پیام تبریک علی کریمی برای آمریکا جنجالی شد | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۶۸۷
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - 30 November 2022
هافبک تیم ملی ایران می‌گوید داور باید در صحنه مشکوک تصمیم بهتری می‌گرفت.

پیام تبریک علی کریمی برای آمریکا جنجالی شد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

علی کریمی بعد از شکست ایران مقابل آمریکا در گفت وگویی با دوربین تلویزیونی الکاس شرکت کرد و صحبت‌هایی را بر زبان آورد. او گفت: احساس بدی بعد از این شکست داریم. چون فرصت صعود به مرحله بعد را از دست دادیم و بدشانسی آوردیم. از فرصت ها استفاده نکردیم. اعتقاد دارم در آخرین لحظه یک فرصت گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم.

هافبک تیم ملی ایران صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: داور می‌توانست در آن صحنه تصمیم بهتری بگیرد. تصمیم داور باعث شد این فرصت برای گل از ما گرفته شود. با اینحال به آمریکا تبریک می‌گویم. هردو تیم تلاش خود را انجام دادند.

کریمی در پایان افزود: نباید به گذشته نگاه کنیم و باید تمرکزمان روی آینده باشد تا بتوانیم این شکست را جبران و مردم را خوشحال کنیم.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
به علی کریمی بگین همه ی ملت ایران اون جام جهانی المان و حواشی بازی هایی که اغلب تو مسبب اصلی اونا بودی رو از یاد نبردن،،، اینکه سر تمرین نمیرفتی و با واکمن توی هتل مشغول ترانه گوش دادن میشدی و به بازیکنان دیگه جو میدادی که برن باشگاه های عربی پولشون دربیارن و بازی های ضعیف ت،،، همه و همه توی یاد مردم می مونه،،، همین ملتی که واسه بالا رفتن نردبان شدن،،، تف به این همه بی حیایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
شما که اصلا متن خبر رو نمیخونی فقط اسمم علی کریمی رو تو تیتر خوندی اومدی به وظیفه عمل کنی!! خب البته فرصت نداری بخونی چون احتمالا دونه ای بهتون پرداخت میکنن تا بخواهی متن خبر رو بخونی سه تا کامنت گذاشتی دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
منظورش علی کریمی بازیکنی که در جام جهانی بازی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
احمق با علی کریمی بازیکن حال حاضر تیم ملی هست،،...معلوم چی نشخوار میکنی؟ مگه دوران بوق که با واکمن ترانه گوش کنه
علی
| Germany
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
...خلین دیگه این لاشی اومده یه تیتر زده در مورد علی کریمی بازیکن حال حاضر تیم ملی بعد شما متن و نمیخونید میاین...شعر میگید.....مغز خرابتون
ارزو
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
چیش جنجالی شد؟ به تیم رقیب یه تبریک ساده گفت دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
ا...بی سواد همیشه اینجوو قضاوت میکنی، ... بدبخت، ساده لوخ
شعله
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
به یارو گفتن تایتانیک مرده بود یا زنه. گفت زنه. مارو باش با کی میریم سیزده بدر. هنوز نمیدونی کدوم علی کریمی رو میگه یه صفحه تهمت بارش کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
ی تسلیت هم به تیم‌ ما میداد بد نبود ، علی مریمی دیگه نباید در رابطه با تیممون‌ نظر بدن چون ایشون‌ دیگه اصلا ایرانی نیستن ، امریکایی هستن ، و نظر ایشون‌ مثل نظر حکومت امریکاست یعنی دشمنی با ما ، پس کریمی دهنت رو‌ ببند ، در شرایط غیر مساوی ، که اونهمه ، طی ۲ ماه تیممون به لطف تو‌ و امثال تو ، تیممون در عذاب بودن ، ۱ بر ۰ یعنی پیروزی ایران ، کوردلی نمی بینی ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
چی زدی عزیزم متن و بخون بعد نظر بده علی کریمی کسی که تو جام جهانی قطر بازی کرد منظورش بود
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
علی کریمی کانادایی تو از اول خائن بودی با پارتی بازی در تیم ملی بازی کردی و منافقانه،خواهشن یک پیام هم به خالکوبان تن فروش که بازیشون مثل خودت بود تبريک بگو،،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
شما نظر ندی نمیگن لالی
asab
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
تو ببند جیره خور،نظر نده دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
الدنگ کریمی بهترین بازیکن آسیا و ایران بوده با پارتی بازی رفته تیم ملی؟،،چی زدی و
Md
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۹
نظر ندید نمیگن لال هستید
حسن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
خودت چی ؟
سیامک کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
مجید جان این علی کریمی اون علی کریمی تجزیه طلب نیست و در ضمن متن را خوب بخون
معترض
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
علی دایی که شاه میباشد نزد ما و قابل احترام ولی این علی کریمی قاتل و وطن فروش میباشد
که با تحریکات نابجا جوانان مردم چه معترض و چه امنییتی را به کشتن داد
دردد بر مردم ایران
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
معلوم هست چی میگی؟!!
میفهمی تجزیه طلب یعنی چی؟!!!!
حرفایی میزنی واس خودت
واسه میخوایم ...شعر تعریف میکنی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
این علی کریمی بازیکن تیم ملی است ، با اون علی کریمی فرق داره ، بفهم ، به خدا شما همتون همینطوری هستید ، از موضوعی اطلاع ندارید ، فوری میدوید وسط ، برا نظر دادن ، برا راهپیمایی حکومتی ،برا تهمت زدن ، مرگ به این و اون گفتن ، تو رو خدا یک کم فکر کنید ، یک کم مطالعه کنید، بعد دهنتون رو باز کنید ، همین شماها وضع مملکت رو به اینجا رسوندید .
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
تیمی که ازهمون اول دفاعی بازی میکنه یعنی برتری حریف راقبول کرده واین به آمریکایی هاروحیه دادوگرنه همون بازی که باولزکردیم اگرمیکردیم پیروزمیدان مابودیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
خدا رو شکر از اسم علی کریمی هم میترسین تنتون به لرز میوفته
۰۰
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
عزیزم ما از داعش که کنار دستمون بود نترسیدیم از علی کریمی یه آدم بیچاره که خودش پناهنده که یه قاره ی دیگش بترسیم
شکیبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
عزیزان این بازی رسانه ای است
رضا ...ش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
خاین در هر کجایی که باشد خاین است .خواه در تیم ملی کشورش باشد و خواه در کاناداداری و یا در امریکا فرقی بحالش نمیکند .وقتی که با تج زیه طلبان کشور پهناور ایران اسلامی با کومله و دموکراتها همصدا و هم اهنگ عمل میکنند یعنی چی
عبداللع
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
هر. کسی در تیم ملی جام جهانی قطر به هر شکلی . خیانت کرد تا ایران صعود نکنه. الهی خدا جوابشو بده که دل یک ملت شکست فقط صبر کنید حتما تقاس پس خواهند داد. در خاک ایران بازی کردی با تشویق این مردم مشهور شدی حالا دشمن این خاک و مردم شدی دلار آمریکایی در قبال عزت ایران وطن فروش
شهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
خیانتکار الاستقلالی السعودی بودند که علیه پرسپولیس مردمی پرچم ژاپن را در ورزشگاه‌ها می آوردند پرسپولیس در آزادی از ژاپن نباخت اما شما الاستقلالی ها در آزادی از ژاپن باختید .علی کریمی پرسپولیسی سه گل به ژاپن زد. شما خیانتکار هستید الاستقلالی ها که باعث بازی نکردن عیسی آل کثیر در آسیا شدید اما پرسپولیس دو بار پاک به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و باز هم خیانت کردید و طرز بازی پرسپولیس را به کره جنوبی یاد دادید.
عبد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
چقد ...شعر گفتی
بحث تیم ملیه
و تبریک یه بازیکن تیم ملی به تیم ملی کشور مقابل
که بعد از همه بازیها مرسوم هستش
چه ربطی به لیگ برتر شخمیه ایران داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۲
علی کریمی چون درفدراسیون رای نیاورد خودرا به دیوانگی زد وکارهای که خدا دوست ندارد وعاقبتش گرفتاری وعذاب است انجام می دهد اوهم اسطوره بود ولی شد مثل مجتبی محرمی ناصرمحمدخانی وستاره آرژانتین مارادونا حالا کریمی هم به سیم اخرزده وکم کم به جنون تبدیل می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۷
آقای تاج هم‌بعلت مشگلی که با کی‌روش داشت دوباره خودرا ازطریق توسط یک نامرد به فدراسیون واردشد که کی‌روش راییاورد تاجبران شود
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
تا ... بسوزه از محبوبیت علی آقا کریمی سایبری بیچاره خخخخخ
ایراانی باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
تبریک گفتن برای تیم پیروز یک رسم متداول هست اماخوشحالی کردن ازباخت ایران ,نمیتوان نام شخص راایرانی گذاشت ایشان بازی خوبی کردند...دراین گروه نمیدانم چرا ازمون بی ارزش که ازپیروزی ایرا ن افسرده میشدوبیماربودوبودونبودش درتیم فرقی نمیکردچرا چرا چرا بایدواردباز ی شودایران بااوده نفره بازی میکردحتی ۹نفره,,,,قسم میخورم اگرستاره بازی قبل , روزبه چشمی رادرپست ازمون قرارمیدادندوالله والله والله جفت فیکس طارمی بود وایران امریکاراگلباران میکردحیرانم بک ادم بینادران جمع نبودفریادبزندچشمی که از ۲۵ متری دروازه راگشود وارمیدان کنیدتاازنقطه تعویض دروازه رابارها بگشاید افسوس کوروکرولال بودند,,باهرسبستمی فقط ازمون اخراج وچشمی دران پست بودپیروزی پرگل ایران نه مساوی ,, رقم میخورد
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
من که ایرانی نیستم فهمیدم این علی کریمی که تبریک به آمریکا گفته علی کریمی بازیکن حال حاضر تیم ملی هستش بعدم این بنده خدا فقط به تیم برنده تبریک گفته مثل یک ورزشکار با اخلاق این اون علی کریمی بازیکن زمان خداداد عزیزی و علی دایی نیستش
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۶
کی روش هم متوجه شده فقط مثل حکومتی ها حرف بزنه نتیجه مهم نیست ومورد حمایت قرارمیگیرد
زندی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۵
عزیزان قضاوت خیلی سخته.
اول بدونیم کدوم علی کریمی را میگه بعد نظر بدیم. ثانیاً این علی کریمی فعلی به تیم آمریکا تبریک گفته. خب، مگه چیه؟ (این قانون فوتبال حرفه ای ست)
در قضاوت تعجیل نکنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
اونایی هم که تیتر نخونده رو فحش به همنام بازیکن فعلی میدن حتما حواله واردات خودرویی، چیزی گرفتن، پس بیچاره ها گناهی ندارند، اگه راست میگن سابقه جبهه شونو بگن!!!!!!فوتبال دردی از مردم دوا نمی کنه!!!!!فکر نون کن که خربزه آب است( آقای تاج ودارو دسته!!)
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: