حسن روشن با تریلی از روی کی روش رد شد | وقایع روز
کد خبر: ۴۰۹۸۹
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 05 December 2022
حسن روشن پیشکسوت تیم ملی ایران نسبت به شایعه ابقای کی روش واکنش نشان داد.

حسن روشن با تریلی از روی کی روش رد شد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

حسن روشن پیشکسوت استقلال در خصوص حذف ایران از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: از نگاه من بازیکنان هیچ مشکلی نداشتند. این بچه‌ها در اروپا فوتبال بازی می‌کنند و سابقه یک دوره حضور در جام جهانی را هم داشتند. اما تیم ملی تاکتیک مناسبی را برای این مسابقات در پیش نگرفت.

وی ادامه داد: ما در بازی اول ترسو بودیم ولی در همان بازی در نیمه دوم جسارت پیدا کردیم و دو گل به انگلیس زدیم. در بازی دوم بچه‌ها خودشان بودند و خوب ظاهر شدیم. ولی در بازی سوم دوباره با ترس به میدان رفتیم و همین موضوع کار دستمان داد. باید کادر فنی تیم ملی و شخص کی روش در این خصوص توضیح دهد.

فدراسیون به افکار عمومی پاسخ بدهد

پیشکسوت فوتبال افزود: فدراسیون فوتبال باید به افکار عمومی بابت حذف تیم ملی پاسخ بدهد که چرا با بهترین تیم چند سال اخیر نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. به نظرم ما می‌توانستیم هر سه تیم گروه خود را شکست داده و به مرحله بعدی صعود کنیم.

روشن در خصوص اینکه شاید کی روش در جام ملتهای آسیا همچنان سرمربی تیم ملی باشد خاطر نشان کرد: واقعا جای تاسف است که آقای تاج تا این اندازه در رابطه با کی‌روش خوب برخورد می‌کنند. به هیچ وجه موافق نیستم که کی روش باز هم در فوتبال ما حضور داشته باشد. قبلا هم گفته بودم که صلاح نیست این فرد به ایران برگردد. چون در یک دوره ۸ ساله هیچ مقامی‌برای فوتبال ما کسب نکرد و فوتبال ما در تمام بازیهای مهم با این مربی نتیجه نگرفته است.

پول از جیب مردم پرداخت می‌شود

وی ادامه داد: به هر حال ایشان خیلی پول کم گرفته دوست دارد دوباره بماند. پول هم از جیب مردم پرداخت می‌شود و اگر مردم دوست دارند ایشان بماند ما مخالفتی نداریم. فقط نظرمان را می‌گوییم.

وقت آن رسیده تاج که تاج دوباره مریض شود!

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه چرا کی روش با این نتایج همچنان شانس حضور روی نیمکت تیم ملی را دارد بیان داشت: این را باید از هیات رییسه و شخص تاج پرسیدکه چرا چنین شانسی را به این مربی می‌دهند. فکر می‌کنم وقت آن رسیده که دوباره مهدی تاج مریض شود و برود شاید نفرات بعدی این مربی را برکنار کنند.

منبع: ایلنا
نظرات کاربران
رضا
Spain
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
آقای روشن گل گفتی بهتر است آقای تاج با آبادی جمع کرده بروند تا فوتبال شاید سرانجام بگیرد
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
نوبتی‌هم‌باشه‌نوبت‌تاج‌...جواب‌بده
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
اقای روشن عزیز لطفا مردم رو مسخره نکنید مردم به اندازه کافی دلشون از عدم مدیریت مملکت خون هست خواهشا این فریادها رو روی سر دوستانتان بزنید که پول گرفتن تاج رو انتخاب کردن این فیلمها برای ما تکراریه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
وقتی که تاج اومد و بعد کیروش اومد لال بودن همه حالا ادعای ایرانی بودن می کنن
علی از اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
داداش چرا خودت هیچگاه مربی نبودی
سلام برحسین شهید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
باسلام آقای روشن عزیز فدراسیون تاج ودارودسته اش فکرمی کنندجام جهانی هرروزبرگزارمیشودکه میخوان تیم ملی راموش آزمایشگاهی درست کننداین کارهارانکننددلارهاکجابایدخرج بشی.خدایی فدراسیون یی بارشدبیادازبازیکنان قدیمی یایی نفرازهواداران راباخودش ببری..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
سلام ودورد براقای فوتبال آقای حسن روشن که واقعیت را بطور کلی بیان کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
آقای تاج تازه فهمیده که خدا جای حق نشسته
کتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
کسی که برای پول به ملتش وهموطنانش خیانت میکنه،حالا از هرکانالی،سرنجام فلاکتزده،خوار وزبون بدبخت ووطن فروش تلقی خواهد شد.من فوتبالی نیستم ،ولی هنوز بعضی ها نفهمیده آند که خارجی دلسوز ایران نیست؟چندبار باید این اتفاق بیفته تا بفهمند؟سخت وغیره ممکن است فهماندن به کسی که منافعش نفهمیدن است.
جلیل بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
با سلام آقای روشن از شما بعید است این طوری صحبت کردن آقای کی‌روش اینکه مربی بزرگی هست شکی درش نیست ولی استاد گرامی خودش بامیل خودش سوارهواپیما نشده وارد ایران نشده که مربی تیم ملی ایران شود از ایشان خواسته شده و قرارداد باهاش بسته شده وپولش گرفته موفق نبود شما هم الان پول بهت بدن برومربی تیم ملی قطر بشو نمی روی آقای کی‌روش مقصر نیست کسی که آورده و قرارداد باهاش بسته باید جوابگو باشه شما که مربی بودی اینقدر به کی‌روش حمله نکنید بیش از ۵۰سال است نرفتیم دوردوم جام جهانی این هم روش کارازریشه خراب است لطفا مارا با ژاپن و کره واسترالیا مقایسه نکنید ما کجا وانها کجا قابل مقایسه نیستیم کی‌روش دوماه آوردیم بعد میخواهی بریم دوردوم جام جهانی خیال واهی است واقعه بین باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
نشانه اصلی مربی بزرگ، نتیجه گرفتن هست دوست عزیز. کی روش در طول دوران کاری ش، جزئی نتیجه گرفته و بیش تر ناموفق بوده،به خصوص با تیم ما در دورانی که بازیکن های بالنسبه قوی و کاربلدی داریم
نادرفرجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱
به ولله که افکارت همچون نامت...می درخشد...!...
شاخه خشکیده را توان بریدن ...! , لاکن شجره موری
را از ...! بیخ ! ●
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳
کی روش کجای دنیا افتخاری کسب کرده تاج با اینا شریک است
کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴
کی روش سه دوره با تیم ملی رفت جام جهانی فقط تجربه یاد بگیره و جام ملتها هم باشه تا تجربه تیم را زیاد کنه ،برای صعود وقت داریم ، خود آقای کیروش می داند که روشش جواب نمیده و نتیجه بگیر نیست ولی دلش نمیاد که مزایای فوق لاکچری فدراسیون را رها کند!!!
فری
United States of America
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰
سابقه داره که میگم. روشن با لودر از روی خودشم رد شده. چه برسه به کیروش
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
اینجا قوه قضاییه ورود کند و تاج و کسایی که بهش رای دادن. به داد گاه اظهار بشن این بشر. باید به مردم جواب بدهد خدا لعنتش کنه ابرو ایرانو برده الان چند ساله این و هم دستانش که بهش رای دادن فوتبال ایرانو به تاراج بردن
ناشناس
Germany
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۰
خود من به شخصه ار روز اول معتقد بودم این موجود تاکتیک نود دقیقه مرده خوری رو داره باب میکنه الان در دمیا بازیا به سمت پر گلی رفته. حالا این هیچی عجیب اینه تمام سایتا همه نوشتین کیییییروش آمد و میریم بالا و از این چیزا.... مردم گفتن آخ جون اومد و الان خیلی جالب همه حرفا برعکس شد؟! میخوام بگم زود جو گیر نشین که الان اینجور بشه بابا از اول فکر کنین ببینین این احمق کلمبیا و مصرم نتونست ببره جهانی پس نتیجه این میشه بازی ولز هم ترکیب اسکوچیچ بدبخت رو میذاره بازم قیف و قوپی اومد!!!! الان هر مربی بیاد باز سایتا و ملت بی فکر سریع جو گیر میشن میگین نه نگاه میکنیم جام ملت ها رو....
بورا باخ
United States of America
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۵
آقای روشن
فراموش کردی ؟؟؟؟!!!@
بهترین سیاستمدار که گفتی ...
یادت اومد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
اقای روشن‌ اینو خوب گفتی کیروش بره ولی بیشتر حرفات‌ پرته
کامیوندار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
این تریلی با بار بود یا بدون بار ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
یه ضرب المثل که میگه،جایی که برادر به برادر نکند،رحم،بیگانه،برای تو برادر شدنی،نیست،
شاهین۳۳
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
خانه از پای بست ویران است!!!! امیدوارم هر چه زودتر از دستشون خلاص شیم!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
واقعا گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
اقای روشن دهنتو ببند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۷
احترام پیشکسوتان واجبه.بی ادب
مسعود
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
این چه ادبیاتیه که شما داری اونم در موردحسن آقای روشن کسیکه بیشترین افتخارات باشگاهی و ملی رو تو کارنامه و زندگیش داره
محض اطلاع توآدم بی نام و نشونو بی هویت عرض کنم
آقای روشن دارای یک یا دو مقام قهرمانی آسیا با تیم ملی یک مقام قهرمانی با استقلال در آسیا زننده اولین گل ایران در تاریخ جام جهانی و بتعداد سن و سالت قهرمانی با استقلال در انواع و اقسام جامها رو داره
آدم وقتی میخواد درباره کسی حرفی رو بزنه یه تحقیق کوچیک میکنه بعدتراوشات ذهنشو میده بیرون جناب ناشناس
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
لعنت خدابرتاج وکیروش .. که عشق مردم ایران را به سخره گرفتند.
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کیروش فهمیده تاج و دارودسته اش برای راضی خدا موش نمی گیرند حتمآ نماز هم می‌خوانند شرافت بی نمازهای اروپایی کجا که برای پیشرفت و عظمت مردم کشورشان با هیچکس تعارف ندارند و حرف حق وبر اساس منافع ملی کشورشان حتی اگر به ضرر خودشان باشد می‌زنند درود بر شرف مردان بی ادا،،
شهریار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
من یه پرسپولیسی اما حق مطلب اینه که روشن بازیکن بزرگی بوده و باید به صحبت های ایشان گوش کنند. تاج و امثال تاج اساسا فوتبالی نیستند و همیشه به فوتبال ایران آسیب زده اند. اگر روشن مربی گری نکرده به خاطر آدمهای نالایق است که روشن رو ندیدند و نفهمیدند. روشن سرمایه فوتبال ماست هنوز ولی را که به فرانسه زده از نیمه زمین فراموش نمیکنم
استقلال بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
بی شرفهایی که خیانت میکنن به ملت و بیتالمال
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۲
وقتی آقای تاج اون قرارداد رو بست ویلموتس همه گفتند خودش باید جواب بده جواب نداد که هیچ از راه رسید شد رئیس فدراسیون پشت هر رئیسی ناموفقی ی کله گنده هست که حمایتش کنه من و تو سر کاریم داداش
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳
تاج اینهمه پول را ازکجا آورده که داره اینطوری حیف ومیل میکنه تیم ملی چه افتخاری با کیروش آفرید که تازه پاداش هم میگیرن این پولا را خرج مردم بدبخت کنید
باخت تیم ملی تقصیر تاج بود که به زور کیروش را آورد توایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
تیم ایران مربی ابرانی میخواد دلسوز باشه غیرتی باشه وبا دانش روز مثل ربیعی مربی رفسنجان یا نکونام یا گل محمدی یا قلعه نویی یا مثلا ترکیبه گلمحمدی وربیعی یا قلعه نویی وعلی دایی بخدا موفق میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
کیروشوتاج به فکر جیبشانن دلشون به فوتبال ایران نسوخته لهنت به وطن فروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
کیروش وتاج به فکر پولشونند فوتبال ایران را فنا کردند لعنت به وطن فروش
احساس مرده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
همه میدانند وقتی سیستم از صدر تا ذیل فاسد است یا میرشاد ماجدی یا تاج یا کفاشیان رئیس فدراسیون میشود چون پول هنگفتی که فیفا جهت راهیابی به جام جهانی پرداخت میکند باید برود در جیب لاشخوران. دلالان و دزدان. کیروش هم مورد تایید این باند است. خانه از پای بست ویران است...
دانیال
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
مگه گواهینامه پایه یک داره ،
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: