عمداً دربی را عقب انداختند تا پرسپولیس شکست نخورد | وقایع روز
کد خبر: ۴۱۹۶۸
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - 18 December 2022
بازیکن قدیمی استقلال گفت: واقعاً خبر لغو دربی در این شرایط کام همه فوتبالی‌های کشورمان را تلخ کرد چون باز هم باید در انتظار دربی بنشینیم.

عمداً دربی را عقب انداختند تا پرسپولیس شکست نخورد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

محمد نوری، بازیکن اسبق تیم استقلال درباره خبر لغو دربی سه شنبه هفته جاری اظهار داشت: متاسفانه باز هم باید در انتظار این بازی مهم بنشینیم. ما قبل از تعطیلات بارها گفتیم که این دربی را قبل از تعطیلات جام جهانی برگزار کنید اما مسئولان سازمان لیگ پایشان را در یک کفش کرده بودند که سوپرجام از دربی مهمتر است ولی حالا می‌بینیم که این بازی به خاطر آلودگی هوا لغو می‌شود.

وی افزود: اگر همان زمان و در اوایل آبان هفته دوازدهم برگزار می‌شد هر دو تیم در شرایط مسابقه به مصاف هم می‌رفتند و آن وقت مشخص می‌شد کت تن چه تیمی است اما آنهایی که از شکست پرسپولیس نگران بودند پشت‌پرده کاری کردند که بازی به بعد از جام جهانی موکول شود و سوپرجام را پیش انداختند. گرچه استقلال در سوپرجام هم برنده و قهرمان شد.

نوری درباره وضعیت هوای این روزهای تهران گفت: وقتی هر دو تیم در همین هوا هر روز تمرین می‌کنند و می‌توانند با همین شرایط بازی کنند اگر نگران بازیکنان این دو تیم بودند چرا در این چند روز تمرینات این دو تیم را تعطیل نکردند؟ یکمرتبه هوای تهران برای بازیکنان دو تیم خطرناک شد؟ مگر یک هفته نیست که مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل بودند؟ پس چرا استقلالی‌ها هر روز به تمرین می‌رفتند و در همین وضعیت می‌دویدند؟ مگر استقلال با ملوان بازی نکرد؟ مگر پرسپولیس با سپاهان دیدار نداشت؟

وی اضافه کرد: گرچه ما خیلی دوست داشتیم این بازی همین هفته برگزار شود اما برای استقلال و بازیکنان آماده ای که ملوان را هفته قبل ۵ تایی کردند دربی هر زمانی برگزار شود فرقی نمی‌کند و قطعاً برنده اش استقلال است.

نوری در پایان گفت: قطعاً این تعویق دربی فقط به سود پرسپولیس شد چون روز شکستش عقب می‌افتد. آنها قرار بود سه شنبه این هفته به استقلال ببازند اما مثل دفعه قبل که یک ماه خورده ای تاریخ شکست خوردن پرسپولیس به تعویق افتاد دوباره این بار هم تاریخ شکستش را به تعویق انداختند.

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
حالت خوبه مرتی...
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
باز شکر خوری این ... شروع شد؟ اوسکل اولا ک دیگ ثابت طده سازمان لیگ و فدراسیون و وزارت پشت تیم تو هستن همه جوره ک ۷۰۰میلیارد ۷۰۰میلیارد خرج میکنین تازه بدهکارم هستین و هنوز دنبال خرج کردن های دیگ دوما بازی ک لغو نشده پس ببند دهانت را ک مرا ... گرفت..در اخر هم تشکر کنم از ساقی محلت ک جنس خوبی بهت میرسونه ک باعث خنده ما میشوی
110
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
شلام داداش...
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
واقعا دیگه لازم نیست دنبال ادم احمق بگردید. یکیش اینجا هست. واقعا دلیل لغو دربی الودگی هواس؟
م- منتظر الظهور
France
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
بابا امان از اين لنكياي واقعا بررو كه مرتب ميان تو وكامنت دوزاري ميذارن و شكر خوري درسطح سانديس خوري ميذارن وبعدبه ديكران توهين شكر خوري ميكنن اخه ادم حسابي انك تيم حكومتي وبولاي نجومي كه از زمان عابديني تا طاهري -برادران انصاريفر وبابا مسعود وجامهاي حلبيش وسايرين كه تعدادشون زياده وكمك ١٠٠ميلياردي همين اخري ومافياي هدايتي ووو ودر مقابل انتصاب مديران براي تخريب استقلال وبدهيهاي ميلياردي كه بجا كذاشتن وداستانهاي ديكه كه همه تيمها از دست اين سوكلي مضر فوتبال شاكي هستن وساير مشكلات باضافه بر رويي هوادار معلوم الحالش .. شما رو به خدا يك كم تاريختونو مطالعه كنين بعد بيايين كامنت بذارين ولي كو كوش شنوا ..همه بدبختياي مملكت از دست ادمهاي اسكول مغز كنجيشكي مثل شماست .. اون ٧٠٠ ميلياردواختلاسهاي سالهاي قبل تو استقلالو هم برو از مسيولاي بالاي حامي شما ببرس اين بولا كجا رفته كه هميشه استقلال بول نداره ولي برسبوليس داره ؟؟؟!!
مرتضی آهویی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
اوسکول دوهزاری انتصاب میدیران خب بهترین و محبوب ترین مدیرووبراتون گذاشتن تیم شما که گرونتره اینو امار میگا تو دوره سلطانیفرن که حام گرفتی پس جی زر زر میکنی
مرتضی@
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱
آقای مرتضی آهویی یه خورده منطقی باش خدایی زمان سلطانی فر به پرسپولیس خیلی میرسیدن ده سال هرچی ملی پوش بود ازتیم شمابود وبدون حساب کتاب پول میدادن به شما ....هرچند تواین وضعیت حتی کل کل کردن باهموطن زخم خورده اصلا خوب نیست .دوستی بهترین راه نجات تفکرات ازبند دیکتاتوریست
سالار
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
میگن مرده نمی...، آخه دلاک کسسه کش وقتی شعپر نداری عقل نداری چی بهت بگم حداقل اطمینان دارم سواد داری که از پیامیک صفحه ایت معلومه سواد داری ولی کاملا...، و کیسه کش، بودند چشم واقع بینت رو بسته یه سری به آمار، و ارقام اون ده، سال و این قهرمانی که آقای گل تیم قهرمان ده تا گل زد 11تاش پنالتی بود بزن ببین بیترین لطف به کدوم تیم شده ولی تیمت هم مثل خود .. خودت بی عرضــــــــــــــــــــــه بوده
مرتضی@
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
آقای سالارببخشیداگرباعث ناراحتیتون شدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۸
ببین لایک داری خداشاهده دهمت گرم ایولاعالی گفتی ،هرچی لنگی هستش میان زیره پست هایی که ماله سرورشون هست ... آخه شمادرحده تیم اس اس نیستین که بخواین نظزبدین لنگی هایی بیچاره درمونده ،این بازی رو لغو نکردن که اس اس ببازه ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
چندکلام ازننه عروس
امانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
متاسفانه با وجود اینکه آقای محمد نوری خوب یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران و استقلال هست اما گاهی اوقات که نه اکثر اوقات اوهام برایشان غلبه میکنه و حرفهایی میزنه که درحقیقت خودش را مسخره جامعه فوتبالی میکنه چرا که یکی از جذابیت های فوتبال همین هست که حتی تیمی قدرتمند تر از حریف ممکن هست شکست سختی بخوره همچنانکه دیدیم تیم های آلمان بلژیک اسپانیا که همیشه در رده های اول تا پنجم جهان قدرت بلامنازع بودند حذف شدند توصیه من به این جناب این هست که حداقل درموقع اظهار نظر از عقل هم کمک بگیر بعد نظر بده در اینکه استقلال تیم خوب و پر مهره هست شکی نیست اما نمیتوان قطعی نظر داد که درهمه مسابقات برنده میشود همچنانکه ده سال تمام هیچ قهرمانی نداشت
ناشناس
United States of America
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
منم استقلالی هستم،ولی این دفعه حرف زیادی زدی،آره تعطیل کردند که پیروزی نبازه، مدارس تهران را چرا تعطیل کردند،تورا خدا واسه نشان دادن خودتون دست به هر کاری نزنید،بعد نمیدونم چرا هر چرت و پرتی را میزارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
دمت گرم حرف منطقی
حبیب
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
و رو خدا به هم توهین نکنیم اینا میخوان تفرقه بیاندازن بین مردم
م
United States of America
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
نمیدونم این ننه عروس چی میخاد نشون بده این کیسه کش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
زرمیزنی
مختار
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
بارها مخاطبین میگن مگر کارشناس قحط هست که میرین با یه اصغری حال بهم زن مصاحبه می کنید!؟
از میرمسین موسوی یاد گرفته که گفت من پیروز انتخاباتم و اگر از صندوقها درنیام تغلب شده است! فردا استقلال شکست خورد میگه مقصر داور بوده و بهانه های مختلف دیگه میاره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
بازی دربی که لغو نشده اصلا
ساقیت کیه پیشکسوت ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹
ده دل نگیر سر و ور میگه
نوسی زارعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۳
با تشکر از ساقی خوب محلتون از ایشون بخاطر تحویل جنس ناب به شما کمال تشکررا دارم ..خوب شنگولی ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
... خجالت نمیکشه دقیقا مثل بچه ها حرف میزنه بعدشم از کجا آمده وجدانا اصلا قیافش به آدم فوتبالی نمیخوره ی آدم خیلی معمولی و ...
نیکزاد وشنی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۵
واقعا متاسفم برای کسی مثل آقای نوری که خودشو پیشکسوت استقلال میدونه .عین بچه مدرسه ای داره کری میخونه.به جای اینکه یه تحلیل از وضعیت دو تیم انجام بده داره از روی تعصب حرف میزنه
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۶
شتر در خواب بیند پنبه دانه ؛؛؛؛؛؛؛
مرتضی@
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
استقلال وپرسپولیس وتیم ملی که برای یک ارگان دولتی بازی میکنند مانند عروسکان خیمه شب بازی هستند که دستهای درونشان آنهاراتکان وزبانهای پشت پرده بجایشان حرف میزنند ونوری ونوریهاهم آب درآسیاب آنهامیریزند آقای نوری شمادراینهمه دغدغه وگرفتاریهای جوانها کجابودی که حالا آمدی اوقاتمان راتلخ ترمیکنی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
ببین فقط اینه که مدام چرت میگه کسی دیگه اظهار نظر میکنه
کسا
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
یه گوریل انگوری دیگه هم هست به اسم ......فنونی زاده
اونم جزو خانواده عروس حساب میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
ممد نوری دیونه اس ...
آرتان
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
دیگه آبی و قرمز با هم بحث نمیکنند و فقط رقابت سالم دارند❤️
فارسیس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
کارشناس درجه یک که باهر قیمتی نمیاد در خبرگذاری گزارش بده مگه امثال این اقا.نمیدونم چرا نمیبرن برا قیمت دلار هر روز نظر بگیرن و نوری رو باید ببرن راجع به قیمت مرغ نظر بده نه فوتبال
...
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
این نوری شیرین عقل اینقدر نفهم و بی... که حد نداره آخه اسکل اگه هوا آلوده باشه باید بازیهای در هوای آزاد لغو بشه ربطی به طرفداری از تیم خاصی ندارد مگه بازیکنا ریه ندارند خوب برا سلامتی‌شان است دوم توی احمق که زمان بازیگریش هم ... نبودی چرا اینقدر خودتو سبک وبی ارزش می کنی مردک نفهم
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
قوری خیلی، از کارشناسا هم میگفتن فرانسه آرژانتین رپ میبره و قهرمان جام جهانی فرانسه هست اونکه فرانسه بود آخرش باخت خپلستم بگم خیلی چشم بسته غیبی... نخوری آخه کیسه مال این غلطا ... نیست قوری ... ببخشید نوری
ارشیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
به قول ما شیرازیها، اقوی نوری میره ببم، زر زر نکن، دودستگی ایجاد نکن، اگر زر زدن‌های امثال شما نباشه میشه این دربی، دربی قشنگ و دوستانه ای باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
بمیر بابا استقلال خوب ...
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
این بابا ظاهراً مشکل دارد، وحرف های گنده تر از دهانش می زند، باید دهان او را ...پر کنند
کسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
بابا"""""""
توی اون باشگاه به این بزرگی"یه شغل یا سِمتی پیدا نمیشه بدید این بنده خدا.......
شک نکنید خدماتی هم باشه قبول میکنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
چهل ساله فوتبالودنبال میکنم این آق ممدروزیادبه یادنمیارم.اماعبدالعلی چنگیزوچرا.
این وفنونی زاده روهواحرف میزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
این اقای نوری برای اینکه خودشه مطرح کند دست هرچه آدم دروغگو را از پشت بسته ادمای بزرگ مثل اقای زرینچه هیچوقت خودش کوچک نکرده برای اینکه بزرگ هست تو همیشه کوچک و حقیر هستی و بزرگ نخواهی شد پس دیگر صحبت زیادی نکن
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
درود بر همهء دوستان ، یک خواهشی دارم ازهمگی فرقی نمیکنه استقلال یا پرسپولیس من به همه احترام میذارم و به چند نفر از بازیکنان و مربی شجاع پرسپولیس بیشتر احترام میذارم بخاطر اینکه از حق دفاع کردن من خودم استقلالی هستم ولی اصلا دوست ندارم همبستگی که بین ما هست رو با حرفهای سبک به مخاطره بیاندازیم ، الآن اصلا برد و باخت مهم نیست فقط همبستگی و دفاع از حق مهم ، تو رو به خون جوانانمون قسم از توهین به هم دوری کنیم ، سپاسگزارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
استقلالیها خوب توجیه شدن که الان نباید کسی ببره تا هیچ کس تو خیابون خوشحالی نکنه ولی ممکنه پرسپولیس ها مردمی توجیه نشده باشن و بزنن همه چیز رو خراب کنن که اونوقت بازی قشنگی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
بعنوان یه استقلالی باید بگم شعور هم چیز خوبیه هوا الوده میباشد مدارس رو تعطیل کردن چند نفر بخاطر الودگی هوا جان باختند اخه یه ذره فکر بعد حرف بزن اخه این جوری کری خوندن مناسب نیست فرزندم نوری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: