ترس مهدی تاج از انتقاد مردم؟ | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۹۱۲
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - 04 December 2022
زمزمه‌هایی شنیده می شود که شاید کارلوس کی‌روش برای جام ملتهای آسیا هم در ایران بماند اما مسئولان فدراسیون فوتبال در این مورد سکوت کرده‌اند.

ترس مهدی تاج از انتقاد مردم؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

عملکرد کارلوس کی‌روش با انتقاد بسیاری از کارشناسان و مردم مواجه شده و خیلی‌ها می گویند دیگر ماندن او در تیم ملی ایران بی فایده است اما در این میان مهدی تاج سکوت کرده و حتی پس از حذف تیم ملی در مورد مسابقات هم صحبتی نکرده است. آن چه مسلم است در مورد ماندن یا رفتن کی‌روش کمیته فنی کاره ای نیست و حتی بعید به نظر می رسد نظر اعضای هیات رئیسه هم خیلی اهمیت داشته باشد اما بالاخره مهدی تاج باید پیدا شود و اظهار نظر کند تا موضع رسمی فدراسیون فوتبال مشخص شود.

طی روزهای گذشته وزیر ورزش که قاعدتا نباید در کار فوتبال دخالت کند، در مورد تیم ملی و کی‌روش صحبت کرده اما سکوت مهدی تاج در نوع خود عجیب است شاید هم او منتظر گذشت زمان است تا آبها از آسیاب بیفتد اما مسلما کی‌روش دیگر با اقبال عمومی مواجه نیست و نمی توان از عملکرد این مربی و ماندنش در ایران دفاع کرد.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۱
لعنت بر دزدان خودی و نخودی...
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳
معلوم نیست چه کسانی از وجود کی روش و تاج سود میبرند که حاضزند ملت و فدای خواست خودشون کنن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
تاج پررو تر و وقیح تر از این هست که نظر مردم براش مهم باشه. کی‌روش بی خاصیت رو نگه میداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
تاج رو کدوم نابغه ای رئیس فدراسیون کرده قحطی ادمه چرا یه ورزشکار دلسوز و اگاه و فهیم نمی یاد تا فوتبال و اداره کنه حالتون جا اومد رفت ایران رو سکه یه پول کرد و اومد کلی هم پول حروم کرد
محمد آهویی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
تاج برو گمشو تاج خا... هست به ملت ایران این مردک باید ... گردد باز دزد را گذشتن ما نه تاج میخواهم نه کی‌روش هم اسکوچیچ را بیارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
خودتاج هم باید بره مردک بی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
با کی‌روش کاری نداریم بلد بود یا نبود اما تاج باید محاکمه و کلیه خسارت را پرداخت کند در غیر اینصورت خیانت به آبرو، هویت و سرمایه ملی کرده است
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
مملکت اگر قانون داشت تاج باید محاکمه میشد
HAmid
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
تاج باید بره گورشو گم کنه ،من نمیدونم کی این نابغه را بعنوان رئیس فدراسیون فوتبال منصوب کرد ،صد درصد خود اون شخص از فوتبال هیچی حالیش نیست ،وگرنه مگه آدم قحطی بود که این.... رو رئیس بگذار ن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
تاج دیگه باید تاجشو برداره .....پوسیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
این پدرسوخته ...را باید بهمراه حامیان و مباشران دزدش بجرم شکست و سرافکندی یک ملت بزرگ و مملکت اهورائی در یک دادگاه علنی محاکمه و به سزای خیانت آکاهانه و عاامدانه به .... بیاویزند......او یک مجرم حرفه ایست!!!
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
چرا هیچ کس نیست جلوی تاج رو بگیره این چه سلسله مراتبیه مقصر اصلی این افتضاح تاج هستش که نمی فهمه یکماه مانده به جام نباید مربی عوض کنه و تمرکز تیم به هم بزنه اون باید استعفا بده لعنتی پات بکش بیرون از لحظه های خوش مردم لعنتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
کی‌روش ازپولی بدش نمیامدآنهم نشستن روی نیمکت درجام جهانی امامربی که قبلاً درکشورامتخانشوپس داده بودوبعدآن کارنامه مردودشده ای داشت چرابه ایران آوردن؟چرامجلس ازتاج توضیح نمیخواد؟چراتاج رااخراج نمیکنن؟مافیاچکارمیکنه در فوتبال ایران وجدانامربی تیم محلی مااگرروی نمیکت بودبدترازاین پیرمردمنقضی شده نتیجه نمی‌گرفت چرابه ملت بی احترامی میکنید؟چرابه حداقل خواست مردم بی توجه هستید؟البته بدهم نشدفاصله تیم ماباژاپن کره عربستان مشخص شد.خیانت است اگرتاج اخراج نشه تاج بی منطق وخودخواه بی خاصیت ،آسانترین گروه راداشتیم بابدترین نتیجه لعنت براین مافیای خودخواه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
مشکل اصلی اینه که مسئولین مملکت نه اهل فوتبالندنه علاقمند به فوتبال مردمم که کیلوچنده؟والا تاج بایدبعدبازی اول اخراج میشدوبرای ادب شدنش اسکوچیچ جایگزین کی‌روش میشد.اماچون نظرمردم مهم نیست تاج همچنان میتازد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
تاج در تمام صحبتهاش یک ادعای پوچ داشت که تیم مااول آسیاست حالا چی جناب تاج دیکتاتورخائن کیروش
محمداکبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
تاج الان باید مریض شود
سیده حمیده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۴
چرا تاج الان کیروش اورده باید پاسخگو باشه خفه خون شده
کرمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
آقا ناصر فقط اگه بلدی خجالت بکش که اونم بلد نیستی
کرمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
ببخشید آقا مهدی تاج خجالت بکش دیگه بسه دست از سر ملت و انقلاب بردار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
خدا لعنت تاج رو که کی‌روش رو آورد ایران وخدا لعنت کنه اون کسانی که باعث آمدن مجدد تاج شدن مملکت صاحب نداره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: