رفتار بدون توجیه سردار آزمون بعد از حذف از جام جهانی | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۹۴۰
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - 04 December 2022
مهاجم تیم ملی ایران وظیفه حفظ مربیان ایران را برای خودش در نظر گرفته است.

رفتار بدون توجیه سردار آزمون بعد از حذف از جام جهانی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

بعد از ورود کاروان تیم ملی به تهران، برخی مربیان و بازیکنان اظهارنظرهایی کردند، ازجمله سردار آزمون که پیروزی و صعود در بازی آخر مرحله نهایی را حق آمریکا دانست و راجع ‌به کارلوس کی‌روش گفت: «نگران نباشید. خودم او را نگه می‌دارم.»

اولا که بعید است کسی در این وضعیت نگران ماندن یا نماندن کی‌روش باشد، ثانیا معلوم نیست سردار چرا وظیفه حفظ همه مربیان را برای خودش درنظر گرفته و از آن کوتاه هم نمی‌آید! پیش از آمدن کی‌روش، او مهم‌ترین چهره‌ای بود که در تیم ملی می‌خواست دراگان اسکوچیچ را نگه دارد و آشکارا از مربی کروات دفاع می‌کرد، حالا هم که کارلوس آمده و نتیجه نگرفته، شاهد تقلای آزمون برای حفظ مربی پرتغالی هستیم. شاید او ویلموتس را هم می‌خواست نگه دارد!

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
وقتی بی دروپیکره همه میخوان یکاری کنن
مهراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
سردار بچه با مرامیه.خوب پسریه
جنید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
باز تخریب ودخالت مطبوعاتی که هیچ چیز از فوتبال نمیدانن شروع شد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
اولا جناب خبرنگار سردار وظیفه انسانی رو انجام داد و از دراگان دفاع کرد چون همون مربی بود که زحمت کشید ایران رو برد جام جهانی از اخلاقیات دفاع کردن سردار الان شده مربی نگه داشتن ..در مورد کی روش هم گفت خودم اوکی میکنم یعنی با کیروش صحبت میکنم و وساطت میکنم این چه ربطی به نفوذ و پارتی بازی در فدراسیون داره .بی خودی اسم مردم رو بدنام نکنید
Mohammad
United States of America
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
کافر همه را به کیش خویش پندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷
شوخی کردبابابه دل نگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
اگه میتونس اسکوچیچ رانگه میداشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
فقط مونده مردم بریزن بیرون شعار مرگ برتاج مرگ کی‌روش بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
تاج کمی حیاکن این فوتبالو رهاکن
ع ق
Qatar
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
چرا توجیه می کنید ؟ طرف دیگه مال بازی نیست اثلا وقتی کسی خودش سرود را نمی خونه و دیگران را تحریک می کنه خائن بمردمش هست و بوطنش
سردار در روسیه نشون داد ادم سالمی نیست
و در جام جهانی افتضاح بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
اگر عرضه داشت لااقل یک گل تو سه تا بازی میزد به خدا هاشم پلنگ بچه محل ما رو اگه می‌بردن از آزمون بهتر بازی میکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۰
اگه می تونستی یه کار تو زمین بازی مکردی،بچه جان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: