توئیتی که علی کریمی را با چالش مواجه کرد / سوال دقیق یک روشنفکر | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۸۵۵
تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - 03 December 2022
حسین دهباشی در توئیتر علی کریمی را با یک سوال چالشی مواجه کرد!

توییتی که علی کریمی را رسوا کرد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

حسین دهباشی در توئیتر علی کریمی را با یک سوال چالشی مواجه کرد! در ادامه می توانید متن کامل این توئیت جنجالی را مشاهده نمایید.


بیشتر بخوانید: گل شماره ۱۰۰ جام جهانی غم‌انگیزترین گل + فیلم


توییتی که علی کریمی را رسوا کرد


بیشتر بخوانید: دوره ویژه جامع کسب درآمد از ارزهای دیجیتال


 

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸
شاید مثل رئیس فدراسیون بوکس عمل می کرد.
کمال
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
اشتباهی مثبت دادم!
شرمنده هموطنانمان!
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
درود بر شرفت. گل گفتی.
علی.
| United States of America
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
دمت گرم آقای دهباشی ، اینا عقده ریاست داشتن که کسی براشون تره هم خورد نکرد که حالا باصطلاح خودشان دارن انتقام میگیرن ، به قیمت اینهمه خسارات مالی و فجایع درناک
حسنقلی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
اون موقع که به فکر ریاست سازمان بود، تنها راه اصلاح امور را حضور در آن حیطه و جلوگیری از فساد و رانت در آن حوضه میدید. بعد که آن امکان فراهم نشد و امکان بزرگتری فراهم شد با هزینه کردن از راحتی و امنیت و هزاران منافع دیگرش، به اعتراضات پیوست. افراد صاحب فکر در هر موضعی متناسب با شرایط اتخاذ تصمیم میکنند ولی از مسیر و هدف خود منحرف نمیشوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
لطفا خفه شه جناب دهباشی
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۲
برو گزارش CNN رو بخون برو تحقیق یه دانشگاه امریکایی و بخون که ربات های سرباز سعودی و امریکا با وجود ۳ ملیون حساب تویتری ۲۰۰ هزار تویت هشتک مهسا امینی و زدن برو ببین ترامپ با کلی استقبال چندسال پیش میاد عربستان و پادشاه پیری این کشور میاد دم هواپیما برا استقبال و تو مرکز جنگ نرم با گداشتن دست رو گویی شیشه ای و این حرکت نمایشی مرکز قدرتمند جنگ نرم و برا امثال ما در گوش گاو ماندگان رو افتتاح میکنن که ضربه بزنن بعد تو وطن فروش خائن اراجیف و موهمل میبافی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
انقلاب فحاشان آزادی خواه، خاک تو سرتون که نام آزادی رو هم به لجن کشیدین، اگر واقعا آزادی خواه بودین اینگونه با آزادی بیان نمیجنگیدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
هرکس حرف درست میزنه باید خفه بشه . آره دیگه این منطق چماق به دستاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
شما یک دیکتاتوری واقعی هستی خودت خفه شو
علی
| Romania
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
خفه خودت شو بی وجود چیه حرف حق اینقدر تلخه
‌‌
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
آقای سعید میشه دقیقا بگی چی میزنی و چی مصرف میکنی تا بتونیم بفهمیم چی میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴
کاربر ۱۸:۳۵ !
اگر اون موادی که مصرف می‌کنی رو بذاری کنار، قطعا متوجه میشی!
ببین مغزت داره از کار میفته‌ها! از ما گفتن بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
آخه بنده خدا شما هم برزد به جای اینکه پول ایران در در جنگ و کشت و کشتار در کشورهای دیگر صرف کنید یک شبکه راه اندازی کنید و هر کشوری از جمله همین عربستان را به چالش بکشید، افشاگری کنید مشکلات جامعه شان را برای مردمشان بیان کنید و آنان را به مبارزه با حکومتشان ترغیب کنید ببینید چقدر موفق می شوید؟
مشکل اینجاست بی خود در دنیا به دنبال دشمن نگردید. در زمان جنگ هم همه رسانه ها بر علیه ایران بودند ولی کسی اهمیتی به رادیوهای بیگانه نمی داد و همه پشت رزمنده ها بودند چون آنان را با صداقت و جان بر کف می دیدند نه رانت خوار دروغگوی مکار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
بره گم شه وطن فروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷
اگر علی کریمی رئیس فدراسیون می شد احتمالاً از همان جایگاه برای حمایت از واقعیتهای روز کشور استفاده می کرد
نسیم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
شما جای آقای کریمی اظهارنظر نکنید. داشتن تعصب نشان جاهلیته و مانع درست اندیشیدن میشه. لطفا هیچ کس رو مقدس نکتید
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کسی که هزینه قبض برقش بیشتر از حقوق یک کارگر هستش . چه جوری دم از وطن پرستی وایرانی بودن میزنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
آقای رضا ی بازیکن سطح یک فوتبال اشکالی نداره قبض برقش حقوق ی کارگر باشه ولی چرا فرزندان مسئولان بیکار مملکت باید در کشور های مثلا دشمن غرق در حقوق نه تنها کارگران بلکه ثروت مردم باشن؟ لطفاخودتون هم ب چالش بکشید و جوابهای خوبی هم به مردم بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
خودت گم بمیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
دهباشی جیره خور ... خوب بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲
دمت گرم جیره خور درجه یک دهباشی ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
اگر علی کریمی هم رییس فدراسیون میشد . که خودش رو واسش کشت . اونوقت جیره خور میشد .
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
حرف حق جواب ندارد قربان آقای دهباشی آنها اگر مردمی بودند دیگر چرا فرار به کانادا چون از آنجا تغذیه میکنند
کوروش کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
آقای دهباشی چقدر گرفتی که این سمپاشی را علیه اسطوره فوتبال ایران انجام بدی تو که عددی نیستی ازتو بزرگتر وزیر ورزش در مقابل علی کریمی دایی باقری مجیدی وخیلی های دیگه به چرتکه هم نمی آین این تو قلب مردم جادارن خبر آ نلاین هم بهتره ازاین چرت و پرت ها کمتر تحویل مردم بده مردم ازشما بهتروبیشتر میفهمن چرندیات تون را برای خود و ارباب تون استفاده کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
این اسطوره قلابی حتی استخودوس هم نیست . فقط علف هرزه که مواجب بگیره
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
دهباشی فقط واقعیت رو گفته، ناراحتی نداره!!!!
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
توچقدر گرفتی وطن فروش .لطفا اسم کوروش کبیر رو از روی اسمت بردار. چون کوروش ایرانی بود نه وطن فروش
بهلول
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
کدام اسطوره پرفسور؟؟؟؟؟مگه چیکار کرده این بیسواد دیپلم ردی ؟؟؟؟
بالا غیرتا اصلا معنی اسطوره را میدونی دانشمند؟؟؟؟خخ
علی کریمی نه تنها اسطوره نیست بلکه اپسیلن هم نیست، البته که اوسطوراخ هست،حتما هست.خخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
آره خیلی اسطوره اند . یادتون رفته انگار شعارهاتون توی استادیومها رو که میگفتید دایی باید برقصه. شماها واقعآ ......
علی.
| United States of America
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
آقا کبیر ، دهباشی یه سوال شفاف و منطقی کرده ، خوب کریمی هم بیاد یه جواب منطقی بدهد ، تو چرا دردت گرفته ، آقای دموکراسی خواه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
درود بر علی کریمی حامی مردم مظلوم و تحت ستم ایران مطمعن هستم کسی که از این همه ثروت داخل کشور داشته دل میکنه از ریاست هم دل میکند بخاطر مردم وطنش زنده و پاینده علی کریمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷
اولا جای خودت صحبت کن و نه مردم
در ثانی، هنوز نمی‌دونی "خبرآنلاین" نیست و وقایع روزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
اونی که گفته دهباشی خفه شده چون جواب نداده لطفاً خودش خیلی خفه شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
اشتباه مثبت دادم وای من!
ارغنون
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
اونی که به امثال دهباشی استاد و محقق و تحصلکرده میگه خفه شو،
حتما آدم کاملا بیسواد و پشت کوهیه که از بس که هیچی بارش نیست، ناتوان از جواب سوال منطقی، فحاشی میکنه.نمیدونم همچین آدمهائی ، چه درک و فهمی از
معنای آزادی دارن!!! چون کمترین نوع آزادی، آزادی بیان است. البته همچین موجوداتی احتمالا معتقد به قانون جنگلند و....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
آقای ارغنون شما حتما به امثال حسن عباسی رائفی پور و تبریزی‌تبریزیان هم میگید استاد و تحصیلکرده نه؟؟؟؟ و البته حق آزادی بیان رو برای چه کسانی مجاز میدونید چون در همین جنگل علی کریمی ی بار مجبور به عذرخواهی کردن
هموطن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
با سلام آنکه وطن پرست است و مدافع مردم در این کشور می ماند و برای این کشور و مردم هزینه می کند حتی جانش هم می دهد مثل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امثال کریمی متاسفانه فریب رسانه‌های وهابیت و غرب خورده اند که نه تنها به فکر مردم بلکه دنبال منافع خود و مطرح کردن خودند خدا همه ما را عاقبت بخیر کند انشاءالله.
Afshin
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
استعفا می داد.
میترا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
دوتا مسئله...
۱: دهباشی / روشنفکر !!!!؟؟؟؟
به کلمات خیانت نکنید لطفاً...

۲: طرح موضوعِ شرایطی ک وجود ندارد و به مثَل گرفتنش فقط ب قصد تخریب افراد صورت میگیره. و اصلا ارزش توجه کردن نداره

رفتار هر ادمی رو در شرایط واقعی باید قضاوت کرد.

علی کریمی هم مثل بسیاری از هموطن هامون انتخابی کرده ک حداقل تاوانش از دست دادنِ شرایط عادی و نرمال تو زندگی ِِامروز و فرداش شده...
برنده بشه یا بازنده برای یه عدۀ زیاد قهرمان خواهد بود (( درست یا غلط )) این اتفاق خواهد افتاد و البته ک این روند ِِِِادامه خواهد داشت.
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
علی کریمی برای رسیدن به جایی که الان توش هست خودشو فروخته.اصلا هم دلش به حال مردم نمی سوزه.الانم که چرت و پرتی می‌زاره بخاطر اینکه باید این کارو بکنه در غیر این صورت دیپورتش میکنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
سرکار خانم محترم
امثال کریمی برای هیچ آدم عاقل و باسواد و روشنفکر، هیچوقت پهلوان و قهرمان نیست و نخواهد بود، اندک آدمهای دلقکی که دنبال سلبریتیها راه افتادن و چاکرم و نوکرم میگن، چرا نمیفهمند این قوم والضّالّّین، به کمتربن تعهد اخلاقی و انسانی پایبند نیستند و صبح ازدواج میکنند و بعد از ظهر طلاق و چندین و چند دوست و رفیق و .....از جنس مخالف دارند، نمونه اش بازیکنان حال حاضر تیم ملی که شب قبل از بازی با آمریکا ، با دوست دخترانشان تا صبح خوشگذرانی کردند و هنگام بازی ، ملاحظه فرمودید که توان راه رفتن معمولی هم نداشتند.
خاک بر سر کسی که علی کریمی ها براش اسطوره و قهرمانند، و.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
خوب معلومه میترا جون هر کس یه قهرمانی داره . یه نفر قهرمانش هیتلره یکی دیگه ترامپ و دیگری محمد علی کلی
پس خوب نگاه کن ببین چه کسی رو به عنوان رهبرت انتخاب میکنی .
درود بر ملت شریف ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
نمیدونم بعضیا واقعا نمیفهمن یا منافعشون تو نفهمیدنه؟!
جناب دهباشی؛ خواسته ی علی کریمی فقط ایجادِ یک تغییر تو سیستمِ مریضِه ورزش این کشور بود و خیلی هم براش تلاش کرد ولی متاسفانه تو این کشور، به افراد کارآمد و مسئولیت پذیر هیچ پست و سمتی نمیدن و تخصص هیچ اهمیتی براشون نداره که اگه داشت الان حال و روزمون خیلی بهتر بود
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷
آغای علی کریمی میگه این تیم ملی تیم ج اسلامی هست همچنین میگه با جمهوری اسلامی هم کینه و مشکل داره بعد اونوقت چرا در سودای حکومت بر سازمان و تیمی بوده که اون رو ملی نمیدونسته و میخواسته به نظامی که ازش کینه داره کمک کنه؟اینها تناقض نیست؟

علی کریمی مثل کسی هست که دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده در داخل بهش اجازه چپاول و غارت رو ندادن از حسودیش رفته تو تیم دشمنا.فقط برق و آب ویلاش به اندازه نصف جمعیت یک شهرستان بوده
۰
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
برو بابا تو هم.باید خودشو میذاشتن تا می‌دیدیم چه کار می‌کرد. اینا هم تا چیزی بشون نمیرسه میشن آدم خوبه و مخالف نظام
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
میخواست بر عندازی بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
واقعآ درسته دمتون گرم . خوشم میاد که مردم روشن فکرند و همه چیز رو به خوبی میدونند
درود بر ملت شریف ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲
جناب امیرخان؛ وقتی میگم بعضیا واقعا نمیفهمن یا منافعشون تو نفهمیدنه، بیراه نمیگم!
مثلا شما یه نگاه دوباره به کامنتت بنداز...
علی کریمی مگه امروز کاندیدای ریاست فدراسیون شده؟!
اون جریان برای چند سال قبل بود و اون زمان هنوز امیدوار بود که بتونه تغییری تو سیستم مریض این کشور ایجاد کنه ولی بعدها که دید امیدی به تغییر و اصلاحات اساسی نیست، تصمیم گرفت یجورِ دیگه از مردم حمایت کنه!!!
جوری که قطعا هیچکدام از ما تو شرایط علی کریمی نمیکردیم! هیچکدام از ما حاضر نمیشد امنیت و آرامش و ثروت و خانواده و هزار تا چیز با ارزشِ دیگه شو فدای مردمش کنه ولی علی کریمی با ما فرق داره!!!
علی کریمی اسطوره ی بی همتای ایران زمین؛ برای آزادیِ مردمش حتی از جونشم میگذره چه برسه به ثروت و آرامش خانوادش
ابوذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
درودددد بردهباشی حرف حساب حرف حق زده علی کریمی اگه ریس شده انقدزورش نمیگرفت فعلا سده عروووس انوریا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
از اسمت معلومه چقدر ادم سمی هستیو
علی.
| United States of America
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
دقیقا ،من در شگفتم که چرا ، با اینهمه دروغ های کریمی ، یه عده باز هم حامی ایشون هستن ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
علی کریمی فاقد سواد سیاسی هست برای مورد سو استفاده ضد انقلاب قرار می گیره
B.m
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
فریادزدن برای گرفتن حق سوادسیاسی نمیخواد.علی کریمی برای به دست گرفتن قدرت نمیجنگه برای توکه بعضی شبانون خوردن نداری حرف میزنه میتونست مثل خیلیا توخونه بشینه اززندگی لاکچریش لذت ببره
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
سوال خوبی است. فارغ از احساسات اگر جوابی دارد بدهد. کسانی که به اقای دهباشی توهین می کنند نه به آزادی اعتقادی دارند و نه به ایران.
حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
علی کریمی بدون شک بعد از ناصر حجازی اسطوره و بهترین ورزشکار تاریخ کشور خواهد بود.واقعا کلمات در ستایش و احترام به علی کریمی کوچک اند و باید با عشقی بیکران این شخصیت عزیز و مردمی را ستود.
پرپسولیس باتعصب
| Netherlands
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۴
البته اره اسطوره فیک وپوشالی کریمی .دایی .گل محمدی. باقری.اینها فقط بلدن اریشی کنن خودشون والله اینها ازهمه جارانده بی ارزش هستن ؟
نسیم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
تجربه تاریخی ما ثابت کرده که هیچکس را مقدس نکنیم اقای علی کریمی را هم از این قاعده مستثنی نکنیم. با نهایت احترام متاسفانه ایشان فاقد سواد سیاسی هستن و در این مقوله خودشان طعمه و بازبچه هستن.
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
حیدری جان خطاب قراردادن اسطوره شایسته هرکسی نیست .لطفا فکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
هرهر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
علی کریمی درسته تو ورزش فوتبال اسطوره هست . من خودم خیلی خیلی طرفدارش بودم . ولی انصافا سواد رسانه آیی که ندارن اسیر و سردرگم سیاست بی پدر و مادر هم شده . خدا خودش هدایت کنه
حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
علی کریمی یک میهن پرست باشرف است .دهباشی محلی از اعراب ندارد..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
چه میهن پرستی!!
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
علی کریمی در حال حاضر اغفال شده . ای کاش بخودش بیاد . اینکه از هموطن حمایت بشه خیلی خوبه ولی آب به آسیاب تجزیه طلبان ومنافقین اشتباهه . حیف علی کریمی . البته قبلا هم از این حرکات احساسی که باعث لطمه به ایران شده داشته مثل حمله به داور ومحرومیت و....
آذری
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
حالا اینی که گفتی محلی از اعراب ندارد، میتونی معنی کنی دانشمتد؟ یا همینجوری لقلقه زبان و صدای دهل میدهی؟؟؟
کریمی اگر میهن پرست بود ، میماند و حرفش را میزد و در بدترین حالت ، کشته میشد ولی رفت و داره عقده گشائی میکنه که چرا در ایران بهش پست و مقام و منسب ندادند و لذا برای رسیدن به منافع شخصی، عده ای از جوانهای خام و احساساتی را میکشونه کف خیابون و بدبختشون میکنه.
که البته به همین زودی سقط خواهد شد آنهم به دست موساد اجنبی ، چون حتی لیاقت کشته شدن توسط ماموران امنیتی وطنی را هم ندارد.
منبع موثقی، همین امروز فاش کرد که سازمان امنیتی موساد، قصد داره چند نفر از لیدرهای معارضین حکومت ایران، از جمله کریمی و مصی علینژاد و..... را ترور کنه و به گردن حکومت ایران بیندازه و پرونده نقض حقوق بشری و.... در سازمان ملل علیه ایران درست کنه و ایران را به سمت ذیل فصل هفتم منشور ملل ببره تا نهایتا در ایستگاه آخر مذاکرات برجام که در دیماه برگزار خواهد شد، بتونن از ایران امتیازاتی را بگیرند که تا الان نتونستن‌لذا این اسطوره شما، به همین زودی سقط خواهد شد آنهم بدست یک زن یهودی.
راستی همین امروز بدو برو خرما بخر که بعدا گران میشه.خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
فقط میهن پرستمون همه چیشو فروخت مردم رو تنها گذاشت الآنم تو کانادا پاها رو انداخته رو هم داد میزنع شماها لنگش کنید.
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
من گمان نکنم علی کریمی وبازیکنان وهنرپیشه ذره ای به فکر این ملت نیستن به فکر پولهای تلیاردی خودشون هستنرفتن ۳ بازی کردن گند زدن کلی سکه ودلار گرفتن ای خدا چه ملت خوب ومظلوم داریم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
کریمی ... طوره هم نیست چه برسه به اسطوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
وای وای ستاره هاش ریخت با نظردادن جنابعالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
حرف حق
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۸
غذر خواهی میکنم منفی دادم ..باید مثبت میدادم ..واقعا علی اغای کریمی طوره هم نیست که برسه به اسطوره ...طوره بی سواد یعنی اغای کریمی
علی محمدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
هر وقت ده نفر هوادار داشتی بیا نظر بده فعلا نظرت و واسه خودت نگه دار
مهراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
دیدید در نهایت رسانه‌های کثیف انگلیسی برنده ی جام جهانی شدند !

باور پذیری عجیب امثال علی دایی ، کریمی ، بعضی بچه های تیم ملی و بعضی از تماشاچیان از اخبار کثیف و جعلی انگلیسی جماعت ، باعث دو دستگی در تیم ملی شد و از ژاپن و کره جاماندیم و حذف شدیم!
کاش این شکست درسی باشد برای اینکه بیشتر از این ، دل به این رسانه های شیطان ندهیم ، مادر میهن را در یابیم.

نفرین بر خواب غفلتی که تیم ملی انگلیس را در برابر تیم ملی ایران ، شیر بچه خواند. ، نفرین بر خواب غفلت اسطوره های الکی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
نفرین به آدمهایی که مانند کبک سر در برف فرو برده و از اطراف خود بی خبر هستند.
ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
نه مهرداد جون؛ رسانه های کثیف انکلیسی برنده جام جهانی نشدن!
تیم ملی ایران به حماقت تاج و سیستم فاسد فدراسیون فوتبالمون باخت نه به انگلیس و آمریکا!
وقتی یه مربی مثه اسکوچیچ که انقدر خوب نتیجه میگیره رو بخاطره هیچی با اون نامردی از تیم ملی اخراج میکنن و یه دلال رو میکنن سرمربی، بایدم همچین مشکلاتی پیش بیاد!
کفاشیان اومد، کیروش اومد، هشت ساله آزگار حسرت بردنه عراق و بحرین و لبنان و سوریه و... به دل ما ایرانیا موند، کفاشیان رفت و تاج اومد، قرارداد ننگین ویلموتس اومد و ایران تا دو قدمی حذف از مقدماتی جام جهانی رفت، تاج رفت و اسکوچیچ اومد و ایرانه حذف شده، بهترین و سریعترین صعودش تو تاریخش به جام جهانی رو جشن گرفت، تاج دوباره اومد، اسکو رفت و کیروش اومد و دوباره حسرت برگشت
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۹
خداوکیلی آقای کریمی جواب بدید.البته صادقانه راستش
رابگو.من به یکی ازدوستام قبلآگفتم واقعآاگرکریمی نظام
راقبول نداردچراکاندیدرئیس فدراسیون شد.واقعآاگررئیس
میشدحالاچکارمیکرد...بازوریاغفوری وپرویزبرومند
(علی آقاخودت کجائی)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
مگه چه اشکالی داشت که رییس فدراسیون میشد!؟ میتونست پارت بازی نکنه درست کار کنه قبول یک سِمَت در جمهوری اسلامی به منزله پذیرفتن آن نیست
ناشناس
| United States of America
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
همون وقتی که کاندید شد گفت رای نمیاره فقط خواست ثابت کنه رییس فدراسیون فوتبال بیرون مجمع انتخاب میشه که با انتخاب تاج مشخص شد فوتبال ایران کامل سیاسی هست حالا شما بشینین بحث کنید
mehran
Canada
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
فکر کنم علی کریمی خودش رو به همه ثابت کرده و حتی اگه ... میشد و اینهمه ... رو میدید می رفت کنار نه اینکه شریک جنایت بشه
...
حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
کاربر ناشناس اولا مواظب باش از حسادت بالا نیاری ،تو و صدها نفر امثال تو آنقدر گرفتار جهل و خودپرستی هستید که نمی توانید کورسویی از نور حقیقت را ببینید.علی کریمی باندازه کافی در بین جامعه ورزش و مردم محبوبیت دارد که نیازی به تعریف کسی مثل تو نداشته باشد. معرفت در گرانی ست به هر کس ندهندش پرطاووس چه زیباست به کرکس ندهندش
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
وطن فروش هر چقدر هم محبوب باشه بعد از رسوا شدن خیلی شانس بیاورد مثل اسطوره فوتبال ترکیه راننده تاکسی در امریکا میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
علی کریمی یه بی سواد احمق وطن فروشه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
شما که مسئله اول و آخرتون قبور مردگان اعراب گذشته و فلسطینه و پاتونو گذاشتید حلقوم مردم ایران از منابع ایران واسه لبنان عراق فلسطین سوریه حزب الله میلیارد میلیارد خرج میکنید جوانان ایرانی رو ... به خاطر اونا واسه جانبازان عراقی حقوق میدین خیلی وطن پرستین امثال علی کریمی که از آبروشون بخاطر خاک ایران میگذرن وطن فروشند!
فقط خدا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
حتما شما باسواد هستید.اگه سواد داشتی اینطور نمیگفتی.علی کریمی برای ملت ایران این همه افتخار آورد.دل خیلی‌ها رو شاد کرد.ایا شما به غیر از خانواده خودت دل کسی رو به دست آوردی.
پس بشین سرجات به خدا قسم هیچکس نمیگه شما لال هستید.
زنده باد ایران
زنده باد وطن
زنده باد علی کریمی
علی محمدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
واقعا خودت فکر کردی و گفتی برو واسه خودت اسپند دود کن چون علی اقا کریمی افتخار ایرانیه حالا تو هی خودت و ....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
کریمی ...کشی شد که دومی نداره.حیف از تیم پرسپولیس که الاغ های مثل دایی و کریمی . و یحیی بیت المال خور.الدنگ.تو تیم بودن.مرگ بر ضد ولایت فقیه. مرگ بر فتنه گر.
حامد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
القاب خانوادگی خودت را به دیگران تعمیم نده !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
مرگ بر تو که انقدر کوری جیره خوری الدنگی
علی.
| United States of America
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
آخ دلم خنک شد ، حرف حق را گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
آخه اشتر این کشور فلک زده رو اگه به اسم دایی و کریمی و رضازاده نشناسن به اسم کدوم مسعول بی ... بشناسن یه دودوتا چهارتا کن ببین به اسم کی این کشور رو می‌شناسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
صفت خودت و با بزرگان مقایسه نکن جانم زیادم به خودت فشار نیار چون هیچی نیستی
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
فعلا که فتنه گر تو هستی، ذات جماعت امثال شما تندروی و فحاشی و از دیوار سفارت بالا رفتنه، تو رو چه ورزش.
خاکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
یک بررسی ساده مشخص می کند که علی کریمی و دیگر مخالفین نظام یا پست نگرفتند یاپست داشتند وازدستشان رفت.سوالات اقای دهباشی هم درست است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
اینها همان طلحه و زبیر هستن.
محمود نعمتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
آقای دهباشی آنروز که به دروغ به 58 نفر گفتید پروژه‌ای درباره تاریخ شفاهی ایران در زمان محمدرضاشاه پهلوی به هزینه کتابخانه کنگره آمریکا و با همکاری دانشگاه های هاروارد و آکسفورد میسازید، ولی بعد مشخص شد که به سفارش صداوسیما ی جمهوری اسلامی و همکاری دانشگاه امام صادق بوده هدفتون بد نشان دادن حکومت پهلوی بود که دروغ گفتید یا خوب جلوه دادن حکومت جمهوری اسلامی بود که دروغ گفتید.
علی کریمی یه فوتبالیسته که هیچ بازی دیگه ای رو بجز فوتبال بلد نیست، اگه هر کاری کرده حتی اشتباه دروغگو نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
آقای دهباشی اگر در هر معادله ای یک متغیر ساده تغییر کند نتایج نهایی آن بسیار متفاوت و معمولا غیرقابل پیش بینی می شوند ولی شما در حال حاضر به نظر می‌رسد به صلاحتان است که خودتان رو به کوچه دیگری بزنید
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
با سلام و درود
فقط یک نکته خدمت مردم عزیز عرض کنم چرا انقدر سطحی نگاه میکنید به قضیه حسین دهباشی حرف غیر منطقی نزده فقط شیطنت به خرج داده .
اون موقع که علی کریمی میخواست رییس فدراسیون بشه که این اتفاقات نیوفتاده بود نمیشه که علت یه کاری رو به قبل نسبت داد گذشته ها گذشته مهم زمان حاله سر یک چیزی که اتفاق نیافتاده دعوا نمیکنن انقدر ساده نباشید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
اتفاقاوقتی میخواست رییس فدراسیون بشه سال۹۹بوده یعنی بعدازقضیه آبان۹۸ یعنی اونموقع سرکوب معترضین اشکالی نداشت ولی الان یه دفعه حس انسان دوستی پیداکرده
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
این چه استدلال مسخره هست مگه چند مدت اخیر چیز خاصی عوض شده که علی کریمی تشنه ریاست فدراسیونی حالا شده مخالف رژیم.... فقط چون پست نگرفت اینطوری شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
علی کریمی خیلی گنده تر از دهن تو ، که به زبان میاری .
او همه دلبستگیش تو ایران رها کرد رفت حتی از جونش هم گذشته
علی آقا نیاز مالی نداره که بخواد دنبال ریاست بازی باشه او دنبال اقتدار فوتبال بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
عالی
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
علی کریمی جادوگر دروغگویی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
نه پس بابات جادوگر بوده
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
اینقدر اسطوره اسطوره نکنید همین علی کریمی یکی از بی اخلاق ترین فوتبالیستهای تاریخ ایران اسطوره باید اخلاق داشته باشه ما عادت داریم تاریخ رو فراموش کنیم ما عادت داریم بت بسازیم و بپرستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
این باختهابه هردلیلی که بود،داخلی ،خارجی،حکومتی یامردمی،جبران میشه مواظب باشیم به وجدان ودین ومملکتمون نبازیم.نگذاریددودسته مون کنندوبه منافع خودشون برسند،چه عوامل داخلی ،چه عوامل خارجی.به امیدایران اسلامی ،ابادوازاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
در ایران به افرادی نیاز دارن پخمه بنده برده. لذا به افراد با تخصص و تجربه دارای علم نیاز. ندارن. تاج پاسدار هست سپاه در همه امور کشور دخالت دارن زندگی ملت و ب جهنم تبدیل ش کردن ایکاش تخصصی هم می‌داشتن ...
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
اقای علی کریمی روزی ملی پوش کشور عزیزمان بودن و احترامشان محفوظ ولی فاقد سواد سیاسی هستن و مهم تر اینکه خودشون طعمه و قربانی هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
یه جوری میگین اسطوره ،کسی ندونه فکر میکنه چه شاهکاری کرده ،وطن فروش بی غیرت ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
علی کریمی دنبال مقام نبود ، چون اگر بود مثل بعضی از سران مملکت که مثل عبیدالله بن عباس که دو پسرش را معاویه ذبح کرد ولی به اردوی معاویه پیوست عمل می‌کرد. اما اونشان داد طرف صاحبان زر و زور نیست و حامی مردم ستمدیده ایران است ، زنده باد علی کریمی .
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
هیچکدام،گزینه ی بعدی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
کریمی فاقد سواد سیاسی هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
چیزی که عیان هست چهحاجت به بیان است همه دیگه سیاسی هستن با این اوضاع که مسئولین دوتابعی داریم‌ ایرانی زندگی میکنن خارجی فکر
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
این جماعت نان به نرخ روز خوار افتاپرست رسانهای جیرخوار حنایشان دیگ رنگی نداشته مانند بز دمشان هواست .علی کریمی انقلابی است نه مزدور جیرخوار.
علی
| Romania
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کدام انقلاب؟
انقلابی که از همین حالا چند دسته است بدرد لای جرز دیوار هم نمیخورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
علی کریمی از اموال و خونش تو ایران گذشت .
آیا شما میتونید بخاطر مردم ازاموالتون چشم پوشی کنید؟
جاوید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
منظور همون ویلایی که فروخته بود و بعد گفت فدای سر ملت؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
عجب!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
مغلطه گویی هم شده روشنفکری
سیفاله
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
چه روشنفکری دیگه همه چیز گل بلبل
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
آخه با چ معیاری خودتون را با کره و ژاپن مقایسه میکنید.دولتمردانتون را یا مدیریتش را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
علی کریمی تو این کشور تو ورزش مشهور شد حالا اونور با دشمنهای کشورش تو وطن فروشی مشهورتر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
نان بازو پا به توپشو خورده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
علی کریمی خط قرمزماست دهباشی خفه شوخفه شو خفه ش
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
علی کریمی گردالی سبز ما هم نیست و روزی بابت خیانت های احمقانه به کشور و همدستی با سعودی ها باید جوابگوی ملتی باشه که از پول بیت المال اونها فربه شد و به جایگاه معلقی رسید که لیاقت اون رو نداشت
آذری
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
کریمی خط قرمز ماست!!!!!!!!
منظورت از ماست چیه و کیه؟؟؟
اگه منظورت ، همین ماست آب دوغ خیاریه، آره درسته، قبول دارم، همه شما طرفداران سلبریتیها، آبدوغ خیاری هستید.
ولی اگه منظورت آدمهاست، بگو خوشگله ، مگه شما چند نفرید؟؟؟؟؟
و اگه اظهار نظر کردن در قاموس توخالی و پوچ شما، خلاف آزادی بیان هست، پس لطفا این شماها هستید که باید خفه شوید آنهم در لانه خفاشی متعفن افکار مالیخولیائی.
برو یادبگیر که باید به آزادی بیان ارج نهاد، نه فحاشی،
حالا که یک کسی پیدا شده و یه حرفی در قالب سوال ، مطرح کرده، چرا جیغ بنفش میکشید و سوزش تحتانی میگیرید؟؟؟؟؟
البته راه علاجش اماله کردنه ، که سریع باید انجام بدید زیرا سوزش بیشتر میشه.
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
دروغگوی بزرگ که فقط از آب گل آلود ماهی میگره باید تلاش کنه تا تعداد فالورش از علی دایی کنتر نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
خفه شو بتو مربوط نیست .زنده باد آقای علی کریمی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
دم شما گرم زنده باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
دم شما گرم زنده باد
Nn
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
سواد علی کریمی ب رئیسی که نمیرسه خخ
علی کریمی خرکیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
علی کریمی خرکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
شما ؟؟
امینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
همه چیز از یک تار موی مهسا شروع شد،تا قبل از اون اوضاع عادی بود.پس همانطور که مجریان صدا و سیما و...... استعفا دادند،علی کریمی نیز استعفا میداد.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
بیشتر پستهای که میزاره دروغ در میاد! چرا؟ چون یه بی سواد و آلت دست هست
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
یک روز آقای کریمی قبض آب کاخش را درجلوی دوربین نشان می داد وبا مبلغ بالایش فخرفروشی به این ملت میکرد ایشان دنبال منافع خودش هست وآخرش گندش درمی آید شک نکنید
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
آقای علی کریمی احتیاج به تعریف و تمجید مشتی بیشرف نداره. او یک وطن پرست واقعی است. کسی که در باره او زر می زنه چند نفر حرفش را تایید می کنند.
از روی وجدان حرف بزنید. البته اگر داشته باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
مرگ بر وطن فروشان
احمق ها برید نعمت امنیت را از مردم عراق وافغانستان وسوریه و.. بپرسید. خاک عالم توسرتان آن کریمی ملعون وطن فروش با زندگی لاکچریش با درآمدهای دلاری عربستان دارد مثل خر کیف می کند ویک عده بدبخت بعلت ناآگاهی خود دارند با امنیت خودشان معامله می کنند.
اگر کریمی آدم بود درخصوص رفتار داعشی یک ایرانی دربه شهادت رساندن آرامان عزیر و روح الله مظلوم دهن کثیفش را باز میکرد و خودش وهمفکرانش را از این موضوع جدا می دانست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطمئناً علی کریمی اونقدر مرد هست که اگر در جام جهانی حذف میشد ، اشتباه خودش رو می پذیرفت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
همین افراد دوزاری شدن روشنفکر که این وضعمونه !!!
ناشناس
Germany
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
وقتی جملاتی مبنی بر حسادت رده میشه مخاطب ایرانی آنچنان باهوش و آگاه هست که بهترین راه حل رو سکوت می‌دونه
سرخط خبر بی آبرویی علی کریمی بود
یه مشت بی آبرو دارند در مورد یک انسان قلم فرسایی میکنند هرچه میخواهد دل تنگت بگو
اکبر حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
چه ربطی دارده ؟؟!!

اون زمان که علی کریمی می خواست رییس فدارسیون باشه می خواست که به ورزش کشورش خدمت کنه فقط اینو نفهمیده بود که در این کشور سیاست اسلام خدا پیغمبر ورزش علم همه چی در خدمت آقایان حکومتی است و در این کشور فقط خدمت به کشورهایی مانند سوریه ولبنان و....بقیه مهم است و بقیه مردم ایران هیچ
As
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
دقیقا ، تماما خلاصه اش همین است و تمام....
ابوالبحر والمطر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
خخخخخخخخخخ+دهباشی جون ، روشنفکر منورالفکر عنتلکتوئل (آنطور که شاه خائن می گفت!! ) بقول امام میزان حال فعلی افراده!! حال فعلی افرادم با حال جامعه و مردم قابل تغییره !! سوال چالشی؟!! خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
نظرات همه را خواندم چقدر آدم نظریه پرداز داریم ما فقط مشتی انسان عقده ای وبت پرست. اصلا علی کریمی هیچ 50ساله از انقلاب گذشته ما به کجا رسیدیم منزوی تمرین کشور دنیا لطفاً به جای توهین به مردم به فکر زندگی خودتون باشید و دیگران را قضاوت نکنید
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
علی کریمی :
انسان بیسواد وطن فروشی که تو ایران دنبال پست بود و وقتی بهش نرسید فرار کرد و الانم جفتک میاندازه
مهرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
هزار سال دیگه با جود اونای امثال تو نمیشه ریس فدراسیون ،ریس فدراسیون باید بلد باشه دروغ بگه چماق بدست باشه دزد باشه فاسد باشه بشه ریس در غیر این صورت باید با اون همه سابقه مثل علی دایی نگران این باشه که زن بچه اش تو امان باشه فهمیدی آقای نفهم و بقیه رفیقای هم فکرش
داروک
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
آقای دهباشی شما چطور، شما مخبر جمهوری اسلامی هستید یا ایران. سوالی که جوابش مشخصه رو نمیپرسن!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
در جواب همه اونایی که یاوه گویی کردن و ثابت کردن کر و کورن و صداقت اقای دایی و اقای کریمی رو ندیدن باید بگم اینده نه چندان دور مشخص میکنه که کی از چیا گذشته و کی مثل زالو به جون ایران و ایرانی افتاده ببندین دهنتونو لطفا
علی.
| United States of America
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
تو داری از صداقت این وطن فروشان حرف میزنی ؟! بابا تو دیگه کی هستی ؟!!!براتون متاسفم
بنده خدا
Netherlands
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
چرافکرمیکنیدهمه مثل شمافکرمیکنندخیلیهاهستندکه کریمی ونمیبینندواصلا ارزشی براش قائل نیستنداگه واقعادیگران هم بدونه تعصب فکرکنندمیفهمنداین آقاکاری نکرده وچیزی نیست که اینقدرگنده اش کردیدبرای خودتون اصلا خیلی ازآدمهای عاقل واهل تفکربرای سلبریدیهاتره هم خوردنمیکنندچون ارزش اخلاقی ندارندوعددی نیستندحالا هی گلوی خودتون وپاره کنیدبرای این آقا دیگه علی کریمی تموم شدبرای ایران تمام زمان هرچی بگذره این مشنگم کمرنگترمیشه ومهمتردیگه نمیتونه پاش وتواین کشوربزاره اسطوره اون جوونهایی بودن که برای ناموس وشرف ودینشون خون دادن نه این باقالی بی خاصیته پولداره بی درد،شکل باطنش روی صورتشم تاثیرگذاشته وشبیه روباهه مکاره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
این که گفتی یعنی همه مسئولین مشکل دارند ، وگرنه علی کریمی مدعی بود میخواهد جلوی زدو بند و دزدی را بگیرد حالا فدراسیون جمهوری اسلامی یا فدراسیون ایران مهم نفس عمل است مردک !
مانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
خیلی ذوق نکن منتظر پاسخ باش ، نه اینکه عده ای کوچک مغز به به و چه چه می‌کنند دهباشی وسط باز
حق
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
شما دنبال زیر ّبغل مار هستید. اگر آقای کریمی رئیس فدراسیون فوتبال میشود هیچ موقع یه مربی که سه دوره با سه رئیس جمهور کار کرده بود وهیچ نتیجه مثبتی بگیره را به سر مربی نمی آورد که حق بیت المال حرام بشه و از نا کارامدیهای آقای تاج که چه قرادادی بسته بودش وچه جنجال و خسارتی به مربی خارجی پرداخت شد.وووووو،
انسان عاقل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
یا داری چرت میگی یا الکی حرف میزنی یا زر میزنی یا چی یا شاید . احمق چی میگی
حمید
France
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
ایکاش چندتا مرد داشتیم هم وزن علی کریمی .شماها هم داستانتون بو گرفته .خفه شدیم لطفا بکش سیفونو .کسی که کمک کنه به ظالم با اون هیچ فرقی نداره .... به این واضحی وجواب بده اگه یکم خون ایرانی داری .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
آقای دهباشی فارغ لز علی کریمی که جایگاه خودش را در بین مردم دارد و با توئیت شما خدشه دار نمی شود. باید گفت تمامی تیم های ورزشی تیم جمهوری اسلامی است. زمانی که رژیم در تمامی محافل و میادین بین المللی به جای نام IRAN از عبارت IRI استفاده می کند و نام حکومت را مقدم بر نام ایران میداند صحبت از ملی و ملی گرایی فریبی بیش نیست .
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
دهباشی و علی آقا کریمی دو روی سکه اند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
پول مفت خورده باشی اینطور هار می شوی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
چی میگی توتمام این جردادن هابخاطرمطرح شدنه ،کسی حالش برای مردم نسوخته
علب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
از یه جایی تاسف میخورم به حال علی کریمی
بگو کجا؟
اونجایی که امثال شماها اسمش میارین
علی کریمی جادوگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
خاک بر سرتون با این خبرتون
درد و بلای علی کریمی بخوره تو سرتون
عوضیهای جیره خور ملا
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
علی کریمی اگ مرد بود راست می گفت اول خانواداش را ازایران خارج نمی کرد مثل مرد می ماند ان موقع اگر درست هم نمی گفت قهرمان بود نه اینکه عین گربه حیف گربه فرار کنی ان سر دنیا برای یک عده نادان گول خرده نسخه بپیچی اکنون میتونه جواب پدر مادر انهایی که رفتند زیر خاک را بده ان یک کفتار بیشرف است اسم گربه را خراب کردم
Rt35
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
پاسخ کاملا روشن است.... خیر ... چون رژیم حاکم یک دیکتاتوری ...ایست.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
علی کریمی اسطوره بزرگ ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
علی کریمی ودوستان وطن فروشش باید خفه بشید که همه چیز با برای منافع خودشان میخواهند اگر فکر مردم بود باعث کشتن جوانان وطن نمیشد خودش رفته دنبال کثافت کاریش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
بیاییم به هم احترام بگذاریم،اززمانی که احترام ازادبیات وآداب مارخت بربست،هرکس نظرمیدهدبی آنکه حرمتها حفظ شود.ومن نگرانم.باشدروزی که ادبیات وگفتارماسرلوحه کل جهانیان باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
صاحبان زر و زور قدرت درک حقایق رو ندارند و ادبیات و لحن صحبت سرتاسر توهینشان نشانگر میزان درک و شعورشون از مسایل هستش و بس.
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
آفرین بر آقای دهباشی عزیز
این آقای کریمی بیچاره نه کلاس سواد داره و مدرک سیکل هم‌نگرفته ، من نمیدانم که آیا شرایط فدراسیون داشتن مدرک تحصیلی دارد یا خیر ؟ اخه او اگر فدراسیون هم میرفت چون حرف زدن بلد نیست نمیتونست بمونه ، من نمیدونم چرا بعضیها طرف این پولدار بیسواد را میگیرند؟ او نه سواد داره و نه عقل و‌نه وطن ، ولی چون خیلی پا به توپ بوده ، از نام ایران پول بدست آورده حالا شده دشمن اما او دیگر وطن هم ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
امثال دایی کریمی مجیدی یحیی وخیلی های دیگه که توقلب مردم جا دارن باهیچ کلمه وحرفی نمیشه زیر سوال برد شما اگه میخوای چند روز تیتر اخبار باشی یه فکر دیگه واسه خودت کن دوزاری
ناشناس
Moldova (Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
سلام به همه دوستان تاریخ ۱۰۰ساله اینونشون میده هروقت درایران حکومتی عوض شدمابخشی ازوطنمون رودادیم اززمان قاجاربگیربیاتازمان پهلوی زمان رضاخان قرسو رودادیم به ترکیه که الان وصل شدن به باکوزمان محمدرضاشاه بحرین وزمان خمینی قراربودخرمشهر وکردستان روجداکنن که خوشبختانه نتونستن والان هم ازاین اعتراضات میخوانسواستفاده کنن وبه هدفشون برسن ومتاسفانه یکسری افراد ناخواسته آب تواسیاب دشمن میریزن مثل اقای کریمی
فوتبالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
خود این آقای دهباشی تکلیفش معلوم نیست مثل رونالدینهو اینور نگاه میکنه میزنه انور کلا مشکوکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
علی کریمی خودشو و خراب کرد وگرنه میتونست اعتراض کنه وحرف بزنه نه اینکه مردمو به خشونت دعوت کنه این راه نجات مردم نیست با این کار وضع مردمو رو بدتر کرد میشه بگید علی کریمی چه مشکلی رو حل کرد جز برهنگی رو آزاد و جامعه رو به سوی بی بند وباری سوق داد ایا این راه نجات مردمه هدف از ترویج خشونت و قتل وعام همدیگه راه حل مناسبی نیست جز به جنگ داخلی کشیدن کشور و عقب ماندگی این ملت چیزی تغییر نخواهد کرد ما باید منتظر به عقب افتادگی ایران با این افکار و لجبازی عده ای که دنبال آزادی و بی بندوباری هستند باشیم من نظر خودم رو گفتم لطفا فکر کنید کشور رو ی عده که فکر میکنن صاحب حق هستن رو دارن به اتش میکشند و عاقبت این اتش دام انها رو خواهد گرفت که دیگر دیر است
زاگرس
United States of America
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
نود در صد مردم مثل علی کریمی فکر می‌کنند واو را به سمت دوست دارند شک نکنید درود بر شرف کریمی
ارغنون
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
خخخخخ
جناب عالی این آمار دقیق را از کجا در آوردی، دانشمند؟؟؟؟
نکنه مدیر کل مرکز آمار تحولات اجتماعی سازمان ملل هستی پرفسور!!!!!
اجازه شک کردن هم که ندادی.
ببین جناب، پدر علی کریمی، یکی از اعضای اصلی حزب توده( وابسته به شوروی و دارای مانیفست کمونیستی) ، بوده و در اوایل انقلاب محاکمه و اعدام میشه.
مادر علی کریمی میاد با برادر شوهرش ازدواج میکنه و لذا کریمی زیر تربیت عموئی بزرگ میشه که قبلا زن و بچه داشته.و......
لذا علی آقای شما، اولا پدری بالا سرش نبوده و هرزبوته ای بزرگ شده و عقده و حقارت و خود کم بینی و....طوریکه حتی قادر نبوده دیپلم بگیره که در جواب خبرنگار ورزشی میگه: درس و مشق به درد میخوره، مثلا نجاری بهتر از درس و دانشگاست.از طرف دیگه ،خب طبیعیه ، نظام پدر اونو اعدام کرده و حالا اون میخواد انتقام بگیره و.....ولی از جیب مردم و جوانهای احساساتی کج اندیش
و اونقدر مرد نیست که بیاد اصل واقعیت را بگه، اینکه من با حکومت دشمنی پدر کشتگی دارم و...
نامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
کریمی فکرمی کردکه با کمک گرفتن از پیشکسوت ها واضافه شدن به پست ها می تواند با این مافیا مبارزه کند
ولی نمی دانست قبل از رود این جماعت رودبند می بندند
بازهم دمش گرم که تلاش خودش را کرد
وجای حرفی باقی نگذاشت
ناشناس
United States of America
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷
آن موقع تیم ملی تیم مردم بود . آنقدر جمعیت برای شادی آمدن به خیابان‌ها که آقای سلامی رسما واکنش نشان داد و به این حضوراعتراف کرد .اینگونه شادی تا الان در هیچ تاریخی و برای هیچ کشوری اتفاق نیفتاده . چرا علت یابی نمیکنید و فقط یک چیز بلدید آن هم اتهام وطن فروشی.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴
آقای دهباشی،شمافردباهوشی بودی ولی دراین مطلب که نوشتی به هوشت شک کردم.اولاً زمانیکه کریمی کاندیدشد،این مسائل سیاسی واعتراضات نبودومملکت درظاهرآروم بود،دوماً مگر کریمی شروع کنند تظاهرات بوده؟ سوماًکریمی که ازتمام موقعیت اجتماعیش گذشت و وارداین مقوله شدچه بسا استعفاء میدادکه اگر چنین میشدوضع بدترهم میشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۴
علی کریمی اسطوره فوتبالیمون بود و هست از نظر فوتبالی کسی مث کریمی بازی نمیکرد
ولی سیاست باید درسش خونده باشی باید بلد باشی چجوری حق ضعیفان و بگیری ن اینکه با ندونم کاری جونای مملکت و بکشتن بدی اگه طرف مردم بود و خودش و از مردم میدونس ک فرار نمیکرد بره مث دایی میموند بعد استوریهای ک میزاره نصف بیشترش دروغه
عکسای مال افغانستان و میزاره برا اغفال جونای اغتشاشی تا دامن بزنه ب کارای زشتی ک انجام داد و خسارتهایی ک ب بار اورد
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴
اگر ریاست فدراسیون رو در دست میگرفت کلی،از هزینه های اعتراضات رو از داخل کشور و بخشی توسط،عجوزه مسیح الکی نژاد جونش از خارج از کشور تامین میشد اینها هدایت شده و نفوذی دشمن بدنبال براندازی نظام هستند و سواره نظام دشمن غاصب و اشغالگر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲
عزیزم اسطوره ها با این مزخرفات خراب نمیشن

جادوگر فوتبال ایران تو قلب مردم ایران
علی دایی ، کریم باقری ، علی کریمی ، مهدوی کیا ، عابدزاده و …

اینها تو قلب کردم ایران جا دارن
پس با این حرف های پوچ خراب نمیشن
فدراسیون فوتبال ایران با این باند بازی و بخور بخور به جایی نمیرسه
تیم ملی ایران تو گروه نسبتا راحتی بود
نتونست باز بعد این همه سال صعود کنه ، فقط ادعا
فقط وعده و وعید
تا کی می خوایین تو جعل و نادانی باشین شماها

ژاپن و کره و استرالیا و حتی عربستان دیدین چقدر قشنگ و باغیرت فوتبال بازی کردن ، حال کردیم

کسایی که از این تیم ها حمایت نمیکنن چشم بصیرت ندارن
ایران از قطر هم ظعیف تر بازی کرد با این همه لژونر

ماها امقدر بیچاره شدیم به باخت ۶ بر ۲ تیم ملی میگیم بازی خوب
خداییش خودتون خندتون نمیگیره
پس به بازی ژاپن چی میگین
کره و استرالیا و ژاپن خیلی پیشرفت کردن
تا وقتی انسان های کاربلد روی کار نیان ، وضعیت مون همینه
هر روز بدتر از دیروز
تیم ملی در حد محلات فوتبال بازی می کرد
بزن زیرررررشششششش فقط
دادا
United States of America
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
سلام جناب روشنفکر ...اول اینکه از کجا میدونی ....ممکنه استعفا میداد.....ولی اگه استعفا نمیداد و چشماش رو میبست .تازه میشد مثل شماها ........ناراحت میشی یکی بشه مثل شما ؟؟؟؟؟ حالا من یک سوال از شما دارم .....جناب دهباشی ....اگه یک نفر دزدی و فساد مسولین اطراف خودش رو فاش کنه و همون مدیران فاسد اذیت و ازارش،کنن ....به کجا باید پناه بیاره ؟؟؟؟؟شما کسی رو میشناسی .که ما شکایتمون رو ببریم پیشش؟؟؟؟ی سوال دیگه هم دارم ......یک نفر فقط خدا رو داره .....یک نفر بچه ی یکی ازین مسوولین هست که فرزندشون برلی،خدمت به اسلام رفته کانادا و نماز هم میخونه اونجا ........کدام یکی ازین دو نفر قدرت مند ترند و پشت پناهشون قوی تره و کسی نمیتونه حقشو بخوره ؟؟؟؟؟
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
دوستان اصلا حواستون هست کجا دارید صحبت میکنید؟جایی که به دهباشی میگن روشنفکر جایی که بخاطر یه حرف چرت میگن علی کریمی با چالش مواجه شد،من هم با اینا موافقم درود بر اقازاده ها و روشنفکر هایی مثل دهباشی ،اینا خوبن،علی کریمی اخ علی دایی اه اه درود بر تاج و حاج کیروش پول نفت و بیت المال نوش جون بخورید مارو ول کنید
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
آقای دهباشی راستش رو بگو ،خودت تنهایی فکر کردی یا کسی کمکت کرده .مغز فندقی ها به شعر شما میگن سوال دقیق یک روشنفکر . مغزهای پوسیده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
خاک تو سر ما اگه روشن فکرش تو باشی . اول از همه . اون موقع چنین مسائلی پیش نیومده بود . یه قطره خون از بینی کسی نریخته بود . ولی الان نزدیک به چهارصد نفر این وسط فوت شدن (کشته شدن) یکم چشاتو باز کنی میفهمی شرایط کشور با پنج ماه یا یه سال قبل یکی نیست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
صاحبان زر و زور قدرت درک حقیقت رو ندارن و چشمشون رو بر واقعیات بستن . لحن صحبت و ادبیات سخیف و سرتاسر توهینشون نشانگر میزان درک و فهمشونه و بس.
سیدجلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
واقعاچقدرباحالید سوال اول دهباشی بخداکه حیف دهی که تو توش باشی چه برسه به لقب روشنفکرتوی تهران جناب روشنفکورحالا تو جواب بده بمن کارگرکه سی سال ریخته گربودم والان سالهاست بانیسان کارمیکنم ۵۵سال ازعمرشصت سالم راکارکردم توکجای این کشمکشی توچکارکردی برای مردم توازکجا جیره مواجب میگیری که یه پارازیت ول کردی تمام رسانه ها کردن توبوق وکرنا علی کریمی افشا شداصلا فشاربخودتون نیاریدجیره خورا همگی ازیک اخورمیچریدوجودداریدبمن انگ بزنیدکدومتون مردبودیدمثل من سه سال خط مقدم بجنگید پس انگ وزر مفت ممنوع بارها شیمیایی شدم اما کارگری کردم نون بیت المال ازمن واجبتربود بهش برسه اینهم عقیده ام کدومتون نون بازوتون راخوردید کدومتون انگشتهای له وسیاه شده امثال علیکریمی راوقتی ازکتونی میاره بیرون دیدیدکه الان ورمیزنید مفتخوره من ازبازوم کریمی ازپاهاش زندگی کردیم دهباشی ازراه دستمال فقط اونیکه گفته موساد ترورش میکنه ازمنبع موثق شنیده بوسیله ی یه پیرزن وخرما ختمش راپخش کرده ودم اونیکه گفته صاب جنستو عوض کنی گرم که واقعا خوبیتو خواسته لطفا ازیه منبع نه ازیه بشکه بپرس موسادامثال منو نمیخواد ببوسیله ی یه زن جوان کشتن مشتن کنه خرما نمیخواد حلوای منم پخش وپلا کن اون فامیلیت هم بهت نمیخورده اذریهای ما مشتی مرد وباغیرتن علی اقا دایی اقا کریم وستارخان وخیلیهای دیگه تو حتی فامیلیت برات زیاده این کلاه هم به سرت گشاده اندازه خودت حرف بزن درضمن با بچه های بالا زد وبند نکن وازاونا خرج توهمات خودت نکن اون بشکه ی موثقی که تا پیرزن تروریست را لو بده گوه میخوره اطلاعات مملکتی مثل ایران باشه اون هم خرجته توهم زدید بد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
سلام یکی نیست به این آقايون بگه شما که ادعای ریاست دارین چقدر سواد دارید شما تا دیروز هم کاسه بودید چطور شد امروز مخلف شدید چند پول گرفتی که جوونهای مردم رو به خاک و خون بکشی؟
وطنم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
صد درود بر آزاد اندیشان. من هم یک سوال از آقای دهباشی دارم .چند شبانه روز نشستی و فکر کردی تا این سوالها رو طرح کردین؟مطمین باشید فردی بنام اقای علی کریمی نیازی به منسب و مقام ندارند ،واگر هم میخواستن به این جایگاه ورود کنن فقط وفقط برای ریشه کنی مافیایی فدراسیون فوتبال ایران بوده نه چیز دیگر .لطفا نیک اندیش باشید.
M.H.R
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
علی کریمی چقدر سواد داری؟
ما شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
با احترام به نظر تمامی دوستان چه موافق چه مخالف
صرفا نظر شخصی.
من تا اونجایی که یادمه گفتن فوتبالی ها باید ریاست فدراسیون فوتبال رو به عهده داشته باشند نه سیاسیون و مافیای فوتبال.
علی کریمی وقتی کاندید شد برنامه جامع داد با معاونت مهدی مهدوی کیا و توی جواب خبرنگار که ازش پرسید چرا کاندید شدی گفت کاندید شدم که فردا نگن فوتبالی ها نیومدن...
توی برنامه نود اگر اشتباه نکنم هم گفت که فدراسیون فاسدی داریم
حالا اصلا به قول دوستان علی کریمی وطن فروش اکی به نظرتون احترام میزاریم،عادل فردوسی پور هم وطن فروش بود که حذفش کردین...
قبول کنید که اشتباهات دوستان زیاده و نا لایق ها در راس هستن مثال مهدی تاج در فوتبال و امثالهم در ...
یکم تلاش کنید روشن فکر باشید به قول خودتون اگرم روشن فکر نیستید
حداقل واقع گرا باشید...
اینجا ایرانه کشوری که رابطه حکو فرماست نه ظابطه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
آقای به اصطلاح محترم
اولا چرا قیمه هارو میریزی تو ماستا
دوماً اگر چیزی نزده بودی و اگر جنسی هم که زده بودی از موتوری نمیگرفتی وقتی میخواستی سوال بپرسی نسبت به لحظه و اوضاع الان می‌پرسیدی. اگر علی آقا کریمی در اون زمان کاندید شدن برای فدراسیون قبلش گفتن که می‌دونم رای نمیارم ولی برای ثابت کردن مافیا در فوتبال حتما شرکت میکنم. ضمنا شما از کجا می‌دونی که اگر رییس فدراسیون میشد الان صدای مردم نمیشد؟ از کجا می‌دونی که علی آقا کریمی اصلا ادامه میداد با این اوضاع تو فدراسیون. خیلی ازینایی که در اون زمان در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردن الان معترضن و به خودشون لعنت می‌فرستن‌ . لطفاً سوال کثیف مثل افکار کثیفتون نپرسید. از جایگاه صحبت کردید ، جایگاهی که علی آقا کریمی در بین آحاد مردم داره و در دل مردم داره هزاران سال نصیب شما جیره خورای نظام نمیشه . درضمن عاقلانه تفکر کن و عاقلانه سوال بپرس.
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
آقای دهباشی اگه انتخابات و کلا سیستم رایج در مملکت سالم بود که سری علی کریمی و علی دایی باید در راس امور ورزش بودند و دیگه کسی با یه توییت شما زیر سوال نمیرفت چون همه چیز سرجاش بود و لقمه نون و بوقلمون شما از جای حلالی بدست میومد نه از جو بشدت مسموم موجود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
اقا ی دهباشی شما حق ندارید از مورد یه آدمی مثله علی کریمی نظر بدی چون کریمی پرچم ش بالا است آدمی مثله جناب عالی هر وقت نماز خواندی اسمه کریمی به زبون بیار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
علی کریمی وسلبریتی ها اشغال های جاه طلبی هستند که به دنبال منافعشان هستند تف بهشون
اریا
France
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
دهباشی با وضو دستتو روی روزنامه ای که اسم سلطان علی کریمی نوشته بزار و دهانت در حدی نیست که پرچم سلطان شرافت رو بر زبان بیاره،سوالی ساده و الکی که هرکودکی پاسخش را میدهد و میداند
Morteza
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
هر که ی ژن توی خون و رگش هست چرا علی کریمی وریا هم مثل علی کریمی مردمی و کنار مردم. اما شماها اگه رژیم عوض بشه که برعکس این رژیم باشه. شماها طرف باد و آدم‌های موزی و دستمال بدست هستید
حسینیمثل
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
حیف کلمه نیست آدم برای علی کریمی خرج کنه،علی کریمی حتی لیاقت ناسزاهم نداره،چون شرف نداره،اگه مردمیدونه کانادارورهاکنه بیادایران ،وسط میدون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
علی کریمی را همه ایرانی ها می‌شناسد. اما حسین دهباشی کیه؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: