واکنش عجیب پله بعد از قطع امید کردن پزشکان | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۹۸۸
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 05 December 2022
پله، اسطوره فوتبال برزیل، با انتشار پستی از بیمارستان آلبرت انیشتین در سائوپائولو، حال خود را مساعد توصیف کرد.

واکنش عجیب پله بعد از قطع امید کردن پزشکان

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

رسانه‌های مختلف خبر از وخامت حال پله اسطوره فوتبال برزیل داده‌اند و ظاهراً دکترها او را جواب کرده‌اند.

پله به مراقبت‌های شیمی درمانی پاسخ مثبت نداده و به پایان عمرش نزدیک می‌شود. اسطوره فوتبال برزیل از روز سه‌شنبه در پی تورم عمومی بدنش و نارسایی قلبی در بیمارستان آلبرت انیشتین در سائوپائولوی برزیل بستری شد. او به بخش مراقبت‌های تسکین‌دهنده منتقل شده که برای بیمارانی است که در آخرین روزهای زندگی‌شان به سر می‌برند.

در پی جواب ندادن شیمی درمانی، دکترها این روش درمانی را متوقف کرده‌اند. پله درگیر سرطان روده بوده و حالا به نظر می‌رسد که سرطان تبدیل به متاستاز شده است.

پله، اسطوره فوتبال برزیل، با انتشار پستی از بیمارستان آلبرت انیشتین در سائوپائولو، حال خود را مساعد توصیف کرد.

او در این پست اینستاگرامی نوشت: دوستان من، می‌خواهم همه آرام و مثبت باشید. من قوی هستم و با امید فراوان و مثل همیشه درمان خود را دنبال می کنم. می خواهم از تمام تیم پزشکی و پرستاری برای تمام مراقبت های این مدت، تشکر کنم. من به خدا ایمان زیادی دارم و هر پیام عاشقانه ای که از شما در سراسر جهان دریافت می کنم، باعث می شود سرشار از انرژی بمانم. همچنین از شما می خواهم مسابقات تیم ملی برزیل را در جام جهانی نیز تماشا کنید. از شما بابت همه چیز واقعا ممنون هستم.

 

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹
واقعا احسنت به این روحیه
hassan
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
اسطوره اخلاق و فوتبال تمام نشدنی
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
خدایا همه بیماران را شفای عاجل عنایت فرما
آمین
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
پله بزرگ مرد فوتبال ,خداوند به تو سلامتی عطا کند، تو باید بمانی و باز هم قهرمانی کشورت را ببینی امین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
برای اسطوره فوتبال برزیل و جهان آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت میکنم.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
برگرد پله پله ها آماده برگشتن توهستن پله
گلسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
چقد عمیق نوشته ک به خدا ایمان داره
من ک گریه ام گرفت، خدا تورو خیلی دوست داره مطمینم همینقدر ک در دنیا معروف و درجه یک بودی در جهان دیگر هم همینطور خواهد بود ، پله مهربان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
منم عاشقشم انشالله که خدا بهش سلامتی وطول عمر عطل بفرمایید امین یارب العامین
علی پویان
United States of America
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
درود بر این قهرمان و پهلوان بزرگ خداوند متعال کمکش کنه شفا بده انشااله
اللهم الشفع کل مریض یا منان
ن و
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
مرد بزرگ وبا شعور پله
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۹
بزرگ مرد فوتبال جهان تکرار نشدنی تری با ایمان و قوی خدا بهمراهت مرد بزرگ
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
امید یعنی زندگی ...امید تو به خداوند اصل زندگیست شفای عاجل توراازخداوند مهربان خواهانیم آمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
سله سایوی بزرگ
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
من حرم کار میکنم برات از خدا بواسطه آبروی امام رضا شفا طلب میکنم
انشاءالله حال شما و حال همه آدمها خوب بشه الهی آمین
الهم صل علی محمدوآل محمد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
اسطوره معرفت وخوبیها پله
خداوند شفات بده
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: