکاش فقط فقط به خداوند یکتا اعتقاد داشتیم،الان وضع کشور ما این نبود.از خداوند میخوام مسببین این اوضاع رو نابود و رسوا کنه.هرکسم به ناحق حرف میزنه عین پدر و مادرا و عین افرادی که به خاطر گرونی تا کمر تو سطح زباله ان به درد چه کنم چه کنم بیفته
نادر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کسانی مثل همین شخص ( نیما ) که سنگ نظامو به سینه میزنن دلیلش اینه که سرشون تو آخور نظام بنده و پول آدم فروشی و مزدوریشونو از حکومت میگیرن،وگرنه ما مردم عادی که هشتمون گرو نه مونه و زیر خط فقر هجده میلیون تومانی !!! داریم نکبتبار و با مصیبت دست و پا میزنیم و مثلٱ زندگی میکنیم،مسئولین رده بالای نظام نقد دنیا رو دو دستی چسبیدن و دارن لاکچری زندگی میکنن نسیه آخرتو به ما حواله دادن !!! من این دنیا از گرسنگی بمیرم که قراره اون دنیا برم بهشت عشق و حال کنم !!! بس بابا جمع کنید این بساط ... و ریاکاریتونو،مطمئن باشید روزی میرسه که تقاص این کارها رو پس خواهید داد ... دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره،حالا هی زندانی کنید یا حتی اعدام کنید همه ما هشتاد میلیونو میخواهید بکشید !!! دیگه گذشت دوره ای که پنج میلیون ریاکار مزدور بخورن و گردنشونو کلفت کنن و ما هشتاد میلیون تماشا کنیم،تازه برامون نسخه ... هم صادر کنن !!!
لیلی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
من به این بحث ها کاری ندارم ولی آذربایجان را که قاجار به روسیه داد و اگه کمی تاریخ بخونید بحرین هم از زمان همون قاجار عملا حاکمیتش دست انگلیسی ها افتاد و فقط اسمش برای ایران مونده بود
اکرم
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
این اقایونی که طرفداری جمهوری اسلامی رو میکنن. مگه همینها با هزاران خون شهیدان چه زمان انقلاب چه زمان جنگ به عنوان جمهوری بر سر کار نیامدند؟
چطوره که الان که مردم نه نماینده ی دلخواهشون میتونه به مجلس بره!!!!!
نه صدای مردم شنیده میشه!!!!! چطور جمهوری هست که همه ارکان نظام مستقیم و غیر مستقیم توسط رهبر انتخاب و تایید میشن!!!
مردم چهل و اندی سال پیش .... خون دادن که جمهوری بشه. جمهوری یعنی خواسته مردم هر چی چه درست چه غلط چه مربوط چه نامربوط. جمهوری یعنی ازادی. نه نظر عده قلیل بر علیه مردم اجرا شه. جمهوری یعنی خود مردم. الان خود مردم دیگه اینا رو نمیخوان پس نه شرعیت دارن نه قانونا دیگه عهده دار نظام مردمن. باید برن چون مردم دیگه نمیخوانشون. آزادیی که مردم پاش خون دادن حق این ارازل نیست، ارازلی که از ایران یه خرازه ساختن تمام منابعشو به هدر دادن جوری قارت کردن و جوری بدشکل و بی برنامه کشور رو ساختن که مردم از آلودگی هوا و نبود ازادی و بدشکلی شهر و نبود طبیعت فرار میکنن و مهاجرت میکنن حتی این آقایون فرزندانشون فرار میکنن خارج اگه ایرانو خوب ساختن چرا نمیمونن؟!!!!!! چیمون درست و قشنگه؟ شهرسازیمون ایرانیه؟ یا اصولیه که زیبا باشه؟ یا درست ساختن که الودگی به وجود نیاد؟ چرا گفتن بچه بیارید؟ خوب مدیریت کنن!!!! مردم پول ندارن کار ندارن خونه ندارن. این حرفا چیه واقعا. این چه جمهوری هست که برا حرف زدن یا بازداشت میشی یا میمیری، این عین فساد و دیکتاتوری هست. این چه مجلس مردمی هست که حتی یه نفر هم همصدای وردم نیست! حتی یهوزریر هم استحضا نشد؟!!!!! حتی یه نفر از دولت سمت مردم نیست!!!!! این رژیم عین دیکتاتوری هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۵
کرد غیور
شاگرد واقعی مکتب حجازی
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۳
حجازی آشوبگر جاسوس آمریکایی اسرائیلی منافق وطن فروش و کوموله نبود ولی وریا هست، فرق بین این دو نفر ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
واقعا حرف حق رو زدی ایول داری
فریده نظری
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵
عوضی ها خجالت بکشید وریا رو آزاد کنید حرف حق تلخه؟بخدا اگر یه مو از سر وریا کم بشه ملت همشون میریزن همتونو میکنن توی گونی.۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۶
یعنی کسی که ازمردم حمایت کنه جاش توزندانه؟؟؟؟ حسین رضازاده وامسالش که ساکت هستن عزیزن؟؟؟؟ عجب. راستی کسی ازآقای گلزارخبرداره؟؟؟؟ مثل اینکه موش خوردتش. وریای باغیرت حرف توحرف ملت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۳
درجواب‌آقانیما»»عاقلان‌دانند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۹
میشه بگویید جای چه کسی زندانه، بدبخت و بیچاره ها، رزمنده، جانباز، کارگر، روحانی، فوتبالیست، هر کسی خیانت و با دشمن هم نوا شد جایش زندان است، والسلام،
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
جای دزد اختلاس به بهونه اسلام سو استفاده کردنو دیکتاتوری و ظلم تو زنداننه کسی که حرف حقو میزنه ببند دهنتو ما ادما داریم تاوان ی مشت جاهل نادون ...پس میدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۲
فوتبال‌ چه‌به‌ سیاست ولش‌نکنید‌...
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۶
ووریا غفوری و هر کسی دیگر باشد نباید بخاطر فقط عقیده و بیان باز داشت باشد اینکار به کشور لطمه میزند
فتا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۰
وریا یک جوان است و یک فوتبالیست با تعصب بلاخره این جوان هم با توجه به تعصب خاصش اظهار نظر کرده خواهشند ازادش کنید نگذاریم جوانان بدبین شوند
یاسر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
تحریکات قومی و نژادی مردم در فضای مجازی با اتحاد و همدلی و قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران که توسط همین شخص انجام شده مغایرت دارد .نشنیدی میگن انسان عاقل با قوانین طبیعت نمی جنگد؟؟؟
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۸
اصلا یه باره بگید جای زندانی تو زندان نیست یا بگید جای مردم تو زندان نیست بین دعوای پدر و پسری اگه پسر حرف یه غریبه را خوند و بر علیه پدر شد این ننگه، این بی غیرتی ، خاک به سر اونی که غریبه ها ازش حمایت کنن
مرتضی@
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
واقعا خاک توسرت کنن
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۳
آخه نادان وریا که آدم نکشته یا باعث بدبختی مردم نیست وقتی میگن جای فوتبالیست یا دانش آموز یا امثال اینا تو زندان نیست یعنی مجرم نیست فقط حرف حق زده اینا که بازداشت شدن اکثرا اعدام میشن آخه بنده خدا کسی بخاطر زدن حرف حق اونم مشکلات مردم باید اعدام بشه کودن هایی مثل شما معترضین رو محکوم میکنه طرف تو خارج میره می... به هیکل رییس جمهور کاریش ندارن اینجا یه کلاس ششمی شده رییس‌جمهور پدر ملت در اومده حق اعتراض هم به کسی نمیدن ماروی نفت خوابیدیم روی طلا معدن کشاورزی اونوقت باید بریم سلیمانیه و کویت کار کنیم چند نفرم واسه چاپلوسی افغانی میارن که اون حمالی رو بگیرن ایرانی اونوقت بره سلیمانیه که بالا سر خانوادش نباشه که اون بلا سر زنش بیاد (شلیر رسولی)قربانی بیکاری
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۹
این مرتیکه تجزیه طلب زودتر باید دستگیر میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
مرتیکه خود تی حیوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
به خدا توی مردیکه اصلا معنی تجزیه طلب رو نمیفهمی چیه که به ووریا میگی تجزیه طلب قسم میخورم توهم به خاطر یه کیک وساندیس میدادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۵
بیجا می‌کنه بزرگتر از دهنش حرف میزنه . غفوری بیجا می‌کنه حرف مفت میزنه
ولی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
تو بیجا می کنی بی شعور
هر چی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
شما بفرما زر مفت بزن ...
ایرانی ام
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۷
حرف حساب وحقیقت واسه تو وامثال تو که نونشون تو روغنه (به نوعی)ولی در واقع حق خوری واز کول مردم بالارفتین وبه نوایی رسیدین ،گنگ ونامفهومه.ولی....خدایی هم هست،حق هم به حقدارمیرسه
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
تو هم بیجا میکنی به وریا و امثال اون توهین میکنی و زندانی و دستگیر میکنید به اسلام دین اسلام با یک مشت دروغ.با این همه دزدی و اختلاس میخواهید مردم ساکت بمانند و گرسنه شما شکم سیر از مردم هم خبر ندارید با چه بدبختی زندگی میکنن حرف حقیقت تلخه نه چون انتقاد پذیر نیستید و به زور بلد شدید حکومت کنید همه چیزتان دروغ و زورکی هست مرتیکه نرفتم جنگ و دوتا شهید ندادم و مجروح شیمیایی ندادم که امثال بیسواد و آشغالی مثل تو این بلا را سر خودم و مردم وطن بیارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۶
فقط زورشون به این کرد رسید از اون همه ورزشکار که حرف زده بودن بعد میگن تبعیض نداریم، عدالتی که ازش دم میزنید اینه، هنوز جیب‌ها کامل پر نشده که آنقدر زور به همه میگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۴
سنی ۴۳ساله مورد تبعیض هست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳
این افراد عموما افراد بی سوادی هستند که هر از بر تشخیص نمی دهند و برای اینکه سر زبانها بیفتند اراجیفی بیان می کنند ، متاسفانه جامعه ما گرفتار این سلبریتی ها دوزاری شده ، اینها هیچ دغدغه مادیات را ندارند. ... به خدا اینها الف وبای سیاست و مدیریت را بلد نیستند .... عموما انسانهای منحرفی هستند از بازیگر تا فوتبالیست تا خواننده و .....
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۱
آره واقعا تو خییییلی راست میگی،هیچکس نمیفهمه...همه بی سوادن...اینهمه مردم ازسر سیری ووقت خوش دارن زجه میزنن!!؟؟وامثال ووریا ،کریمی،دایی،و..... همه بیسوادن ولی ....
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
وریا قلب ملت ایران .درود بر وریا غفوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
هر کی خربزه بخوره پای لرزش هم میشینه
بالاخره کشور قانون داره نمیشه هر کسی هر کاری دلش خواست بکنه و مردم وعلیه نظام تحریک کنه چه ورزشکار باشه یا هر شغل دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
منظورت قانون داروغه ست
غریبه
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
آره خیلی قانون داره اونایی که میلیاردی میدزدن آزادن ولی حرف حق بزنی یا تجزیه طلبی یا ضد انقلاب اون وقت دم از آزادی بیان میزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
پس چرا برای آقا زاده ها قانون نیست
برای اختلاس گران نبست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۶
اگه قانون بود که این مشکلات پیش نمیومد شما هم معلومه فعلا آغورتون پر هست هر وقت خالی شدی اونوقت میبینم دم از قانون میزنی یانه
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶
فرق(سگ با اولاغ)
وقتی،سگ را، به نون،ونوای برسانی،رامت میشه،وتا آخرعمرش،برات وفادار میماند،
ولی،اولاغ،وقتی کاه،و یونجه اش، زیاد شود، به صاحبش، جفتک میزنه.
جناب،وریا غفوری، تو به برکت این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به (نام، ونان) رسیدی، پس بهتره، انسانیت داشته باش،و جفتک نینداز.(و اگه انسانیت نداری، لااقل، وفا را، از سگ یاد بگیر.)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
آخه ... اگه وریا تو هرکشوردیگه ای اینقدر تلاش کرده بود مطمئنأ یکی از ستاره های اون کشور بود. پس تویی که از ورزش سر درنمیاری معلومه که نون خور این دولت وبیت المالی زر مفت نزن.
سیروانا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
جواب حقگو.
پس تمام کسانی که مقام ومنصب دارن.واز بیت المال دزدي میکنن و وبچه هاشون توی بهترین کشور دنیاعشق وحال میکنن و.....
.شماها اصلا خبر ندارید چقدر سرمایه مملکتو غارت میکنن همشو اولاغ تشریف دارن.....
اینو همه میدونن که این آخشتاش نیست این عزیزان دارن ازحق دفاع میکنن.
ا
ولی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
جناب الاغ شما ها هستید تو که شعور نداری غلت می کنی بی حرمتی می کنی
ایرانی ام
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۹
وریا زحت کشیده،وعرق ریخته ونامی واسم رسمی هم اگه داره اول خدا بهش داده چون فقط خداوند عزت وذلت میده بعدش هم مردمی که ایشون براشون فریاد میکشه اسمشو بلند کردن نه هیچ احدی دیگر،این القاب هم زیبنده اختلاس گران ودزدهای جیب ملت هست نه کسی که زحمت کشیده،.منصف باشیم چون خدایی هم هست،آخرتی هم وجود داره.
لیلی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
بفهم همه این برکات ،برکت های این مرزوبوم هست که هم شامل حال مردم شده و هم نظام و حکومت دارن ازش استفاده می کنند
یاسر
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
داداش حرف حق رو گفتی دمت گرم برای ما ایرانیان خیلی وقته ثابت شده کمر اینها رو با خیانت بستند زمانی که داعش داشت نوامیس اینا رو توی کوردستان عراق به یغما میبرد هیچکس به دادشون نرسید به جز شهید سردار بزرگوار سلیمانی جمهوری اسلامی شهیدان زیادی برای امنیت کوردها داده است ولی در جواب با تحریک همین وریا غفوری ها در شهرهای کورد نشین مامورین امنیت رو مظلومانه شهید کردند اینها خود داعش و داعش زاده اند مماشات را جور دیگری تفسیر میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
ازادنشه تا بفهمه از این ب بعد چی بگه پول ایرانو میخوره دمشو واسه بقیه تکون میده
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸
وریا و سایر ازای خواهان باید آزاد بشن بس کنید این بگبروببندهارو جواب نمیده
علی
United States of America
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱
در بند کردن و زندانی کردن اشخاص به خاطر صحبت و طرز تفکرشان و دفاع از مردم به هر شکل و صورتی مذموم و نا بجاست و بر اساس هیچ دین و مرام و عرف و قانون نیست،انهایی که ۴۳رسال است پست های کلیدی منلکت رو با هم رد و بدا می کنند و با بی تخصصی و بی تدبیری باعث این هنه خون ریزی ها و نابسامانی های اقتصادی و فرهنگی شده اند در واقع باید سخت مجازات شوند نه مردمی که اعتراض می کنند.
تاج
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
سزای گفتن حرف حق در جمهوری اسلامی ، زندان و ... و ... است!!!!
Ahmad
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
این عجوبه هنوز مجازات نشده که آزاد بشه.
اصلا چرا آزاد بشه؟؟
انشاالله که نشه و سزای اعمالشو پس بده مرتیکه خائن
وریا غفوری
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
آزاد نشه که کشور دست امثال احمق و بی سوادی مثل تو بیفته؟
ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۲
اگه عاقل باشی میفهمی امثال ووریا اینقدر دارن که برن گوشه ای از دنیا و خوشی کنن وقتی میمونن و از عاقبت کارش باخبره و پای مردم میمونه باید خیلی نادان باشی که زر مفت پشت سرش بزنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
سلام .عزیزان دشمن بی رحم و شکست خورده است وریا بازداشت نشده بلکه جهت اینکه بدست دشمن کشته نشود تا برادران کرد دوباره تحریک نشوند از ایشان نگهداری و محافظت می‌شود چرا چون دشمن از هر مورد دنبال سناريو سازی میباشد از ار طریق که باشد .مواظب باشید اعتراض حق ماست ولی نه بهر قیمتی که باعث از هم پاشیدگی وحدت سرزمینی و ملی ما شود
وریا غفوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
وریای با غیرت تو یه نفر ارزشت خیلی بیشتر از یه تیم ملی وطن فروش هست
به امید آزادیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
تا قبل این کامنت فکر میکردم نظرات و لایک ها واقعیه ولی آخه کودن کجای دنیا به تیم ملیشون میگن وطن فروش؟ مگه زمان شاه انقلابیا آرزوی باخت تیم ملیشون رو داشتن .از دشمن و خائن هم شانس نیاوردیم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
سلبریتی های خائن و بازیکنان خائن و اعدام کنید..مردم بی طرف و آزاد کنید
بهزاد ایلام ملکشاهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
وقتی بخواهی صداها راخاموش کنید انفجارمیشود همه چیزبادربندکشیدن درست نخواهد شد وریادردل مردم جادارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
وریا رو آذاد کنید
وریا عشق ایران
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
تو که اسمت نیما معلومه جیره‌خوار این حکومتی پس خجالت بکش و با ملت باش نه با این دولت ظالم فاسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
ور یا مظهر شرافته آزادش کنید
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
درود بر تو جناب غفوری ننگ بر خیانتکاران ودروغ گویان کسانی که کشور را نابود کردند شما دزدان نالایق هستین
مرتضی@
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
وریا یک مردآزاده است که نیاز به آزادی شماندارد ایران راخداآزادخواهدکردوریانگران نباش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
به جهنم که آزاد نشده
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
نباید این اوباش را آزاد کنند هر خری میخاد باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
الاغ
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
دقیقا
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
وقتی به معترض میگن اعتشاشگروآشوبگر پس قطعا برای بقادست به هر...گناهی هم میزنن .چراهیچ ایرانی حق اعتراض نداره؟ چراتامیای به اوضاع واحوال تاسفبار وشرم اور ایرانی وایرانی اعتراض کنی وحقت روبخوای بایدسرکوب وتهدیدبشی؟ ایااین همه فقروفسادوبیکاری وگرونی وافسردگی ونگرانی واحوال بد آرمان شهدای عزیزدفاع مقدس بوده؟ اصلا این همه ظلم وسرکوب ودروغ واختلاس ورشوه وتهدیدروش ومنش حکومت کدوم امام بوده؟ چرابنام دین وپشت نقاب اسلام هرگناه وجنایتی رو برای بقا مرتکب میشید؟ نه به اون همه اداوادعاتون پشت تریبونا نه به این همه فلاکت وعقب ماندگی ایران وایرانی. واقعابایدازشرمندگی مردم وخداوشهدا دق کنید که هم ابروی ایران واسلام روبردید وهم مردم روازاسلام دورکردید وهم اینکه ثابت کردیدهیچ بویی ازشرافت وصداقت وانسانیت وتمدن نبردید. فقط شعارمسخره بلدید. خجالت بکشیدازاین همه تضادوتناقض در گفتارورفتار. ولی خب خداروشکرکه حتماوقطعاظلم وظالم نابودن وبدون شک دروغگوی دزدرسوامیشه. حق الناس وخون بی گناه هم که جای خودداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
زهرا خانم احسنت احسنت
حرف حق زدی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
درود به شرفت....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
هرکسی حرفی بر برعلیه امنیت ملی بزنه باید باز داشت بشه کُرد و غیر کرد نداره
این انقلاب که همینطوری بدست نیومده که هر کی از هرجا بلند شد خصوصا بعضی فوتبالیسای معلوم الحال هر کار دلش خواست بکنه، یکیش علی کریمی و.......
سیروانا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
جواب ناشناس
میشه بگید کدوم امنیت....‌‌‌
امنیتی ....که پدر و مادرها شرمنده شکم بچه هاشون هستن؟؟؟؟
امنیتی ...که جووونا ن خونه ن کار ن درآمدی برای ازدواج دارن؟؟؟
امنیتی ....که مریضا برای درمانشو دارن؟؟؟؟
امنیتی وووووو.......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۶
داداش میشه بفرمایید کدوم انقلاب منظورتون هست چه گلی به سر ملت زدن دین مردم خیلی کاملتر بوده اون زمان مردم رو از اسلام دور کردن همسایه بنده شش ماه گازش رو قطع کردن چون اه در بساط نداشت خودم یه شلنگ گاز از خونه بابام آوردم بعد اینا بیان تریلی تریلی سوخت ببرن واسه لبنان مجانی اونم آمریکا بزنه دودش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
هییییچ کشوری مخالفت علنی با دولت وحکومتش روقبول نمیکنه و بازداشت داره،اگرهمزاه خشونت باشه وامنیت رویهم بریزه طبق قانونش برخورد میشه.ازابتدای تاریخ مقابل حکومت ایستادن بیشترین جرم هست.اینجابرای ملکه انگلیس جک ساختن کشورهای دیگه جرأت اینکار ونداشتن اجازش رونداشتن چون جرمش خیلی سنگینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
چرابا اختلاسگران قانونی رفتار نمیشه؟؟
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
یعنی چه وریا غفوریان مگه کیه چرا باید ازاد بشه باید تاوان پس بده به حقی حرف علیه نظام میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
ساندیس میقولی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
شما ها که حرف از خدا میزنید میگین این کشورامام زمان اس ایا میدانید تو استان های که همش معادن داره نفت و گاز داره ۹۰درصد مردمشون زیر خط فقر هستن ایا میدانید یا خودتون به کوری زدین؟ که میخواد جواب این سوال بده هرکس اعتراض میکنه سری میگین این اشوبگره ایا واقعا اشوبگره؟
ایرانی ام
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۴
تا جایی که اکثرمردم میدونند وبحق هم هست بارها گفته من نه سیاسی ام،نه اغتشاشگر ونه تجزیه طلب،کسی که بامردم زندگی میکنه ازاوضاع ودردشون باخبره،حرفش حرف مردم،وخواسته اش درمان رنج وبدبختی مردمه،ولی...امثال شما که کفتون پره از نداری وبدبختی مردم چی میدونید!؟؟؟؟فقط ازروی شکم سیری نظر میدین وازبالا ملتو قضاوت میکنید،ولی بدونید؛خداهست،مرگ حقه،شب اول قبر وآخرت وترازوی اعمال حقیقته،حق الناس هم ....
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۵
وریا انسان هست چیزی که خیلی ها بویی ازش نبردن،امثالک
مژگان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
وریاغفوری یعنی مردانگی غیرت انسانیت آزادش کنید
مارال
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کرد وطن فروش خائن،بی وطن،وریا غفوری.خاک عالم تو سرش.خدا روشکر از استقلال انداختنش بیرون☺
سیروانا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
جواب مارال
کرد ها وطن فروش نیستن...
خیلی خیلی هم باغیرتن...
دزد آن مملکت وطن فروشن....
که دارن تمام سرمایه ایران با چندر غاز میفروشن و تو جیب خودشون میریزن
کردستان تسلیت
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
تو که وطن داری و وطن پرستی چشماتو باز کن ببین تو مملکت چه خبره
بعد باره آخرت باشه که با آوردن نام وریا غفوری و کرد ها رو به زبونت نامشان رو کثیف می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
ساندیس میقولی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
آخه احمق بی شعور
وقتی عراق حمله کرد کردها جلوتر از همه سینه سپر کردن
نادان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
متاسفانه همونایی که مرتب از آزادی دم میزنن نه معنی آزادی رو بلدن ونه سواد درست وحسابی وگرنه حتما رو حتمن نمینوشتن
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
همین بیسواد های شل مغز نون به نرخ روز خور شدن پاچه خوار یه عده مسئول دزد و نالایق و فشل که الان وضعیت کشور اینجوری شده که میبینی رانت و فساد مثل سرطان همه جاشو فرا گرفته
نسرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کرد با شرف ،غیور،آزادش کنید
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
بژی روله کردستان انشالله ازادیت
قلب سنه♥
لوتا
United States of America
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
آزادش کنید علیلها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
لایک به تمامی آدمای باغیرت امثال وریا غفوری
سیروان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
تمام سران مملکت میدونن که مردم بیدارن وهوشیار....
وبیدارتر هم میشن...
وبا سرکوب نمیتونن همه چی خاموش کنن....
مردم عزیزکشورمون تا حدی میتونن ظلم وستم تحمل کنن....
ظلم وستم نابود شدنیه.
همه ی ما میدونیم اگه دزدي واختلاس نباشه ایران بهشت میشه.
امسال بتونن مردم سرکوب کنن
سال دیگه دوسال دیگه هرگز نمیتونن هرگز هرگز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
کسای که میگن ما آزادیم بیاین جوابمو بدین
حکومتی که مردمش رو به خاطر اعتراض کردن و خواستن حقوق انسانیت میندازه زندان
حکومتی که پول این مردم رو داره به عربا میده
حکومتی که هیچی از انسانیت سرش نمیشه
حکومتی که نخبه های این مملکتو به خاطر چند تا عرب معلوم‌الحال قتل عام میکنه
حکومتی که جواب مردمش رو با گل... میده
حکومتی که توی هرجای کشورش دست بذاریم جز بدبختی چیز دیگه ای به جا نذاشته
حکومتی ... و ...
این کشور آیا آزاده ؟ تا کی می خواین روی درد های این مردم در پوش بذارین ؟
کاشکی یه کم وجدان و غیرت داشتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶
کی گفته مغازه اتش زدن وبه مامورین حمله کردن مسجد اتش زدن ووخیلی خرابکاری دیگر اعتراضه بله ما غیرت داریم ومعترض هم هستیم ولی نه این شکلی که شما میخواین در جبعه دشمن حرکت کردن
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
جای خطا کار در زندان هست میخواهد هرکسی باشد
الان که نوبت وریا هست
انشاالله فردا هم اونوریا (اینترنشمال و بی بی سی )
همون طور که کوبندن تو دهن روح الله زم

روح الله زم هم که عزیز شما بود و حرف دل شما رو می زد لابد نههههه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۳
ایشالا نوبت عزیزانت میشه به زودی بیشرف ووریا با پولی که داره میتونه بره هر جای دنیا خوشی کنه اهمیتی هم به بقیه نده وقتی از سرنوشت بیان عقیده اش خبر داره ولی کوتاه نمیاد بدونید که دلسوز مردمش هست قید جان و مال خودش رو زده بخاطر مردم
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
دقیقا شما الان دارید مسئله را چپ می کنید
جای بازیگر و دانشجو خواننده و فوتبالیست و اینو اون تو زندان نیست بله درست میگید اما از نوع آدم درستشون نه اینایی که خون صدها نفر بر گردنشونه

شما ها که مثل......نشستید هر اراجیفی که اینرنشنال و نمیدونم کی گفتن باور کردید واقعا کنه
محمودی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
خوب کردند گرفتنش تا چشمش کور علیه امنیت مردم حرف نزنه این قدر دم از مردم نزنید وعلیه مردم کار نکنید
ناشناس،
United States of America
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
آقای غفوری تو هر کشوری بود الآنم تو زندان بود،زودتر از اینا باید میرفت،کسی که تحریک می‌کنه به اغتشاش از این بدتر باید سرش بیاد،
کسی از شرایط حال راضی نیست ،اما اینجوری هم درست نیست.
بعدش در مورد حرف نیما ،قبل از انقلاب هفتاد درصد مردم نمیدونستن نون گندم چیه،
چیای دیگه جای خود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۷
اون موقع همه دنیا قحطی بود کل دنیا پیشرفت کرد بجز ایران با این همه ثروت تقریباً صد سال پیش حدود فکر کنم ده هزار نفر تو انگلیس بخاطر نبود نفت که ایران تعلیقش کرد بر اثر استفاده از زغال سنگ دچار گرفتگی گاز کربن شدن و مردن اروپایی که سوخت رو از آمریکا و آسیا می‌خره مردمش راحتتر سوخت تامین میکنن تا مردم ایران
جهرمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
وریا حرف مردم را می زند ... صد در صد ... فقط مردمی که توی پنت هوس زندگی می کنند و با حقوق ناچیز ماهانه چند صد میلیونی روزگار را به سختی می گذرانند . فقط می مونه گرین کارت آمریکا که باید براش زحمت بکشه این بدبخت .
... توی گور آدم خر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
وریا نمادغیرت
ناشناس
United States of America
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
لعنت به بی سوادی و مفت خوری
هیچی نمیدونه ولی اظهار نظر میکنه
Meh
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
درود بر جمهوری اسلامی ایران مرگ بر منافق
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
هر چه دلشون خواست گفتن و باعث شعله ور تر شدن اغتشاشات شدن بجهنم که ازاد نشده
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
خواهش میکنم وریا غفوری رو آزاد کنید ایشون اسطوره هستند به امید آزادیش
ma
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
قانونی برخورد کنید هر کسی نباید هر کاری خواست انجام بده همه تحت لوای قانون ورزشکار نباید جدایی طلب باشه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
حق مردم ایران این نیست که اینجوری به بدبختی زندگی کنن اونای هم که زندگی درستی دارن همشون از خلافه. اگه اعتقاد به خدا داری باید جلو ظلم ایستاد من مطما هستم که مسولین میدونن که مردم در رنج و عذاب دارن زندگی میکنن براشون مهم نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
اول وریا فقط حرف دل مردم بدبخت و گرسنه ایران رو زد که دمش گرم. دوم برای اینکه کورد زبانه و از نظر رژیم ایران مثل سوریه کورد هارو شهروند درجه دو حساب میکنند و هیچ حقی ندارند ❗شما یک وزیر یا مسول کورد رو تو ایران می‌بینید اصلاً از بعد انقلاب!؟ نه هرگز...پس شهروند درجه دوم به این کوردهای ستم کشیده میگند!!! ترو خدا نظر منو پخش کنید اگه رسانه هستید!؟
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
توروخدا زر نزن اگه از مجاهدین رجوی هستی؟
آی پی تو رو که دیدم
یعنی فقط مونده تو از آلمان ،دلت بر خانواده ایرانی بسوزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۲
خاطر همه جمع جاش خوبه،،براش مهم نیست کی به خاطر استوری هاش بدبخت شده،اونم یکی مثله همه،هرکی اشتباه میکنه باید پاش وایسه.
کاوه
France
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲
وریا یک انسان واقعیه وبزرگه وشماها که منتقدش هستید بزدل و جیره خوار وسایبری هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
خواهشن جوان‌ها بزارید کشور مون آرام بگیره دست بردارید از این حرفها هرکس زندان رفت به موقعش آزاد میشه شما ها با این حرفهاتون میخواهید جنگ راه بندازین
فرحنازیوسفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴
خنده ام میگیره از اینایی که دم از آزادی میزنن ودقیقا" همون حرفای سعودی اینر نشنال و... تجزیه طلب را میزنن
یه خورده بصیرتم خوب چیزیه ؛ تمام این حرفای شما مخالفین دقیقا" جملات اوناست ؛ خجالتم خوب چیزیه
فکر کردین فقط خودتون اون شبکه ها رو میبینین؟
شاهد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۹
...چشمها راباید شست....کسانی که درد نکشیدند،نداری وبدبختی را تجربه نکردن ونمیکنن،اونایی که ازکول مردم ستمدیده بالا میرن واون نون را سرسفره زن وبچه میبرن،هرانگی ،هراراجیفی را به وریا نسبت میدن،ولله بالله خدایی هم هست،مرگ وشب اول قبرحقیقته،ترازوی اعمال وحق الناس حقه...حق،#انسانیت...#حق الناس
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰
گور باباش هرکسی که به فکر تجزیه ایران واشوب بی افته باید بازداشت بشه به زندان بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
کی راست گفتید.بله می دونیم آزاد نشده.یه روز هگه آزاد میشیم
النازمافی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
درجواب آقای نادر
پس شما سرتون تو آخور کی ؟؟؟؟؟
شمابه نیروهای حافظ امنیتتون رحم نکردیدبازمان شاه مقایسه میکنیدکه ارتشش تمامابچه های سران واقشارثروتمندجامعه بودن وبایدبرای حفظ جایگاه وخوشیشون آدم میکشتن نه مثل نظامی های امروزکه ازروی غیرت وواقع بینی دارن ازوطن وناموسشون دفاع میکنن شوهرمنم کارمند الان حقوقش به ۸میلیونم نمیرسه چه برسه۱۸ولی دلیل نمیشه کشورمون روبخاطرپول ومشکلات نابودکنیم بشیم بازیچه دشمن
مادر ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
باید به اطلاع تمام عزیزان برسونم که ما توی ایران آزادی بیان داریم ولی آزادی پس از بیان نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
عمو حتماً اینجوری می نوسن
علی ولی الله
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
اگر اغتشتشگر بوده و اموال عمومی رو تخریب نکرده پس آزادش کنید وگرنه دیماه سختی در انتظارتونه
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
در جواب آن کسانی که می گویند وریا باید زندانی بشه یا اعدام بشه یا کومله هست یا تجزیه طلب بدانند که امثال وریا شیر مردان ایرا ن زمین هستند برادان وریا یک کرد هست از نسل دیاکو وحکومت ماد بروید از ازاول شروع کنید به مطالعه بعد اظهار نظر کنید بدانید امثال شما کسانی هستند که مثل موش در داخل سوراخ ودر حاال کثافت جویدن هستند کرد تجزیه طلب نیست کردها زمانیکه در ایران زمین حکومت ماد تشکیل داده بودن امثال شما در مغولستان ودر بادیه ع بستان ادرار شتر می خوردند می دانید که با چه کسانی هستم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: