پرچم بازی نمایندگان مجلس شورای اسلامی! | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۷۰۴
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - 30 November 2022
پرچم ایران، امروز حال و هوای مجلس را تغییر داد و باعث شد فضای نشست علنی مجلس حال و هوای حماسی بگیرد.

مجلس ایران  امروز حال و هوای حماسی به خود گرفت

وقایع روزـ سرویس سیاسی؛

لطف‌اله سیاه‌کلی در نشست علنی امروز(چهارشنبه، ۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در حالی که یک پرچم ایران را در دست داشت ،در نطق میان دستورش گفت: دنیای غرب و اسکتبار جهانی بدانند، مردم ایران خدا پرست، اسلام دوست و عاشق کشورشان هستند، تا زمانی که نظام اسلامی در مسیر انقلاب و اهداف امام راحل و منویات مقام معظم رهبری قرار دارد از آن دفاع می‌کند و بر تمامیت ارضی کشور تا پای جان می ایستد، در حوادث اخیر همگان این عشق را دیدند و نظاه گر بودند که چگونه مردم صف خود را از صف تجزیه طلبان جدا کرده‌اند.

در پایان نطقش جمعی از نمایندگان به سمت او رفتند و با در دست گرفتن پرچم ایران ،تکبیر سر دادند.

نظرات کاربران
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
... ترین و بی خاصیت ترین انسانهای تاریخ
بزدل دهه ۶۰ و ۷۰
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
وقتی خونه خالی از شیر باشه انوقت ...ها... حکایت اینا تازگی نداره. کاش ما هم مثل مردان و زنان شیر دل دهه ۳۰ و ۴۰ بودیم که توی دهه ۵۰ و ۶۰ از زیر بار ظلم روزگارشون رها شدن.
علیرضا
Germany
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
همون پرچم بازی بهترین تیتر این شارلاتان بازی است
خدانور
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
... ایشالله به وعده‌های غذای نمایندگان اضافه بشه
مرتضی@
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
همین شل مغزهامملکتو به این روز انداختن طلابدی دستشون زنگ آهن تحویلت میدن این بی سوادهای بی فکر ...اه اه اه حالم بدمیشه ازاین همه لودگی وشل مغزی این بی کفایتهای ... باعرض پوزش ازخوانندگان عزیز
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
باورم نمیشه یه روزی از باخت تیم ملی هم مردم خوشحال بشن هم دولت
محب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
نمایندگان ما .... ، تبلور واقعی علم و فرهنگ و فرهیختگی ! به ... خودشون اگه فکر کنی دروغ میگم یا منظور خاصی دارم !!!!
بلالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
خود گویی و خود خندی
سلطان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
واقعا اسم قشنگی روش گذاشتن مهد کودک بهارستان چندتا لوده ... اخه ریش و موی سفیدتون ببینید خجالت بکشید یعنی بجز این مهد کودک توی هیچ مجلس نمایدگان دیگری این اتفاقها میفته؟بعد تیتر زده مجلس حال وهوای انقلابی گرفت این از نمایندها هم ... تر
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
اینها برادران دینی افغانیاااا و طالبان هستن که حالا هم میخوان بهشون شناسنامه بدن خخخخخخخخخخخخ
ای خاک بر سر کسایی که برا اینها انقلاب کردن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
بخدا، من به جای اینا خجالتی میکشم، مردم ایران زمینم من از شما معذرت میخوام
سبد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
مجلس شده دلقک بازی نماینده های حداقلی
ساقی مجلس رو باید عوض کرد
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
یک مشت... مردم طرفدار شما نیستند ...
خلیل تاجمیرریاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
سلام من نمیدونم کی به اینا رای داد خیلی حرکات مضحک وندارم انجام می دهند با این حرکات خودشون سبک کردند با با به درد مردم برسید
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
رای؟؟؟؟؟؟؟
جهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
نماینده مجلس بیجا میکنه از طرف همه مردم حرف میزنه.بله وقتی طرفدارهای نظام راحت میتونن بیان تو خیابون و تجمع کنن و باریک و ساندیس هن ازشون پذیرایی بشه تعدادشون بیشتره البته ک اکثرا بخاطر ساندیس میان.شما بذارید اعتراضات آزاد برگزار بشه و کسی را نکشید و دستگیر نکنید و تو تلویزیون هم اعلام بکنید نا راضی ها اجازه دارن بیان تو خیابون و اعتراض خودشون را بگویند تا ایندفه بفهمید اکثریت ناراضی بیشتره یا راضی..خودشون هم اینو خوب میدونن‌ ک اکثریت مردم رضایت ندارن و دلیلش هم همینه‌ همش در مورد این موضوع حرف میزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
نماینده هایی که فقط اسم نماینده رو یدک میکشن و هیچ کاری از دستشون برنمیاد غیر از تملق و..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
واقعا که شما دیگه کی هستین مردم ایران در فقر فلاکت بدبختی بسر میبرن بعد تعدادی اح... وبیسواد که فقط در حد سیر... ودلقک بازی ... شدن نماینده مردم که قانون وضع کنند..خدا ایران گرفتار چه کسانی شده..از ماست که برماست...فردا همه برید رای بدین..ای خاک بر سا ما مردم این که شما را به این جایگاه رساندیم
آرش کمانگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
یمشت بیسوادو... شدن نمایندگان این مملکت همین نخودمغزها باعث بوجودآوردن وضع موجودن دقیقن رفتارهاشون عینهو مهدکودک البتهدتقصیر ندارن چون باحداقل رای وارداین کودکستان شدن
حسین؛؛:
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
درود برشما؛؛؛؛ نمی دونم چرا عرزشی ها نیامدن روی خط
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
یک مشت ال... ... بیسواد چاپلوس و متملق ا ... و در یک کلام انسان های دون صفت ....
وطنم پاره تنم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
واقعا مضحک و خنده دارن به این ها میگن نماینده پارلمان کدام مردم به این ها رای دادن عین کاهنان معبد عامون فقط می خورن و می خوابن و می چا... بعدش هم از طرف مردم بدبخت و فلک زده تصمیم می‌گیرند واقعا شرم بر ایران که دانشمندان و اقتصاددانان بزرگ خانه نشین هستند و شما بی ...ها راس امور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
اینا نماینده مردم نیستند، بهتر بود تیتر میزد رانت خوارها، بی کفایتها و ...های بی ...و بی عار....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
باید هم خوشحال باشن ایران ایرانی رو نابود کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
درود بنظرم نشان دادن تعصب نسبت به کشور و پرچم توسط نمایندگان اینه که قوانین مورد نظر و. مناسب تصویب کنند وگرنه این کارها حتی اگر از روی ریا هم نباشه باز فایده ای نداره ومحلی از اعراب نداره
حمیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
واقعا این بیسواد های ال... این مملکت را به این حال و روز انداخته اند والا مردم عاشق وطن و دین خود هستند.
ایمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
قطعاً مردم ایران خدا پرست و میهن دوست و وطن پرست هستند .
آقایان به اصطلاح نمایندگان مجلس که در خانه ملت هستید .مردم به شدت از عملکرد ضعیف ، نا کار آمدی و دروغگویی ها و اختلاس ها و باند بازیها ، رانت خواری ها، فامیل بازی ها، زندگی لاکچری فاصله تون با مردم و.... شدیداً ناراحت و ناراضی هستند مشکلاتی مانند بی کاری ، مسکن و ازدواج ، جوانان این کشور فوق ثروتمند را فوق العاده نگران و ناامید کرده مسئول محترم شما باید برای مردم توضیح دهید که برای حل مشکلات مردم چکار کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! مردم غیرتمند ایران ثابت کردند که به وطنشان وفادارند با بلند کردن پرچم و شعار دادن در مجلس . اختلاس ها ، نا کار آمدی و ضعف مدیران و.... مشکلات مردم حل نخواهد شد خودتان را نزنید به خواب ، فرافکنی نکنید مردم بیدارند و آگاه.
غلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
آخه بیچاره ها نمی دونن برای چی رفتن به مجلس یه روز بیانیه میدن به قوه قضائیه مردم رو محاربه اعلام بکنید یه روز هم اینجوری وای به حال فردا که این بی سوادها شدن قانون تصویب کن که هیچ کدومشون هم صلاحیت ندارن بازم برید رای بدید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
بیاد استاد فتحعلی اویسی ای دریغ از عمر رفته
امیر
United States of America
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
یه مشت مفت ...یا درحال پرچم سوزوندن هستند یا پرچم چرخوندن .
یه قانون وضع نمیتونند بکنند تا از بدبختی ما مردم کم بشه ....ها .....بیشتر نماینده دولت هستند تا مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
خاک بر سر مفت خور وبی خاصیتتون بکنن به جای این مسخره بازی ها یک فکری به حال این مردم بدبخت بکنین بی عرضه ها
عبد خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
مسخره بازی هم حدی داره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
اینا ناچارند پرچم دس بگیرن منفعت خودشون تو خطره دلشون به حال ایران مردم‌میسوخت این روزگار ما نبود با این گرانی تورم فقر بدبختی ملت نتیجه ۴۳ سال ایناست اینا واسه دزدی های کلونش ایران ایران میکنن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب