مقصد بعدی کارلوس کی روش مشخص شد؟! | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۹۴۶
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - 04 December 2022
سرمربی تیم ملی کشورمان در میان گزینه‌های هدایت یک تیم باشگاهی کشور مصر قرار دارد.

مقصد بعدی کارلوس کی روش مشخص شد؟!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

سایت «koraplus» مصر گزارش داد که کارلوس کی‌روش یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال المصری این کشور است.

مدیران این باشگاه مذاکراتی برای عقد قرارداد با بابا واسیلوی یونانی سرمربی تیم غزل المحله دنبال کردند تا او را روی نیمکت تیم خود بنشانند. با این حال سرمربی تیم ملی ایران نیز یکی از گزینه‌های سرمربیگری المصری به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید: دوره جامع شخصیت شناسی با مشاوره رایگان


تیم المصری با کسب پنج امتیاز از چهار مسابقه، در جایگاه دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر مصر قرار دارد. کی‌روش سابقه سرمربیگری تیم ملی مصر را در کارنامه دارد که طی آن مصری‌ها را به نایب قهرمانی جام ملت‌های آفریقا رساند.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
فکرکنم خونه نشین بشه وبادلارهای یامفتی که ازاین کشورگیرآورده خوش بگذرونه وبا توجه به اینکه تپه .......جایی نگذاشته دیگه جایی راهش نمیدن ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
بره که بر نگرده
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
چه مسئولین نادان وبی خردی که یکبار همین داستان رو با ویلموتس تجربه کردیم دوباره باداشتن تهاجمی ترین تیم چند دهه کشور با آوردن مربی که در حضورش در چند دوره در کشور دست آوردی نداشت کلمبیا ومصر هم که درشرایط خوبی برای صعود بودند باتفکرات دفاعیش حذف شدن با رانت همین مسئولین به جام جهانی بردیمش واگر روی نیمکت سرمربی گری هر مربی وطنی بود این فاجعه درست نمیشد حداقل چمدان پر پول نمیکردیم وتحویلش نمیدادیم که به ریشمون بخنده.چرا الان وامصیبت سرنمیدن نمایندههای مجلس مگه نماینده مردم نیستن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
متاسفانه گند زد به فوتبال مصر و مانع اومدن مصر به جام جهانی شد فقط برادران مصری غرامت ازش بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
به درک که رفت
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
اقارییس‌فدراسیون‌‌نخایم‌کی‌روباید‌ببینبد‌. اقای‌سجادی‌به‌شعور‌فوتبالی‌مردتوهین‌نکن‌
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
پس اقای تاج چی گیرش بیاد کیروش برن بابا فوتبال ما اینقدر کثیف شده جای هیچ پیشرفتی تو این فوتبار نیست
محمد کریم زارع
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
بره به درک خدا لعنت کنه مهدی تاج رو که این پیرمرد پر حاشیه رو برامون لقمه گرفت خدایا مگه ما چقدر عمر میکنیم که باید مشتی نادان مثل تاچ برا فوتبال مملکت تصمیم بگیرن و این نسل طلایی فوتبال رو نابود کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
بری دیگه برنگردی انشالله فقط پولهای بی زبون ما مردم بد بخت حرومت باشه وبه خوشی نخوری هم تو هم تاج بی ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
تووف تو دات گسی گه اینو اورد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
سلام وزیرگرامی آموزش وپرورش لطفا ،خواهشا پاداش پایان خدمت سال ۱۴۰۰فرهنگیانو هرچه زودتر واریزکنید واقعا نیازمبرم داریم ،آیا میدانید حق ناس ه ،
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
فقط کیروش میتونه تو چهار سال سه تیم ملی رو حذف کنه .
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
داداش هنوز غیرت طارمی که دوگل به انگلیس زد
سردار ... همش راه میرفت توزمین
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
گند زد به فوتبال ایران فقط با جیب پر از دلار بیت المال رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷
اگر لقلیدر بین اهالی فوتبال باشد این آقا در لیک دسته دو و سه ایران هم نباید جایی داشته باشه چه برسه به تیم ملی.
واقعاً که مافیای فوتبال ایرانی و لال بازی‌های تاج وامثالهم چه بلایی که سر فوتبال این مملکت نیاورده
بهراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
هیچ تیمی این ...و نمیخاد .همه جا ... زده تو تیمشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴
لیاقتش همون تیمه ته جدولیه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۲
چقدر پر توقع هستید
از تیمی که ۲ تا بازی تدارکاتی نداشته و ۱ مشت غلام حلقه به گوش حکومت به اسم بازیکن داره نکنه توقع داشتید آمریکا و انگلیس را برنه؟
قهرمان آفریقا با اون همه بازیکن که توی بهترین تیم های اروپایی توپ میزنن امشب ۳ تا گل از انگلیس خورد... فکر می‌کنید با هر مربی دیگری کمتر از ۶ تا گل میخوردند؟؟ ۱ کم به چیزایی که میگین فکر کنید لطفا
کوچک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۱
مربی داخلی که دانش فوتبالی داشته باشه. ودر شناختن مستطیل سبز به درجه دانشمند رسیده باشه. به خود باوری رسیده باشه . و بتونه خود باوری را به بازیکنانش انتقال بده. هزار بار بهتر از مربیهای تراز اول دنیا میتونه باشه . پس باید گشت همچنین مربی را در کشور پیدا کرد. مثل یک ناجی گمنام. که این مهم هم دست مردم ایران را میبوسه . نه زالوهای که چسبیدن به بدنه ورزش کشور وفقط به مکیدن مشغول هستن...
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۲
ببخشید شریکش ( پروفسور تاج ) هنوز هست؟
فرزند ملت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۶
ما تیم اول آسيا بودیم شیش تا از انگلیس میخوریم ژاپن از ما پایین تره میاد آلمان واسپانیا را میبره واقعا رفتیم به فنا با فدراسیون فوتبال وکیروش
ناشناس
| Germany
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
واقعادمت گرم حقیقتوگفتی
محمود نعمتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳
کلینزمن یه جمله طلایی گفت این مربی برای این کشور خوبه؛ کجا راهش میدن میگه؛ یه بز رو که بذارن با همین تاکتیک بازی میکنه خرجش هم یه مشت علف و نون خشکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
هیچ وقت کی‌روش مقصر نیست مقصر اصلی تاج لعنتیه که هیچی از فوتبال نمیدونه وفقط ضربه زدن به بیت المال وباز هم از همه مهمتر لعنت براونهای که رای دادن به آقای تاج آخه به درد چی میخوره
کیروش‌
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
دستهایی‌پشت‌پرده‌هست‌لعنت‌به‌کیروش‌و‌تاج‌... چه‌‌دلار‌هایی که به مربیهای‌بی‌سواد‌داد‌‌‌همه‌این‌پولها‌حرامتان‌باشد
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
برو فقط برو ...دست تاج هم بگیر ببر در رو هم پشت سرت ببند اشغالها ابرومنو بردید با این همه بازیکن خاک بر سرتوت وزیر هم میاد انم ببرید شاید تیم ملی نفسی بکشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
کی‌روش یک سوپاپ اطمینان بود برای کنترل تیم ملی در جام جهانی که نقشش. را به نحو احسن انجام داد از نظر حکومت نمره او ۲۰ است گور پدر نتیجه تنها چیزی که مهم نیست .
مهم نقش سیاسی تیم بود که با کمک کی روش و بعضیهاکنترل شد.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
دقیقا، درود
علی محمدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
دمت گرم حرف حق را زدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
باید بره ... مرتیکه دلال بیسواد
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
تاج باید محاکمه شود، وزیر ورش باید پاسخگوی ملت باشد،
ناشناس
United States of America
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
نمیدونم چطور به مربی که یکبار هم بازی های لیگ نگاه نکرده اینقد اطمینان میکنن و میارن سر نیمکت مربیگری . ترکیب دفاعی یعنی ترس یعنی را رفتن تو زمین یعنی بی غیرتی یعنی آبروریزی.
فرید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
این سردار آزمون و بقیه بازی کنانی که فشار آوردن تا دراگن را بندازم بیرون و این کی‌روش مفت خور بیارن باید باید محاکمه بشن
اقاعلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
مامرردم فقط بلدیم نظربدیم وتماشاکنیم.ریشه خرابه ریشه.باهمت ماویکی شدنمون دزدهاومفسدین ورانت خوارابایدحذف بشن تاامثال کیرش نیان.قطرابروی اسلام واسیابود وهست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
بنظرم نه کی‌روش مقصره نه تاج
مقصر اون ... هایی هستن که تاج رو دوباره تایید کردن بیادکاندید بشه
مقصر اصلی اون بی همه کسه
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
برو که برو هرچند کسی را خواهند اورد که از تو صد پله بدتره؟
Sajjad
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
بره که دیگه بر نگرده
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
ببخشید کدوم مربی سر شناس حاضر بیاد فوتبال ایران،،هیچ کس،،،حاضر نیست،،،فوتبال آسیا ژاپن کره جنوبی عربستان استرالیا فاصله گرفتن،،،،ما دیگه در آسیا هم هیچی نیستیم،،چرا ...آقای تاج اسگوچیچ مگه چه عیبی داشت،،که بیرونش کرد،،،مربی های ایرانی هم به درد نمیخورن،،،آقا من کاری ندارم تاج هیچی از فوتبال نمیفهمه .مردشورتونو،ببرن،با اون کالوس،تون،،،
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
4سال دیگه با کی‌روش قهرمان جام جهانی میشید
بهلول
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
نگران نباش آبها که از آسیاب افتاد دوباره میاد ایران، مثل کش تنبونه
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
تیم ایران با اسکوچیچ از هم گسیخته بود و اختلاف اسکوچیچ با طارمی ما را در جام جهانی سوژه خنده می کرد ..سالهاست که ما به دور بعد صعود نکردیم آیا تقصیر تاج و کی روش است .جذبه کی‌روش و وقار او تیم ما که توسط دشمنان احاطه است را پوشش داد و لی متاسفانه برخی بازیکنان با کم فروشی و حالت تماشاگر بودن و راه رفتن در زمین به جای تلاش و دویدن به صعود تیم لطمه زدند ..بوجود آوردن حماسه دست بازیکنان بود در بازی با ولز کسانی که مورد انتقاد بودن در آمدنشان به تیم ملی حماسه ولز را آفریدند ...باید منطقی بود و انصاف داشت از آقای کی روش و فدراسیون و وزیر ورزش متشکریم ...یا علی مدد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
توهم معلومه ازدسته دزدها مفسدان هستی
غلامرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
یاعلی جان... کیروش جز ابرو ریزی چکارکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
واقعا که درست گفتی ایول الله
سید محمد موسوی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
مقضد بعدی کی‌روش بامید یزدان پاک قبرستان است
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
تیم فوتبال درگیر حواشی سیاسی داخل شده است واین تیم بجای اینکه در درجه اول فوتبال رو نمایش بزاره ومردم رو شاد کند تو فکر انتقام از سیاستمدارهای داخل بود ودر واقع به اکثریت مردم که دوستار فوتبال بودند اهمیت ندادند واین کار یعنی خودکشی در میدان جام جهانی
ناشناس
| United States of America
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
دقیقا هینطوره هرکی رو که بزرگ کردیم شدند دشمن ملت و ورزش
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
اقاکیروش تورو قران برو تاج هم باخودت ببر. برو نوش جون مصری ها ... برو گمشو اقابه کی بگیم این الدنگو نمیخوایم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
مربی که 25 بازیکن به جام جهانی می بره واز بازیکنانی که به به قول یکی از دوستان فقط راه می رفتن ونمایش ضیعفی داشتن مربی ترسو وبی دانش کارنامه اش در طول دوران مربیگری یه مقام نیاورده از وحید امیری. شجاع. کنعانی زادگان و..... که انگیزه زیادی داشتن که خودشون نشان بدهند در خدمت تیم باشند استفاده نمی کنه دستش برا مربی آمریکارو شد. خدا به فریاد فوتبال ما برس.
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ترسو ، نمیتوانند با سرمربی شجاع کار کند..هیات رئیسه کوچولو فقط میتواند با سرمریی کوچولو رو برمسند بنشاند. و نتیجه های کوچولو بگیرد . و نهایتا آه دل شوسته اسکوچیچ ، دامن تیم فوتبال ایران را گرفت.
اردبیلی
United States of America
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴
بیخود گردن این و اون نندازیم اسطوره های بیشعور با اغتشاشگران باعث بی آبرویی نه تنها فوتبال بلکه کل ورزش شدن ان شا الله ملت ورزشی جبران میکنند دیگه ارزشی بین ملت ندارن
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۰
جناب اردبیلی... هم قبل از عرعر کردنش دو ثانیه فکر میکنه شما از... هم کمتری
آخه مردک همین امثال دایی کریمی گل محمدی و دیگر اسطوره های با شرافت یک تار موشون ارزش داره به کل هیکلت

اونهایی که تو اسمشون را میذاری اغتشاشگر تهش تف میندازن روت مردک بی وجود
حکمت صارمیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶
خیلی متاسفم برای تیم ملی ایران که با توجه به اینکه نسل خوبی از فوتبالیها رو داشت ولی بخاطر فردی ترسو بنام کیروش ضعیف ترین تیم جام رو به دنیا معرفی کرد کار این اقا مثل گردانی میمونه در جنگ که بخاطر اینکه تلفات زیاد نده به همه گردان گفته بچه ها دشمن اومده همه تسلیم بشید تا صدمه نبینید در این وسط اعلام بفرماید من کاری کردم گردان کشته زیاد نده اما از طرفی دشمن ضمن اسارت گردان تمام تجهیزات رو گرفت و همه رو به اسارت خود برد حالا حکایت تیم ایران از گروه صعود نکرد از دید افکار عمومی بازیهای بدی انجام داد بیشترین گل رو خورد در طول تاریخ حضور در جام جهانی و تنها افتخار باید گفت از تیم قطر بهتر بودیم چون یک برد داشتیم به لطف اخراج دروازه بان و تلاش طارمی نه مدیریت آقای گلابی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۴
آقای تاج استعفا باید بده ، با چه رویی فوتبال رو رها نمیکنی
تاج و امثال تاجها تا وقتی تو فوتبال ایران هستن ، فوتبال ایران به جایی نمیرسه
تو جام جهانی ، تیم ایران پیرترین تیم این دوران بود
یعنی ما ۲ تا دونه استعداد تو کشورمون نداشتیم مربی دعوت اش کنه
۸۵ ملیون جمعیت داره ایران
الان ایران باید ۱۰ تا تیم ملی داشته باشه
جای استعداد هایی مثل خداداد عزیزی و علی کریمی و فرهاد مجیدی ها و کریم باقری و …
خیلی های دیگه که میشه اسمشون رو آورد اینجا خالیه
بخدا اگه یه تیم استعداد یابی تو ایران بزارن ، مثل آب خوردن میشه چندین ملیون استعداد زیر ۱۵ سال رو پیدا کرد

فدراسیون فوتبال کارش چیه ؟؟؟ شماها بگین !!!

خروجی لیگ برتر ما چی بوده تو این سالها ؟؟؟

کشور قطر ۲/۵ ملیون جمعیت داره و انتظار زیادی اذش نمیره
حتی وقتی میزبان
ما ایران هستیم با ۸۵ ملیون جمعیت

عامل باخت تیم ملی چه کسانی بودن ؟ الان کجا هستن که جوابگو نیستن ؟؟؟
هر دوره میگیم انشالا سال های اینده
تا کی می خوایین مردم رو گول بزنین آخه
شماها هزینه کنین ، استعداد زیاده تو ایران

ولی چون پول ندارن ، پارتی ندارن و ….
استعدادهای کشورمون سوخت میشه
اینبار کوتاه نیایین تا کسایی که شرایط ندارن اخراج بشن و جاشون افراد کاربلد و بالیاقت بیان سر کار
منصور بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۸
حالم از کی‌روش و تاج بهم میخوره ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸
شما ها چقدر ساده این بابا تاج آمد وکیروش‌ آورد فقط بخاطر پول دلاری که فیفا به تیم ملی میده تاج بلد بود آشنا داشت این دلار از فیفا بگیره بزنه به جیبش تمام
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
سلام کیروش که سهله یواخیم لو رو هم نیمکت تیم ملی بگذاریم،تیم ملی ایران نمیتونست در برابر انگلیس و امریکا نتیجه بگیره بازیکنان فوتبال ایران استعداد فوتبال ندارند توبازی امریکا سه تا پاس درست به هم نمیتونستن بدن چه ربطی به کیروش داره،وقتی ما بازی کره جنوبی و ژاپن رو مقابل رقیبان خود مثل آلمان و اسپانیا و پرتغال رو میبینیم میفهمیم که در حد تیم دسته ۳ اسیا هم نیستیم عربستان وقتی میاد آرژانتین رو به همین راحتی میبره میفهمیم که فوتبال ما پسرفت کرده پس ما توفوتبالمون هیچ استعدادی رو کشف نکردیم
مهدی اکللزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
این مسولین فوتبال همشون آدمهای پول دوست هستن.حیف از یک دارو خوب برای بازیکنان ایرانی خودمان/این داورهای خارجی با ملت ایران دشمن هستن و به مغز بی عقل ایرانیها میخندن!!!!!
عبدالوحاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
انقدر مافیا بازان کشورهای دیگر دور اقا کارلوس حلوا حلوا کنند ک دوباره همه مردوم ایران جمع بشن ،بگند یا مرگ یا کارولوس خان،
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۳
مقصربازیکنان بودن خیلی شل شدن خط حمله هم که هیچ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: