حمله شدید جواد خیابانی به کی روش روی آنتن زنده / تو فقط یه آدم لجباز هستی!! + فیلم | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۷۳۴
تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - 03 December 2022
جواد خیابانی علیه کی‌روش گفت: اینکه ۶ تا از انگلیس و یکی از آمریکا بخوری، اسمش درخشش نیست؛ ما حذف شدیم.

حمله شدید جواد خیابانی به کی روش روی آنتن زنده

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

جواد خیابانی علیه کی‌روش گفت: اینکه ۶ تا از انگلیس و یکی از آمریکا بخوری، اسمش درخشش نیست؛ ما حذف شدیم. انتقادات کنایه‌آمیز خیابانی از کارلوس کی‌روش را ببینید.

تعداد بازدید : 23074
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
اولین بار توی عمرم از حرفهای خیابانی خوشم اومد واقعا راست میگه بدبخت اسکوچیچ این همه زحمت کشید ولی کی‌روش لقمه آماده رو تحویل گرفت و اه مربی قبلی یقه تیم رو گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
واقعا همینطوره
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
باسلام آقای تاج با آوردن کیروش خیانت بزرگی به ایران کردند کیروش حتی در کنفرانسهای خبری بخاطر اینکه پرچم ایران روی سینه اش نباشد لباسش را گره میکرد مثل بی شرفها وروی آرم را می گرفت کیروش بشرف بوده وهست متاسفم که امثال مافیای تاج ومسئولان محترم اطلاعات چرا اجازه دادند این شخص سرمربی شود .او باید به همراه عوامل داخلی در دادگاهای ایران محاکمه شوند .واین اتفاق خواهد افتاد.
مرتضی@
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
این همونی نیست که خودشوداشت واسه کیروش پاره میکرد ...میگم این نون به نرخ روز خوره شمامنفی میدین .....
یاسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
دقیقا درست گفتی معلوم نیس حالش خوبه یا نه
فائر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
جواد خیابانی همیشه خوب بوده رو راست و مهربون از اون فردوسی پور و مزدک که بهتره
سروناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
حرف حقیقت تلخه
واقعاً درست و منصفانه و منطقی و با استدلال صحبت میکنه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
سال ۲۰۱۸ کلا سوم چهارمی آسیا حذف شد
تو نشستی استدیو داری میگی لنگش کن، فشار روانی که روی بچه های تیم ملی و کادر فنی بود روی تو بود ... بودی بخودت، کدوم مربی توی جام جهانی بهترین بازیارو ارائه کرد، سرمایه گذاری ما چقدر بوده سرمایه گذاری استرالیا ژاپن عربستان و کره چقدر بوده، آیا بدنسازی بازیکنا باتوجه به امکانات داخل کشور برای باشگاه های داخلی مناسب هستش؟؟ یا بازیکنی که توی اروپا یا کشورای حاشیه خلیج فارس و با چنتا بازیکن بزرگتر بازی کرده و تحت فشارهای بازی و تمرین بوده گزینه مناسب تری هست،
خیابانی تو نمیخواد جای دوری بری افتخار باشگاه های داخلی توی این سه سال چی بوده، آیا امکانات بخوبی براشون فراهم شد که بازی خوبی توی آسیا ارائه بدن یا فقط درگیر پول این بازیکن خارجیو بده پول اون بازیکنو بده که شکایت نکنه، پس لطفا ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
منتظر باخت تیم بود تا عقده گشایی کنه
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
خیابانی همیشه شجاع و منطقی بود
و با جون و دل از تیم حمایت میکنه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
واقعا دمش گرم اگه ازاول اینجوری قشنگ وصریح حرف میزد الان یه شرایط دگه‌ای داشتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مربی داخلی از همه نظر خیلیییی
بهتره ، بیخود اینهمه پول مفت به مربی خارجی میدن !!!
واقعا که ..
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
ماهنوزناراحتیم چراحذف شدیم دوستان کاش کنعانی زادگان وخلیل زاده بودن کاش حسینی دروازبان بودخیلی غصه میخورم حیف
کیقباد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
کاری ندارم که خیابانی چجور آدمیه، اما واقعا حرف دل خیلی ها رو زد، کیروش با خودخواهی تمام باعث عدم صعود تیم ملی از این جام شد، شاید باورش سخت باشه اما این تنها تورمنتی بود که برای اولین بار تیم ایران میتونست با 4 امتیازم صعود کنه، میدونی یعنی چی؟ یعنی اینکه توی هر تورمنتی تقریبا محال ممکنه که بشه با 4 امتیازم صعود کنی. به هرحال واقعا حیف شد در یک قدمی صعود بودیم کیروش میتونست با بازی دادن کنعانی، خلیل زاده و امثال اینا به راحتی به مرحله حذفی ببره تیم رو...
ع ق
Qatar
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
خوب درست می گه دلیل بازی ندادن به کنعانی زادگان و شجاع و و امیری و بازی دا دن علی کریمی روز چشمی و مجید حسینی چیه پس
ایا بازی دادن به اینها بعلن مهندسی انتخابات فدراسیون و اتفاق بین تاج میرشاد ماجدی و کیروش نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
این مربی امتحانش رو پس داده بود.ایشون فقط میان که خیلی گل نخوره اصلا بفکر برد نیست ولز رو هم بچه ها خودشون بردن. سیستم این اقا کاملا دفاعیه هیچ روش دیگه ای روهم بلد نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴
عرضه.ی.یک.مساوی.صفر.صفر.راهم.نداشتن.
گل.نمیخاستن.بردنمیخاستن.این.خودش.۲امتیازهایی.بودخدایابایک.مساوی.صفربرصفربه.راحتی.میرفتن.بالا
ای.توف.توصورت.کی.روش.حیف.پولها.حیف.پاداش.نفری.۴۵ملیون.بعدبرد.ولز.اگه.پول.کیروش.راخرج.تعمیراسفالت.یاخرج.یک.خانه.عفاف.میکردن.لاقل.۴تامجردمیرفت....بهتربودتابدهن.به.این.مربی.خفه.بازلابدالانم.راحت.نشسته.توی.وبلاگها.دراختیارشه.داده.به.ریش.مردم.میخنده.....لعننت.به.کسی.که.روزاول.این.مردک.را.معرفی.کردبه.ایران.ردبخت
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱
بحث لجبازی نیست.
تو تمام تیمهای حاضردرجام حدود یک سوم بازیکنا بهشون بازی نرسیده.
این بحث لجبازی را اقای خیابانی تاجر و دلال عزیز البسه تیم ملی راه انداخته.الان اگ کیروش یک تساوی از امریکا گرفته بود همین جواد خیابانی داشت از کیروش بت میساخت.ما مخالف ترکیب عجیب کیروش در بازیا نیستیم اما آقا جواد اگ نیاز به خانه تکانی باشه اول باید جنابعالی جاتو به جوونا بدی. تازه تبدیل شدین به کارشناس فوتبال!مملکتی که جواد لباسفروش کارشناس فوتبالش باشه عاقبتش همینه!
ناشناس
| Japan
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱
لباس فروشی شرف داره به فریبکاری و پول مردم یک مملکت رو خوردن و کاری نکردن . و بحث بازی کردن یکعده نیست بلکه بحث اینه که چرا بهترینها بازی نکردن! و مثلا باژی آخر دفاع چپ مصدوم شد و حاج صفی رفت دفاع چپ و ما بجای آوردن هافبک کنار چپ و یا حتی هافبک راست که پستی تخصصی و رونده هست علی کریمی رو آوردیم و هافبک چپ ما یه هافبک دفاعی بود! و یا با وجود احتیاج به گل یه بازیساز مثل قدوس رو آوردیم بجای مهاجم....
خیابانی هرچی گفته حق بوده و شما بگو کیروش چرا اومد؟ ما با اسکوچیچ و یا هر مربی دیگه ای این نتایج رو احتمالا میگرفتیم ولی کیروش با سیستم و رکیب اشتباه باعث شد ششتایی بشیم و برای اولین بار به آمریکا ببازیم.....
بدبختی تیم ملی جواد لباسفروش نیست بلکه خودفروخته های کیروش پرست هستند که بعد از هشت و نیم سال و سه جام جهانی که هیچکاری نکرد و در آسیا مقامی نیاورد هنوز سنگش رو به سینه میزنن....کیروش اگه خوب بود کلمبیا و یا مصر رو به جام جهانی میاورد و یا الان تیم داشت نه اینکه حتی عراق نخوادش.
حکمت صارمیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰
حرفهای خیابانی برای من قابل احترامه
خیرخواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۵
بالای گود لنگش کن لنگش کن گفتن راحته!بیایید کمی هم منصف باشیم.همش که شرایط زمین و توپ حاکم نیستمتأسفانه.ما مشکل حواشی داریم و اینها روی مخ بازیکنانه.این مسائل روحی روانی اول باید حل بشه به نظر من.
حمید
| Japan
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۲
هشت سال کیروش مربی تیم ملی بود و آیا اونموقع هم حواشی داشتیم؟ واقعیت اینه که کیروش به درد نمیخوره والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۹
کی روش یه بی اصل و نسب بی ذاته کها ن سردار بی غیرت فقط دنبال له کرون ایران بودن و شد همون که خواستن
میرزائی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
کی‌روش خودش هم قبول داشت هیچ ...ی نیست؛ این تاج بیشعور و ... تر از کی‌روش بعد از اینهمه ناکامی دوباره او را آورد با پرداخت مبلغی هنگفت از جیب ملت ایران
فری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۲
حتما این دلال پول خوبی نگرفت که انتقاد میکنه ...وگرنه میگفت این باخت از ارزشهای بچه های پکجی کم نمیکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۴
شیر مادر نان پدر حلالت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵
کاملا حرف دورست گفته خیابانی اگر قرار بامربعی خارجی هم نتیجه نگیرم که چه فرقی میکنه مخصوصا وقتی که حتا بازیکن جلوی تیم اورگ توتفا خوب کارکردن کنار بزاره میلای که حتا نمیتونست پابه پای بازیکنان مهاجم بدود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
دمتگرم بابامون کروات بیاری ایران قهرمان آسیا که هیچ من شرط میبندم تاجز8تیم جام جهانی بریم
ناشناس
| Japan
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
فعلا که کیروش باباتون ششتایی شده و بعد هشت سال دریغ از یه مقام سومی....خلایق هرچی لایق. شما همین کیروش دلال به دردتون میخوره که ششتایی بشه و منت بزاره سرتون که چرا نریختید خیابون جشن بگیرید مثل چهارسال قبل و بعد باخت به آرژانتین! ولی عربستان آرژانتین رو برد و به دلال موزامبیکی نشون داد باید بخاطر برد آرژانتین جشن گرفت و نه باخت....خلاصه بابا کیروشت مربی نیست و نتایجش گواه ادعا
خلیل تاجمیرریاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
سلام ما اصل را رها کردیم دنبال فرع می گردیم به نظر من اصلی ترین مقصر فقط تاج هست که کی روش را آورد این نتیجه افتضاح راگرفت چرا با این همه اتهام اینو محاکمه نمی کنند؟ پول مردم بینوای ایران صرف باخت میشه خیلی تاسف باره خدااز سرش نگذره
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
اقا ن تاج مقصره ن کیروش ن بچه های تیم ملی دستور وجوهای ک تیم ملی داشت باعث شد اینطور بشه
حسین
Netherlands
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
کیروش روی خودخواهی وتاج روی دلار پرستی تیم رو له کردن.اگه مسیولی وجود داره پرونده هردو راباید رسیدگی کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
مقصر کسی است که پول این مملکت را به حلقوم ویلتموتس و کیروش ریخت وتازه بعد از استعفا ومشکل قلبی دوباره امد رییس شد . چه شیرین است صندلی ریاست که به هیچ وجه حاضر به ترکش نیستیم خدا به خیر کند از این افراد
علی اکبرمحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
سلام من که تاصدای خیابانی رابرای گزارش فوتبال ایران وآمریکا شنیدم گفتم باخت ایران حتمی هست خداشاهده ۰نمیدونم چرااین ادم پر از انژی منفی هست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
سلام‌برهمه‌ایرانیان.عزیزانم‌اگرکسی‌‌حرف‌حق‌زد‌اگردشمن‌هم‌هست‌بایدازاو‌قبول‌کرد.شماخودتان‌دیدیدتیم‌ماشجاعانه‌بازی‌نکردجزده‌دقیقه‌آخر.یک‌تیم‌که‌میره‌جام‌جهانی‌حتی‌اگرجلو‌انگلیس‌بادلو‌جرعت‌بازی‌میکردگل‌های‌خورده‌اش‌‌کمتربه‌چشم‌می‌امدمیگفتیم‌خوب‌بازی‌کردن‌امازورشان‌نرسید‌اماباترس‌بازی‌کنی‌بدهم‌بازی‌کنی‌‌‌‌تمام‌زمان‌بازی‌هم‌بازی‌دست‌رقیب‌باشه‌‌تعویضم‌‌بدترش‌کنه‌یک‌جای‌کارعیب‌داره‌‌اولا‌با‌اینهمه‌بازی‌کن جوان‌چراپیرترین‌تیموببریم‌‌‌دوماحتی‌جلوی‌ولز‌اگه‌ده‌نفره نشده‌بودن‌هم‌ما‌به‌مشکل‌میخوردیم‌پس‌مربی‌‌مشکل‌داشته‌چون‌فرمان‌دست‌او‌بوده‌اگه‌چپ‌کردیم‌صددرصد‌راننده‌مقصره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
تیم ایران زمانی باخت که تاج شد رئیس فدراسیون فوتبال
Sam
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
متاسفانه این عوامل همه میدونیم منتهای مراتب درهم جا این
رویه موجوده دستوری بودن این میشه نتیجه بدست آمده
همیشه درهمجااین معضل بوجودمیادچونکه هیچی سرجاش نیست و انتظار داریم بهترین نتیجه ممکن بدست بیاریم
کمااینکه آقای تاج امتحانشو پس داده هنوز فدراسیون بامشکلات
بدست آمده باایشان دست پنجه نرم میکنه مگرقحطی رجال داریم که همچنان سکاندار ورزش فوتبال ایشان باشن .
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵
وقتی عدالت داخل فوتبال ما رعایت نمیشه نتیجه اش همین میشه که دیدیم بجای اینکه الان به کی‌روش حمله کنید باید همون روز اول که سرو صدای آوردن کی‌روش از طرف آقای .... بلند شد حمله می‌کردید تا جلوی کار گرفته بشه الان ما حذف شدیم و گفتنش بیهوده است!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
آقای تاج باعث باخت تیم ملی شد،چرا اسکوچیچ که خوب نتیجه گرفته بود اخراجش کردن؟اقای تاج با لابی گری رییس شد،ایشون باید الان محاکمه بشه،چونکه پول بیت المال با ویلتموس کشیده بالا!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
با سلام:مگر جناب تاج بخاطر آن مربعی خارجی که آورده بودن فدراسیون باعت جریمه جندین میلیون دلاری شد ومجبور به پرداخت که جناب تاج به علت بیماری قلبی وبستری شدن وکنار گیری واستفاده شد سوال اینجاست چگونه ایشان دوباره بر گشتند؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴
یادتونه رفته تا دیروز ایران حسرت جام جهانی رفتن داشت همین کیروش ایران را دو دوره پشت سر هم برد جام جهانی کلی پول وارد حساب فدراسیون کرد اینم داشته باشید که اگه ایران مدیریت ندارد وگرنه این وضع کشور نبود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۳
حق با خیابانیه درست میگه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
چشم زخم این بدبخت پدر تیم ملی رو در آورد.اگه ایشون گزارش نمی کرد . زهر چشم به بازیکنان نمیزد. الان مرحله حذفی بودیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
خداداد خیلی درست گفته بود کی روش ایران و ایرانی رو از بالا متکبرانه نگاه میکنه و فکر میکنه ایران یه کشور مستعمره ضعیفه و احتیاج به کمک داره برای همین بعد از هر باخت دچار توهم میشه و حرفهای انگیزشی میزنه
حسین خان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
سلام
درود بر شما باد آقای خیابانی گل گفتی
میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
آقای خیابانی با این حرفها ثابت کردی که از کارشناسان نخبه فوتبال هستی.دمت گرم.اما کاش کمی هم در مورد خیانت مهدی تاج هم می‌گفتی که فوتبال کشور را به نابودی کشانده و معلوم نیست چه کسانی هستند که از او حمایت میکنند و با رأی احمقانه چه افرادی دوباره رئیس فدراسیون فوتبال شده است؟
فرداد اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۴
کی مناسب تیم باشگاهی چه رسد به تیم ملی او 24 بازیکن برای دفاع در زمین لازم دارد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: