انتخاب مهم کی روش ؛ اتفاقی که ۹۰ درصد باعث صعود ایران می‌شود! | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۵۳۹
تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - 28 November 2022
در حالی به مسابقه سوم تیم ملی مقابل آمریکا نزدیک می‌شویم که گفته می‌شود بیرانوند شرایط حضور در این بازی را پیدا کرده است.

انتخاب مهم کی روش ؛ اتفاقی که ۹۰ درصد باعث صعود ایران می‌شود!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

مصدومیت بدموقع علیرضا بیرانوند در دقایق آغازین بازی با انگلستان، باعث نیمکت‌نشینی او شد. اگرچه بیرانوند پیش از بازی دوم برای حضور در برابر ولز اعلام آمادگی و علاقه کرد اما فیفا به تیم ملی ایران اجازه استفاده از این سنگربان را نداد و حسین حسینی برای بازی با ولز درون دروازه تیم ملی ماند و موفق شد دروازه خودش را بسته نگه دارد. به این ترتیب سنگربان استقلال به سومین گلر تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد که موفق به کلین‌شیت در جام‌جهانی می‌شود. پیش از این یک‌بار علیرضا حقیقی در جام‌جهانی ۲۰۱۴و یک‌بار هم علیرضا بیرانوند در جام‌جهانی ۲۰۱۸توانسته بودند دروازه ایران را در برابر رقبا بسته نگه دارند.

حالا در حالی به مسابقه سوم تیم ملی مقابل آمریکا نزدیک می‌شویم که گفته می‌شود بیرانوند شرایط حضور در این بازی را پیدا کرده و ممنوعیتی هم از سوی فیفا در کار نیست. در این شرایط کی‌روش باید دست به یک انتخاب بزرگ بزند؛ اینکه بیرانوند را به قفس توری برگرداند یا همچنان به حسینی اعتماد کند. انتخاب بزرگ مربی پرتغالی در حالی باید صورت بگیرد که کلین‌شیت در این مسابقه، می‌تواند ۹۰درصد از مسیر صعود ایران به مرحله بعد را هموار کند.

نظرات کاربران
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۸
تیمی که نود درصدش بیراموند باشه به درد عمش میخوره خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
... به تو ربطی نداره
ک ن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
سلام جناب استاد کی‌روش مامردم ایران قدر دان شخصیت بزرگی شما هستیم درود بر شما اندیشمد بزرگ جواب خبرنگار خارجی معاند را بسیار انیشمندانه دادید جواب سرمربی امریکارا بسیار عالمانه دادید باور بفرما سخن شما هرف دل ۸۵ میلیون ایرانی باغیرت بود جناب استاد کی‌روش تو قلب ما فدائیان کشور بزرگ ایران جاداری الهی موفق باشی من هوادار تیم محبوبم پرس پولیس هستم .ک ن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
خخخ بیرو کجا تیم ملی کحا
شعبون
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱
آقای کی‌روش با این ترکیبش ...به جام جهانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۲
این کیروش هم فقط یک شیوه استراتژی بلده، اونم بستن تیم از همون اول کاره ، و لاک دفاعی!!!! دیگه شیوه اش نخ نما شده!!! در حالیکه بچه ها خوب می تونن حمله ای بازی کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴
خوشگل باختیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
ایران بازی خیلی خوبی انجام داد دمتگرم بچه های ایران
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
خیلی خیلی ممنون وسپاس گذار از مربی خوب ‌‌آقای کی روش و بازیکنان خوب کشورمون واقعا خوب بازی کردین دمتون گرم خسته نباشید بالاخره هر بازی بردو باخت داره ...ایشالله همیشه سالم و سلامت باشین شیر مردان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
حیف مرد با شخصیت و محترم ومربی بسیار خوبی که ایران و ایرانی قدر خوبی وجوانگرایی که تو تیم ملی انجام داده بود را نفهمیدن این ترکیب بقول خود اسکوچیچ ترکیب دهم او هم نبود مطمعن باشین اگه اسکوچیچ و اون تیم جوانش با اون انگیزه بازی میکرد حتما سعود میکردن واگر هم سعود نمیکردن حداقل چند جوان جام جهانی را دیده و برای چهار سال بعد حداقل میدان دیده میشدن هم سعود نکردیم وهم هیچ جوانی برای آینده تیم نساخت آقای کی‌روش ما یعنی تمام ایران یک عذر خواهی به اسکوچیچ بدهکاریم
قلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰
۹۰ درصد بردیم ، هم به آمریکا باختید ، هم به مردم عزادار هم به کل مردم هم به شرف و حیثیت بدجور هم باختید اتفاقا علت باخت خود کی روش بود که هنوز هم که دو روز گذشته باز هم ترکیب تیمش را نمی دونه این چه دفاع چیدن بود پس بقیه بازیکنان را برده ترشی بندازه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: