رحمان رضایی کی‌روش را با خاک یکسان کرد | وقایع روز
کد خبر: ۴۱۰۰۱
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 05 December 2022
رحمان رضایی استوری جدیدی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده است.

رحمان رضایی کی‌روش را با خاک یکسان کرد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

رحمان رضایی ملی پوش سابق فوتبال کشورمان که سابقه حضور در جام جهانی را دارد، به انتقاد از کارلوس کی روش پرداخته است. رحمان رضایی در استوری اینستاگرام خود نوشته است کارلوس کی‌روش مایه ننگ است و پس از باخت برابر انگلیس هواداران را مقصر می دانست.

 

نظرات کاربران
ایراندوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۴
البته بلانسبت بازیکنان.... وجدانا بنده اگر5بز هم داشته باشم اعتمادواعتبار نمیکنم کیروش رابفرستم دنبالشان... چون این آقا یه اشتهای خوبی برای چپاول داره.. عصر که بزها بیایندآغل تا کیروش دوتاشوقصابی کرده... دوتا شو فروخته ویکی دیگش هم پرت شده سراغ گله ی دیگری رفته.. آقای مغرور ازخودراضی
ستون تیم ملی یعنی شجاع وکنعانی... بااون ترکیب مزخرف وتعویض های دلهره آور کی روخ
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۸
واقعا که این آقا حیا رو خورده و شرف رو قی کرده اخه مرد حسابی تو کجا بودی که ببینی این بنده خدا کیروش این کارو کرده بعدشم هیچ ادم عاقلی نمیاد اعتبار و حیثیت شغلی و بین المللی خودش رو زیر سوال ببره انهم به این شکل .چرا بعضی از ما ایرانی ها اینقدر مدعی هستیم و دهانمان رو باز میکنیم و هر چی دلمون میخواد میگیم ؟ واقعا دست آورد مربیان وطنی برای فوتبال چی بوده ؟‌ جمع کنید اقا جون این بساط غریب کشی تون رو .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
غریب کشی!! برکناری اسکوچیچ غریب کشی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
اشتباه منفی دادم
ایران من
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
بلایی که سر اسکوچیچ شما کیروشیها آوردین غریب نوازی بود. یه سوال دستاورد هشت نه ساله کی‌روش چی بوده تو آسیا و جام جهانی. بجز جنگ و دعوا و استرس و خنده دار نیست هشت سال مربی ایران بود یکبار عراق رو نبرد. خخخخ از چی حمایت میکنید از کی حمایت میکنید. تا زمانی که خواسته شماها از فوتبال در حد رفع نیاز باشه هیچ رشدی صورت نمیگیره. ژاپن کره استرالیا رو ببینید و حسرت بخورید. نوش جونشون دمشون گرم
دمت گرم آقای رحمان رضایی گل گفتی. اینا نمیدونن که آقای دلال یه نسل طلایی از فوتبال ایران نابود کرد و امثال طارمی چهار سال دیگه جام جهانی رو به چشم نمیبینن. این خاصیت فوتباله همون‌طور که مسی و رونالدو تمام میشن. اما کی‌روش یه نسل رو سوزوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
بعد میشه بگید بلایی که این آقای غریب یعنی کی‌روش و تاج و اون بازیکنانی مافیای که دست به یکی کردن و اسکوچیچ رو دور زدن اسمش چیه!!!!
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱
مشکل این مملکت میدونی‌کجاست همین که فک میکنی میدونی خودش به مشکل هیلی بزرگیه ساکت شو واجازه بذه اون شخصی حرف بزنه که متخصص اون صنف هست رحمان رضایی و فوتبال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۶
بعضی دوستان فقط دوست دارن به آدما واطراف و جامعه توهین کنند خب یه تیم پیر پاتلال میخواد با جوانترین تیمهاا بازی کنه نمیتونه آغا برید سراغ ساخت ساز ویلا قصر بسه دیگه اینقدر. ضربه زدن به هویت ملی
میلاد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۲
خودت چندسالته عموووووووو؟ پیرپاتلال؟!!!! خانومتون تا کجا درس داده؟:)))
صداسیما هی پیرپیر میکنه،. شما جوجوها شورحسینی ورتون داشته!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸
واه واه بلا به دور چه تهمتا
یه فوتبالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
این آقای کله پوک روش مقصرنیست به یه چوپان هم بگیدبیامربی تیم میلی شومیشه اینادنبال پولهای مفت هستندمگه باکلمبیاو مصرچیکارکرد همه رونابودکرد ورفت مقصرهزاردرهزاردرصداین آقای قارچ میگن کاج میگن باج میگن پارچ میگن چیه اسمش اینافوتبال این مملکت وبه نابودی کشیدن وقتی هواپیماشخصی میگرن برا کاج صفی که بهش رای بده همینه، چقدمنفورشدیم که کاپیتان این مملکت این آقاشده وقتیکه حمایت میشن فوتبال همینه میگفت یه کسی تازمانی که شمادرراس فوتبال هستین مردم رنگ خوش فوتبال ونمیبینن مگه نمیگفت من مریضی قلبی دارم نزدیک مردن من هستش پس چیشددوباره برگشتی لابد اومده تاپولهای بی زبان این مردمو به ویلموتس بده چون این بنده خداخیلی وضعش خرابه چن وقته بی پوله.....خداخودت بداد این فوتبال برس
طاها
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
به به.
سلام، صبح بخیر آقای رضایی.
شما هنوز ایران هستید؟!!
استقلال بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
کیروش خراب کرد کارمون رو
سروش آریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
چشم دیدن کیروش رو ندارم با اون ضربه ای که به تیم ملی و شجاع و کنعانی و نورافکن و سرلک و محبی و حسین زاده و آرمین سهرابیان زد، اما آقای رحمان رضایی، از خدا بترس، تهمت نزن، شما چطور متوجه شدی این کارو کرده؟ مگر اینکه یک تنه در حد سازمان اطلاعات و سربازان گمنام و اف بی آی و سیا و کا گ ب قدرت اطلاعاتی داشته باشی، این روزا همه دنبال دیده شدن هستن، یکم انسان باشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
دمت گرم گل گفتی
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
شما چرا انقدر بتون زور اومده جون به جون ایرانی ها کنن غریبه پرستن خدا لعنت کنه تاج و کیروش از اول معلوم بود خیانت کردن کی فکرملت به ما گفتن تاج د...چی شد دوباره شد رئیس فدراسیون کیروش فقط این مردم بیچاره رو گرفته مسخره الان کلی پشت سرما هرو کر میکنه میگه این احمقا همون یه بازی به ولز برا خوشحالیشون بسه اینا رو چی به جام جهانی لعنت به فدراسیون و تاج د...
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
کاش کمی از خدا می ترسیدید باید جواب پس بدهید بس کنید این همه تهمت و چشم بسته حرف زدن را آخه دروغ و تهمت تا کی نقص ها زیاد هست ولی راهش دروغ و افترا نیست
علی
Russian Federation
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
چندین عامل برای این افتضاح ملی وجودداشت اول تغییرات بی موقع فدراسیون دوم اعتماد به یک تیم قدیمی ومسن ، تیمهای مهم اروپایی مثل بلژیک ،آلمان هم همین بلا سرش آمد سوم ملاقات بی موقع تیم با رئیسی که ایجادتفرقه کرد وحمایت مردمی راهم ازدست دادند وباعث شده بودبازیکنان متعهد هم بی انگیزه بشوند اماحیف چه بازیکنان جوان ومستعدی که میتوانستند دراین جام خودی نشان دهند وآینده بهتری بسازند که نشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
واقعاً آقای رحمان رضایی حرف حساب زدند کاج، کی‌روش پول پرست بدنبال منافع شخصی خودشان هستند نه بفکر تیم ملی
حافظ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
در نبود تمرکز و مدیریت کی روش شکی نیست و در بازی ها خودی و غیر خودی وچیدمان بد وبازیکنان سن بالا همه وهمه باعث حذف شد ولی این صبحت ها کمی زیاده‌روی است بیش از همه بازیکنان سردرگم حکومت وملت بودند وتمرکز نداشتند
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
خداوکیلی شجاع با کنعانی زوج خوبی هستن ولی ازشون استفاده نشد الان حاج صفی با روزبه چشمی چیکارکردن مثلا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
درود بر رحمان رضایی که حقیقت را گفت.
ولی بعضی ها تحمل حقیقت را ندارند.
چون از قدیم گفته اند" حقیقت تلخ است."
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
وزیر ورزش: حرفها و مصاحبه های کی روش درجام جهانی همسو و هماهنگ با مواضع ما بود، این بزرگترین دستاورد برای ما بود، پس تمدید می کنیم با کی روش. نتیجه و نظر مردم هیچ اهمیتی ندارد.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
باعرض سلام
یعنی واقعا اگه اسکوچوچ رو اخراج نکرده بودن از این نتیجه بدتر میگرفت ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
راست گفت رضایئ
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
همیشه عادت داریم بعد از باخت حرف بزنیم .
بعد ادای آدمهای کاربلد و فرهیخته رو بگیریم .
خدایی اینطوری نیست؟
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
تیم ملی نبود تیم حکومتی بود و باید می باخت خوشحالم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
بی وجود
رضا .قم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
تیم ولز اگر ده نفره نمی شد ایران مساوی یا باخت میداد با کیروش و طرزتفکرش فوتبال ما پیشرفت نخواهد کردخصوصا حالا که تیم هایی مثل ژاپن و عربستان و استرالیا از هر لحاظ از ما جلوترن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
خفه رحمان جان
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
رحمان تو یکی خفه .
ذوب آهن را نابود کردی خدا نابودت کنه گم شو .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
نصف و یک هزارم افتخارات رحمان و ندیدی یه اشتباه ودیدی حتما کیسه کشی قطعا بااین اظهارنظرت پس باید کلاغ آسیا روزبه پشمی و کریمی فیک و مجید حسینی سوتی رو اعدام کنیم که خالق شییش تایی شدن در جام جهانی شدن کیروش ... بعله گویه آقایون بود واسه اهداف کثیفشون که موفق هم شدن مردم وبا تیم ملی جدا کنن وتیم حکومتی خطاب بشه ...
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
از کیروش پول پرست بعید نیست ولی تاج و وزیر باید جوابگو ملت باشن.
پونه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
اگه ترکیب لو نمی داد ما حتما انگلیس می بردیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
کی کیروشو خواست؟ جواب بده،نگو من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود.
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
سلام عرض ادب و ارادت به پیشکسوت فوتبال ملی
جناب اقای رضایی عزیز
هیچوقت یادم نمیره جام جهانی ۲۰۰۶ المان
جلوی پرتقال چه اشتباهی کردین و توپ رو دو دستی خط جریمه به بازیکن پرتقال تحویل دادین
زمان شما از فوتبال لذت نبردیم بلکه در زمان اقای کیروش به میزبانی روسیه از همین نسل به وجد امدیم و از بس خوشحال بودیم به خیابان ها امدیم
فردین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
کی روش را باید با لگد از ایران بیرون انداخت چونکه نیازی به فوتبال نداریم همه فوتبالیست ها خائن هستند
رضادشتابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۴
اسکوویچ عالی بودامانتوانست مانع چنددستگی شودوعلت برکناریش درخواستهای مکررشمابازیکنان وبعد فردوسی پورها,دایی ها وووبودچرابازرنگی فکرمیکنیدمردم مثل خودتان الزایمردارندشماها اسکوویچ برکنارکردیدنه تاج ؟؟اری تاج بعدازان از دایی خواعش کردقبول نکرددراین مدت کم چه بایدمیکرد!!؟نسلمایاکیروش یابرانکو باید مربی میشدندازاقای نکونام استدعاکردنددراین چندهفته بازی تیم ملی درکنار کیروش باش,امانکونام,ارق ملی نداشت کسی که عاشق وطنش تیم ملیش باشدبه کنایه ومزخرفات عده ای وطن فروش تحت عنوان دوست نما,اهمیت نمیدهدتیم ملی برایش ارزش داردامانکونام اینرادرک نکردمن باشم اگرموردتمسخرهمه قرارگیر م بیخیال میشوم تیم ملی برایم ارزش داردچون عاشق وطنم هستم وطنم ناموسم عست وبربازیکن ودوست که هیچ,برفرزندوبرادروخانواده ام هم ارجح است اماامثا ل نکونام این غیرت ندارندایکاش یک ذره غیرت تختی دروجوداین بازیکنان ایرانی بود فقط قرمیدن پزمیدن افاده میان بابابروگمشو ریقو,, ازخارجیهاعشق به وطن بیا موز,,,
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۴
ای کاش می مردم و فوتبال ایران را هرگز دنبال نمی کردم چرا؟چون بجوز تخریب ملت وحدف دار بودن مجریان فوتبال کشور که فقط پر کردن جیب خود به فوتبال و آرمانهای این بازی قشنگ فکر نمیکنن درضمن تا وقتی که فکرمان جهانی نباشد در جهان نتیجه جهانی نخواهیم گرفت !حرف زیاده مجالی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۹
با سلام بی مقدمه عوضی بی خاصیت گم شو بشین سرجات کی‌روش خیلی ایرانیتر از امسالی مثل خبرهایی همچون شماهاست که پول میلیاردی مملکت رو خودین و جفتک انداختین حاج صفی خره کیه سگ کیه که بچه هایه تیم ملی رو تشویق کنه بازی با انگلیس سرود ملی نخونن بدبخت ما به روباهی انگلیس و آمریکا باختیم به زیرکیشون ما به کاری که به ما مربوط نبود باختیم اونو سربازای ۸۰ میلیون ایرانی بودن نه ۱۰۰ هزار یا ۲۰۰ هزار غربگرایه شهوت پرست که برن به خاطر چندهزار نفر ۷۹ میلیون دل ایرانی رو بشکنن بسه دیگه بشین سرجاتون و حد و مرزتون رو بشناسید وسلام
منطقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
رحمان میگه اگر ترکیب انگلیس را به ایران می‌دادند که تقریبا میشه حدس زد ایران شش تا گل به انگلیس میزد هر مربی بدشانسی می آورد مربی ایران میشد حذف میشد
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
سلام ادامه دادن با کیروش یعنی حذفی دیگه در جام ملتها جام جهانی رو که با بدترین امار تاریخ فوتبال کشور تمام کرد و هیچ عذر خواهی هم نکرد
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کی روش تقصیر نداره اونی که کی‌روش رو منصوب کرد الان کجاس؟
صوفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کی روش دنبال دنبال منفعت خودشه چیکار به احساس مردم داره باید اونایی گه رفتن دنبالش اور دنش جواب بدن الان گجان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: