ادعای عجیب سرمربی فرانسه بعد از شکست مقابل آرژانتین | وقایع روز
کد خبر: ۴۲۱۰۹
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - 19 December 2022
جام جهانی 2022 قطر با تمام فرازها و فرودهایش بالاخره به پایان رسید و آرژانتین توانست به جام قهرمانی دست پیدا کند.

ادعای عجیب سرمربی فرانسه بعد از شکست مقابل آرژانتین

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: در نیمه اول به هیچ عنوان نتوانستیم خودمان باشیم. ما انتظار داشتیم آرژانتین به ما فشار بیاورد ولی روحیه مناسب را برای مقابله با این فشار نداشتیم و نتوانستیم پاسخ درستی به حریف بدهیم. ما در چهار روز گذشته با شرایط دشواری مواجه بودیم. بیماری در اردوی فرانسه مشکل بزرگی ایجاد کرده بود.
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
اخه سرماخوردگی شد بهانه ؟؟؟؟؟؟؟
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
چقد حرف جنجالی زده، ای مسلمون نیست
ناشناس
Germany
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
بازم دوصفرعقب بودید ومساوی کردید ودوباره یگل خوردید ودرکمال ناباوری شما هم یکی زدید بازم دمتون گرم امباپه که معرکه بود واین رودست همه میزنه دمش گرم چیزی ازارزش شما کم نمیشه ونایب قهرمانی کم ازقهرمانی نداره، ولی مسی همیشه میگفت حاضرم همه جایزه هایی که گرفتم بدم فقط جام قهرمانی را روی دستام ببینم وخدایی حقش بود با این همه تلاش وچهره بودن حداقل در دوراان فوتبالی قهرمانی هم داشته باشه .
مستند
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
اگه کریم بنزمارو دعوت می کردی حالا جام با خودت می بردی فرانسه،،،لعنت بهت دشام،،
بی نام
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
دشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸
احسنننن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۸
بنزما مصدوم بود والا مگه احمقه برنده توپ طلا رو دعوت نکنه عقل کل
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴
راستی چرا بنزما را دعوت نکردی.؟البته بیماری که گفتی هم‌آثارش در تیم مشهود بود تا زماتیکه آرژانتینیها توان داشتند دویدتد و حمله کردند بعد که خسته شدند بازی را توانستید مساوی کنید و......اما واقعا قهرمانی حقتون بود که از دست دادید.
جابر
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۹
شما مگه اصلا فوتبالو دنبال نمیکنید چجوری نمیدونید بنزما پوگبا و....دیگه مصدوم بودن مگه میشه برنده توپ طلای سال رو دعوت نکرد عجبااااا
شورش
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
با دوتا پنالتی داشتن جام رو تقدیمت میکردند آقای دشان واقعا پنالتی دوم درست بود یا اروپا میخواست هر طوری شده فرانسه قهرمان بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
مسی باپنالتی جام گرفت به زوربهش دادن همین بازی راهم داوربراش درآورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۷
خخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
دقیقا دوتا پنالتی که برای فرانسه گرفت اونم تو دقایق آخر بازی ☺ قشنگ مشخص بود جام رو میخوان بدن به مسی..
سلام
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸
این داوری که همه کار برای شما فرانسه کرد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸
اگه حق آرژانتین نبود پس حق کی بود قهرمان بشه، تنها بازیکن وتیمی که تقریبا درحد آرژانتین بازی میکرد امباپه و فرانسه بود،ولی خدایش تا دقیقه 79فرانسه محو بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
حق ایران بود....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
حق مراکش نبود خدایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۶
نه دادا...ا باخت شما هم به دلیل شکنجه تیمتون توسط پلیس ایران بود!!!!!!
احمد
Germany
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۸
انصافا فرانسه تا دقیقه ۸۰ فقط دفاع کرد و زیر فشار آرژانتین داشت له میشد و داور که اروپایی بود ، که جای شک داره ، ۲ پنالتی مشکوک تقدیم فرانسه کرد و اما مسی ۱۲۰ دقیقه مسی بود و بالاخره با تمام شایستگی آرژانتین به جایگاه خودش برگشت .
بی نشان
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
خوشم میاد که خیلی بیکارید یا بچه اید و سر سفره پدر و مادر هنوز نون میخورید که سر این چیزای خیلی الکی بحث و جنجال میکنید تو بطن جامعه نیستید و یک قرون نمی‌تونید دربیارید تا اوضاع بد جامعه رو ببینید یا خیلی وضعتون خوبه هیچی نمیفهمید از روزگار
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
اگر کریم بنزما بود می‌فهمیدید یک وجب اش چقدر روغن روشه حیف حیف نبود تا سه برصفر آرژانتین له کنه واقعا جام مال فرانسه بود ولی حیف از مهر چینی بد نیمه اول بازی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
امان ازفرصت دقیقه119که اگه گل میشدالان مامیخندیدیم شما......نفرین براین فوتبال که همون صحنه داروندارپنالسی روازش میگرفت افسوس وصدافسوس
حامد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
اگه اگه!!امان ای امان هم اگه اون توپ را مارتینز گل میکرد کار فرانسه تموم بود و قبل پنالتی تموم بود ، اگه توپ دیگه زیر پای مسی نمیچرخید و به مدافع نمی‌خورد الان ۵بر ۳ آرژانتین برده بود !!!بابا این دری وری هارو بریزید دور اگه اون امباپه از قصد و از عجزش توپ را به دست بازیکن نمیرد که داور پنالتی بگیره بازی ۳بر ۲به سود آرژانتین تموم بود با گل مسی ، خخخ واقعا انگار اولین باره فوتبال تماشا کردی ،چی بلغور می‌کنی عمو!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
اگه فرانسه گل دقیقه 120 رو خراب نمیکرد و گل میشد دیگه اینهمه از مسی تعریف نمیشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
اﻳﻨﻢ ﻛﺎﺭ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ و اﺳﺮاﻳﻴﻞ ﻫﺴﺖ.ﻫﻤﻪ ﻛﺎﺭﻫﺎ ﺯﻳﺮ ﺳﺮ اﻳﻦ ﺩﻭ ﻛﺸﻮﺭ ﻫﺴﺖ.ﺧﺼﻮﺻﺎ ﻳﻬﻮﺩﻫﺎ
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
باختی تمام ،،دیگه اما و اگه نداره ،،اروپا باید شکست میخورد که خورد ،،،
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۶
اصلا بازی بایستی دو بر صفر به سود تیم ملی آرژانتین تمام میشد، ولی داور ماموریت داشت از طرف مافیای فوتبال و با حمایت فیفا تیم فرانسه را قهرمان جهان کند نگاه کنید به خطاهای بسیار خشن بازیکنان فرانسوی در نیمه دوم بر علیه آرژانتینی ها که داور بایستی به یکی از بازیکنان فرانسوی کارت قرمز میداد که بااین کارت تیم فرانسه مجبور میشد ده نفره بازی را ادامه دهد، ولی این اتفاق نیفتاد بهرحال داور با اشتباهات عمدی فراوانش بازی را خراب کرد، باور کنید اگر داور درست قضاوت میکرد اصلا امبابوه هشت گله نمیشد حق آرژانتین بود که قهرمان شود، زيرا تمام تیم های ملی فوتبال آمریکای جنوبی یک نفر بازیکن خارجی در تیم‌شان ندارند ولی بر عکس بیشتر تیم های اروپایی بخصوص آلمان و فرانسه وبلژیک و غیره سالهاست که از بازیکنان سیاه‌پوست افریقایی بهره و استفاده می‌کنند.بهرحال این بدترین جام جهانی بود بخصوص var مسخره ترین‌ پدیده ویدئویی بود که داوران بدرستی از آن استفاده نکردند و واقعا فوتبال سیاسی شده بهرحال اروپا و امریکا با حذف تیم ملی فوتبال روسیه برای شرکت در مسابقات جام جهانی یکی بعد از دیگری حذف شدند بخصوص تیم المان که در بدترین شرایط مجبور به ترک زود هنگام در قطر شد.. یک ضرب و مثل ایرانی که میگه چوب چوب خدا صدا نداره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
اون ماکرون رو آورده بودید که مثلا جامو ببرید فرانس؟؟؟مگه از روی جنازه آرژانتینی رد بشین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: