کنایه جنجالی عجیب کی‌روش درباره اوضاع اخیر ایران: لبخند بزنی دشمنی لبخند نزنی دشمنی! | وقایع روز
کد خبر: ۴۱۱۲۵
تاریخ انتشار: سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - 06 December 2022
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت از دوحه نکات و مطالبی را درباره اوضاع کشور و شرایط تیم ملی بیان کرد.

کنایه جنجالی کی‌روش درباره اوضاع اخیر ایران: لبخند بزنی دشمنی لبخند نزنی دشمنی!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت به کشور و قبل از اینکه ایران را ترک کند گفت:

هدایت تیم ملی ایران برای من افتخار بود. ولی مخصوصا بسیار بسیار افتخار می کنم و مفتخر هستم از بازیکنان تیم ملی ایران. بازیکنانی بی نظیر، بازیکنانی جنگجو با روحیه جنگجویی بسیار بالا. کلام آخر هم بازهم به مردم است که واقعا احترام بگذارند و افتخار بکنند به این جوانان. خیلی سخت که در زندگی شما صبح بیدار شوید اگر لبخند بزنی با لبخندت دشمن شدی. اگر لبخند هم نزنی بازهم تبدیل به دشمن شدی. هیچ کسی نمی تواند با این شرایط کنار بیاید. شرایط بسیار سختی بود از صمیم قلبم مجدد از بازیکنان تقدیر می‌کنم، با کمال خضوع بازهم تکرار می کنم شرایطی بود که خیلی به صعود نزدیک شدیم ولی متاسفانه نتوانستیم موفق شویم. بازهم خیلی دوستانه و خواهشانه از همه تمنا می‌کنم که اگر خواستند انگشت انتقادات را به سمت یک نفر نشان دهند این انگشت را به صورت من نشان دهند. ولی این قهرمانانتان (ملی پوشان) را رها کنید به خاطر اینکه آنها تمام تلاششان را کردند.

کنایه جنجالی کی‌روش درباره اوضاع اخیر ایران: لبخند بزنی دشمنی لبخند نزنی دشمنی!

منبع: فارس
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
به نظر میاد روز به روز از واقعیت ها دور میشویم
آرتان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
پولتو گرفتی برو گمشو دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۴
ادب خوبه
آرتان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
اولا که اینا جوان نیستن ، دوما پولتو گرفتی گمشو برو دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
عجب جمله تکیکی گفت ،احطمالا از خودش نیس ،شاید از گابریل ،،،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
یک کمی رو املاءت کار کن بعد نظر بنویس! این جور غلط املایی‌ها زشته!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
واقعاهم‌همینه‌ازوضع‌زندگی‌‌بنالیم‌میشیم‌‌مفسد‌اگه‌به‌حال‌خودمون‌‌مثل‌دیوانه‌ها‌بخندیم‌دلیل‌شادیمون‌‌میگن‌‌،،،،،،،
ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
جناب کی‌روش!
شما و ملی‌پوشان تمام سعی‌تون رو کردید. دم همتون گرم.
به خاطر حرف عده‌ای کوته‌فکر خودتون رو ناراحت نکنید که مرحوم شاملو این جماعت رو بهتر از هرکسی شناخته بود؛ "هرجور باشی، آن‌ها حرفی برای گفتن دارند. چه انتظاری از مردم داری، آن‌ها حتی پشت سر خدا هم حرف می‌زنند"!
ناصر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
کوته فکرخودتی که از فوتبال چیزی نمیفهمی،کی‌روش یکم عرضه‌ داشت از این نتایج عذرخواهی میکرد،نکه از عمل کردش خوشحال باشه ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کاربر "ناصر"!
کی‌روش دقیقا از کدوم گروه عذرخواهی کنه؟!
امثال شما که معلوم نیست با خودتون چند چندین!
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
احتمالاً تاج راهنمایی کرده که اینطور بگه.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
وقتی‌میمیری‌خیلی‌ادم‌خوبی‌میشی.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
جناب کارلوس کی روش عزیز مامیدانیم که توازصمیم قلب حداکثر تلاش وتوان خودرابرای سربلندی وموفقیت ما تیم ملی ماکردی امانشد. مابه شمابه چشم یک هموطن نگاه میکنیم تویک ایرانی هستی توازمایی دوستت داریم
ع ق
Qatar
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
اره کلا اگه می شد بوز تو تاج را کج کرد شاید دیگه ازتون ایراد نمی گرفتیم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
از این حرفا ما زیاد شنیدیم جناب دلال پولتو گرفتی رفتی انتقاد ما هم الان میشه باد هوا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: