شجاع خلیل‌زاده با کی‌روش تسویه حساب می‌کند ! | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۹۴۷
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - 04 December 2022
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تنها ۴ بازیکن ایرانی فرصت بازی پیدا نکردند که دو نفر از این جمع دروازه‌بان بودند!

شجاع خلیل‌زاده با کی‌روش تسویه حساب می‌کند !

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

اگر بازی نکردن پیام نیازمند یا حتی امیر عابدزاده محتمل به نظر می‌رسید اما وحید امیری و به‌ویژه شجاع خلیل‌زاده توقع داشتند دقایقی به میدان بروند. با این وجود کارلوس کی‌روش که ظاهرا هنوز مصاحبه‌های تند شجاع خلیل‌زاده علیه خودش را فراموش نکرده بود از مدافع آماده الاهلی قطر یک توریست واقعی ساخت!

سرمربی پرتغالی حتی یک دقیقه هم به شجاع خلیل‌زاده بازی نداد و تصمیم گرفت او را روی نیمکت ذخیره‌ها قفل کند. در همین راستا شنیدیم درصورتی که قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ایران تمدید شود آن گاه شجاع خلیل‌زاده از بازی در تیم ملی خداحافظی خواهد کرد.

شاید اگر شما هم جای شجاع خلیل‌زاده باشید همین تصمیم را می‌گیرید چرا که آب کارلوس کی‌روش و شجاع خلیل‌زاده هرگز در یک جوی نخواهد رفت. باور کنید!

نظرات کاربران
ع ق
Qatar
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
اقا شجاع بزن از طرف ما مردم ایران هر یکی یکی بزن
به همه باندی که چشمی و علی کریمی و مجید حسینی را بجای شما و کنعانی و امیری بازی دادند از کفاشیان تا تاج وکیروش و میرشاد و ساکت و همه رئیس هیئت های استانی که اعضای باند را روکار می ارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
شجاع هنوز یاد نگرفته به مربی احترام بزاره خوب لازم نکردی ته نکردی حق نداری به مربی بی احترامی کنی البته شما پیرمرد ها دیگه باید با فوتبال خداحافظی کنید ،کی‌روش رفتنیه مربی جدید قلعه نوعی ‌هستش که فقط با جوان‌ها کار میکنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
کی‌روش باید مثل زباله بندازم بیرون اگه اسکوچیچ بود سعود میکردیم یه بار یه مربی خوب بیارن همه رو راهت کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
من از اول نه پرسپولیس هستم نه استقلالی،ولی به نظرم قلعه نویی مربی عالیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
اصلا درحدتیم ملی نیست مدافع آینده تیم ملی سامان فلاح هست خلیل زاده دراستانه 35 سالگی است خدای سوتی هم است اون چند بازی که اسکوهیچ بهش بازی داد با لابیگری کریم ... وحمید... استیلی بود که باعث شدند آماده ترین دفاع سیاوش یزدانی دعوت نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
سیاوش یزدانی که میگی چرا پس تیمتون بازی نمیدین نیمکت نشینه لعنت به این رانت بازی ها و طرف داری کور کورانه که وضعیت به اینجا رسیده روزبه سوتی توی لیک هر بازی که به میدون میره تیم مقابل از خوشحالی شکه میشه یا کریمی که چند ساله که فوتبالیس شده اونقدر که تو بیمارستان‌ها وکلنینک ها بوده استخدام بخش درمان بود الان بازنشسته شده بود.
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
کی روش بزرگ ترین دلال تاریخ فوتبال، اگر با کی‌روش تمدید بشه معلومه فوتبال ملی کلا سیاسی شده و دیگه بدرد نمیخوره و اونجاست که باید فهمید حرفای سیاسی کی روش تو مصاحبه های جام جهانی در مورد انگلیس برا مسئولین مهمه نه عملکرد فنی اون
ممم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
کیروش ... خورده بمونه بخاطر این چه کارا که نکردیم پول دادیم و حمایت کردیمو... ولی تنها کسی که باید بره کیروش هس
امین بصیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
بد روزگاریه تا غالبی احترام و عزت داری وای اگه مغلوب باشی،چتونه چرا جوگیر شدین آمریکا خیلی از ایران بهتر بود خب زورمون نرسید بهشون واقعا قشنگ بازی میکردن والا جلو هلند هم بدشانسی اوردن اینقد حرفای مفت نزنید
تاج دو ستاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
من خیلی نگرانم و به شدت ترسیدم؛ واقعا اگه شجاع خلیل زاده دیگه نخواد با تیم ملی همکاری کنه ، چکار کنیم؟
گویا مهاجمان چند تیم از جمله برزیل ، آرژانتین و هلند به شدت و با انیدواری پیگیر این خبرمهم هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: