جباری کی روش را شست و پهن کرد | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۸۰۹
تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - 03 December 2022
علی جباری پیشکسوت استقلال می‌گوید حق این تیم ملی پاداش نبوده است.

جباری کی روش را شست و پهن کرد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

علی جباری در خصوص نتایج تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: مشخص است که ما نتایج خوبی در جام جهانی نگرفتیم. با بازی دفاعی و ترسو نتوانستیم از گروه خود صعود کنیم. حداقل اگر یک بازی هجومی و زیبا از تیم ملی می‌دیدیم، دلمان نمی‌سوخت اما بازی قشنگ هم از ایران ندیدیم و در حساس ترین بازی‌هایمان بازنده شدیم.

وی در ادامه افزود: شنیده‌ام به کی‌روش و بازیکنان تیم ملی پاداش هم داده‌اند. این پاداش برای چه بوده؟ برای صعودمان بوده است؟ کی‌روش برای چه باید پاداش بگیرد؟ کم پول گرفته که حالا به او پاداش هم بدهند؟ واقعا سیستم فوتبال ما اشتباه است و تا وقتی این سیستم درست نشود، تیم ملی نتیجه نخواهد گرفت.

نظرات کاربران
شاهین33
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
اخه خودشون هم ذی نفتتند!!!!!!!(ذی نفع)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
راست میگه پاداش چی باید بگیرند با این بازی هايي که کردنند بازم دم تیم های کره وژاپن گرم یه ولز را بردن دوهفته صدا و سیما تعریف و تمجید می‌کرد اینها جنبه برد ندارند
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
اصلا اداره کشور ماریشه‌ای غلطه فوتبال که هیچ
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳
تامافیای فدراسیون وبخوربخوراست همین اش است واین کاسه
نو ید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۳
به تیم بی عرضه و مربی تیم. ملی کیروش. پادادش. دادند تف تو فوتبال که مشتی کثافت و طمعا دورش. را گرفته. تاج ونبی و کیروش کاری. کردید همه. ایرانی ها. فوتبال. زده شدند نفری. 10سکه به بازیکنان. بی بخار به کیروش 50الی100سکه. نه. که رفتیم فینال پاداش هم گرفتند جام. ملتها. توسرتان. بخورد تاج. و. ایادی. بزدل دزد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
حق مردم خور هستند...مردم انقد دارن بدبختی و سختی میکشن .اونوقت اونا باید پاداش ترسو بودن و بی عرضگی بگیرن..ما راضی نیستیم.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
تا باند بازی باشه همینه دوتا از بهترین دفاع مقدماتی ما بیرون گذاشتند چون از اسکوچیچ دفاع کرده بودند. حاج صفی. جهانبخش. انصاریفرد. طارمی . باشند همینه. اینها ... تیم ملی هستند.....
نادرفرجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
باز حکایت مور و درخت........................................ این درخت افت ریشه ای ...د...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
اقااااااا ما که راضی نیستیم............
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
ولی خداییش.ولز.هم.بازیشون.خیلی.خوب.بود.با.اینکه.میگن.ضعیف.ترین.تبم.دنیاست ولی.همون.ولزیها.هم.میخاستم.بهمون.گل.بزنن.خیلی.مبارزه.کردن.تازه.ایرانیا.تونستن.تو.دقیقه.های.آخر.بهشون.گل.بزنن.
صادق
Canada
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
اگر بازیکنان تیم ملی انسان بودن بویی از انسانیت برده بودند شرافت داشتن این پاداشها را به فقیر وفقرا ونیازمندان و بهزیستی می بخشیدند مفت خورهای بی غیرت که ابرویمان را بردند حالا خجالت نمی کشند امثال طارمی وحاج صفی وانصاریفر وجهان بخش که مربی را هم آنها تعیین می کنند امثال طارمی باید کنار گذاشته شوند تا برای چند نفر هم عبرت بشه
کیسلن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۳
به راستی پاداش دادن توهین به تمامی مردم است، که در فقر به سر میبریم بعد با نتایج افتضاحی که گرفتن پاداش هم بدهند ..اینگونه است که یک اجنبی همانند کی روش میتولند به مردم دهن کجی و توهین کند .. واااای بررررما
میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۴
آقای جباری کاش می‌تونستی مثل همان شوتها که باهاشون باخ ۲-۰ به تایلند را برد ۳-۲ کنی یک اردنگی به تاج و کی‌روش می‌زدی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
پول مفت از جیب مردم ما که راضی نیستیم انشالله از ... بچه های مسئولین و فوتبالیستها در بیاد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: