حمله یک رسانه دیگر به علی دایی | وقایع روز
کد خبر: ۴۱۲۱۵
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - 07 December 2022
سایت مشرق در یادداشتی به علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان حمله کرد و خواهان برخورد قاونی با مواضع او شد.

حمله یک رسانه دیگر به علی دایی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

مشرق نوشت: علی دایی در قبال اغتشاشات ۷۰ روزه اخیر و قضایای جام جهانی دقیقا برخلاف عقلانیت حرکت کرد و مسیری را پیمود که به همراهی با بدخواهان مردم ایران منجر شد. چه اینکه علی دایی نه از بابت حرف‌های ناصحیحی که پیرامون یک حادثه در ادبیل مطرح کرده بود و کذب بودن آن‌ها هم اثبات شد عذر خواست، نه حاضر شد به خاطر مردمش به عنوان مهمان ایرانی در جام جهانی شرکت کند و این آخر هم با اعلام رسمی تعطیلی گالری جواهرفروشی خود، در سمت ایجاد خلل در کسب و کار مردم و همراهی با آشوبگران گام برداشت.

این اقدامات اگرچه تنها در مورد آخر صرفا با واکنش «پلمب قضایی» مواجه شد اما عملا از جانب قانون و نهادهای حافظ امنیت کشور بی‌پاسخ مانده‌اند و این بی‌پاسخ ماندن اگر فقط منوط به یک پلمب مقطعی بماند، یقینا موجب آسیب‌های بیشتری خواهد شد.

کسانی که در قبال امنیت کشور دچار توهم می‌شوند و به دلیل برخی سوابق فکر می‌کنند که با تعدادی شعار یا لایک می‌توانند در مقابل حکومت قانونی یک کشور قد علم کنند، در وهله اول باید به آن‌ها منطقا تفهیم شود که این فرایند غلط است و آن‌ها هم کوچکتر از این هستند که با «ارتش لایک‌ها و مشتریان یک رستوران» در مقابل عقلانیت قانون و سیاست بایستند. ضمن اینکه همه شهروندان و از جمله آقای دایی وظیفه دارند حافظ قانون، حکومت و کشوری باشند که آبرو و مایملک خود را مدیون آن هستند.

برداشتن این گام تبیینی برای فرد متخلف و توجیه او البته وظیفه نهادهای قضایی، امنیتی و صنفی است.

در وهله دوم و پس از آن تفهیم نیز بایستی به «پیوست‌های برخورد» توجه شود. پلمب کردن یک کار کوچک است که حتی شاهدیم در شبکه‌های اجتماعی هم با طعنه براندازان مواجه شده است!

بلکه پلمب کردن هنگامی مفید فایده و حاوی عبرت‌آموزی خواهد بود که با پیوست‌هایی مثل توضیحات امثال علی دایی در مقابل قانون و رسانه و مردم، در نظر گرفتن خسارت وارده به مردم، امنیت و اقتصاد از باب همراهی امثال دایی با دشمن و البته در نظر گرفتن مجازات‌های بازدارنده همراه باشد. تنها در این صورت است که می‌توان امید داشت پیگردهای قانونی، امنیتی و قضایی منشأ اثر شود و بتواند سرمایه‌ای مثل آقای دایی را متوجه اشتباهش کند.

نظرات کاربران
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
حکومت بعنوان پدیده ای معلول و نه علت هویت و مشروعیت خودش را از ملتش می‌گیرد. از این جهت هرچه حکومت دارد از ملتش است نه برعکس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
ماچ به کلت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۴
یاشاسین آذربایجان یاشاسین شهریار اسطوره فقط علی دایی
H
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
اسطوره.....!!!! مارادونا اسطوره بود پله اسطوره بود علی دایی هم با گل زدن به مالدیف اسطوره شد، از این اسطوره ها تو ایران خیلی هست
علی
| Russian Federation
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
به فرمایش امام شهدا امام حسین(ع)اگردین ندارید لااقل آزاده باشید اکثر باتفاق جوانانی که درصحنه درحال مبارزه هستند عاشق ایران هستند وبه هیچ کشورخارجی وابسته نیستند وخواسته های بحق دارند ازبس کسی جوابگونبوده به سیم آخرزده اند چون احساس می کنند آینده ای ندارند وعلی دایی فقط ازشما میخواهد به حرف دل مردم برسید وخودتان رااصلاح کنید اما دریغ
ابوحسام
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
امثال علی دایی که در خط دشمن به کشور توپ می‌زنند و چهره وطن ملت را چنگ می‌زنند، و در نظر معاندین سياه جلوه می‌دهند، یقینا جز هستند نه کل که ملت باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
علی دایی از شهرتش ب علیه ایران استفاده کرد
متاسفم
حسنی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
خوشم میاد که دایی دوست دارانش افراد فهیم و با کلاس و دشمنانش افراد بی سواد و سطح پایین هستند. غلط های املایی و انشایی منتقدین و جملات مفهومی تایید کنندگانش، اثباتی بر این مدعاست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
مگرافشاگری آقای پروین رو نشنیدین ودگرون رو . ایشون عددی نبود از بیت المال به ی هجایی رسیده ویه مقدار شانس وهنرش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
سران مملکت هم دقیقا از خوردن بیت المال پروار شدن نه از هنرشون
علی دایی تا دیروز آقای گل ایران بود ...امروز آقای شرف ایران هست زنده باد مرد غیور ایران
| Netherlands
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲
علی دایی تا دیروز آقای گل ایران بود
علی دایی امروز آقای شرف ایران هست زنده باد مرد غیور ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
کسی که اسم علی دایی رابه زبان میاره بایددهنش تمیز باشه شماها که دهنتون بوی کثافت میده چطور جرات میکنن اسم علی دایی رابه زبان بیارین ...
حبیب الله عالی انوری دیار بختیاری
| France
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
درود. من فوتبال را درسطح ملی میبینم
علی دایی عزیز ملت ایران است کسی که در مشکلات در کنار مردم بوده چراغش چنا روشنایی معنویی داردکه با هیچ پفی خاموش نمی‌شود
دلواپس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
مدیون چی باید باسه؟ امدیون ورزشگاههایی که ساختین؟ در حالیکه همین امکانات کم و ناچیز نسبت به جمعیت یاخت زمان شاه هست. یا مدیون امکانات و برنلمه ریزی نداشته برای ورزش جوانان با مردم؟ متاسفانه شما عادت کردین در جاده یکطرفه و با سرکوب مخالفان و مفسران هر چی میخواهید بگین. من خودم در نوجوانی عاشق ورزش بودم و اکثر ورزشها را دوست داشتم ولی هیچ ورزشگاه و یا باشگاهی در حتب حوالی منزلمان نبود و با طی کردن مسیر زیاد ورزشگاهی در مشهد بود که اصلا گنجابش نداشت و منم حتی پول کرایه راه را نداشتم الان هم ساکن تهرانم و جایی که هزینه اش معقول باشد برای بچه هام وجود نداره و باشگاههای خصوصی هستن که با بودجه یه کارمند اصلا جور نیست. حالا وای به حال شهرستانها! کشوری با این ثروت با امکاناتی در حد کشورهای فقیر افریقایی! چون ثروت مشور یا بیرحمانه غارت میشه یا خرج جنگ یا ... حکومت در کشورهای دیگه میشه. در حالیکه بهترین راه مقابله با اعتیاد اشاعه ورزشه ولی افسوس کشور اینجوری داره اداره و غارت میشه. حالا ما که هیچی نشدیم ولی علی دایی که همسن من هست مدیون چیه حکومت باشه؟
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
جالبه این رسانه دیکتاتوری نظر را نشر داده،من نمی دونم کدوم احمقی این متن را نوشته،ولی جناب لومپن نگارنده این اراجیف علی دایی قلب ملت ایرانه مگر کسی ایرانی نباشه و از علی دایی نفرت داشته باشه علی دایی مهسا امینی و خیلی‌ها ی دیگه نیست علی دایی جان فدا زیاد داره حواست را جمع کن اراجیف زیادی ننویسی علیه این تورک غیور ایرانی خط قرمزی به اسم علی دایی داریم که هیچ توهینی را بر نمی تابیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
پر رو هستن دیگه ،بیخودی شعر تلاوت میکنن، بزرگترین کارتل مواد مخدر در انحصار ... ایرانه از طریق افغانستان ،برای همین به افغانستان باج میدن و جمعیت افغان در ایران از ما هم بیشتر شده، ملت ورزش کنن کی مواد اینها رو بخره
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
علی دایی جزء افتخارات کشوراست دینی هم ازحکومت برگردن ایشون نیست که بخواهدمجیزه گویی حکومت باشد اگریک نفری ماننداوحق اظهارنظرواحیاناانتقادبه اوضاع کشوررانداشته باشدپس چه کسی می تواند؟؟؟البته اگربدنبال رفاه ونون خودش بودمجیزه گوی حکومت می شدوطرف مردم نمی ایستاد.مثل خیلیها .
محسن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸
اگر تیم ملی نبود کسی علی دایی رو نمیشناخت اگر مایلی کهن نبود علی دایی شناخته نمیشد اگر پول و امکانات کشور نبود اسمی از علی دایی نبود البنه که ما از تلاش و زحمت اون متکر نیستیم اما وقتی دروغ میگه جوانهای مردم را گمراه میکنه اب در اسیاب دشمن میریزه دیگه برای ما اون علی دایی نیست علی دایی دیگه از چشم مردم قدرشناس افتاد اشتباه کرد باخت متاسفانه بدم باخت
حامد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
بابا جان فدا، ناسیونالیست، نترکی یه موقع، حرص نخور شیرت خشک میشه
حمیدرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
متأسّفانه علی دایی، از وقتی ثروتمند شده است (در قبال شهرت از تیم ملی و فوتبال ملی) دیگر غیرت ایرانی ندارد. و در خط دشمن «پاس گل» میدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
مدیون اون موقع که تازه وارد فوتبال شد از لاغری داشت میمرد ولی الان مث گاو پروار شده با ارث پدرش که مایه دار نشده از جیب ما بد بخت است بفهم نفهم
عليرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
اقاي احمد رضا پاس گلو شما و امثال شما به دشمنان ايرانو ايراني دادن كه وضع ما اينه نه علي دايي غيور مرداذري ما البته من ترك زبان نيستم ولي مهم الان ايراني بودنه و شرف ايراني كه تو اين غيور مرد اذري زبان بيداد ميكنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
مشرق !!! فکر نکنم در حد رسانه شما باشه که در مورد علی دایی نظر بدی علی دایی برای همه مردم ایران ثابت شدس هر چند رسانه بی عتبار و بی مخاطبی مثل رسانه مشرق فقط برای نمایش دادن و مضحک بودن خودش میتونه اینگونه اخبار نشر بده پس لطفا در حد خودت باش نه بیشتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
اره والا، کدو هم قاطی میوه ها شده
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶
خودتو همه میدونی؟ فقط از طرف خودت نظر بده .
حقی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۹
علی دایی هیچ پ...ی نیس ما زیادی گندش کردیم
فقط دلار میشناسه نه مردم
نوید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۸
دقیقا درست است
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
متاسفم برای کسانی که نام این شخص را اسطوره نهاده اند برای چه اسطوره چه کرده در هر تیمی که بازی کرده بابت هر بازی یا فصلی که در آن تیم حضور داشته میلیاردها پول دریافت کرده و حضور در تیم ملی برای هر بازیکنی آرزوست که ایشون باید شکر گذار باشند که در برهه ای از تاریخ به تیم ملی دعوت شدند و وظیفه اش بوده بازی کند ودر جای از زمین ماموریت داشته که گل بزند این انجام وظیفه ای بوده که بابت اینهم میلیاردی پول گرفته
اسطوره باید به کسی گفت که از جان ومالش برای پیشرفت کشورش ومردم کشورش مایه میگذارد نه ایشون چه در فوتبال چه در جامعه به بد اخلاق تریم وتند ترین فرد مشهور است در تمام مصاحبه اش غیر تهدید کردن این و آن چیزی مشاهده نمی‌کردی یکجا پیدا کنید که بگوید من برای کشورم ومردم کشورم این همه تلاش کردم فقط یه شخص مثل پله باید اسطوره گفت که در مرز هشتاد ویک سالگی هنوز میگویدتا آخرین لحظه عمرم برای شادی مردم
کشورم تلاش میکنم نه شخصی چون علی دایی
چشم زاده
United States of America
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
اسطوره فوتبال ایران و جهان هاهاهاهاهاهاهاهاها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
کی گفته یه فوتبالیست اسطوره ایران هست؟ کسی که از کشورش به همه جا رسیده حالا گوش به فرمان آمریکا و عربستان شده نمیتونه اسطوره باشه.
مریم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
حرف مفت نزن علی دایی واقعا اسطوره است .خودش عقل داره به حرف امریکا و غرب گوش نده طلم و ستمی که به مردم کشورش میشه رو به وصوح میبینه علی دایی ی مرده واقعی هست تو هم حرف دهنتو بفهم لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
اسطوره شما دزدان بیت المال هستن و چندکشور عقب مونده متجاهر، فلسطین ،سوریه ،عراق ،یمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
تو ابله. ایشون به هر جایی رسیده با زحمت خودش بوده. تازه این مملکت خراب شده رو هم ایشون به جایی رسونده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
لابد شما مفت خورا اسطوره هستید....... درود به علی اقا دایی
پارسا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
در جواب مریم خانم دایی عقل نداره ولی پاسپورت آمریکا داره و شهروند اونجا محسوب میشه و باید برای منافع کشورش تلاش کنه و گرنه دیپورت میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
بیخودی حرف نزنین هرکی اومد حرف بزنه گفتین طرف امریکا .......نگاه به مملکت بکنین ببینید چه خبره ول کنید این امریکا وعربستان واسراییل را نمردین انقدر اسم این کشورها رابردین ....به داد مردم برسین احمقها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
کشور اگه برای علی دایی کاری کرده پس چرا برای جوان‌های دیگه کاری انجام نمیده.هر کسی تو این مملکت به جایگاهی رسیده قطعا تلاش وزحمت خودش بوده وگرنه میبینیم که کشور هیچ وقت حامی جوانها نبوده خصوصا اگه اعتراضی داشته باشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
گمشو
مجیدم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۲
آقایون ناشناس ابله که به وسیله رسانه هاخوب خودتحقیر شدن که فکرمیکنند فقط توایران تورم واختلاس هست. درصورتیکه روزی چندتا فیلم سینمایی ومستند خارجی ازفسادپلیس غرب واختلاس کشورهای دیگه تلویزیون پخش میکنه. پس همه جاتورم ودزدی واختلاس هست. بهتره که واسه خودتون دلتون بسوزه. خودتحقیری تابکجا
مجیدم
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵
بدبخت ناشناس همین سوریه وعراق وغزه ویمن نبودکه الان اسرائیل لب مرزایران بود. گرچه کسی که اینجوری حرف میزنه دلش باهمون دشمنان ایران هست. ننگ برشماخائنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۴
پس توعربی احمق علی دایی شیرمردخ
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۶
توکه راست میگی بمیری اگه دروغ گفته باشه اگه جراتشو داشتن تا الان دستگیرکرده بودن کشوریکه نشه واقعیتهارا گفت وخفقان باشه درست زمان شاه فاتحش خوندست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۵
همیشه حرف دهنتو بسنج زیاد گنده گنده نخور ببین خودت اندازه یه تار موی اسطوره علی دایی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۷
پس اسطوره یه مشت ... مفت خورند که از پول بیت المال میخورن پس مردم میخوان ببرن بهشت .
نوید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵
فکر میکنم نظرات مخالف پاسخگوی شما باشن ای بزرگوار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
شما عزیزم ساندیس خودتو بخور شعر و شاعریو بزار واسه شعرا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
در جواب پارسا خان ک میگی علی دایی پاسپورت آمریکا داره
تو برام یه مسئولی بیار ک بچه اقامت آمریکا نداشته باشه آمریکا فقط واسه ملت بده؟واسه مسئولان و بچه هاشون خوبه
هیچ کسی نیس ک دل خوش از این دولت داشته باشه مگر ساندیس خورانی امثال شما
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
خفه شو مشرق .مردم همگی اعتراض دارند وبزودی ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
مشرقی که همیشه از مغرب طلوع میکنه عوضی بیش نیست
حمیدرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
از جمعیت 84 ميليون نفری کشور، طی این اغتشاشات فقط 450 الی 500 هزار نفر اقدام به اعتراض و اغتشاش نمودند،(بین اغتشاشگران و معترضان تفاوت وجود دارد) برخی که معترض بودند (و حق هم دارند ) بعد از اینکه متوجه شدند پروژه تجزیه کشور شروع شده است، کنار کشیدن، حال شما بگو عین 500 هزار نفر کف خيابان های کشور همگی اغتشاشگران باشند، واقعا در مقابل جمعيت میلیونی ایرانی نقطه هم حساب نمی‌شوند، فقط این عده رسانه های پروپاگاندای سیاهی چون اینترنشنال، بی بی سی را دارند که بزرگ نمایی می‌کنند. این احمق های غربزده، حتی فوت هم در مقابل نظام نیستند
لوک
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
آقای حمیدرضا، از طرف هشتاد میلیون ایرانی حرف نزن، نظرات کاربران و منفی مثبت هارو نگاه کنی آمار دقیق دستت میاد...اینم بدونید علی دایی تازه بیشتر از قبل تو قلب ها جا پیدا کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۳
به نظر من ما مردم ایران عزیز نباید بجون هم بیفتیم با ناسزا گویی واختلاف افکنی چون نظر ها متفاوت هستند خوب است به مخالف وموافق اجازه داده شود که خیلی مسالمت امیز بطور جداگانه ودر روزهای معین برای هر طیف وجناح تا معلوم شود درد مردم یا اکثریت ویا اقلیت وشما هم اینقدر نگوید دشمن مگه این همه مردم ناراضی دشمنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
خدا را شکر هر چه با وطن پرستانی همچون دایی و کریمی بر خورد کنید بیشتر نزد مردم محبوب میشوند
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
بزودی خواهید دید که دایی و کریمی مثل س... پشیمان خواهند شد.سحر نزدیک است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
چقدر شما نویسنده محترم خر تشریف داری که به شعور مردم توهین میکنید...
با زور و ... و ... نمیتونید محبوب بشین...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
خر در رکاب دزدان
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
شهرت ، مقام و ثروت خیلی چیزی عجیبی میباشند و خیلی ها از راه بدر میکند . علی دایی همشهری من هم یکی از آنها بود که با لایک عده ای خود را گم کرد . مسیر خلاف عقلانیت پیمود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
دشمن مردم از حرف راست و به حق وحشت داره ،هم اکنون کلیه لانه موشها به اجاره رفته،ظلم همیشه نابود است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
مرده شور هم شهریی مثل تو رو ببره حسود بی ... برو بمیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
تو خفه ... به علی اقا نگو همشهری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
... تو اصلا میدونی عقلانیت یعنی چی کسی که از ملت مظلومش دفاع کنه از راه عقلانیت خارج شده واقعا رو که رو نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
ثروت را شما میخورید ازپس این نظام وهرکی حرف حق میزنه وطرف مردم بدبخت هست میگین دشمنه بمیرید دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
خاک تو سرت که همشهری میگیرم دایی سرورها اولا مغازه خودش دوس داره بنده ثانیا اگر اتفاقی برای مغازه می افتاد شما جواب میدانید ثالثا همون روزا نیروی انتظامی هم می گفت ببندید
قاسم قربانی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳
نان به نرخ روز خور بدبخت ،از شمال تا جنوب ،از شرق تا غرب ایران مرید علی دایی هستند توی بی شعور ادعای همشهری بودن داری و اینقدر نفهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۵
آخه میگم تویه همه مغازه ها وخونه های اردبیل عکس علی هست علی دایی بزرگترین خیره دنیا ست چی میگی همشهری منم هست
نوید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۲
درسته خلافه عقلانیته ولی خب انسانیت امثر موقع ها با عقلانیت در تضاده مثل شما که الان برای ساندیس و یه رب و یه کیسه برنج طرف کسی و میگیره که الان داره به مردم ظلم میکنه این میشه عقلانیت ولی اگه بخوای طرف مظلوم و بگیری این میشه انسانیت
بتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
نویسنده بیسواد و بیشعور خفه شو لطفا و اینکه هر وقت خواستی اسم علی دایی بیاری قبلش برو وضو بگیر
ملی از بندر
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
وضو بگیره چه جالب، تا الان ک دنبال زن زندگی ازادی و بی حجابی بودین، چی شد وضو شناس شدین، نیمه مسلمان های جاهل
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
مگه تو به وضو هم اعتقاد داری
مصی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
آقای باسواد این آقایی که میگی باید اسمشو بیاریم قبلش وضو بگیریم
آنقدر خوردن هار شدن بدبخت این به جای اینکه بیاد وسط میدون فقط کارش اینه بچه های مردمو بیاره وسط معرکه به کشتن بده تو بی سواد چی از سیاست می‌دونی که چرت و پرت میگی،پس دهنتو ببند زر مفت نزن
اسطوره بزرگ دایی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰
واقعا حقیقتیست اینها باید نام علی دایی رو با وضو و طهارت کامل به زبان بیارن که حداقل انسانیست که در اوج شهرت و قدرت خودش رو نباخت وهمیشه رفتارش و کردگارش نشان از بزرکی دلسوزی و مهربانی و حمایت از حق مظلومین بوده هنوز یادمون نرفته سرقضیه زلزله کردستان که همین اقایان میخاستن مانعش بشن برای حمایت از زلزله زده ها
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
علی دایی خط قرمزماست..کسی است که دردمردمودرمان میکنه .به فقراکمک میکنه وبه کودکان یتیم وخیریه هاکمک میکنه ...میتونه بره اروپاوبهترین زندگی روداشته باش ولی بخاطرمردمش نمیره ...عشقی علی دایی ...
قدرزر زرگر بداند
قدرجوهر جوهری
روزنه شرق پاچه خواری نکن ...که مردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
میتونه بره اروپا ولی نمیره همینجا توی کاخ هاش زندگی میکنه . چقدر بدبختیم که علی دایی شده الگو و اسطوره یک عده
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
پاچه خوارتر از خودت کیه..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
با شرف وطن پرست عاشق ایران افتخار مردم ایران علی دایی
حمید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
قبلا هم ما اینطور فکر می کردیم ولی الان متوجه شدیم احمقی بیش نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
جالب بعضی از جانب همه مردم ایران حرف می‌زنند این دایی اصلا برای ن
من اسطوره نیست چرا اینقدر یکی را بزرگش میکنید اون که رونالدو برای پرتغال گل که نزد برای همین جام جهانی قطر بازیشم ندادند مردم کشورش فحش کشش کردن یه زمانی اسطوره بود مقام برای کشورش می آورد اینا که مقامی هم نمی آوردند پول کلان می‌گرفتند شدن اسطوره برای شما خدا به انسان عقل داده احساسی تصمیم نگیرید اسطوره کسانی بودند که از موقعیت اجتماعی وپول وبچه زن و زندگی خودشون گذشتند تا در سایه امنیت، دایی وامثال اونها برای شمااسطور ه باشند برید برگردین اسطوره های اصلی را پیدا کنید که لااقل به درد اون دنیاتون بخوره نه با دایی وامثال اون وارد جهنم شودید البته بنده شناش خداهست منظورم این هست که به هرچی که این دنیا علاقه داشته باشید اون دنیا با هم همون محشورمیشود پس بهتر با کسی محشور شویم که وقتی پای حساب کتاب پیش آمد نگه من تورا نمیشناسم درضمن اسطوره ی ما همه ی ایرانیان باید امام زمانمان باشد وبرای تعجیل در ظهورش دعا کنیم که هرچه زودتر بیاید وعده وعدالت را برقرار کند تعجب هستم ما امام حاضر ونظر براعمالمون داریم ولی اصلا مشتاق دیدن وظهورش نیستیم امامی که ما به هر امام دیگه برای حاجت متوسل میشویم به امام زمان مراجعه می‌کنند تا حاجت طرف داده شود پس بروید دنبال اسطوره ای که هم به درد این دنیا وهم اون دنیاتون بخوره دایی و امثال این کی هستند که شما وقت برای اینها می‌گذارید ووقت خودتون را تلف میکنید واقعا ارزش ندارند تازمانی که به فکر این اسطوره های پوچ وبی ارزش هستید ودنبال امام زمانتان نیستین همین بی عدالتی ها هست وهمین گرانی مصیبت بلا پشت بلا جنگ ویرانی اینقدر خدادبلا برای شما نازل می‌کند که دنبال اسطوره وشهریار اصلی باشید وبرای آمدنش از ته دل ضجه بزنید حالا خود دانید که دنبال راه درست اصلی وحق باشید که به سعادت برسید یا دنبال دایی ،کریمی این افکار باطل وپوچ باشید ودر گرداب مصیبت ها گرفتاربروید دعای غریق را زیاد بخوانید که وقتی امام زمان آمد بتوانیم حق را از باطل تشخیص دهیم ورد زبان همه باید دعای تعجیل وبرای غریق والهم العجل لولیک الفرج باید باشد
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
بخدا ایشون توی فوتبال عددی نبودن گل زدن ب مالدیو لبنان سوریه .. هنر نمیخاد که بیشترین گلتاشو ب کشورهایی که اصلا فونبال بلد نیستن زده اگه عره داشت توی اروپا توی تیم های مهم بازی میگرد نه تیم های چندان معروف اروپایی. ب فرض هم بازیکن معروف باشه وقتی غیرت شرف واسه کشورش نداشته باشه هیچ ارزشس نداره مپل سگی میمونه که هرکی استخون بده دمشو تکون میده باید امثال اینجور افراد کل اموالشو توقیف کرد تا دیگه علیه دولت و کشوری که نونشو خورده الن هار شده و جفتک میاندازه ازاین غلطا دیگه نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
... سگ تویی که حق مردم رامیخوری پارس میکنی دزدی میکنی اختلاس میکنی دایی چون طرف مردم هست داغ رو دلتون زده ....چون دزدی نمیکنه حق مردم رانمیخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
...بیشرم اونکه جلوش استخون میندازن تویه ... ، علی دایی انقدر بزرگوار و مرده که هیچ وصله ای بهش نمیچسبه ، او عشق و افتخار تمام ازادیخواهان ایرانی هست و بس
قاسم قربانی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱
... خودتی و آبا و اجدادت، تویی که دم تکون میدی تا بلکه به نان و نوابی برسی ،علی دایی نه نیازی به کسی داره نه مثل تو کودن و نفهم است ، فهمیدن هدف تو زیاد مشکل نیست ،از آب گل آلود میخواد ماهی بگیری
اعتراض حق همه است ،آقای دایی هم اعتراض داره نه اغتشاش کرده نه با دشمن همراه شده ،البته همراه شما هم نیست
پلمب مغازه هاش هم غیرقانونی است
بذار اول قانونی جهت بستن یا باز کردن مغازه شخصی تصویب بشه بعد مثل نویسنده مقاله هارت و پورت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰
سگ خودتی درست حرف بزن تو درحدی نیستی اسم علی دایی رو بیاری
مرتضی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۷
احسن. دقیقا همینطوره. بزودی به سزای خوش رقصی واسه عربستان و اسرائیل و بقیه میرسه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
بدبخت ساندیسی فکر می کنی بایرن‌مونیخ ،هرتا برلین تیم های کوچکی هستند و گل زدن به چلسی و آث میلان کار راحتی هست از آن گذشته علی دایی محبوبیتش در ایران نه به خاطر فوتبالش بلکه به خاطر جوانمردیش هست
احمد..ش (مغزهای یخ زده)
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
اولن وقتی از چیزی سررشته نداری درموردش اظهار نظر نکن!علی آقا بین بازیکنان ملی کمترین گل زده به مالدیو داره
دوم..علی اقا توی یکی ازبزرگترین باشگاههای جهان واروپا(بایرمونیخ)بازی گرده!
سوم سگ تو امثال تو هستین که برای یه تگه استخان حاضرین ..........!۱
چهارم.اینقدر نفهم هستی که وضعیت کنونی ملت ومملکت را درک نمیکنی البته شماها ساندیستون برسه ........
پنجم...مردک هم تو وهم نویسنده مشرق خفه
دایی بزرگ
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۶
سگ که نه شغال تویی و کل نسل سخیفت که هنوز ادبیات بودن در اجتماع رو پیدا نکردی وانقدر نظرت احمقانه است که الان حکومت ایران هم توی همون کشورهای بدبخت و داغون داره بزرگ بازی درمیاره اگه باعرضه هست بره توی کشورهای اروپایی و امریکا قدرت نمایی کنه این قدرت پوشالی..
معنی غیرت روهم نمدونی غیرت اتفاقا این هست که اگر درکشورت حتی به حق یک نفرهم اجحاف شد صدات دربیاد و فریاد دادخواهی داشته باشی نه مثل امثال تو زینفع های چاقال و ساندیسی لالمونی بگیری و بکی همه چی ارومه همه چی خوبه
علی دایی مرد واقعی و باشرف و اسطوره ایرانی هست که باتلاش به اینجارسید نه با اختلاس و زدوبندو چاپلوسی و چفیه بستن
کاری که نود درصد متدینین و ساندیسی ها عرضه اش رو ندارن و از راه پاچه خواری و چشم برظلم بستن میخان انجام بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
سلام وعرض ادب روزنامه شرق درحد واندازه علی دایی نیست که بخواهد حکم صادر کند علی دایی سلطان بی چون وچرا ایران عزیزمان هست کسی که بارها دست یاری بسوی هموطنمان درازا کرده ومی کند واین حکومت از دست علی دایی که به مردم خدمت می کند دلی خوش ندارد چونکه هیچ کس به فکر مردم نیست اگرعلی دایی جلو حکومت ایستاده به خاطراینه که می خواهد به مسئولین بفهمانده مردم رافراموش کرده ایدپس بیایید قدرعلی دایی رابدانیمواو راحفظ کنیم
طبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
مشرق ... زیادی خورده !!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
علی دایی ،بزرگترین،خیره ایران ،جانم فدات
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کمی مودکب باشیم ضرر نمی کنیم.
علی دایی خوب توپ می زده ولی یک سیاستمدارنیست بهتره مددکار فوتبال باشه که رشتشه. فضای مجازی امررابرافراد مشتبه می کنه.سرویسهای جاسوسی خیلی روی افراد مشهور به طور مستقیم وغیر مستقیم کار می کنند تاازآنها بهره ببرند.اگرطرف بصیرت نداشته باشه ممکنه به نام طرفداری از مردم آلت دست سرویسهای جاسوسی بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
علی دایی در قلب مردم جا دارد تمام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
ناخن چرک دائی هم نیستی مشرق خرفت ،اندازه سایز دهن گشادت بحرف ،خواستی از کیهان و فارس ... عقب نیفتی به فکر تظاهر کردن افتادی ،هیچ ...ی نیستی رسانه عرب المشرق
خاکستری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
بزرگترین سرمایه نظام اعتمادمردم است برای حفظ این سرمایه نباید به مردم تاخت بلکه به خود باید پرداخت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
اسطوره فقط اقا تختی هستش نه اینها
این آقایان گرد پای آقا تختی هم نیستند چه برسه به اسطوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
اقاتختی هم اگر الان بود بیرار بود از امثال شماها گرچه هزاران انگ بهش چسبونده بودین
پرسپولیس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۴
وقتی مرحوم تختی رو نمیشناسی چرا زر الکی میزنی؟
الف
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
به نظر می‌رسد باید طبق قانون با همه اغتشاشگران و تحریک کنندگان مردم به اغتشاش قاطعانه برخورد شود و این امر هیچ استثنایی برنمی‌دارد ، اگر نه برخورد تبعیض آمیز موجود جری شدن متخلفین از قانون و رواج قانون شکنی و به مخاطره افتادن امنیت از یکسو و ناامیدی مردم از سوی دیگر می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
احسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
ببند گاله رو
توهم ازجیره خورای
همینجا یه آرا گیری گذاشته شه مشخص میشه کی محبوب کی منفور
چیزی که لایق خودت و همکارای جیره خورت به کسی نسبت نده
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
آقای دایی برانداز نیست..برای اصلاح امور وارد گود شدن...مجری جهان آرا برای خوش گذرانی خودت چرا با پول بیت المال رفتی قطر..هر وقتی در این جور مواقع تونستی نه نمیرم .حلال نیست به زبان بیاری .اون.موقع به دیگران ایراد بگیر...عمرت کوتاه هست.؟خدا را فراموش کردی
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
من یکی از آقای دایی انتظارداشتم وقتی روشن شد که دختر هم شهریش کشته نشده حرفش رااصلاح می کرد حالا نخواست عذرخواهی بکنه حداقل حرف غیرواقعی راکه زده بود اصلاح می کرد ولی متاسفانه این کاررانکرد ودوباره بر حرف قبلیش پافشاری کرد که نشان دهنده غرور ایشانه. خداوندبه همه قدرتمندان ومشاهیر ظرفیت لازم عنایت فرماید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
لعنت به علی دایی ساده لوح سطحی نگر عاقبت نیندیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
لعنت به خودت و جد و ابادت. ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
لعنت به خودت جیره خواره
منصور
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
لعنت به تو متعصب متحجر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
لعنت به ...خودت و هفت پشتت علی آقا تاج سر و خط قرمز ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
لعنت بردروغگویان دایی بزرگ مرد
وطن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲
لعنت به خودت ، علی دایی اسطوره ملت ایرانه ، تو هم یک بی ادب و نخاله مملکت هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۹
لعنت به تو و همه کست
پرسپولیس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۳
فقط میخواستی فحش بخوری؟من که استاد فحش دادنم بهت فحش نمی‌دم.واست زیاده
صابر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
سگ تو سایه دیوار می‌خوابه میگه سایه خودمه
ناشناس
| Netherlands
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۹
چقدر خوبه آدمها حزب باد نباشند هر طرف ک باد وزید ب اون سوی باشند نه ایران و علی دایی دنیا ب علی دایی افتخار می‌کنه .فیفا کم سمتی نیست ک از افرادی چون علی دایی دعوت کرد ک ب قطر برود این مرد دعوت قطر را ب حمایت از معترضین رد کرد دل شیر میخواد این کار علی دایی عزیز دنیا بهت افتخار میکند
علی پوشنده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
واقعا صحبتهای آقای دایی قابل هضم نیست ،شورش رو دراورده ایشون ،واقعا عجیبه تو وطنمون‌ همچین انسانهایی هست
ابوالفضل
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۸
عجیب ادمایی مثل تو هستن ک این همه ظلم تورم گرونی تحریم رو نمیبینی ،این همه ثروتی ک مسیولین ب جیب زدن ، بچه های ۱۰ ۱۲ ساله ک تا کمر تو سطل اشغالن رو نمیبینی عحیب تویی ک ظلم رو میبینی و داری ظالم حمایت میکنی
هاتف
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
فونبال چه مزخرفیه که اسطورش چه مزخرفی باشه علی دایی اگر شرف داشت اول کشتار جوانان به دست داعشی ها را محکوم می کرد و البته شما اصلاح طلبان هم شرایط بدتری هم داری
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
من هیچ نظری در مورد علی دایی یا هر شخص مشهور ندارم اما یک نکته مهم اینه که نباید شهرت و هنرمندی و هر ویژگی دیگر را مانند یک دیوار بلند و محکم دور تا دور آن شخص بنا کنیم طوری که اجازه هیچ نقد و اعتراضی به دیگران ندیم چون باعث میشه شخص مشهور در یک حاشزه امنیت غیر منطقی قرار بگیره و فاسد بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۹
علی دایی قلب ایران زمینه
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
احسنت گل گفتی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
دقیقا درسته .ولی این مطلب از رهبری تا پایین ترین سطح اجتماع باید رعایت بشه و همه افراد به جهت غیر معصوم بودن ،باید مورد انتقاد و پاسخگویی قرار بگیرن و نباید بت سازی بشه . حالا آقای دایی باشه یا رهبر یا رییس جمهور . ضمنا اون کسانی که مشکل دارن با اسطوره فوتبال ایران ،حتما آدمهایی مثل قالیباف و رستم قاسمی و طبری و مرتضوی و سعید طوسی ها و امثالهم ،اسطوره هاشون هستن
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
میگن دوجاست که خدا میخنده
اول زمانیکه خدا میخاد کسی را بلند کنه همه میخان بکشن پایین (شهریار )
دوم زمانیکه خدا میخادکسی را پایین بکشه همه میخان بلند کنند (...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
علی دایی دلار زیادی به ایران وارد کرده ودزدی هم نکرده ولی خیلی ها دارایی مردم را به خارج بردند وبه ریش ما خندیدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
اسطوره ما شهدا هستن اینا اوباش هم پیستن کسی که خانوادش قبولش نداره وراه خودشو میره هیچی نیست طبل تو خالیه هرچه علی دایی داره از زیراب زنی بازیکنان مثل مبعلی و........بدست اورده اینا باید تنبه بشن تا عبرت مردم بشه دایی کریمی پشو هم نیستن تا برسد به اسطوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۵
همون شهدایی که خیلیاشون عرق خورهای دست پرورده نظام پهلوی بودن؟منظورت کدوم شهداست شهدایی که به طور جمعی مقدس شدن ولی بطور انفرادی خیلاشون که ماشناخت داشتیم که لات و دزد و جاهل و...دربینشون بود ولی اوکی به طور جمعی ودر کلیات میگیم شهدا
وماهم برای خیلیاشون احترام قاعلیم ولی تقدس نه
طبق همون قران واسلامی که چیزی ازش نمیدونید هیچ کس و هیچ انسانی مقدس نیست حتی پیامبرا طبق خود اسلامتون اگر شناخت ندارید برید مطالعه کنید
ولی فرقه شما میاد یه مشت دزد اختلاسچی و غرق در لذایذ و شهوات و هوسرانی دنیوی رو که در راس امور هستن رو مقذس واسطوره میدونید
اما یک ورزشکار ازاده و بزرگ مرد رو که چون بر علیه ظلم سکوت نمیکنه رو تحقیر میکنید چرا چون احساس خطر میکنید لعنت برشمایان انکل صفت که متاسفانه از راه دین وارد شدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
مردک با پول مملکت صاحب همه چیز شده حالا جفتک میاندازه حداقل از خون شهدا خجالت بکش یک تارموی این شهدا به صدتاازاین سلبریتی های بی غیرت می ارزد،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
بی شرافت پول مملکت را که شماها میخورین
بابک
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
تو اگه راست میگی و مرفه بی درد نیستی
چرا یک کلمه از اختلاسگرا حرف نمی زنی؟؟!!
علی دایی آقای گل جهانه!
شما ویکی که گفت مگه علی دایی چکار کرده
به والله تو کوچه تون مسابقه بزارن
اگه اقای گل شدی جایزه دارید!!!
خواهشا در مورد قهرمانان حرف مفت نزنید!
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
علی دایی وعلی کریمی و خیلی از هنرمندان و سلبریتیهای دیگر امام زاده نیستن که خطا نکنند و اگه همین مردم و مملکت نبود اونا هیچی نبودن پس بی جهت اونارو بزرگ نکنید اونام باید مثل بقیه مردم حرفشونو بزنند ولی جوابم پس بدن بدون مصونیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱
علی دایی مردبزرگ مرگ بردشمنان او
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
درود برشما.درهرمقام وموقعیتی که باشی باید پاسخگوی گفتارت وکردارت باشی.
م صار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
علی دایی دیگر آن علی دایی قبل از اغتشاشات نیست
از چشم افتاده ودیگر هیچ اعتباری پیش مردم نداره حتی ترکها
ابوالفضل
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۰
از کدوم مردم حرف میزنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
دوست دارم ببینم میتونید یه تار مو از سر علی دایی ، این مرد بزرگ وباشرف و با غیرت ایرانی کم کنید تا این کشور را مدفن تک تکتون کنیم ، از مادر زاده نشده کسی جرأت کنه نزدیک علی دایی بشه ، دلخوشی این سالهای عمر بر باد رفته ما هم نسلان علی دایی فقط وجود مبارک این ابر مرد باغیرت و قهرمان ملیه والا شما تخم یزیدیان همش نفرت و انزجارید برید گم شید از دستتان راحت بشیم
حسن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
دمت گرم جانا که از زبان ما سخن میگویی هنوز از مادر زائیده نشده کسی که به شهریار ایران نگاه چپ بندازه ایشالله صد سال زنده باشه و در کنار مردم و دوستدارانش
عباس حسنوند
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
نکنه هوس کردی بری توی گونی ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
باعرض سلام من نمیدونم به قول شما ها این آقای اسطوره چیکار کرد که شما ها اینقدر پشت در میاین یکش رو هم به ما بگین والا جز کشتن جوان ها هیچ کاری نکرد همین مدافعان امنیت بچه های چه کسی بودن که شهید شدن همین مردم بودن که کارگر هم بودن تورو خدا یکم چشم هاتون رو باز بکنین ببینین از کی طرف داری میکنین عوض اینکه از این آقا پشتیبانی کنین که همین طور به کاری بهش مربوط نمیشه دخالت میکنه یکم به چیزهای دیگه فکر میکردین خیلی موفق تر میشدین این آقا یا امثال این آقا با کاری که کردن نه به داد مردم رسیدن نه کمکی کردن فقط باعث عزادار شدن خانواده ها ومردم شدن وباعث بی امنیتی شدن برای مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
دایی کدوم خری
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
لطفا مودب باشید.علی دایی یک فوتبالیست خوب بود اویک سیاستمدار خوب نیست.لطفا مطالب رااینقدر خلط نکنید. علی دایی نشان داد که علیرغم نکات مثبتی که داره ضعفهای بزرگ شناختی واحیانا شخصیتی هم داره. اگر واقعا دوستدار آقای علی دائی هستید به ایشان بگید حواسشو جمع کنه تا خدای نکرده ازسرویسهای جاسوسی آمریک واسرائیل بازی نخوره. درود برهمه آنهایی که دلشان برای ایران وایرانی می تپد.
پرسپولیس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۰
ماشاالله
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
توجه مشرق و مغرب رو جلب می کنم به شهریار ایران (( علی دایی ))
این عزیز و سایر ورزشکاران و هنرمندان با زحمت خودشون به اینجا رسیدن.
هنر شما و امثال شما فقر و فلاکت برای مردم ایران بوده
امثال خاوری و جزایری و و... دست پرورده تفکرات شما هستن
اگر ایشون و امثال ایشون نقد و اعتراضی دارن درد مردمشون رو به گوش مسئولان میرسونن بهتره درس بگیرین
یادمون نرفته که در زلزله غرب کشور بالاتری کمک و فراخوان کمک توسط این عزیز رقم خورد و شماها چشم نداشتین همین محبوبیت رو ببینین
ایشون تو اردبیل استادیوم ۲۵ هزار نفری ساخته و کمکهای زیادی به کسانی که شما بیچاره شون کردین نموده است
ایشون نه تنها خودش رو گم نکرده بلکه اتفاقا پیدا کرده و تمام کارهاش بر اساس عقلانیت و درایت و واقع بینانه است
ایران بدون نام علی دایی و علی کریمی و مهدی مهدوی کیا و باقری و برومند و غفوری و نکونام و هنرمندان آزاده برای ما زنده نیست
بهتره برین سراغ عباسی و رائفی پور و ... که مردم رو از دین و حتی انسانیت زده کردن
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
درود برشرف شما
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
سلام
اول شما که انقدر علی دایی رو دوست دارید.
۳ روز اعتصاب به دستور اتاق ابنتر نشنال صادر شد و یک سری داخلی بی وطن و چند چهر مثلرعلی دایی دل به دل اینها دادن و اعلام تعطیلی دادن.
اینکه علی دایی همسو با شبکه های خارجی داره کار میکنه اسمش چی هست.
اگه دلش می خواست تعطیل کنه ۱ تا ۱۰ رو تعطیل می کرد چرا دقیقا ۳ روزی که اینتر نشنال پیشنهاد داده بود رو انتخاب کرد.
عاشقان علی دایی کسی که زد دین خدا باشه عزتی هم نداره حالا شنا هی بگید اسطوره اسطوره ببنید کی گندش در میاد
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹
ایاعلی دایی بعنوان یک فردبعنوان یک ایرانی حق داردبه شیوه ای کاملامسالمت امیزانتقادیااعتراًًض خود ویاحرف مردم رابه گوش حکومت برساند ؟؟اخوب بازدن هزاران برچسب اگربخواهیداوراسرکوب کنیداین پیامی به هم مردم است که اینجاحق انتقادواظهارنظرممنوع است که عین دیکتاتوری است.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
مشکل آن رسانه و طرفداران آن دشمن و آلت دست بودن‌هرکس که با افکار اومخالف هستندمیباشد.۸۰درصدمردم بااینکه درخیابان حضورندارندولی مخالف سیاست‌های حاکمیت درخیلی‌از سیاستهایش میباشد.لطفا دیدگاه دگم خودرابه دیگران‌تحمیل‌نکنید،آقای دایی بصورت بسیارمتمدنانه وصلح آمیز مخالفت خودشان نسبت‌به‌برخوردهای خشونت‌آمیزبامردم را نشان‌داده‌است،
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
تو ایران بابت ... مغذرت خواهی نمیکنن تو ... میخوری که علی دائی بیاد خودش رو کوچیک کنه بخاطر حرف حق معذرت خواهی کند
تو یک گوساله ای که چنین مطلبی رو به خودت اجازه دادی نوشتی
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
چقدر حرف حق تلخه !!!!
چقدر واژه اسطوره غریبانه به حراج گذاشته شده...!!!
بابا اسطوره اونایی بودن و هستن که بدون ادعا در طول تاریخ این این آب و خاک را در تهاجم دشمنان کفتار صفت وشغالها حفظ کردند.. آخرین نمونه اش تهاجم صدام با پشتیبانی شرق و غرب و دلارهای نفتی آل سعود بعلاوه منافقین وطن فروش کنار صدام ...اگر اسطوره ها نبودن الان اسم تهران التهران بود ....وخیلی از فرصت طلبهای رانت خوار نیز فروشگاه زنجیره ای و شهرت کاذب ودهن پر کن نداشتن....
آیا بجز اسم یک خیابان یا بزرگراه از این دنیا چیزی نصیب اسطوره ها شده ؟؟؟!!!
البته ارزش اونها مقدس تر از آن است که با مادیات پست و حقیر دنیا بشود سنجید ...
پاینده وجاوید ایران وطنم ،
دروغ سنج
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
همون خیابان هم به اسم،علی دایی نشده.بسیاری از رزمندگان و خانواده شهدا هم
کنار معترضین هستند،چرا مغلطه می‌کنی؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
حاکمیت برای غارت مردم ستمدیده ازظلم به اسطورها که شهدا هستن هم خیانت کرد سرداران سپاه باخون شهدانردبان ساختن برای بالارفتن ورسیدن به جایگاه رانت واختلاس
مملی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
بابا اقتصادتون صعیفه نقصیر علی داییه..
ناشناس
Poland
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
علی دایی آقای دایی اسطوره هست تا ابد ‌‌..مرد واقعی هست ..یاشاسین آقا علی دایی.
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
علی دایی اسطوره وسایر هنرپیشه‌ها ورزشکاران که معترضن میتوانند برن خارج کشور وبهترین زندگی رو داشته باشن ویه کم سواد به اونها امرونهی نکنه ولی بواسطه شغلشان که زیاد به کشورهای دیگر مسافرت میکنند وسطح رفاه اون کشورها را با، مردم فقیر ولی کشور ثروتمنذ خودمان میبینن، معترض میشن..
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
دایی ی اسطوره است و اب دریا با دهن سگ کثیف نمیشه حاجی عموی منم شهیده راه شهدا اختلاس دزدی نیست شما که طرفداری میکنی حرف شهدا رو پیش میگیری دهنتو ببند امثال عموی من نرفتن بجنگن شما این بلاهارو به روز مردمشون بیاری،شما نافتون رو با دروغ بریدن چون شرفتون رو بخاطر پست مقام فروختین دایی طرف حق وایساده منم بهش افتخار میکنم زمان شما احمقها رو رسوا میکنه
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
درود بر شرفت
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
سلام
شما که خودتون و دایی رو دریا می دونید.
با این حرف که گفتی زمان همچیز رو روشن می کنه موافقم ولی اگر گندش در اومد فهمیدید از یه آدم بی شخصیت که راهش رو گم کرده دفاع کردید . قبول کنید احمقی بیش نیستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
علی عاقا بجای تحریک بچه‌های مردم بهتره دخترخودشو جمع کنه چرا دنیز و تواختشاشات نمییاره واز مردم هزینه می‌کنه ۰
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶
دایی تحریک نمیکنه من خودم شش ماهه بیکارم شما یه لطف کن خرج چند روزه زن بچه منوبده اگه مثل دایی غیرت داری
م
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
پاسخم به ۱:۲۶ هست شما که نشستی سرتو کردی تو گوشی پاشو برو دنبال کار بگرد که نگی کسی خرجتو بده یا حداقل به به دایی باغیرتت بگو خرج توو زن بچتون بده کشور ما فقط یه عده دهن گشاد داره که هیچی تو مغزشون نیست شدن بلند گویه یه سری وطن فروش
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
البته باید بهش حق داد چون ایشون آمریکایی هستن مراحل دریافت پاسپورت آمریکا برای ایرانی ها رو بخونید باید بر عیله کشور صحبت کنی و گرنه پاسپورت رو ازت می گیرن و اقامت رو لغو میکنن مگه نمیگه برای مردم ۳ روز بسته اگه مرده و وجودش رو داره ۳ روز هم رستوران و جواهر فروشی رو با تخفیف ویژه برای مردم ایران باز کنه البته گفتم این کار وجود می خواد که از آمریکایی ها بعیده
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
برو تحقیق کن ببین پاسپورت و اقامت آمریکا رو چند نفر از مسوولین و خانواده هاشون دارن؟!لطفاً عین کبک سرت رو تو برف نکن!
وطن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷
فرزندان سران مملکت پس چرا اقامت دارن تو همون کشور بیا اونم توضیح بده اگه وجودشو داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
واقعا فکر می کنی چیزی میفهمی
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
منم واقعا نمیدونم نویسنده آن متن کدوم ...ی هست ولی واقعا راستشو بگو چقدر پول گرفتی این متن و نوشتی مزدور قلم بدست قلمت بشکند
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
دایی وهنرمندان و.. بخاطر مردم خودش ن در معرض خطر قرار میدن وگرنه میتونن هرکشوری برن وبهترین زندگی رو داشته باشن.. اخه این چه مملکتیه که ارزش یک ریا عمان وعربستان 500000 برابر ماست. کدام کشور نفت خیز مردمش سرشون توسطل اشغاله.. خودم یه پزشکم با 30 سال سابقه بعلت ارزش پایین ریال ونداشتن هزینه آرزوی دیدن به بازی جام جهانی به این نزدیکی را به گور بردم ولی دهها فامیل عراقیم اعم از کارگر وبقال و.. براحتی رفتن قطر وجام جهانی دیدن
مختار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
احسنت ،با نظر آقا منصور کاملآ موافقم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
امام حسینم سرش رفت رو نیزه از هزاران هزار نفر هفتاد و دو نفر طرف حق وایسادن مهمه تو این زمونه عین شمر و یزید نون در میاری یا اگه پشت امام حسینم نیستی حداقل آزاده هستی امشب معلوم نیست فردا بلند شیم ارزش نداره دیگه نونو تو خون خوردن علی دایی همین الان نامزد ریاست جمهوری بشه کاندیداهایی دیگه کلا همه با هم با کلی تبلیغات روزنامه خون به نرخ روز خور و طرفدار ات صد تا رای نمیارن
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
سلام
مثل کی روش مفت پول بگیربره.
اردبیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
سلام زنده باد قهرمان پهلوان سلطان علی دایی سنه جانیم قربان علی دایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
همین به این وطن فروشان قربونی بشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
بجای این راجیف علیه یک فرد آزاده برید با رانت خوران ومفسدین ومال مردم خورها برخورد کنید. که مملکت را به این روز انداخته اند. ومردم رابیچاره کرده اند. شما وامثالهم اگه گورتان را گم کنید. مملکت گلستان می‌شود استبداد یعنی همینکه یکنفر حق نداشته باشد مغازه خود را یک روز تعطیل کند.
حسین انصاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
علی دایی همانطور که ملت سوار الاغش کرد همان ملت هم میارنش پایین .
بزرگتر از دایی هیچ غلطی نکردن . خاله که عددی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
من نمیدونم کی هستی کجایی هستی .ولی اینو خوب می‌دونم ک تو در حدی نیستی ک در مورد علی دایی شهریار ایران بخوابی نطق بدی .
پس خواهشاً ...بزار
البته ناگفته نمانه ن تنها تو بلکه همه اونایی هم عقیده تو هستن
وطن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳
آفرین، خوب گفتی. نه علی دایی و نه علی کریمی و نه گنده تر از اینها هیییییچ غلطی نمیتونن بکنن.
وطن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۴
هر وقت خواست اسم علی دایی بیاری اول تو دهنت مزمز کن بعد حرف بزن تو هنوز بلد نیستی واسه کسی که کلی افتخار اورده فحاشی میکنی حرف نزن گرچه از شما بیشتر از این انتظار نیست ، علی دایی اسطوره کشوره شما هم ...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
درود‌خدا‌بر‌مردانی‌که‌در‌هر‌شرایطی‌از‌حق‌دفاع‌مکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
اینایی که اینو نوشتن خائن به کشورند، الان چند وقته آذربایجان آرومه با این کارا میخوان مردم آذربایجان رو تحریک کنن، بخصوص مردم اردبیل و چون میدونن اگه آقای دایی و بگیرن همه مردم اردبیل پشتشن، وکل استان آشوب میشه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
دایی دیگه یک اسطوره نیست بلکه یک ساطور شده و افتاده بجان امنیت این کشور.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۲
دم از کدوم امنیت میزنی وقتی جوونای مملکتمون کف خیابون ... میشن یا کور میشن یا ...! نخبه،ورزشکار،هنرمند،دانشجو...همه در بند اونوقت اومدی دم از امنیت میزنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۲
اینجا ساندیس نداره
کسری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
تو زمان معاصر که زندگی میکنیم دایی بچگی کرد تو سیاست دخالت کرد
ناشناس
| Netherlands
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰
توکی هستی ک این مرد بزرگ دلاور ایران را با الفاظ زشت ک لیاقت خودت را دارد بکار ببری زمانی ک سیل ایران را شست و برد آدمها را با ماشین شون بلعید این بود ک آواره ها را اسکان داد در کرمانشاه و شهرهای دیگه حکومت دنبال سبقت گرفتن از همدیگر برای اختلاس و دزدی بودند این با هزینه خودش و جمع آوری از مردم برای آنها سقفی درست کرد ک وظیفه دولت بود چقدر زود فراموش میشه خوبی‌های آدمهای خوب
میم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
آقا ما هم به خیلی چیزا تو این مملکت اعتراض داریم ولی اصل نظام قبول داریم و هیچ وقت با اینکه بهره ای مثل فوتبالیست‌ ها و هنربندها از مملکت نبردیم پشت وطنمون هستیم.
والا ما با حقوق کارمندی با دو تا بچه داریم سر میکنیم اگه یکی اعتراض داشته باشه افرادی مثل ماها ست نه علی دایی که تو پول غرقه!!!علی دایی حرف راست بزنه و اعتراض کنه حرفی نیست ولی اینکه حرف های بیخود شبکه های ماهواره ای بدون هیچ سندی تو پیج اش نشر بده باید باهاش برخورد بشه!ما کشور خوبی داریم خواهشا خودتحقیری بزارید کنار نیمه پر لیوان رو هم ببینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱
مملکت خوبی داریم مردم خوبی داریم شکی درش نیست
در کنارش ثروت بی نهایت هم داریم
افسوس صد افسوس دزد واختلاسگر وقاتل هم بی نهایت داریم ای کاش عدالت هم در ایران بود دیگه هیچ غمی نداشتیم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
«مشرق»!
بدخواه این مردم و این مملکت،تو و امثال تو و همفکران شماها هستید.ننگ بر شماها باد!
حجت
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹
ننگ بر تو وامثال شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
کاش بک نفر فقط یکنفر از دولتمدارا تون مثل اقای دایی باشرف و مردمدوست بودن بعد کلی این مملکت از مشکلاتش حل شده بود
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
تا نادانهایی مثل شما هستند علی دایی های پوشالی ولنپنی اولین مملکت عرض اندام خواهند کرد
سل بم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵
دولت چه گلی به سرملت زده جز اینکه دستش تو جیب مردمه من خواهان برندازی نیستم اما معترضم با این وضعیت تاکی فقر وفلاکت حالا مشرق ب مردم میگه عددی نیستن شما چی فرض کردین خودتونو علی دایی اسطوره ست هزاران بار پرچم ایران و ایرانی رو بالا نگه داشته حالا اینه برخوردتون به جای اینکه بیاین مشکلات مردم و جوانان رو حل کنین این اراجیف رو تحویل مردم می‌دین واقعا که
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷
لعنت خدا بر علی دایی وشما بی صفتان که از او طرفداری می کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
ایرانیا باید افتخار کنن که اسطوره ای مثل علی دایی بزرگ ایرانیه کاشکی علی دایی رئیس جمهور ایران بود نه یه سری دزد واختلاسگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
نه بابا به اون چرا افتخار بکنم تاوقتی بی عقل های مثل تو هست به تو افتخار میکنم بی عرضه
پرسپولیس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۶
این درسته
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
مردم که بخواهندحرف بزنند براحتی سرکوب می شوندعلی دایی راچون نمی توانندراحت سرکوب کنندسعی می کنندیک جوری شخصیت ووجه ایشون راازطریق قلم بدست ها نزدمردم خراب کنند.
امیر محرابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱
به نظر من هم علی دایی با تلاش خودش به اینجا رسیده البته نظام هم هیچوقت تلاش نکرد جلوی پیشرفت دایی و امثالشو بگیره که اگه میخواست میتونست...وبعد،دلیل نمیشه کسی که موفق بوده و دست به‌خیر داشته هیچوقت اشتباه نکنه...اکثر سلبریتیها با اهرم فشار یه عده خاص با شعار بی شرف ،بی غیرت و در نهایت فحاشی به خانواده هاشون مجبور به حمایت از معترضین شدن و گرنه اکثرآ تا قبل اعتراضات جیره خور نظام بودن
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶
مشرق زیاد پاچه خاری نکن .چقد گرفتی که این اراجیف رو بگی جیره خوار. در حد خودت حرف بزن به اسطوره و نماد یک کشور توهین نکن علی دایی اگه هم مغاذه هاشو بسته بخاطر این بود مبادا انتر های مثل شما به اموالش ضرر نزنن چون حاصل زحمت و دسترنج و عرق چندین سالش هستن پاچه خاری نکرده و حق کسی رو نخورده
وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۷
علی دایی چه راااااحت خودت رو از چشم مردم انداختی، آقای دایی خودت رو چند فروختی؟؟؟؟؟ وطن فروش دیگر جایی در قلب ما نداری.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۹
تاریخ نشون داده بزرگان بزرگ میمانند در نزد مردم ولی یاوه گویان به سرنوشت بدی دچار میشن هیچکس نمیتونه علی قلبهارو تخریب کنه همه مردم تا پای جان پشتشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۴
امیدوارم مردم دوست ودشمن خود را بشناسند به بی شعور هایی مثل علی دایی بها ندن اون وطن فروش دیگه از چشم افتاده
ایرانم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۴
اسطوره ماشهیدفهمیده است،استوره ماشهیدحججی است،اسطوره مامرحوم تختی ومرحوم طیب است،اسطوره ماشهیدسلیمانی بود،آین اقاازپولهای بیت المال ما،به ثروت رسیده،والان دارخوین فروشی میکند،مرگ برمزدورداخلی وخارجی،سربلندباش وطنم.جانم فدایت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
کاش همه مثل شما اسطوره داشتن موافقم با شما اسطوره باید مرادنی باغیرت مثل حاج قاسم و حججی عزیز باشند نه این سلبریتیهای که بعضی ها برای خودشون بزرگ میکنن
وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۰
علی دایی افتخار ایرانه امیدوارم همیشه سلامت باشه چون اسمش واسه ما در دنیا افتخار میاره و بزرگترین ثروت علی دایی مال و اموالش نیست مردمه چون بهش افتخار میکنیم کسی که به علی دایی توهین میکنه ایرانی نیست خود دشمنه
دن کیشوت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱
درود خدا و پیغمبر و فرشتگان بر علی دایی باشرف و عاشق میهن و مردم ، و نفرین و لعنت ابدی خدا و پیغمبر و فرشتگان بر بدخواهان علی دایی ، همانها که با دزدی از بیت المال پروار شده و نگران قطع شدن جیره شان هستند ، علی دایی آبرو و مایملک خود را از تلاش خود و یاری پروردگار دارد و نه از هیچ چیز دیگری ، علی دایی شیعه واقعی سید الشهدا است که فرمود: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و علی دایی ، دینداری است آزاده و مردم‌دار ، خدا پشت و پناهش
اسدالله
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
نوشتی لعنت خدا بر دزدان و قاتلان و اختلاس گران بعد چهارده تا دیسلایک گرفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۳
نا معلوم سلام..ای دادرس سلام...علی دایی کجایی دهن دخترم۸ساله بازنمیشه احتیاج به عمل جراحی داره....ای بداد ما رسیده توروزای دل شکسته...
مراد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
سلام من یک لر هستم عاشق علی دایی هستم جوری که اورا می پرستم وحاضرم براش جون بدم ولی موقعی که مربی بود هر بازی که می باخت می گفت مقصر داور با عربستان داخل ازادی باخت گفت مقصر احمدی نژاد که اومد ورزشگاه مورد دوم مگر مشکلات زمان روحانی نبود دزدی نبود حرف نزد مطمن هستم با اصولگرا مخالف چرا زمان روحانی دو سال مدارس ودانشگاه تعطیل بود دراروپا شش ماه تعطیل بود واکسن از چین نمیاورد ما تحریم وجدانی قضاوت کنید وخدایی ایران ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
آره وایسا الان میاد دادرست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸
خطاب به اون کسانی که ادب رعایت نمی کنند.به هم نپرید به دشمن بپرید.کمی خجالت از خون شهدامون بکشید .که بچه هایی بودند خواستند دراین مملکت زندگی کنند وما برای امنیت وراحتی شماها رفتند برای پایداری کشور جنگیدند ..به قول ان مرحوم توفیلم اخراجی ها واگر نه الان به صدام باید می گفتید اق دایی....اقای کریمی واقای دایی .درسته برای کشور پا به توپ کردند .پولشن گرفتند .اما نباید الان پشت کنند به وطن ..وطنی که .انقدر جوان داده شهید داده..
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱
علی دایی خط قرمز ماست
دوستان ناراحت نباشید با ....، دریا نجس نمیشه... اینم ،، چی بود اسم روزنامش اش ؟؟ غرب؟ شرق؟؟ حالا هرچی ...میخواد بگه ماهم هستیم...
درود بر تمامی وطن پرستان و وطن دوستان پاینده ایران پاینده اسلام پاینده قران
تورک
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۶
چه مغرب باشی چه مشرق ،دیگه شورشو دراوردین واون بی پدرومادراییکه ازدایی انتقاد میکنند صددرصد دستشون توبیت الماله.بهشون خوش میگذره.بدانید ملت دیگه طاقت امثال شماهارا نداره بس دیگه خفه شین ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
خاک بر سر این مشرق بی شرف که متافعش را در نفهمی تعمدیش قرار داده و با اینمه ظلم را میبینه ولی هیچی از ظلم نمینویسه
یادمه یک کلیپ میدیدم که یکی از معاون وزیران دولت خاتمی اعتراف کرد که بمب گذاری قدیم مشهد کار حکومت بود شما اگر نشریه هستی چرا هیچ خبری از این حقایق ننوشتی تا حالا؟ منافعت به خطر میافته؟ والله من سالی یک بار شاید روزنامه کشورم را میخرم اونم برای پاک کردن شیشه های منزلمان دم عید و بس دروغ هاتون فقط به درد شیشه پاک کردن میخوره و بس
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۹
علی دایی خر کیه
از پول مردم و بیت المال به نون نوایی رسیدن
حالا داره جفتک میندازه
خدا لعنتش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۵
چه اسطوره ای این بابا که اگه خداداد عزیزی کنارش نبود چهار تا گلم نمی تونست بزنه در ثانی به برزیل که گل نزده چهارتا کشور زپرتی تو یک روز یازده تا بهش گل زد از روی ایرانی بازیش شد آقای گل اسطوره یعنی شهدا . این بابا اسطوره مجازیه یه شب بیرون ویلاش بمونه خون دماغ میشه
ناشناس
Germany
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۶
برخلاف عقلانیت ....وبه نفع مردم ودر راه اهداف مردمی وبرخلاف ...حرکت کرد
شرمتان باد که با هرچه نخبه و انسانهای بزرگ در نهایت پخمگی رفتار میکنید شرمتان باد دور از ما باد به شیوه شما مرگ به زبان بیاریم اما شرم یعنی بدون ابرو بدون آرزو ادامه بدید
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۷
پس با این اوصاف حکومت یزید هم کاملا قانونی بود و امام حسین حق قیام نداشته و مقصر امام حسین بوده که علیه حکومت قانونی یزید قیام کرده بوده
داداش
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
داداش دمت گرم بخدا تو این ۷۰ روز حرف به این قشنگی و پر محتوایی ندیدم و نشنیدم .دممممممممممت گرم و نفست حق
پاینده
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
با کدوم اوصاف؟؟
بخدا اگر ذره ای سواد مذهبی سواد سیاسی سواد اجتماعی داشته باشین
یه آدمایی میان پای مطالب، نظر مینویسن که تهی مغز بودنشون از کلمه به کلمه شون میباره
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۷
زنده باد اسطوره ایران علی دایی مردباغیرت
حاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۸
اردبیلی ها همه مرد هستن علی دایی مرد مردان هست درود به شرفت
پرسپولیس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۱
آفرین.این درسته
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۹
دارین میسوزین مثل علی دایی مردم طرفدارتون نیستن از هرچیزی استفاده میکنین محبوبیتش رو کمتر کنید ولی برعکس میشه محبوبیتش بیشتر و بیشتر میشه
ب شخصه خودم احترامی ک تو این چند سال ب علی دایی داشتم حد نداشته از کمک مالی بگیر تا بزرگترین کاری ک بعمرش کرده حمایت از مظلوم مثل خیلی نون بروز خور از ظالم حمایت نکرد
کورش کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۱
مشرق نیوز گنده تر از دهنت حرف نزن علی دایی با شرفترین انسان رو زمینه و خط قرمز پس قبل از هر حرفی که می خوای بزنی یه کم بهش فکر کن
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۱
مثلا شما بی عقلا عقلانیت دارین !؟ ولی دایی نداره ، کی عقل داره زاکانی ... یا پسر ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۲
بی عقلی هم حدی داره حیا کنید علی دایی نشان افتخار ایران است، احمق کسی که صدای مخالفین رو نخواد بشنوه.. واسه خودت تفسیرهای غلط.نه باف
ناشناس
Germany
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۷
علی دایی
شیرمرد،قهرمان،بزرگزاده،خانواده دار،با فرهنگ،
درود به شیر پاکت مرد ایران زمین
تو روی چشم ما جا داری
تو حامی مردم هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۹
شهدا هم اگه زتده بودند از داشتن چنین مسئولین بی کفایتی شرم داشتند اونها جان خودشون رو برای حاکمیت دزدان دریایی ندادند،اونها برای کشور و اسلام رفتند نه برای دزدان،پس روزنامه مشرق دهن کثیفت رو ببند ،شکسته باد قلمی که به ناحق و برای پاچه خواری بنویسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۷
دایی حرام لقمه باید پاسخگوی ایستادن در صف صهیونیست و اینترنشنال در دادگاه باشد و بابت دروغگویش که خسارت سنگین به کشور وارد کرده اموالش مصادره شود .
ناشناس
| France
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
اگر عنترمشال و صهیونیست ها و حتی عربستانی ها خوفی داشته باشند از ایران نیست از ملت ایرانه نظیر علی دایی ها ودیگر اسطوره ها بد بخت ما موافق را به مخالف و مخالف را به معاند و معاند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
نمیدونم کی هستی حرام لقمه خودت هستی که هم داری از آخور و هم توبره این دولت میخوری و تا خرخره خودتو با اموال دولتی سیر کردی .ولی هستن کسایی که نون شب ندارن . دایی داره از آنها حمایت میکنه نه از صهیونیست. درست حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
دقیقا
مرصاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۴
اقای دایی
تو اعتراض نمیکنی
تو داری دنده میدی به دشمن
چقدر عزیز از دست دادیم
میدونی خلبان حسین خلعتبری که بود
میدونی عباس دوران که بود
به خدا اگر بدونی
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
اینان شهدای عزیز کشور ایران بودن که شهید شدن که مسولین حکومت اسلامی راحت دزدی و اختلاس کنن اینان کسانی بودن ک شهید شدن تا یکی پنج میلیون حقوق بگیره یکی سی میلیون یکی صد میلیون یکی دویست میلیون اینان کاری کردن که ایران خودرو و سایپا خودرو اشغال به مردم بندازن اینان کاری کردن که دارو در مملکت نباشه اون در حد استامینفن میتونم صد صفحه از دسته گلهاتون بنویسم برادار یک مقدار وجدان داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کاملا موافقم با نظرات شما
من نمیدونم اینا کی میخوان بیدار شن بفهمن با کشورخودشون چه کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
علی دایی گدایی بود که گذشته ی خودشو فراموش کرد
ناشناس
United States of America
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۳
نکنه اسطوره مشرق امثال خاوری هاست. دوپهلو نوشتی.
اینو بدون اونی که تو قلبهاست با این اراجیف نه کوچک میشه نه تحقیر .اگ عرضشو داشتین از شماهم دعوت میشد اگ ندارین حداقل لال بمونین خیلییی بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۸
خب شما که اینقدر علی دایی را قضاوت کردین مسئولین این همه ثروت را از کجا آوردن حداقل دایی افتخار ایرانه مسیولین افتخار کجان؟
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲
علی دایی در قلب مردم جا داره
کسانی که پشت سر علی دایی حرفه‌ای نابجا میزنن کم عقلن
خوب بد حالیشون نیست علی دایی فداکار غیرتمند پولی که بدست آورده حاصل تلاش خودش پول دزدی وحق مردم که نیست
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸
من می‌دونم عباس دوران کی بود ،تو می‌دونی تند گویان کی بود؟ علی دایی در جاهایی پرچم ایران و نام ایران را بالا برد که تا سالها ی سال هیچ کس نمی‌تواند این کار را انجام دهد.چرا همه چیزو قاطی میکنید؟ آقا تو مملکت بی عدالتی موج میزند من خودم بچه جبهه ای هستم ، یه عده دارند کشور را نابود می‌کنند.شما هم یه مقدار منصف باش. علی دایی کسی هست که در اوج ثروت و شهرت بفکر مردم محروم کشورش هست.یه کم گوش شنوا بد نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰
سلام خواهشن بجای این صحبت ها یه نظرسنجی بزارید ببینید چندچندیم عشق فقط دائی❤❤❤❤❤❤
سجاد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
حکومت ازبرملا شدن نظر وخواست مردم واهمه داره چون میدونه که ۹۵درصد مردم حکومت را نمی خواهند ومشروعیت اش را ازدست داده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴
اسطوره مرد ومردانگی واقعا غیرت ومردانگی وشرف وبزرگواری وجودش برای ایران کافیه زنده باشی ابر مردخدا نگهدارت باشه وعمر طولانی بهشما عنایت کنه مرسی که در کنار مردم هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
ما باید به خرد جمعی احترام بگذاریم و آزادی جزئی لاینفک از این خرد است علی دایی در نظر مردم ایران و جهان شهریار واقعی است
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
قوه قضائیه صعبف کشی میکنه اگه یه فرد دیگه غیر از دایی این کارا ذو می کرد و اینهمه با دولت‌های غربی و داعش و آل سعود همراهی می کرد الان در حکم محارب بود خون شهدای چهل چراغ شهدای فراجا. شهدای بسیج و خسارت هایی که تا الان به دست اغتشاش گرانی که با توصیه های چنجالی امثال افرادی مثل دایی ریخته شده و حیف شده به گردن ایشون هست باید علی دایی دادگاهی بشه و بیاد توصیح بده. علی دایی شکمش سیره بعضی ها میگن دایی در خسارت های سیل و زلزله کمک های زیادی کرده و لی غافل از اینکه چه مقدار پول توسط. مردم به حساب ایشون واریز شده بود ایشون به اندازه یه سر سوزن از اموالش نمی بخشه. دختر ایشون با دلارهای بابل داره تو انگلیس خوشک رونی میکنه باید دایی رضایت تدانور آبی ها رو داشته باشه. قوه قضائیه استمداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
علی دایی چون برخواسته از دل مردم کشورش هست می سوزن.کسی که حرف دل مردم بیچاره را امروز بگه.انگ تجزیه طلب و تحریک غرب ودشمن می دانند.مثله کبک سر در برف کردن.یه بار نمیگنه که مردم چی می خوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
علی دایی احمقی بیش نیست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
بدبخت آبروی ما آذری زبانها را بردی
جواد
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
این از نفهمی توست دایی مایه افتخار ایران وایرانی است
محمد
France
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
درود برسه بزرگ مرد فوتبال ایران داش علی ها کریمی و دایی ووریاغفوری لعنت به آنانی که باعث و بانی این وضعیت شدند.
علی تنها نیست
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
آدمیزاد باید حد و اندازه _ و البته تعریف خود و جامعه اش _ رو بدونه . فوتبالیست ، باید فوتبالیست باشه ، ولی اگه هر کسی تعریف خودش رو ندونه یه موقع می بینی ، طرف فوتبالیست یا جواهریست نیست ، و داره برا امپریالیست سینه می زنه . توهم برش می داره و به جای پزشک قانونی نظر می ده . این قدر گیج می شه که نمی فهمه کجاست و راه درست کجاست . این آدم ها حتی مارکسیست یا لیبرالیست هم نیستند . به قول قدیمی‌ها ی ما بهشون می گن « نخودی » . اون وقته که باید پرسید « خودی » کجا و « نخودی» کجا...
ناشناس
Germany
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
کدوم غیرت کسی که دخترش را نمیتونه تربیت درست بکنه نمیتونه برای مردم نسخه بپیچه الگو نمیتونه باشه معنی اسطوره میدونی چیه
!!!!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
کسی که دروغش برای ملت ثابت شده حاضر نیست عذر خواهی کنه قهرمان نیست
شاید قهرمان دروغگویان باشد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
علی دایی عددی نیست بالاخره اینو هم آدم می‌کنند فعلا پول نظام را خورده هار شده ولی به زودی آدمش می کنند
علی دایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
اینکه خبرگزاری بود
صداوسیماتون هم نمیتونه پشم ... علی دایی ...
حالا هی تو این باتلاق دست و پا بزنید بیشتر فرو برید
علی دایی جاش در قلب مردمه حتی برای منه استقلالی
بیخودی زور نزنید علی دایی رو از چشم مردم بندازید اینجوری خودتون منفورتر میشید علی دایی محبوب‌تر
فرزین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
حادثه اردبیل خیلی کذب بود.اخه مشرق نییییییوز؟!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
به جای رستوران باید دهن این آدم را پلمب کنن
هزار برابر گنده تر از این مزدور عددی نیستن که بخوان علیه حاکمیت حق عرضه اندام کنن
ابوالعطا معزی قرمطی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
بعله خیلی عقلانیت در قانون و سیاست داریم میبینیم!! عقلانیت در قانون همین بس که در همین فقره قانون حجاب که ابتدای این ماجرا کرباسچی و گنجی رو آورده بودین صدا سیمان! مشخص شد چقدر عقلانیت توی قانون دخیله!! قانونی که اگه اجرا بشه 90درصد بانوان کشور مجرم تلقی میشن!! آخرش کوش... دگم بی سواد هم اعلام کرد قانون مشکل داره! سیاست هم که .... وضعیت جامعه و خارجه و ... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. اقتصاد هم که ... بسه دیگه بابا عقل همون مشرقی چیا دارن !
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
دوستان از روز اول به معترضین گفتن اغتشاشگر از روز اول گفتن ما اعتراض قبول داریم ولی اغتشاش را خیر ایا بستن رستوران اعتراض هست یا اغتشاش چرا تا ... میسوزد علی دایی در قلب مردم جا دارد در حکومت شما هر معترضی وطن فروش و امریکایی است ولی سخت در اشتباهیت مقداری به اینده بیاندیشید ک نسل جدید برایتان تره هم خرد نمیکند زور بخود نزنید حنا دیگر رنگ ندارد نا با ارتش نظامی نه ارتش رسانه و سایبری دردقلب ما شما مرده اید
ابوالفضل
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳
با اختلاف بهترین متن
داداش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
چطور زمان محمد رضا پهلوی یک عده بیسواد میریختن و میشکستن و از آنها مومن و انقلابی یاد میشود ولی حالا بزرگمرد تاریخ ایران که همه دنیا ایران را با نام ایشان میشناسند (یعنی علی دایی) حالا ایشون شد کوچک و ضد ارزشهای انسانی!!!؟؟ اگه شماها و امثال شماها واسه مردم ایران دل میسوزوندین الان اوضاع مملکت بزرگ ایران این نبود .البته خرده ای نیست به شما چون ذاتاً ایرانی نیستید
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
البته اینهای که دایی دایی میکنن دروغ میگن اگه یه کلمه بر علیه شون صحبت کنه اونوقت عیارشون معلوم میشه چون از کامنتها معلومه چه کسانی هستن وبرای اونای که کورکورانه راه این دشمنان ایرانو میرن میگم چرا علی دایی در مورد دختر اردبیلی دروغ گفت وخانواده طرف تکذیب کردن حرف دایی رو وبرای همه معلوم شد دروغ گفته فقط از خدتون بپرسید چرا دروغ گفت فکر نمکنید بخاطر بچهاش که توی لندن و کنادا هستن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
خیلی جالبه ، یکی وطن فروشی کرده ، همپالکیهاش میان شهادت میدن که اسطوره و مردم دوست و ایران دوسته!
وقتی طرف اینو نمی‌فهمه که برای دفاع از مردم نباید فرمان از اون طرف و از معاندین و ضد انقلاب بگیره و مغازه‌اش را رسماً با دستور آل سعود بسته ، مگه حرفی هم برا گفتن میمونه ! چرا فکر می کنید اگه برای یک کار غلط هجمه کنید ، اون کار درست میشه ؟! علی دایی و امثال او در امتحان سختی رفوزه شدن و از چشم ملت بزرگ ایران افتادن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
خانه از پای بست ویران است
چند نفر آدم صاف و درست حسابی مونده،اونها رو هم یه اسمی روشون بزارید و فراری بدید دیگه مملکت نور علی نور میشه
شما میمونید و مملکتی که با وجود منابع عظیم خدادادی ورشکسته ش کردید!!
خاک بر سر مسوولین دزد..
ناشناس
Viet Nam
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
تمام فرمایش شما صحیح راجب دزدان اختلاس گران حرام لقمه ها و...نظری ندارید قانون بااین افراد چکار کند نمیخواهی چیزی بگویی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
خسارت خاانواده ها رو که باحمایت افرادی چون دایی توسط اغتشاشگران خسارت دیدن چی کسی باید پرداخت کند ..ماشین اشخاص رو اتشزدن .کار کاسب ها رو خراب کردن..جوان ها ی بی گناه و مظلوم رو تحریک کردن و خودشان دنبال کیف و عیش و نوش بودن . همه این ها بماند خون جوان ها و بی گناهان که بر زمین ریخته شده چی کسی باید جواب دهد ..اشخاص علی دایی کریمی رو راها نکنید باید تواسشو پس دهند ..اگه شماها بگذزرید خدا از خون جوان ها نخواهد گذشت
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کار خطا توسط هر کسی انجام بگیرد خطاست و انجام دهنده آن خطاکار است و مستحق مجازات متناسب با خطاست. اگر کار آقای علی دایی در انتساب دروغ در قضایای اغتشاشات اخیر خطایی کرده باید پاسخگو باشد در غیر اینصورت در محکمه عادل باید از خود دفاع کند. اسطوره و سرمایه بودن اشخاص نباید خالی در عدالت در جامعه گردد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کدوم یک از کارهای خوب علی دایی رو انجام دادین که بد گویی این بزرگمرد رو میکنین برین خودتونو اصلاح کنین،زنده باد علی دایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
گور پدر علی دایی و خائنای بی شرف
اگه راست می گوید اینو نمایش بدین
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
این همه بحث و جدل چرا ؟ مردم ایران ملت فهمیده ای هستن و خوب میدونن کی حق میگه کی ناحق. علی دایی هم اسطوره است و بسیار قابل احترام .
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
اسطوره های پفکی ،که هويت خود را در فرهنگ غرب می‌جویند
جهانگیر روحانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
چه حمله ای واقعیت را گفته. با سلبریتی های بی بصیرت را باید برخورد کنند حالا چه علی دایی باشه چه گنده تر از او.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
ختم کلام هر کی طرف علی دایی رو میگیره کاملا خر تشریف داره اصلا شما ها رو سگ خودشم حساب نمیکنه همون سگی که دخترش داره حالا هی گوهشو بخورین
ابوالفضل
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
ماشالله ادب و ببین ، پدرمادر داشتی یا از زیر بوته بعمل اومدی، فعلا ایران شده جولانگاه ادمای تعصبی احمق ک هرچی ب ذهن کوچیکشون میاد بدون ترس میگن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
وقتی استخوان پرت میکنی سگ میره دنبالش ،علی دایی هم فقط دنبال توپ دویده ،سواد نداره که ،و توی این اتفاقات نشون داد یک بی خرد تمام عیاره، کسی که کنار دشمن بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
فقط ریسی شش کلاسه سواد داره که بدون رای مردم بر مسند حکوت نشسته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
اگر دولت از علی دایی و دیگران مالیات میگرفت اینقدر برای ما شاخ نمی شدن که به خودشون اجازه بدن در مورد چیزایی که به آنها مربوط نیست دخالت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
دولت این همه دزدی میکنه از ملت بازم سیر نمی شه. همین چند وقت پیش مخابرات که دست مافیای سپاه اداره میشه بی سر وصدا حق ابونمان تلفن ثابت را از ۲هزار به ۱۲ هزار تومان رساند این یه دزدی اشکاره که کسی زورش بهش نمی رسه دستمون هم به جایی بندنیست
احمد..ش (مغزهای یخ زده)
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
اگر روزنامه نگار شرافت داشته باشد هر اراجیفی بلغور نمیکنه وواقعیتهای جامعه وکمی وکاستی های روز را تیتر میزند،،نه چیزی راکه خود روزنامه اش مثل یک جبره معرفی کند!!
مشرق.روزنامه شما در پیتی تراز آنست که در مورد این چیزها نظر بدهی!!
زنده باد کسانی که بفکر پیشرفت مملگت ورفاه ملتشان هستندو مرده باد کسانی که مصلحت ومنفعت شخصی را بر مصلحت ومنفعت کشورش ترجیح میدهد..
زمدباد علی آقا وامثال عای آقا
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
در جواب اون مجید احمق که میگعه اگر فلسطین و سوریه و یمن نبودن اسراییل لب مرز ایران بود. آخه احمق دلیل این دشمنی خود افراط گرایی و ... این حکومت ... است ... اینها نتیجه دشمن تراشی کردن خودشونه. گرچه بهترین وشیله هست برای ترساندن ملت که از نگرانی امنیت تابع باشن. خودشون مسببین اصلی این دشمن تراشیها و ناامنی در کل منطقه هستن. چرا قبلا اینهمه گروهک های تروریستی وجود نداشت .
مسود گلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
جالبه رسانه ای ک نونش تو خون مردمه از علی دایی حرف میزنه
البته بهتر بگم نونش تو ...هستش
همه چیز رو گل و بلبل توصیف کردن کار شما ابله هاس
و سایبری های ساندیسی هم زیر پست حمله کنن ب اسطوره دایی
خوب داغی گذاشت رو دلتون

ولی سوال اینجاس کسی ک اعتراض مدنی بکنه هم از نظر شما جانیا میشه خائن؟شما ک کل کشور ثروتمند رو ب غارت بردین و شدیم مستعمره چین و روس و امریکا و انگلیس ادم خوبه شدین؟
جم کنن قلمتو برو حقوقتو بگیر،ولی یادت نره همین حقوقتم ک میگیری ب اسم دایی میگیری ب بزرگی دایی میگیری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
آیت الله سیستانی در ادامه خاطرنشان کردند: فجایعی که بسیاری از ملت ها و گروههای قومی و اجتماعی در بسیاری از نقاط جهان – در نتیجه سرکوب فکری و دینی و سرکوب آزادی های اولیه و نبود عدالت اجتماعی- متحمل می شوند، نقش مهمی در ظهور برخی از جنبش های افراطی دارد. جنبش هایی که از خشونت کورکورانه علیه غیرنظامیان بی دفاع استفاده می کنند و به مراکز دینی و اماکن باستانی کسانی حمله می کنند که از نظر فکری و عقیده ای با آنها متفاوت هستند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
علی دایی البته سلطان علی دایی ..حکومت هر چه دارد از امثال علی دایی دارد چون با نام بزرگانی مثل علی دایی شما و روزنامه شما شناخته شده هست . و الان هم برای اینکه روزنامه ات فروش داشته باشه اسم علی دایی را اوردی ..شماها که تا خرخره از این حکومت خوردین هیچ میدونی تو ایران غنی خیلی ها نان شب ندارن بخورن .چون حتی برای کارگر شهرداری بودن باید پارتی داشته باشی اگه نداشته باشی باید بمیری. کشورهای همسایه ایران عراق و سوریه همین الان درگیر جنگ هستن ولی یک نفر را نمیتونی پیدا کنی که بگه من نون شب ندارم. چرا چرا چرا باید اینطوری باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
... ن تو اون سایتی که به افتخارات ایران توهین میکنه
امراله مهماندوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
باید تمام مزدوران کشورهای دشمن کشور ایران (کشور آمریکا در رأس کشورهای دشمن کشور ایران) را در داخل کشور ایران و خارج از کشور ایران به درک واصل کنیم تفاوتی ندارد که شریف یا ناشریف باشند
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
از اینکه علی دایی صدای مردم بوده تشکر میکنم ولی تعطیلی مغازه ان هم با فراخوانهای دشمنان قسم خورده ایران هیچ توجیهی ندارد وقتی خانم البانی نشین ادعا رهبری ایران رادارد همسال علی دایی با انها همراهی میکنند انکی غیراز وطن فروشی نمیتواند داشته باشد علی دایی اسطور ورزش است تاج سر مردم شکی نیست تا جایی احترامش واجب بر زد نظام نباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
پول مفت حرام چه بلایی سر آدم میاره
Ams
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
لطفاً باقندبخور
وحید
| Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۷
خاک تو سرت زحمت کشیده اسطوره شده آقای گل جهان
خیر خواه وطن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸
حروم رو پدرت سر سفره تون آورد نامرد
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
علی دایی پیش مردم ایران خیلی بزرگه جهت اطمینان بیشتر بین خودش وهرکه از مسولان کشور میخوایید رای گیری با نظارت کامل برگزار شود
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
تو این کشور که طالبان بر آن حکومت می‌کنند.هر کس از حق حمایت بکنه قانون شکن و اغتشاشگر هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
علی دایی چون انسان باشرف و مردمی هست، از مردمش حمایت میکنه ن...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
آقای دایی تلاش خود را در میدان ورزشی کرد .اما همراهی با سعودی اینترنشنال حق نبود .بپذیرید .
داریوش سروی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
علی دایی مردم دوست و میهن پرست هست ،باید با شما ها برخورد شود تا آنقدر تفرقه و چرت و پرتی ننویسید
یاشاسین علی دایی
یاشاسین ایران
اولوم اولسون سنع
Majid
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
من یک لرهستم
و به آقای علی دایی افتخار میکنم
وای اگر علی دایی حکم جهادم دهد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
علی دایی از کی اسطوره شده اسطوره فقط شهدا هستندوبس که بخاطر خاک ووطن جلوی دشمن سینه سپر کردند دایی کیلو چنده
رسول رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
ادم متاسف میشه برای یه مشت آدم بی فکری که خودشونو مدافع یه آدمی میدونن که حتی نمیتونه خانواده خودشو جمع کنه.. آدمی که بنتم همین ایران و باحمایت همین حکومت به اینجا رسید داره مثل خر جفتک میندازه.. آقایون خانم ها... اینا فقطط بفکر جیب خودشون هستن. یه کم فقط یه کم تحمل کنین و چهره واقعی آقایون رو ببینین... نکنه یه روز بخاطر این حرفا و حمایت ها از خودتو خجالت بکشین؟ این آقا اگه راست میگه و بفکر مردمه تو خود شهر اردبیل هزاران نفر محتاج چند ده میلیون کمک هستن چرا نمیره یه خیریه باز کنه؟؟ متاسفانه بخاطر بعضی از ملاحظات نمیشه اسناد دریافت وام و ارز دولیتی که همین اقا برای بیشتر گردن ثروتش گرفته رو نشون داد..... حتی بی شرف ترین آدم تو این دنیا به پرچم کشورش بی احترامی نمیکنه. این اقا کاسب های باشرف رو ترغیب به اعتصاب میکنه.. اما خودش جلو جلو تمام غذاهاشو فروخته و الانم منتظر بیشتر شدن قیمت طلا وارز تا برای دخترجکنش بفرسته اونور اب تا به عشق و حالش برسه.. نمیدونم تا کی باید اینجوری خودتون رو ممضحکه همچین ادمای فرصت طلبی بکنین ؟؟ سحر نزدیک است..‌‌
پاینده
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
علی دایی احساس خود بزرگ بینی شدیدی کرد
و بصورت سوپر احمقانه فاز حمایت از مردم گرفت
و جایگاه خودش رو به طرز مسخره ای از دست داد
حمایت از مردم و سخن گفتن از حق و حقوق مردم و ملت تخصص و دانش میخواد که ایشون اصلا نداره
و فکر میکنه اگه وارد بازی شعار و داد وبیداد و بزن بشکن یه عده عقده ای بشه حامی شناخته میشه
مارال
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۸
ههههه.اسطوره.این دراز بی قواره حرف زدن بلد نیست اسطوره شده.مثلا چه غلطی برای فوتبال کرده.جز اینکه از پول ملت برای توی قبرش کاخ ساخته
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۴
علی دایی خط قرمز ما هستش
ناشناس
Finland
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۶
...این مملکت که واسه مردم ساختید.مشرقی ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۸
اگه همتون با هم جمع بشین یه موی زیر بغل علی دایی نمیشید پس بیخودی خودتونو جزو واجر نکنید چون خیلی ریز تشریف دارید
همتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۸
طرف تو عمرش هیچ غلطی نکرده سعی بر خراب کردن ورزشکارا و افتخار افرین های ایران را دارد چقدر حسود و بدبخت و تنگ نظرید .
جهانگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
متأسفانه حکومت از ملت طلبکار است و هرکس در هر زمینه ای پیشرفتی داشت آنرا از خود میداند ، بعضی ها هم خرسوارند هم طلبکار ، دم از مردم میزنند ولی به یک رفراندم ساده تن نمی دهند .
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
کوچیک کردن و بدگفتن از کسی نشونه ضعفه خودتونه !علی دایی به اندازه موهای سرتون به مردمش خدمت کرده ،در سال کلی زندانی های بدهکار و آزاد میکنه ،تو زلزله کرمانشاه اولین کسی بود که به کمک مردم کرمانشاه شتابزده اومد کدوم از مسئولین خاک برسر کشورمون دست دوتا جوون و گرفتن ؟این بدونید علی دایی انقدر بزرگ هست،انقدر اسطوره هست که با حرف های بی خود شما زره ای از ارزشش کم نمیشه ،من با افتخار به عنوان یک ایرانی میگم ،علی دایی تو قلبم جا داره ،برید خودتون و درست کنید که نصل جدید برای این افکارهاتون تره هم خود نمیکنه ،زنده باد علی دایی
فوتبالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کلید واژه های سایبری های حقوق بگیر
سلبریتی های وطن فروش پول بیت المال آمریکا و اسرائیل
حرف تازه ای ندارن علی دایی سالها خارج از ایران توپ زده و نه تنها از بیت المال استفاده نکرده بلکه کلی دلار داخل کشور آورده و سرمایه گذاری کرده دوستان معلومه از فوتبال هم کلا سررشته ای ندارن ولی در تمام امور صاحب نظر هستن
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
۸۰ میلیون ایرانی عاشق علی دایی هستن بجز افراد اندکی که مهم نیستن اوتها
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
متاسفانه از نظر نویسنده تمام کسانی که دراین اعتراضات بحق، ملت را همراهی میکنند دشمنند جز اختلاس گران ، دزدها ومافیاهایی که به جون بیت المال افتاده اند مثل زالو فقط فکر چند روز بیشتر ماندن درپست وقدرت هستند تا مملکت را به فلاکت بنشانند.مگه ایت الله خمینی خودش نگفت وقتی ملت شمارا نمی خواند باید بروید،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
علی دایی اسطوره‌ ايران با شرف ترین مرد ایرانه به‌ هیچ کس باج نداده فقط پشت مردمش واساده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
علی دایی انسان بی ظرفیتی که دردام دشمن افتاد نمک نشناسی که نمک دان راشکست خاعنی که به اشتباه افتاد وبه اسلام خیانت کرد مردی که این روزها برای آینده وآبروی ازدست رفته اش غصه میخوزد شیطان نابودش خواهد کرد سرنوشتش این است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲
شریف‌ترین مرد علی دایی عزیز
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
به نظرم هرکی باید تو حوزه تخصصی خودش اعمال نظر کنه ...سلبریتیهای بهتره در تخصص خود انتقاد وایراد بگیرند نه همه چیز؟!
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
دایی بزرگمرد فوتبال ایران و همیشه حامی مردم و قشر فقیر بوده
حمید رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
اون موقع که حکومت سکه ی طلای جا سازی شده ی درون پتوی اهدایی آمریکا به زلزله زدگان رو می دزدید علی دایی داشت برای زلزله زدگان با پول خودش و طرفدارانش کانکس اهدا میکرد
خیر خواه وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
از طرف من به مشرق بگو،جمع کنه کاسه کوزشو.دشمن کجا بود مشتی.دولت ما دشمن مردمه.که این همه فساد اقتصادی،اختلاس در دولت هست.و فقط فقر و بیکاری رو به مردم تحمیل کردن.که این همه مشکلات ناشی از همین عوامله
فخار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
با سلام خدمت هموطنان باغیرت ایرانی و وطن پرست و متعهد به صیانت از آب و خاک و ناموس کشورمان ایران عریز، عزیزان کاش هر یک از ما در مقام قضاوت سایرین، به دور از احساسات ، منطق و عقلانیت را در متن و اساس کار قرار دهیم! اما سخنی با آقای دایی! بسیار متاسفم که موضعگیریهای نسنجیده و فاقد استدلال ؤ احساسی و ناپخته شما در جریانات اخیر کشور عزیزمان ایران ، بکلی نظرات امثال بنده که با شنیدن نامتان احساس غرور میکردیم را در جهت مخالف خودتان تغییر و باورهایمان را نسبت به خود مخدوش و جریحه دار نموده است! فراموش نکن که امثال بنده بسیار دردمند تر از شما و بسیار معترض تر از شما در قبال سیاستهای نابخردانه نظام بویژه در جهت تامین معیشت و ووووو ،بوده و تا تحقق مطالبات برحق خود ذره ای پا پس نخواهیم کشید! برادر عزیز من چگونه است که از ورود داعشی ها ، عوامل رژیم غاصب کودک کش ، عوامل دول مستبد و قلدر و نوچه های جیره خوار آنها به حریم نوامیسمان بسادگی و ناباورانه چشم پوشی و کماکان مغرورانه بر خر شیطان سوار و آب بر آسیاب بدخواهانمان میریزید؟! عزیزم ، برادرم ، ببخش اگر تندی کردم ! خدا رحمت کند مرحوم بوعلی سینا را که فرمود: چنانچه در توجیه یک خطای واضح ، هزار دلیل هم بیاوری ، میشود هزار و یک خطا !!! توصیه ام به شما کناره گیری از سیاست و سیاست ورزیست چرا که از قلب رعوف و باطن سلامت شما تنها مغزضان نهایت بهره را دارند می برند! منشکرم با احترام دوست دار شما
Mir
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
درود بر حمیدرضا
نامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
کلماتی مانند سگ درباره رادمردان و خداپرستان شایسته نیست. علی دایی محبوب تمام اقوام ایرانی است. در دوره اخیر برخلاف نظر عده ای خاص شعار و اقدام تمامی مردمان اعتراض است و نه اغتشاش! و اگر مسئولین شک دارند دوباره احیای خود را به رفراندوم بگذارند. مردم توانایی خرید شانه تخم مرغ صد هزار تومانی و اجاره 20 میلیاردی و... ندارند. سلام خدا بر علی دایی و تمامی آزاد مردان و شیرزمان.
عقل و شعور
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
اولا علی دایی کاملا همراه مردم کشورش بوده، روزنامه مشرق از دهن مردم ننویسه، بگو همراه حکومت نبوده و ما عصبانی هستیم، علی دایی خیلی خیلی بزرگتر از اینهاست که جوجه نویسندگان مقاله روزنامه شرق بتونن بهش فکر کنن.
خیر خواه وطن
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴
احسنت به تو.شیر مادرت حلالت
امیر آشفته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
در شرایطی که کشور عزیزمان در شرایط خاصی به سر می برد و دشمنان قسم خورده این سرزمین آریایی دندان‌ها تیز کرده اند بیش از هر چیز نیازمند وحدت هستیم نه نفاق و تفرقه. چرا باید هر شخصیتی را خراب کنیم. هر شانه و شخصی به خود اجازه می‌دهد در مورد هر کس، و هر چیز سخنان تفرقه انداز بزند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
این فتنه اخیر یک حسنش آن بود که خیانت ونوکری سلبریتیهای عیاش ضدوطن بیسواد مثل دایی وکریمی وریاحی وووکه با پول ملت گردن کلفت کرده بودن را برای مردم واضح کرد قهرمانان واقعی نوکران رسانه ای اینستا واینترنشنال مثل دایی نیستن که چهارتاگل زده وحالا برای عیاشی ولختی بچه هاش درخارج ازاشوبگران آمریکایی حمایت میکنه، همه ما مشکلات وناراحتی اقتصادی واجتماعی ووو داریم ولی همه کشورها حتی اروپاوامریکاا هم صدها مشکل دارن درامریما 50 میلیون زیرخط فقر هست میلیونها کارتن خواب داد 40 مردم مردم فر انسه وانگلیس زیرخط فقر هستند 50 درصد ایتالیا واسپلنیا زیرخط فقرهستند 40 درصد عربستان زیرخط فقیرهستند تورم ترکیه 75 درصد و40 درصدزیرخط فقیرهستند ولی امپراطوری رسانه ای امریکا اجازه نمیده این خبر ها وسیع پهش بشه ولی اگر قدری سواد رسانه داشته باشید ومناظره روسای جمهور امریکا ونیز روزنامه های اروپایی وآمریکا یی مثل گاردین انگلیس واشنگتن پست و نیویورک تایمز وورابخواتید تاحجم مشکلات انجارابفهمید ولی این سلبریتی‌ها بی دین درایران با مشکلات کمترما وطن فروشی ونوکری آمریکا می‌کنند بی دین وبی وطن هستند اینها کسی که به وطنش پشت میکنه درحالی که می داند همه هدف آشوبگری آنها تجزیه ایران ونابود ی کشور ودین ماست که اسرائیل باقی بمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
شرف انسان ها در سختی ها نشان داده می شود . علی دایی از اغتشاشگران طرفداری کرد و از فوت شدگان ضد انقلاب دفاع کرد باید به او یاد آوری کرد مردم ایران همان های هستند که فرزندانشان شهید شد ند تا تو در امنیت بشوی فوتبالیست . مردم ایران شهدای شاهچراغ بودند نه ارادل و اوباشی که به درک واصل شدند . بخاطر اغتشاشگر مغازه تعطیل کردی و مقابل انقلاب ایستادگی ننگ ی تو و امثال شماها که با دشمن هم کیش و آب در آسیاب دشمن ریختی خوب زمستان گذشت روسیاهی برای امثال دایی و اصلاح طلبان باقی ماند . وطن فروشان بی غیرت شهدا انتقام خواهند گرفت منتظر باشید ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
علی دایی شهریار آدم خندش میگیره مگه چیکار کرده با چهارتا گل تو تیم های آسیایی بیخیال بابا همچین میگن علی دایی کسی نشناسه فک میکنه یکی از شخصیت‌های اصلی فوتبال برای درخشیدن در جام جهانی بوده هیچی نبوده و نیست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
دایی پولشو میگیره عشق وکیفشو میکنه دخترش انگلیس خودش پاسپورت امریکا تقی به توقی بخوره باجت شخصی پریده شما بزنیدتوسرهم اسطوره بسازید جای تاسفه دردمردمو کسی میفهه که همدرد مردم باشه نه اون وریها نه ثروتمندان داخلی فقط ما مردم انشالا روزی برسه هیچ کس محتاج نباشه
رشتی ضدآشوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۷
علی دایی یه زمانی واسه ما قابل احترام بود ولی با کارهایی که اخیرا کرد و با فراخوان مجاهدین یکصدا شد و جوونای مملکت رو به جون هم انداخت برا ما با مسعود رجوی فرقی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۵
انگار واقعا بعضیا ت این خراب شده زندگی نمیکنن ببینن مردم چقد به سختی دارن زندگی میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
وبا همه این تفاسیر، واقعا ملت احمقی هستیم، والسلام
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
سلطان قلب ها علی دایی
درود بر شرف و غیرت این بزرگ مرد که هیچ وقت دروغ نگفته و از ریا و دروغ و خوردن مال یتیم و بیت المال بجای نرسیده و هر کس که میگه از پول مردم رسیده دروغگو و از جیرخوران پاپتی هستن
مهدی بهزادی مهید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
به حکومتی قانونی میگن که منتخب مردم باشه.نه افرادقلیل وخاص.چراهرکس حرف دل مردم رومیزنه وباآنهاهمراهی میکنه شماهازمینو زمانو بهم میدوزیدتاثابت کنیداون خاین هست.اماایندفعه فرق داره.زنده بادمردانیکه مرامشان مانندآقای دایی هست.پاینده ایران آزادورودبرشهیدان راه آزادی
سعادت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
علی دایی توی چهار دیواری خونه اش ماهی است و اسطوره
نه تو کشور دلیر پرور ایران . این شخص از مال و مکنت ایران به جایی رسیده ، فقط یادش بندازید زمانی که با اتوبوس تعاونی اردبیل سفر از شهرستان به تهران اومده بود توی یک پاش چاروق بود و توی پای دیگه اش چکمه . حالا که با امکانات ایران بجایی رسیده و به لطف مایلی کهن به تیم ملی دعوت شد و به مالدیو گل زد شد علی دایی .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: