شایعه عجیب از فدراسیون فوتبال ایران | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۹۰۲
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - 04 December 2022
شایعه عجیبی در مورد قرارداد کی‌روش مطرح شده که باید دید واقعیت دارد یا نه؟

شایعه عجیب از فدراسیون فوتبال ایران

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

گفته می‌شود کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال برای جام ملتها به توافق ضمنی رسیده و نظر وزارت و فدراسیون هم روی ماندن او مثبت است اما خبر رسمی اعلام نمی‌شود تا آبها از آسیاب بیفتد و بعد از مدتی فدراسیون خبر ماندن او را به طور رسمی‌رسانه‌ای کند!

قاعدتا فدراسیونی‌ها برای حفظ کی‌روش باید استدلال فنی داشته باشند چون قرار نیست تیم ملی در جام ملتها هم مثل جام جهانی دفاعی بازی کند . در جام ملتها همه از تیم ایران انتظار قهرمانی دارند در حالی که عملا می‌بینیم در جام جهانی عملکرد سایر تیمهای آسیایی به جز قطر بهتر از تیم ما بوده و مسلما با تفکرات کی‌روش در جام ملتها هم به جایی نمی‌رسیم. از وزارت ورزش هم انتظار می‌رود در ماجرای ماندن یا رفتن کی‌روش دخالت نکند و کار را به اهل فن و فدراسیون فوتبال بسپارد هرچند که تجربه اسکوچیچ و همین کی‌روش نشان داد فدراسیون کمیته فنی خودش را قبول ندارد.

نظرات کاربران
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸
تاج همه کار می کند که با رانت و رابطه کیروش را نگه دارد .... عهد نامه ترکنچای دیگری در راه است ... ویلتموش و یادتون هست ... کیروش را هم به یاد داشته باشید .... بیت المال در حلقون خارجی ها ....
مطلع
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
تا کرکس ها هستند مردار خواری هم هست وتا حرام خواری هست صراط راست گم میشود و تا راه هویدا نیست چاهی برای افتادن خواهد بود
فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
تاج هنوز سیر نشده و بخور بخور هستش دیگه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
جالبه سیستم طوری شده که فقط لجبازی ومنم منم بایدحکمفرماباشدوجالبترش که کارغلط روفکرمیکنن مردم سردرنمیارن وهنوز مردم توسال1978گیرکردن وهرچی بگی قبول خواهدشدیعنی برعکس تمام دنیاهستیم فوتبالمون که لازم نیست کلی پول خرج بشه ومربی خارجی بیاریم درصورتیکه داخلیهادرحدهموناهستن وتواقتصادکه لازمه وبایدازخارج مدیربیاریم اونجاهم لجبازی میکنیم
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
اصلا چیز عجیبی نیست تاج آمده که سفره دلالی را پهن کند وتا هست این مربی ترسو و محافظه کار هم هست خیالتان راحت این نتایج را یک آدم معمولی با این همه بازیکن پر ادعا کسب میکرد نیاز به مربی با این همه پول نبود هدف فقط دلالی تاج و دارو دسته اش بود که شکر خدا انجام شد ،کدام تیم را به غیر از ایران سراغ دارین که قبل از شروع جام مربی موفق را با یک آدم ترسو عوض کند
بي نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
متاسفانه در اين مملكت انگار چشم بينا و گوش شنوا وجود ندارد اين آدم كلاش و... تا كي بايد با آبرو و حيثيت مردم و نظام يازي كند، هر چه زودتر بايد تاج و دارد و دسته اش و تفكراتش را از فوتبال اين مملكت بيررون انداخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
کی روش با تاج در ...ساد و اخت... دست داشته
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
حماقت تمامی ندارد . . .
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
تاج و دارو دسته اش در درآمد کیروش چه از تیم ملی و چه از حاشیه آن شریک هستند بنابراین شک نکنید کیروش می ماند چون ... تاج هستند
شاهین کرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
شوخی جدیدی بود یعنی مردم کور هستن یا فوتبال نگاه نمیکنن کره استرالیا وزاپن رو ندیدن که انتظار قهرمانی دارن از تیم ملی این تیم با این وضعیت مهاله قهرمان اسیا بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
ایشان چه گلی بر سر تیم ملی زدن . با یک تفکر واحد و بدون آینده نگری و اعتماد به یک سری افراد خاص . ایشان تا اینجا باید میوه کارهاش ثمره میداد . از کوزه همان ترآورد که در اوست
بعدش ناز و غره ش هم که زیاده . ثالثا ایشون نه در کلمبیا و نه در مصر نتیجه ای نگرفته و این آهر هم دست گل جام جهانی برای ایران .
پس چطوری روتون میشه باز با ایشون ادامه بدین
دهه شصتی سوخته
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
باپاچه خواری که این کردتاموقعی که زنده س نگه ش میدارن،فوتبال چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
وزیر ورزش باید استیضاح شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
خب کی روش بره پول رو چه جوری تقسیم کنن . هر وقت سیر شدن بیماری قلبی می گیرن میرن چکارش دارین بنده خدا رو و هر وقت نیاز به پول بیشتر داشتن بیماری قلبی شون بر طرف میشه و هر وقت بیان تئو این کشور جاش رزرو شده هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
اگر کسی دوباره به کیروش اعتمتد کند بسیار الاغ و بیشرف هستش که البته آقای تاج و هم دستانش هم ... و هم بی... .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
باین اوضاعی که برفدراسیون فوتبال و تیم ملی حاکم است،آبرومندانه ترین کاراین است که خودوزیرورزش رسمااعلام کندکه درکشورماچیزی بعنوان فوتبال وجودندارد،به این ترتیب هزینه ی آن ازدوش ورازت ورزش کم می شود،وازطرفی خیال مردم ازاین بابت کااااااااملاراحت میگردد.هند وپاکستان ومالزی و...که فوتبال ندارند مرده اند؟؟!!!.مرگ یکبار شیون هم یکبار.فوتبال برازنده ی ژاپن وکره و استرالیااست،نه ایران که هم دلسوز نداردوهم ازهرسری صدایی بلنداست.
.....
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
جمع کنید بساط کی روش را، گندکاری تاج تا کی،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کیروش اگه وایستاد جز چند نفر بقیه روباید عوض کنه وتیمو جوان کنه ضمن اینکه توقع قهرمانی نداشته باشیم وبایدبفکر زیر ساخت ویه برنامه چهار ساله ودقیق بود تانتیجه بگیریم موقعی که کیروش کره رومیبرد همه هورا میکشیدد پس فقط برنامه امکانات
ارطغرول
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
برادر گرامی زر مفت نزن....برد کره....با کمک فرشتگان و دعا و جادو جنبل بود....کی‌روش اگه میتونست تو کلمبیا و مصر مثل یه چیزی تو گل نمیموند
فرمانده
| Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
قوقولی...قوقوقوقو ...‌هی خیال باطل
امیر امیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
داداش زر مفت نزن...آن موقع که کره روبرد...
با دعای امام جمعه مشهد برد نه با عقل خودش...الان هم امام جمعه مشهد مشغول کاری بود که نتونست کی‌روش رو دعا کنه....خدا دمار از روزگار تاج و ووووودربیاره
کاوه اهنگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
کی‌روش و تاج رو باید به دادگاه عدل الهی سپرد ....اگر خاستند ماهم میتونیم برسیم به خدمتشون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
ظاهرا فدراسیون فوتبال درانتخاب سرمربی تیم ملی و تهیه وتنظیم قراداد مشکل دارد بدین جهت می خواهد بااین سرمربی شکست خورده ازجام جهانی ۲۰۲۲ قطر و اخراجی ازدو فدراسیون فوتبال کلمبیا و مصر قراداد ببندد.
حکم الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
خلایق هر چی لایق اینها رو بزرگترها به ما هدیه دادن
روح
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
کیروش هم میداند این ها از او برد و ویشرفت نمیخواهند
در حمایت از این ها حرف بزن پول بگیر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: