پرسپولیس به این خاطر از دربی وحشت کرد | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۶۲۶
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - 30 November 2022
محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت: خوشبختانه استقلالی های تیم ملی در جام جهانی هواداران و مجموعه آبی ایران را روسپید کردند.

پرسپولیس به این خاطر از دربی وحشت کرد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

محمد نوری بازیکن قدیمی استقلال گفت: خوشبختانه پرسپولیسی‌ها به چشم خودشان دیدند که استقلالی‌ها چطوری یک تنه بار تیم ملی را در دیدار با ولز به دوش کشیدند تا بدانند چه دربی وحشتناکی در انتظارشان است.

محمد نوری بازیکن قدیمی استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره عملکرد استقلالی‌های تیم ملی در جام جهانی اظهار داشت: خوشبختانه استقلالی‌های تیم ملی در جام جهانی هواداران و مجموعه آبی ایران را روسپید کردند. سید حسین حسینی در بازی با ولز یک تنه جلوی بهترین بازیکنان اروپایی ایستاد. او هم در نیمه اول و هم در اواخر بازی ناجی دروازه تیم ملی ایران بود تا در جام جهانی بدرخشد.

وی ادامه داد: اگر یکی از آن توپ‌ها در نیمه اول یا دوم گل میشد معلوم نبود نتیجه چه می‌شود، اما حسینی با رشادت و هوشیاری کارش را کرد و توانست تیم را در جام نگه دارد. انشاالله امشب هم در ترکیب ثابت تیم ملی بازی می‌کند و باز هم یک ۹۰ دقیقه دیگر را با موفقیت پشت سر می‌گذارد.

بازیکن قدیمی‌استقلال درباره روزبه چشمی و عملکردش در بازی مقابل ولز گفت: خوشبختانه دیگر استقلالی حاضر در ترکیب تیم ملی هم باعث سربلندی باشگاه استقلال شد. گلی که روزبه زد زمینه پیروزی ایران را فراهم کرد تا تیم ولز حمله کند و دومی‌را هم بخورد.

نوری ادامه داد: شوتی که روزبه چشمی به دروازه ولز زد واقعاً شوت نبود، آرپیجی بود. او باید یکی از همین آرپیجی‌ها را برای دربی هم کنار بگذارد تا پرسپولیس متوجه شود قرار است با چه تیمی‌بازی کند.

بازیکن اسبق استقلال درباره شرایط دربی و وضعیت این روزهای بازیکنان استقلال در تمرینات توضیح داد: خوشبختانه بازیکنان با آرامش و تحت نظر کادر فنی در حال سپری کردن تمرینات خودشان هستند و از حالا می‌دانند که بازی دربی را برنده خواهند شد. با این شرایط خوبی که استقلالی‌ها دارند قطعاً یک باخت سنگین با اختلاف چند گل در انتظار پرسپولیس است.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها همین که می‌بینند استقلال دروازه بان و بازیکنان ملی‌پوشش تا چه اندازه آماده هستند وحشت دارد با استقلال رودررو شود. این دربی ۶ امتیازی است و استقلال می‌داند با پیروزی در این بازی چطور عزمش را برای قهرمانی جذب کند.

نوری همچنین درباره شرایط مالی باشگاه استقلال گفت: متاسفانه ته حساب‌های باشگاه را هم جارو کردند و رفتند! هیچ پولی برای فتح الله زاده و کادر مدیریتی بعد از خودشان نگذاشتند. حالا هم که ۲۰ روز دیگر دربی است چشم برهم بزنیم مسابقه با پرسپولیس از راه می‌رسد. امیدوارم در این فاصله به فتح الله زاده و باشگاه استقلال کمک شود.

وی یادآور شد: آقای آجورلو آن زمان که تازه آمده بود یک جلسه با پیشکسوتان گذاشت و گفت می‌خواهد آن‌ها را دور هم جمع کند اما بعد از آن هر چه با او صحبت کردیم تا قرار ملاقات بگذاریم یا تماس گرفتیم می‌گفت وقت ندارم. ولی جالب بود که برای دوستان و رفقای خودش همچنین کارمندانی که با حقوق‌های آنچنانی به باشگاه آورده بود همیشه وقت داشت.

نظرات کاربران
ح-ب
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
نوری اسکل وامق این حسینی تو جام جهانی ۶ تا گل خورد مگه روحیه داره چی میگی بابا عجب کج فهمیه
Sergy
| Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
خیلی ...مثه بچه دبستانی‌ها کل کل میکنه
متین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
سلام آقای نوری چرا بازی انگلیس ایران را نمیگی روزبه چشمی چه دسته گلی به آب داد این بگو استقلالی‌ها روشن شن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
ول کنیید بابا این مرتیکه عنتر رو فقط دنبال عقده های گذشته شه حکایت گربه اس که دهنش به گوشت نمیرسه فقط داره زر زر میکنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
آره راست میگی ، چقدر ترسیده پرسپولیس ، از بارسا انقدر نمیترسه که از استقلال میترسه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
خوش به حالت نوری جان تو ابرها سیر میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
بازی با آمریکا هم دیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
کیسه کش بدبخت همین حسینی بود که شش تایی شد خیلی فراموش کاری
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
میگم
چقدر کمبود داری. .....ارزو بر کودکان عار نیست دربی هم می یاد
sara
Germany
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
خداوکیلی سید حسین اگر خوب بود چطور تو بازی انگلیس خوب بازی نکرد وامیساد و نگاه گل خپردن خودش رو تماشا میکرد. اگر با امریکا تو گل وی ایستاد بیشتر از ۶ گل می خورد.
محمد
Germany
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
باز این ... دهان باز کرد آشغال ۶گل بازی انگلیس که بانی و باعث آن گلر و روزبه چشمی بود احمق گل زیبای رضائیان را ندیدی بازی زیبای طارمی را ندیدی
ت ت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
محمد نوری باید همشیه ...بخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
من پرسپولیس دو آتیشه ام .اما میگم ستقلال افتخار ایران در آسیاست . و اما شما . پمادی که در دست داری هرشش ساعت یه بار بزن اونجا که میسوزه....
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
کیروشی پورهای لاشخورصفت فقط خفه شید همین وتمام .چون هرچی درمورد تیم ملی بگیدتف سربالاس پس لطفا خفه شید
ن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
اقای نوری شش تا از انگلیس و یک پنالتی که داور نگرفت حاصل زحمت استقلالی ها بود خاک تو سر آدمی که تیم ملی را رنگی مقایسه میکند
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
انشاالله دربی برنده نداشته باشه بخاطراوضاع مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
ایران در این سه بازی ، چهار تا گل زد که سه تاشو پرسپولیسی ها زدند و هفت تا گل خورد که شش تاشو دروازه بانی استقلالی خورد ، فکر کنم این آقای پیشکسوت تلویزیون خونه اش خرابه بازیها رو ندیده اصلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
از۴گل ایران ۳تاکدوم پرسپولبسی هازدن یکی سپاهانی دوتارامال پورتوزدعزیزشماهاکه اینقدرفوتبالی هستی کجاش ۳تاگل رابازیکن پریپولیس زدن ۶تاگل انگلیس راحسینی چطورخوردلای بودچی بودبنظرت بیروبودنمیخورد.کاری به حرف نوری ندارم ولی ادم همیشه واقعیت رامیبینه عزیزطوری میگین یک گل شانسی چشمی زده انگارلیگ ایران هست باباجام جهانی عزیزان
ناشناس
United States of America
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
نوری ... حسینی باعث باخت ایران شد شش تاخورد دربی هم منتظرباخت تیم محبوبت کیسه باش
شاهد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
خخخخ ۶تای انگلند را تو خاموشی تشریف داشتین آی نوری
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴
خدایی ایرانم تیمه فقط توجیه و توجیه و....من استقلالیم اما با این وجود رو راستم حداقل با خودم ن استقلال ن پرسپولیس اصلا همه باشگاهها ایرانی و تیم ملی ش هم هیچی نیستن فوتبال می خوای ببینی واقعا.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۷
اتفاقا عامل اصلی باختری ما همین حسینی بود هست بیچاره کم می‌آورد حالا اگه میگفتی جلالی هم یه چیزی ولی حسینی کاره ای نبوددرزمین
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
بنام خدا نمیدانم محمد نوری کجای استقال بود وهمیشه ... ای بابا ی معجز ای اتفاق افتاد ی گلی برای تیم ملی روزبه چشمی زد بعد کلا تو از فوتبال چه میدانی
نامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
استقلالی هااگرمیتوانستنداین عدد6رایک کاریش بکنندخوب میشد والا هیچ فایده ایی ندارد امان ازین 6که تا می آییم یادمانبرودوازیادش ببریم دوباره مثل اجل معلق بالای سرمان وایستاده
منوچهر
France
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
نو ری راجع به ۶گل خورده از انگلیس حرفی نزدی نگفتی بازیکنان استقلال چه کندی زدند
راستی قبلاً میگفتی آجرلو خیلی مدیر مردی حالا که نیست میگویی همه پولها را با رفقایش هپلی کرد
تو دگه کی هستی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
این بابا سلامتی روحی و روانی نداره ، باید درمان بشه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
نوری انگار تازه ... بلند شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
نوری حالت خوبه؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
اقای نوری شماازکی کارشناس فوتبال شدی،،، لطفانظرنده سنگینتری!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
نوری اخه... تو چی از بازی و نظر دادن میفهمی چرا نمیگی بازی انگلیس چی شد حسینی کجا بوو روزبه رو بگو چه دسته گلی به آب داد ببین آقای نوری تا عمر دارین هم شما هم همه ی استقلالی ها سرورتون مشخصه اونم عشق پلیس
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
ای کاش من می دونستم چی میزنی؟؟؟
ساقیت کیه؟؟؟
مهدی عشقپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
نوری جان آدامس برات بخرم عموجوووون؟؟
سعید پرسپولیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
چرا اسم کارشناس روی این ... میزارید آخه
آخه این تو زمان بازی کردنش هم هیچ پشمی نبود
مجید انصاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
نوری جان تو عالم هپروتی تا اومدیم شیش تا یادمون بره یه استقلالی یاد آوری کرد. اگه گفتی الان چندتا بابا دارید.
حسین تاج
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
دا اش میشه اسم ساقی تو بدی... واقعا حلال خوره.. شش تایی ها تو بازی باشگاهی دیده بودیم ... خدا شکرت نمردیم تو دروازه ملی هم دیدیم.... شما استسلالی ها چقدر ترسناکید. من.... پرسپولیسی ها..... ترسیدیم
پژما
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰
فاقد اهمیت
فهیمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶
واقعا دلتون خوشه فوتبال ایران یه قرون نمی ارزه،تو لیگ قهرمان میشن میرن تو آسیا ابروریزی،ب بدبختی تیم ملی می‌ره جام جهانی با کلی فضاحت وابروریزی برمیگرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۱
اصلا می‌دونی ‌‌نوری‌جون‌مهمترین ‌‌علت‌‌اینکه‌ایران‌به‌مرحله‌بعدصعودنکردهمین‌حسین‌حسینی‌‌عزیزبودوتقریباروحیه ایران رانابودکردشیش گل‌راخوردحتی یک‌توپ رانگرفت‌احتمالادربازی پرسپولیس شیش گل دیگه هم بخوره انشالله
مهرداد
United States of America
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
اصلا این نوری کیه؟ عقده ایه.ارزو بر دیوانگان عیب نیست.شتر در خواب بیند پنبه دانه.۶تایی کیسه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
یکی نیست بگه محمد نوری مگه خدا یه اِمشی فراموشی بصورت بارش نازل کنه ک فراموش کنیم اون بازی که خودتو حسن زاده شورت بهنام طاهرزاده رو هم کندین اما اون رو نگرفتین تا گل سوم رو بزنه بهتون ، همون بازی ک شعارش معروف شد ، ادموند مهدوی بهنام طاهرزاده
الان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
اسکول ساقیت را عوض کن ،دیگه از موتوری نخر
ناشناس
Denmark
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
با این نفرات مثل تاج‌فاسد کیروش مربی باید قید تیم‌ملی را زد اقا تاج برو دنبال اختلاسهات فدرسیوان رها کن بس دیگه‌ این کیروش هر رفت ب لگد بیرونش کردن اخه این اقا مربا است نه مربی
امیر رحیمی ثریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۹
لطفا حرف بیخودی نزن نوری جون بعداز اتفاقات این سه ماه استقلال .پرسپولیس چه تیم و هوادار به وحدت واتحاد خوبی رسیده اند و هیچ مشکلی ندارند ...و برای هوادار فهیم برد و باخت وجود نداره پس شما ...هستید که فتنه به پا میکنید پرسپولیس===استقلال
دربی مساوی ودر آرامش کامل است
ونمیونم شما وام .پول گرفتید که اتحاد دوتیم را می‌خواهید بهم بریزد
فتنه گر هوادار دیگه تمومه ماجرا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: