طعنه دستیار کی‌روش به ایرانی ها / مردم ایران واقعاً تلویزیون ندارند؟ | وقایع روز
کد خبر: ۴۱۱۱۵
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - 06 December 2022
گویا دستیار کارلوس کی‌روش نمی‌داند مردم ایران تلویزیون دارند و بازی‌های تیم ملی را دیده‌اند.

طعنه دستیار کی‌روش به ایرانی ها : مردم ایران واقعاً تلویزیون ندارند؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

جام‌جهانی۲۰۲۲ برای ایران تمام‌شده اما نقد و نظرها ادامه دارد و به‌خصوص برخی اظهارنظرها می‌تواند تندترشدن فضا را به‌دنبال بیاورد. اگرچه مدیران فدراسیون فوتبال و شخص کارلوس کی‌روش از زمان شکست تیم ملی در برابر آمریکا و حذف از جام‌جهانی هیچ‌چیز در مورد عملکرد این مجموعه به زبان نیاورده‌اند، اما پست یکی از دستیاران سرمربی پرتغالی در شبکه‌های اجتماعی حسابی سروصدا کرد و شگفتی زیادی آفرید.

الکساندر لوپز، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی و یکی از ۹دستیار کی‌روش در پیامی نوشت: «یک جام‌جهانی دیگر با تیم ملی ایران مثل جام‌جهانی۲۰۱۸ را تجربه کردیم. البته ما اگر در بازی آخر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم و اگر برخی از جزئیات را در دقایق پایانی می‌توانستیم رعایت کنیم، امکان داشت به گل برسیم؛ گلی که بدون‌شک خنده روی لبان ما می‌آورد و رؤیای رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی را محقق می‌ساخت. به هرحال، ما به‌خاطر انجام تعهدمان و جنگندگی فوق‌العاده بازیکنان‌مان خدا را شکر می‌کنیم؛ بازیکنانی که دنیا را به هیجان درآوردند. به‌خاطر قدرتی که از خودمان نشان دادیم و همچنین پیروزی فراموش‌نشدنی مقابل ولز در بازی دوم بسیار خوشحالیم.ما زمانی خودمان را نشان دادیم که کمتر کسی ما را باور داشت.»

اگر قرار باشد این جملات را در بهترین و محترمانه‌ترین حالت ممکن تفسیر کنیم، باید از تعبیر «نمک روی زخم» بهره ببریم. ایران جام‌جهانی را با ۲شکست در برابر ۲حریف حیثیتی پشت سر گذاشت. تیم ملی در مقابل انگلیس نمایشی چنان ضعیف ارائه داد که تا سال‌ها از حافظه مردم ایران پاک نخواهد شد؛ مسابقه‌ای که از همان دقیقه اول برای تیم ملی تبدیل به یک کابوس بزرگ شد و کی‌روش به ناچار در توجیه آن گفت: «این یک جلسه تمرینی برای ما بود. از اول هم روی بازی با انگلیس حساب نمی‌کردیم.» با این حال، طعنه‌آمیز است که آمریکا درست به‌خاطر کسب یک امتیاز در برابر همین انگلیس به مرحله بعد صعود کرد! اینکه لوپز و شرکا به لطف اعتماد فدراسیون فوتبال ایران حضور در یک جام‌جهانی دیگر را تجربه کردند، حتما برای خودشان خوشایند است، اما تحقیر فوتبال ایران در کلام این مربی قابل پذیرش نیست. هیچ‌یک از اعضای کادرفنی بابت نتایج عذر نخواستند و حالا مربی گلرهای تیم، از «خوشحالی بزرگ» سخن می‌گوید. آن‌هم درحالی‌که ایران فقط در برابر حریف ضعیفی به نام ولز پیروز شد و البته مردم در تلویزیون‌های خود، عملکرد سایر نمایندگان آسیا را در جام‌جهانی تماشا کردند.

نظرات کاربران
ع ق
Qatar
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
بی فرهنگی کیروش ثابت بود اینم روش
اقا چرا باهاش مصاحبه می کنید بروند به جهنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
مسولین دزد و دروغگو تا کی قرار است توهین این لاشخور و دستیارش علیه ملت شریف ایران را تحمل کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
دقیقا .اون تاج ... باید محاکمه شود .پرونده هاش بازه
Mohsen
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
واقعا حرفت خیلی حقه.یعنی توی این کشور دزد پرور با این مجموعه مدیران اختلاص گر چه میتوان گفت چه میتوان کرد.اللهم العنهم جمیعا
کیان
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
#محاکمه تاج
لطفا تا میتونید نشر بدین تا اینکه تاج و باند فاسدش از صحنه فوتبال ایران حذف بشن.
علی از اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
همه اهالی تیم ملی زحمت کشیدند. دستشان درد نکند. حریف (ها) از ما سَر بودند
ش چ
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
تلویزیون دارند ولی تلویزیون میلی رو نگاه نمی‌کنند آقا!!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
البته شماها تلویزیون لیلی رو نگاه می کنید که لخت باشند
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
پس چرا به انها جایزه دادن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
با سلام از فدراسیون فوتبال ایران همین بر می آی که خرج کردن حیثیت و سرمایه ملی آبرو برای دیگران بخرد .ننگ بر کسانی که تاج بی ... را دوباره به فدراسیون فوتبال برگرداند.بتید یاد آور شد عذرخواهی مربی وطنی ژاپن و آن تعظیم با شکوهش در برابر ملت ژاپن جهت عذرخواهی وقاحت هم حدی دارد.
همایون
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۹
آش همان آش کاسه همان کاسه وتقعا تیم فدتبال ایران خیلی پر رو و دریده هیتن خجالت نمیکشین بی غیرتها فقط بلدین پز ماشین و دخترهای بخت رو کنارتون هستن رو بدین خاک برسرتان برنده فقط به فقط شهدا هیتند و بس از بس با پول بیت المال چریدین حار شدین پول فرتبال باید برای کشیتی گیران بیچاره فرتسال و فوتبال ساحلی هزینه شود جانم فدای رهبر م
سین
| France
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
واقعا نمیدونم به حرف خودت لایک بدم یا به جمله ... دیسلایک
f.gh
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۹
ما مردم ایران حامی تیم های ملی کشورمان هستیم
اما واقعا چرا به اندازه ای که خرج فوتبال میشه و دستمزد کلان کی روش ،نتیجه و ثمری نمیبینیم ؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۸
بنظرم یک بارم شده باید بپذیریم که فوتبال ما سطحش همینه چرا سعی میکنیم مقصر رو مربی معرفی کنیم
باید قبول کنیم که فوتبال اروپا با آسیا فاصله داره
حالا اسکوچیچ یا کی روش
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
ایران از خیلی از اروپایی ها هم بیشتر استعداد داره اما باید با پول بری بالا و یا میری بالا میخوری به سربازی نمیدونی چیکار کنی
ایران همین الانش هم از ولز و آمریکا خیلی بیشتر ستاره و بازیکنای بهتری داره اما وقتی همش میخوای دفاع کنی همین میشه پس مربی نقش داره
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
فوتبال ما توانش این نیست خیلی بالاتره مربی که میاد تیم دفاعی و بازیکنهای پا به سن گذاشته و ترسو آرنج کنه بهتر از همین نمیشه فاصله تیمهای آسیایی با اروپایی کم شده اگه فوتبال می‌دیدی این حرف نمیزدی ژاپن کره استرالیا تیمهای بزرگی شکست دادند
Baran nor 12
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۲
نه تلویزیون نداریم ، و علت دارد ، از روزی که روحی به وجودمان اضافه شد و پیج هایی که تو اینستا بودن همه گفتن تلوزیون ها رو دور بریزید نگاه نکنید اولش من کاری به کسی نداشتم و کنجکاوی کردم و نگاه کردم ولی فرکانسش حالمو خیلی بد میکرد دقیقا از روزی که کانال تلگرامی ایران سیگنال یک و پونصد گرفت و مثلا منو عضو کانالش کرد و من چون وصل بودم و نیت ام خوبی کردن از لحاظ انرژی بود چون خودم احتیاجی نداشتم به خاطر کانال عضو شدم و روز بعد کانال قفل شد و منو نشناختن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۳
اینجا ایران است .مردم باید ازمسئولین عذرخواهی کنند .چراکه بنده خدا هازن وبچه هایشان درکشوردیگریست وخودشان برای خدمت به ایران آمدن .
سکوتم از رضایت نیست
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۲
جالبه ژاپن شکست خور اما مربی و فوتبالیست هایشان تاکمرخم شدندو معذرت خواستن چقدر شعور فرهنگ غنی اما کی‌روش دست پرورده تاج چقدر مغرور و خودخواه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۸
باسلام فقط خاک برسر اون کسی که کی روش رودعوت کرد.پول ما حرومشون بشه که یک مربی نالایق رو اوردن..ابرومونو برد بااین ترکیب تیم وبازیکنای سن بالا..که بدبختا نمیتونستن بدوند مثل حریفاشون.ولی حالا که گذشت انشالله مربی خوب بیارن وبازیکنای جوان تا موفق بشن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳
سرابی اون زمانی که ایرانی اب سرد نوش جون میکرد کباب میخورد جدا واباد شما تو اروپا علف خوار بودن احمق ، کشور اسمش قطعه پرتغال , , شانس اوردید اناناس نبودید
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
ایرانی ها هر کدامشان توی خونه دوتا تلویزیون دارند اما شما لیاقت و غیرت ندارید چونکه تو دستیار کی روش دماغ خروسی هستی
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
دارن اما تو پر رو هستی بد ترین باخت تاریخ ایران یه برد شانسی یه باخت مفتضح شد افتخارت تو چه قدر بدبختی
ن.م
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
باید کسانی عذرخواهی کنن که کمپین حذف تیم ملی رو راه انداخته بودن!
باید کسانی عذرخواهی کنن که گفتن نتایج فوتبال ایران برامون مهم نیست و کسی فوتبالشون رو نمی‌بینه!
باید کسانی عذرخواهی کنن که به اسم تماشاچی به استادیوم رفتن و الفاظ رکیک، بارِ فوتبالیست‌ها کردن!
باید کسانی عذرخواهی کنن که هزار تا حاشیه برای فوتبالیست‌ها و کی‌روش و ... درست کردن و روحیاتشون رو نابود کردن!
باید کسانی عذرخواهی کنن که بعد از باخت ایران از انگلیس و آمریکا به جشن و پایکوبی پرداختن!
بازیکنان و سرمربی ژاپن، کِی همچین چیزهای وحشتناکی رو تجربه کردن؟!
اتفاقا حواشی تلخی که در این دوره، دامن فوتبال ایران رو گرفت هم هیچ‌وقت از خاطره‌ها پاک نمیشه و ننگش می‌مونه واسه کسانی که بهشون اشاره کردم!
سین
| France
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
ساندیس این عزیز رو پست کنید براش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
کاربر گرامی "سین" !
می‌خوام بدونم شما از دوره اکابِرت، فقط کلمه "ساندیس" رو یاد گرفتی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کاربر گرامی "سین"!
می‌خوام بدونم شما از دوره اکابِرت به جز کلمه "ساندیس"، چیز دیگه‌ای یاد نگرفتی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
دقیقاً
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
تا تاج ... درراس کاره ازفوتبال ومربی ودستیار توقع نداشته باشید اگر نطام درسیستم فساد نبود اصلآ تاج نباید تآیید میشد وجالبتر اگرفساد نبود رآی نمی اورد تاج تا هست فوتبال همینه وقطعآ شرایط بدتر یه پیروزی درمقابل ولز که یه قست ویه شهر انگلیسه و۴ملیون جمعیت دارهخیلی بزرگه تف به شرفتون با مملکتتون پیروزی وبالا رفتن فقط نبردبانب برای حکومت بود که بعدملت خوشحالی وبگنند ازحکومت راصی هستند الهی شکر
ایران
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
می بینم کسانی که برای حذف تیم ملی تلاش می کردند و می گفتند این تیم نماینده جمهوری اسلامی است و به گفته خودشان فقط بسیجیان در ورزشگاه تشویقشون کردند الان پای این صفحه ریختند و مطالبه گری دارند تیم ملی شما همان عربستان و انگلیس هست لطفاً در مورد حذف این دو تیم مطالبه گر باشید و این تیم را به جمهوری اسلامی و طرفدارانش بسپارید یک بار برای همیشه خاموش شوید که کاری جز ایجاد اختلاف و دو به هم زنی ندارید مسأله کی‌روش هم شده خار چشمتون
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹
هر وقت انگلیس حذف شد در موردش نظر میدیم.فعلٲ حذف نشدە.
بیزن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
۱۸ ملیارد تومان برای چهار ماه دادند به کیروش که تیم ملی از گروهش صعود کند به غیر از هزینه های دیگر وپاداشت اما نیجه صفر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کی روش فقط دوماه وقت داشت برای آماده سازی تیم . من که طرفدار تفکر کیروش نیستم اما کجای دنیا به یک مربی برای جام جهانی فقط دوماه وقت میدن در حالی تیم های دیگه حداقل ۴ سال به مربی فرصت آماده سازی دادن. فکر نمیکنیم حرف میزنیم؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مگه مجبورش کرده بودن می تونست قبول نکنه
اول به علی دایی پیشنهاد کردند و اون هم قبول نکرد
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کاش نداشتن و بازیهای این جام را که مایه ننگ براشون بود را نمیدیدن که تو و اون سرمربی یلاقبا که اگر خوب و کار بلد بودید هیچوقت اروپایی‌ها ولتون نمیکردن و آواره آسیا و آفریقا نبودید،حرف مفت درباره ایران و ایرانی نمیزدی.
ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
ای کاش جلو من بلوچ‌ به هموطنانم توهین می کردی آنچنان با شما رفتار می کردیم لایق خودتون بود و دستیار ها که با شما دوست دارند بروند تفریح و سوار هواپیمای شوند یه بار مصر یه بار کلمبیا یه بار ایران عزیز و مقصر اصلی این جریان کسی نیست جز آقای تاج کاج فقط بلند که بلیط بخرند شما و امثال شما را به پیکنیک ببرند شما غلط کردی به هموطنانم توهین کنی بازهم حیف که رو در رو نیستیمی اینجوری من خودم میشیم لات کوچه خلوت
آرش
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
بلوچ بودن یعنی سند ایرانی بودن درود بر مردم بلوچ که با این همه تبعیض هنوز هم بلوچ های مقیم در عمان و پاکستان و افغانستان و هندوستان و ترکمنستان و قطر زنگبار خود را ایرانی تر از هر ایرانی می دانند و وارث فرهنگ و تمدن و هویت ایران و ایرانی می باشند و هر بلوچ خود را یک درفش کاویانی میداند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
عجب!!!
این همه به بچه‌های تیم ملی فوتبال ایران، توهین کردن پس چی میشه؟! مگه بچه‌های تیم ملی ایران، هموطن ما نبودن؟! کی‌روش و دستیارانش به جای ما در حمایت از تیم ملی ایران صحبت کردن، کاری رو که ما باید در مقابل همه حرف و حدیث‌ها انجام میدادیم!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
از ما است که بر ما است خودمونو میگم ای کاش کمتر هشتک کیروش را برگردانید مینوشتیم
H
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
یک روزی قانون گذاشتند هر کی دزدی بکن باید در شهر باالاغ بگردانش یک روز دزدی را گرفتن دزد اول گفت من گشنه هستم به او حلوا دادن بعد گفت آب می خوام به او آب دادند و بعد سوار خر کردن و در شهر چرخاندن دزد فقط میخندید و خوشحال بود یکی ازش پرسید چرا خوشحالی و ناراحت نیستی دزد گفت چرا ناراحت حلوا را که خوردم آب هم که خوردم الآنم دارم در شهر میچرخم و میگردم چرا ناراحت باشم حالا قصه مربی دروازه بانی چرا عذر خواهی بکن؟یا کلا چرا تمام کسانی که توی جام بودن و مقصر ای وضعیت بودن باید عذر خواهی بکنند پول و که گرفتن تو آخرین لحظه بدون هیچ زحمتی رفتن جام جهانی کلی هم که تابشون دادن و هدیه گرفتن خوب الان برا چی باید ناراحت باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
همین کی‌روش اولین باربهانه کرده بود ایران ناامن هستش الان چی شده بازورهم دوست نداره از ایران بره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
بازیکنانی که دنیا را به هیجان در آوردند ؟! واقعا یک دستیار چقدر باید بی شعور و نفهم باشد که اینگونه به یک ملت توهین کند ، چه هیجانی احمق ؟ مقابل انگلیس کیسه گل شدید و اگر این تیم رحم نمیکرد نتیجه ۲ رقمی شده بود ، ولز هم که بعد از چندین دهه به جام جهانی رسیده ، آمریکا هم که سطحی ندارد و به آن کشور هم باختید و با منفی ۷ و ۳ امتیاز از ۹ امتیاز چه هیجانی ایجاد کردید احمقها !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
مردم ایران تلوزیون که چیزی نیست،ادب دارند به اندازه سهند و سبلان و تفتان و دماوند و دنا.......تلوزیون چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
چرا زحمت می‌کشیم نظر می‌نویسیم تنها نمانی،،بی‌احترامی می‌کنی حذف می‌کنی چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
می‌دانم هرچیزی بنویسم چاپ نخواهی کرد ولی ندانسته نمیر،کی‌روش نوکرِ انگلیس بود شما هم نوکرِ او با فوتبالیست‌های از خارج آورده اش با آمریکا تبانی کرد و تمام شد،آه فوتبالیست‌های سپاهان تراکتور استقلال پرسپولیس ملوان نفت پیکان و،،،،شما را گرفت
دانیال
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
#تنها راه نجات فوتبال ایران جوان گرایی است. تو بازی ایران و آمریکا دیدید که ابوالفضل جلالی اومد تو زمین با اینکه زیاد بازی نکرد ولی بهترین بازی شو به نمایش گذاشت تیم ملی باید از بازیکن های جوان استفاده کنه و با بازیکن های پیر خداحافظی کنه.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: