کنایه نماینده مجلس به تسلط سردارها بر مجلس!/ چرا به فشار‌ بر شهرهای کردنشین پایان نمی‌دهید؟ | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۵۲۲
تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - 28 November 2022
نماینده مردم مهاباد حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه‌اش انتقاداتی به رئیس جمهور و وزیر کشور وارد کرد.

کنایه نماینده مجلس به تسلط سردارها بر مجلس!/ چرا به فشار‌ بر شهرهای کردنشین پایان نمی‌دهید؟

وقایع روزـ سرویس سیاسی؛

جلال محمودزاده در نشست علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور و وزیر کشور گفت: در اعتراض مردمی یک ماه گذشته متاسفانه تاکنون ۱۳ نفر و براساس آمار‌های غیررسمی در مناطق کردنشین ۱۰۵ نفر کشته شده اند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس یازدهم خطاب به وزیر کشور ادامه داد: آقای وحیدی؛ شخص جنابعالی به عنوان وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور باید جوابگوی این وضعیت باشید و برای چندمین بار درخواست داریم کسانی را که به مردم تیر جنگی شلیک کرده اند را شناسایی و به دادگاه معرفی کنید، اما متاسفانه به جای پیگیری حق و حقوق مردم، دستگاه قضایی با کمال تعجب از منِ نماینده مردم که پیگیر این موضوع هستم، شکایت کرده است. همچنین لشگرکشی و امنیتی کردن فضای شهر‌های کردنشین از جمله مهاباد، دستگیری‌های بدون دلیل شهروندان، هجوم شبانه به منازل و تخریب لوازم و خودرو‌های مردم و نوشتن شعار بر روی دیوار داخل منازل ساختمان‌های مسکونی و ایجاد رعب و وحشت و همچنین استقرار ایست بازرسی‌های متعدد در ورودی شهر‌های کردنشین و بازرسی کردن وسایل شخصی مردم همانند اوایل انقلاب به چه دلیل است؟

وی تصریح کرد: چرا به فشار‌ها و امنیتی نمودن فضای شهر‌های کردنشین پایان نمی‌دهید؟ از طرفی در چند روز گذشته به دلیل برخورد خشن با معترضان در سطح کشور و مناطق کردنشین از جمله شهرستان مهاباد، کشتن کولبران و سوخت بران از وزیر کشور در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، چندین سوال طرح کردم، اما رئیس این کمیسیون می‌گوید سوال شما را فعلا به صحن مجلس نمی‌فرستم! وقتی اعتراض می‌کنم، می‌گوید از من به رئیس مجلس شکایت کن! یعنی برای سوال ملی و قانونی خود باید از سردار جوکار به سردار قالیباف شکایت کنم؟ در کجای آیین نامه آمده است که رئیس کمیسیون سوال ملی یک نماینده مجلس را علی رغم قانع نشدن، نگه دارد؟ 

منبع: خانه ملت
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
کل ایران جایگاه و جولان گاه سردارهای هستش و ملت کورد در مظلومیت قرار دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۰
کردها،دوماه تمام به این جنجال ها پایان نمی دهند ،تمامش کنید مسخره بازی ها را وبدرد مردم رسیده گی کنید.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
فعلا که ایران شده جولان گاه تجزیه طلبا که سپاه وضیفه دارد آنها را از ریشه بزند چ کرد باشن چ بلوچی
مولود
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱
عیبی‌نداره‌‌‌‌خدا‌‌‌‌ناظره‌
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹
به نظرم هروکسی باید در مسئولیت خودش فعالیت کند یعنی در حیطه ی کاری خودش نظامی تو نظام متخصص و پزشک و هر شغل دیگری در جایگاه واقعی خودش باید باشد با تمام احترام که برای نیروی مدافع وطن قائلم
فرزند ملت
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۴
خدا کمک همه اقوام ایرانی کند کرد لر بلوچ ترک کشور دارد دچار هرج مرج میشه دیگه کسی امنیت نداره مسولان هم فقط به فکر پست مقام هستند اما مسولان بدانند خداوند خیلی زود انتقام این مردم ازشون میگیره اعتقاد قلبی به خداوند داریم اندکی صبر فرج نزدیک است
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
واقعا جدی میگید یا شوخی میکنید یا ما رو چی فرض کردید؟

کرده‌ای مظلوم از دست کوموله و جدایی طلب ها آسایش ندارن سپاه دفع ظلم از کرد ها داره در مرحله اول
واقعا سپاه اگه نبود واقعا کشور نبود...

نماینده ای که هنوز این چیزا رو نفهمیده یا خودش کوموله هست یا از خرم پست تره...
سید
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
احسنت
نه شرقی و نه غربی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
خر!؟

در ادبیاتت دقت کن پسرک نازنین وگستاخ و بازیگوش...

حتی همون خر هم زحمتکشه و برای غذاش تلاش میکنه و بسیار شرافتمندتر از جیره خورها و مفتخورها هست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷
فهم و شعور میخواد که دولت وقت نداره؟ بی ادب
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
وقتی نماینده مجلس را تحت فشار قرار دهند و میکروفونش را قطع کنند بقیه باید حساب کار دستشان بیاید !
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
از پیامها معلومه چه کسانی دارن کامنت میزارن.بیخود لر و کردو ترکو......قاطی نکنید هرکجا تجزیه طلب باشد سپاه هم باید باشه.
نماینده هم می‌دونه داره چیکار می‌کنه.مردم خودشون از حضور نظامیان راضی هستند
سید نبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
حرف بزنی سر تو هم به باد رفته اینجا مملکت اسلامی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
وای به حال اون مملکتی که همه کارهایش دست سپاه باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
سلام.اگر همکاری مردم کرد نبود اوایل انقلاب امنیت در کردستان برقرار نمی شد اگر به فکر امنیت پایدار در کردستان هستید نباید نقش مردم کرد را نادیده بگیرید
ک ن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
نماینده محترم مردم شریف و نجیب مهاباد وقتی از تریبون مجلس شورای اسلامی سخن میکنی لطفا حقیقت را بگو چند هزار اسلحه نظامی آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل در شهر مهاباد کشف و ضبط شده است و چند هزار اسلحه کشف نشده دیگر وجود دارد چرا برای خلع سلاح شهر مهاباد کمک نمی‌کنید چرا؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
احسنت این نماینده مردم هست بقیشون دستمال بدست نیازی به توجیح نیست مردم ایران اگاهی ودرکی از غارت اموال وباج دادن به بهانه چندسال بیشتر ایران روچپاول کنند ایران ویران شد تازه شروع شده باید همشون جوابگو باشن
مرتضی@
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
من کردنیستم اماایرانی هستم من لروترک نیستم اماایرانی هستم ودلم برای ایرانوایرانی که سالهاست درظلمت وتاریکی زندگی میکند میسوزد تمام آنهایی که هم عقیده ی عده ای خاص درایران نباشند دشمن نامیده میشوند درصورتی که دشمن ایران همان عده ی خاص هستند
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
سپاه کارش درسته.... با اخلاص ترین، پاک ترین و ایرانی ترین افراد سپاهیان هستن... درود بر شرفشان.. ❤
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
حقیقت عریانه نیازی نیست اگر جمهوری اسلامی درس ت عمل میکرد به اینجا نمیکشید پاسدارا ایران روقبضه کردن وجوابگو نیستن مسولین کوپنی وجیره خورا نمتینده مردم نیستن دشمن ما همینجاست کومله بهانه هست ... ۴۴سال کم نبود دلار سکه طلاق فقر فحشا اعتیاد فیلتر ینگ نا امیدی خام فروشی خسک سالی صنعت خودرو امار نفت معدن طلا دلار نمیتونن یه هفته ثابت نگه دارن تورم عجب روی دارن نمیدونم قدرت وپول بیت المال خون مردم خوردن چقدرارزش داره ۵۰ سال دیگه کسی نیست اما تاریخ قضاوت میکند شک نکنید
علی اکبر معینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
خداوند به سپاهیان عزت عنایت کنه. حضرت امام خمینی فرمودند اگه سپاه نبود کشور هم نبود
صف
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰
آب و برق و... مجانی هم فرمودند؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
درختی که از ریشه آفت دارد با قطع شاخ وبرگ اصااح نمی شود غیر ممکن است با این قانون اساسی شخص محور وصنف محور با این تبیغیضهای ساختاری نسبت اقوام غیر از فارس وترک توسط حکومت ملت ایران روی آرامش وآسایش را بخود ببیند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
یادمه بعد از اون جمعه معروف تو زاهدان.مردم از ترسه تجزیه طلبا حتی میترسیدن برن تو صفه نونوایی شهر خلوته خلوت بود به اصطلاح نماز خون ها=وحشی ها.بعده نماز حمله ور میشدن به خیابونا از تیراندازی به مردمه تو صفه نونوایی بگیر تا تیر زدن به پا یک دختر ۱۹ ساله و آتیش زدنه مغازه هاو...دمه نیروها امنیتی گرم که این داعشی صفت هارو تار و مار کردن.مطمئنم مردم کردستان هم وضعیتشون مثله مردم زاهدان بوده که از ترسه تجزیه طلبا میترسیدن که از منزل بیان بیرون. خلاصه دمه نیروها امنیتی کشورم گرم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب