آب پاکی روی دست کی روش : تیم شما صعود نمی‌کند! | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۴۹۹
تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - 28 November 2022
آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق تیم استقلال پیش بینی کرده است تیم‌های انگلیس و آمریکا از گروه B به دور دوم جام جهانی صعود می‌کند.

آب پاکی روی دست کی روش :  تیم شما صعود نمی‌کند!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی گروهی روز سه شنبه ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف تیم آمریکا می‌رود.

تیم ملی فوتبال ایران در صورت مساوی در برابر آمریکا به شرط پیروزی انگلیس در برابر ولز که محتمل است، برای اولین بار به دور دوم جام جهانی صعود می‌کند اما تیم ملی فوتبال آمریکا برای صعود می‌بایست ایران را شکست دهد.

آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق تیم استقلال پیش بینی کرده است تیم‌های انگلیس و آمریکا از گروه B به دور دوم جام جهانی صعود می‌کند. او برزیل را قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ معرفی کرده است. این بدین معنی است که ایران در مصاف با آمریکا شکست خواهد خورد.

استراماچونی اگر چه با ناراحتی استقلال را ترک کرد و در نهایت مجبور شد برای گرفتن حق و حقوق خود از این تیم به فیفا شکایت کند اما بعد از ترک تهران همواره با احترام از مردم ایران و فوتبال ملی حرف زده است.

نظرات کاربران
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
نظر شخصی شماست تیم ما اگر همانی باشد که مقابل ولز بود این بار انگلیس را هم می برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
اشتباه منفی زدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
شما خوشحال میشید این اخبار رو می زارید ؟
واقعا متاسفم .
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
نظرش برای خودش محترمه
سیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
غیرت ایرانی رونجونبون وقتی غیرتی بشن کارهایی میکنن کارستون یوقت دیدیدتایک چهارم بالااومدن کجای کاری؟
Omran
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
نمی دونم‌ چرا بعد از پیام بایدن به تیم ملی آمریکا مقابل انگلیس ازقبل فهمیدیم واسه مساوی دستور صادر شده بود اصلا نگلیس بازی نکرد یه جورایی مدارا کرد تاامریکا به اصطلاح از ایران زهر چشم بگیرن خیلی تابلو بود اون بازی
منصور
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶
دقیقاً، احسنت
جلیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
ایران صعود میکنه ان شالله به اندازه کافی تیم باتجربه ای داریم تیمی که ۹۰درصدشون جام قبلی بودن ومهمترین پرافتخارترین بازی عمرشون که ممکنه دیگه تکرارنشه رو ازدست نمیدن آمریکابازیکن شاخصی ندارکم تجربه هم هستن اگه تیم ببازه بهترکه همشون ازفوتبال یکجا خدافظی کنن چون قرارنیست ازبرزیل امتیازبگیرن یا فرانسه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
تو غلط کردی که ما صعود نمی کنیم. ..دهن بد بویت را ببند....ببین چطور صعود کنیم چشم تو و امثال تو انشاالله کور میشه. ...انشاالله. .....
حمید رضا غلامرضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۷
آن شاالله که برنده میشود ایران آمریکا تیمی نیست که بخواهد مقابل ایران عرض اندام کند به امید جشن پیروژی
موری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
به نظر من مساوی میشن ایران به دور اول می ریره حداقل امریکا سعود نمی کنه
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹
درود بر تیم ملی ، سربلند باد ایران و ایرانی ✌
ناشناس
France
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱
باانشا...انشا...گفتن تیم صعود نمیکنه.اگه ایرانی غیرت داره بقیم دارن.اگه ایرانی خداداره بقیم دارن.تمام فوتبالیستای خارجی رو اگه نگاه کنین وقتی وارد زمین میشن اول دعا میکنن.اکثرشون وقتی گل میزنن دستاشونواول به طرف خدا میبرن.نمونه بارزش مسی..ولی یادمون نره باتلاش فقط تلاش بیشتر میتونن امریکارو شکست بدن.فقط باتلاش وانرژی مثبت مردم ودعاهاشون
علی بیگ محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
به نظر من هیچکدام از تیم‌های حاضر در جام جهانی از ایران بهتر نیستند و مطمئن باشید ایران یکی از فینالیست ها خواهد بود .
راضیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
زبونتو مار هفت سری بزنه انشاءالله ایران صعود میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
بعضی ها چه جور مسلمانی هستند که از صبح تا شب یا به خارجی ها یا به هم وطن خود فحش و ناسزا می گویند! متاسفم.بهترین الگوهای دینی و مذهبی را داریم‌ اما کیلومترها در رفتار و کردار با آنها فاصله داریم.اخه چرا!!! لطفا فقط بخاطر خدا این مطلب رو انعکاس دهید.
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
ایران به امید خدایی که آمریکایی ها قبول ندارند وخدا راازپرچم ما حذف کردند می بره
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
خیلی حقیر هستید.
الان به جای روحیه به تیم ملی نظر یه مربی درجه ۳ را میزارید.
واقعا براتون متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
اگر آمریکا و انگلیس با ظن فوتبال زیبا و شایسته صعود نکنند ظلم به فوتبال است تیمی که شش گل خورده شایسته صعود است هرگر
محمد
Hong Kong
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
ورزش بهتر است سیاسی نشود در عین حال روحیه جنگندگی تیم فوتبال ایران در مقابل امریکا همیشه ‌‌وجوددارد برد شیر بچه های ما آرزوی ماست
مهدی عبداله زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
چرا بیخود تیتر میزنید.قبل از شروع مسابقات استراماچونی تو یک مصاحبه با شبکه قطری ایران را یکی از تیمهایی میدونه که صعود میکنه.... انشاالله .انشاالله ..حالا به کوری چشم همه دشمنای ایران وجمهوری اسلامی صعود میکنیم..
اسی تایگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
همش که غیرت نیست ، تاک تیک هم باید داشته باشن
سیلوانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
دقیقا همینجوره
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
علارغم‌گاوبندی‌‌امریکا‌وانگلیس‌‌که‌در‌بازی‌انها‌کاملا‌مشهود‌بود‌واز‌کارهای‌کثیف‌در‌فوتبال‌می‌باشد‌مططمئنا‌ایران‌با‌دوگل‌تیم‌امریکا‌را‌در‌هم‌میکوبد.به‌کوری‌چشم‌تمام‌بد‌خواهان.
محراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
اگه آمریکایی ها هم دعا کنن اونوقت چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
اتفاقا گفته بو ایران صعود میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
ایران تلاش می‌کنه
و ۱ بر ۰ بازی به نفع ایران میشه
ستاره
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
پیشگویی امثال استراماچونی قرار نیست نتیجرو تعیین کنه.
ستاره
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
در ضمن! وقتی میگیم ان شاء الله ایران برنده میشه ، این ان شاء الله باعثِ ناراحتیِ بدخواهان که از جنسِ شیطانند میشه. ان شاء الله که پیروز میشیم و صعود میکنیم چون پشتِ همه ی این حمایت ها، یه خدایی داریم که همیشه حامیمون بوده و دلمون بهش گرمه. چون به خدا ایمان و اعتقاد داریم و ایمان داریم که هوامونو داره، میگیم ان شاء الله و اما ... میگیم ماشاء الله تا حسودان چشممون نزنند
ستاره
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
این مسابقه از خیلی جهات مهمه و باید برنده بشیم. از خیلی جهات. سوای از شاد شدنِ مردم. از خیلی جهاتِ دیگه باید برنده بشیم. حیثیتی و...
در ضمن، هر اتفاقی که بیفته، ایران همیشه پرچمش بالاست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
... به امید پیروزی ایران
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
ایران میبازه
حاجرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
مرگ برخودآمریکا بی بروبرگرد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: