علت اصلی قهرمانی آرژانتین این ستاره بود / مسی فقط پنالتی زد و حرکات غیر ورزشی کرد | وقایع روز
کد خبر: ۴۲۱۱۹
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - 19 December 2022
قطعا موثر ترین ستاره آرژانتین در راه کسب قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دروازه بان این تیم بود.

علت اصلی قهرمانی آرژانتین این ستاره بود / مسی فقط پنالتی زد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

هر چند رسانه ها و طرفداران متعصب مسی سعی دارند وی را یک سوپر قهرمان جلوه دهند، اما حقیقت چیز دیگری است و مسی یک بازیکن معمولی در این تورنومنت بود که فقط پنالتی می‌زد که البته آمار بدترین پنالتی زن ادوار جام جهانی نیز متعلق به او است.

آنچه آرژانتین را قهرمان کرد دروازه‌بان این تیم بود که باعث شد در مقابل هلند و فرانسه آرژانتین بتواند در ضربات پنالتی پیروز میدان شود.

حتی در بازی فینال هم در خط حمله این دی ماریا بود که خوش درخشید ، یک گل زد و یک پنالتی گرفت.

شاید رسانه‌ها سعی در بزرگ کردن مسی داشته باشند و بخواهند او را یک فرازمینی جلوه دهند. اما او یک بازیکن است، اگر چه بازیکن بزرگی است ، اما نه آنچه رسانه ها میگویند و نه آنچه در ذهن هواداران متعصب او نقش بسته است.

سوپر سیو دروازه‌بان آرژانتین در فینال جام جهانی 2022

تعداد بازدید : 3110
نظرات کاربران
Hamid
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
با سلام
آمار و جوایز و قهرمانی های کینگ مسی رو نگاه کنید تا متوجه بزرگی این بازیکن بشید ،هفت گل و سه پاس گل و تاثیر گذاری روی بقیه گلها چیز نیست که بسادگی از آن گذشت اونهم از بازیکنی ۳۴ساله که سالهاست درخشش دارد کینگ مسی فراموش شدنی نیست مثل دون دیه گوی کبیر مارادونا ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
بله همون گل ها رو از روی پنالتی زده
مهرداد اکبری
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
مسی 7گل زد که 5تا‌از‌پنالتی‌بود که هر پنج تاشو بازیکنان دیگر گرفتند
حالا اگر رونالدو بود می‌گفتند پنالدو
Mmd
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
مسی رونالدو که نیست اگه گل نزنه کار دیگه ای نکنه
دو تا پاس گل نیمه نهایی و یک چهارم مسی رو رونالدو و هیچ کدوم از بازیکنای آرژانتین تو عمرشون انجام ندن
مسی بازیکنی نیست که به گل و پاس گل نیاز داشته باشه تاحالا چند بار به خاطر توپ گیری خط شکنی دریبل و پاس هاش بهترین بازیکن زمین شده با اینکه گل و پاس گل نداده
حتی تو فینال سر گل دیماریا ببینید از کجا شروع شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
دقیقا
مسی بازیکنی نیست که متکی به گل باشه تا حالا چند بار شده بدون گل و پاس گل به خاطر شکستن خط دفاعی پاسای دقیق ایجاد موقعیت بهترین بازیکن زمین شده
شما فقط پاس گل نیمه نهایی و فینال ببین کدوم بازیکن ارژانتین میتونه همچین پاس و دریبلایی کنه
اون مص رونالدو و آماده نیست اگه گل یا پاس گل بده خوب اگه نده بد باشه
تو جریان بازی تاحالا چند بار برگشت دفاع و توپ می‌گرفت چند بار با تکنیک دفاع بسته کرواسی و هلندو باز کرد و...
پرسپولیسی قشقایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
مسی پادشاه فوتبال جهانه،واقعا اگه نبود آرژانتین نمیتونست بیاد بالا،دی ماریا،آکونیا،رومرو،امیلیانو مارتینز و رودریگو دیپل واقعا عالی جنگیدند
نکه لاکپشت دوتا پنالتی گل مرد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
سوزززش
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
اره مسی نگو بگو مسی بنی یا مسی سهمیه ای برو بابا واقعا در مقابل امباپه هیچی نیست به زور فیفا قهرمان شدش خودشو که دیگه نمیتونه گول بزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
حالا شما چرا اینقدر بهت فشار اومده؟طرفدار رونالدو هستید یا فرانسه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
مسی قهرمان کودکان دبستانی است
از جمله میثاقی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
فشار به بد جاییتون اومده.دارید میرینید به خودتون
یاسی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
وای چقدر بهت فشار اومده بابا قبول کنین باختین دیگه این ادا نداره مسی پادشاه فوتبال قهرمان دبستان رونالدو که جلو مراکش باخت در ضمن وقتی کشوری میبره دیگه بی احترامی نمیکنن به تیم باخته فرهنگت پایینه
حامد
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
اتفاقا چرا نگفتی همه بازیکنان چرا اینقدر خوب بازی کردن تا مسی با قهرمانی جام رو بالاببره، چون همه با گوشت و پوست اعتقاد دارن او بهترین بازیکن جهان است ،چرا تو ۳۶ سال قبل به این ور آرژانتین قهرمان نشد؟ هم مسی با تمام وجود خواست و هم همه هم تیمی هاش، مسی برای همه و همه برای مسی این شعارشون بود که عملی کردن، بهتره معنی شناسی یاد بگیری بجای این ادبیات سخیف
مهیار
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
میفرماییید مسی مثل یک بازیکن عادی بود!!! حتی دشمنان مسی هم قبول دارند که او در رساندن آرژانتین به جام قهرمانی با درخشش و عملکرد فوق العاده او بوده. فکر کنم شغل اصلی شما دلالی ماشین بوده نه فوتبالی نویس!!!
مسی
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
خوب گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
... بچه ننه زیاد فشار بخودت نیار ضررداره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
اونی که فوتبالی باشه میدونه میفهمهه مسی چیکار کرد!رونالدو جز ده بازیکن برتر تاریخ نیست چه مسی قهرمان بشه چه نشه!این واقعیته!پاس گل مسی مقابل هلند گلهاش مقابل مکزیک استرالیا پاس گل مقابل کرواسی دشمن مسی نمیبینه اما طرفدار فوتبال می‌بینه! !پس به خاطر فوتبال هم که شده سر یک بازیکن تبلیغاتی مثل رونالدو افتخار مسی رو کوچیک نکنینم
مدو
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱
من هم رونالدو رو دوس دارم هم مسی رنالدو با یه باخت نمیشه گفت جز بهترین ها نیست همونطور که میدونی رنالدو رو دقایق اخر اوردن که دیگ نمیشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
باشه بهش میگم
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
میگن ایرانیها استعداد عجیبی درزدن حرف مفت دارن ویا به عبارتی زر میزنند اما من میگم این یکی جک شب یلدا بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
مسی در مقابل امباپه هیچی نیست مسی به لطف فیفا قهرمان شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
...ت میسوزه
نمینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
انگار بدجوری سوختی.کرم سوختگی دکنر عبیدی بزن دادا
سپهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
واقعا برات متاسفم
درسته که دروازبان کارش بیست بود
اما اونی که هم حمله ها را به وجود میاره و هم تو دفاع کمک میکنه کسی نیست جز کینگ مسی
Sh
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
همیشه و همه جا این گل زدن نیست که معیار بازیکن رو مشخص کنه دریبل های فوق العاده مسی که موجب خلق موقعیت میشه پاس های فوق العادش و همچنین ارسال های بی نظیرش اینا همه ملاک های بی نقشی توی بازی نیستن!
فقط کافیه عادلانه باهاش برخورد کنیم!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
شایددرصدی درست بآشد،اماتعصب بیجانبایدداشته باشید وقتی رسالت قلم بردوشتانست،البته مانندعقایدواخلاق خوب گذشتگان قشرشمانیزبدلخواه مینویسد،بازی باهلندعالی بودواگرضعف دفاع آرژانتین نبود امپابه تادقایق هشتادبیشتریک سایه بود جوان هست امااخلاق ورزشی ندارد البته درنزدفرانسویان کمتردیده شده،دروازبانشان خوب بودامانبایددرارسال پاسهای بی نقصش چشم پوشی کرد وتنهاعیب بزرگش رابطه باصهیونیستها هست که فکرکنم آنهم ترک شود،وجدان لازمه واجب قلم زدنست فراموش نکن.....!!!!!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
همشون بخاطر موقعیت سازی مسی بود وگرنه ارژانتین قهرمان نمیشد بخاطر همه برا مسی بازی میکردن میجنگیدن
کینگ لئو
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
واسی همین بهشون میگن هم تیمی یه جا این جبران میکنه یه جاهم اون.مهم اینکه آرژانتین قهرمان شد..تاحالاکسی را سراغ داری بدون هم تیمی قهرمان بشه.دلقک... سوزدخیلی زیاد
Migednez‌
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
دوستان عزیز ، مسی یک شخصیت دوستداشتنی و دلچسب داره،
مغرور نیست ، خودخواه هم نیست .
زدن پنالتی اگر آسون بود ، چرا بقیه بازیکنان خراب کردن . وقتی توی بزرگترین بازی جهان و عمرت میری پشت ضربه پنالتی و با اون خونسردی مثال زدنی ، پنالتی رو گل می‌کنی طبیعیه که تیم روحیه میگیره و بهتر بازی می‌کنه. ضمن اینکه گل دوم که دی ماریا زد هم با نبوغ مسی حرکتش شروع شد و انصافا خود اون پاس یه هتریک می ارزید . لطفاً کمی منصفانه برخورد کنید .آرژانتین اگر در زمان مسی ، فقط یه ریکلمه داشت الان مسی ۲۰۰ گل ملی باید براش ثبت میشد ، چون کسی نیست موقعیت براش فراهم کنه و بازیکنان آرژانتین بازی سازی نمیکنن.
کسی که بالای ۳۰ عنوان فردی در بالاترین کلاس فوتبال جهانی داره و بالای ۴۰ عنوان گروهی به علاوه شکستن هر رکوردی که کاملا فوق تخصص این موارد هست رو من و شما نمی‌تونیم نقد کنیم . حقش بود و بهش رسید . شما هم اگر خیلی ناراحت هستین سوختین ، پیشنهاد میکنم یه سر برید تو حیاط و یک تشت آب سرد فراهم کنید و پرش کنید از آب سرد ، بعد از اون ماتحت خودتون رو بذارید تو تشت تا شاید التیامی باشد بر این زخم و سوختگی بزرگ . البته باتوجه به دریافت عناوین امسال که در انتظار مسی هست بهتره تشت و آب رو نگهداری کنی برای بعداً .
آرزوی انصاف و سلامتی برای همه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
بله کار دروازبان بود ولی مسی هم رهبری کرد که بهترین چیزه پس برو و این ... ها رو در بیار
شقایق
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
کسی که این مطلب نوشته چیزی از فوتبال نمی داند زیاد ایراد نگیرید
ما از بازی های مسی هنر نمایی او لذت می بریم مسی قهرمان بشه یا نه مهم نیست
اگر فقط فوتبال را نگاه می کردید اوج هنر مسی در مقابل کرواسی بود
گل سوم به فرانسه بود که بهترین دفاع جهان و گلر جهان فقط مات شدند
از فوتبال چيزي نمی دانی مجبور نیستی چيزي بنویسی
Ali
United States of America
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸
پماد سوختگی خوب کسی سراغ داره به ایشون پیشنهاد بده
Negan
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
ناموسا درآید مسی رو با امپاپه که تازه به دوران رسیده مقایسه میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
کم چرت و پرت بنویس این مسی بود که تیم رهبری میکرد خط حمله رو سازماندهی میکرد تا مسی صاحب توپ میشد چهارتا بازیکن مسی و می‌گرفت یعنی فضا برای بقیه یعنی مک آلیستر آلوارز و دی ماریا باز میشد مسی آلوارز و صاحب توپ میکرد مارتینز که کلا توپ ها وخراب میکرد بعدش امباپه هم که فقط تو این بازی سه تا پنالتی زد معلومه خیلی داری میسوزی بعدش نیمه دوم فرانسه که تعویض کرد سیاه پوست ها بازی و نگه داشتن به آماده پاس دادن تا دقیقه هشتاد امباپه محو بود بسوز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
عقده ای بدبخت لابد کلیس لولاندوتون هم یک تنه پرتغال رو تو اروپا قهرمان کرد!!! من فقط یک نکته میگم و تمام؛ شما فقط برو چک کن توی تمام گلزنها در تمام تورنمنتها کدومشون به غیر از گلزنی در پاس گل هم مدعی هستن؟!! پاس گل کار بازی ساز هست! یعنی درواقع مسی هم بازی ساز هست و هم گل زن برتر!!!! چیزی که عقده ای ها هیچوقت نمیتونن درک کنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
...تون میسوزه دارین حاشیه میرین
کوپ
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۳
از وقتی مسی قهرما شده طرفداری رونالدو دو دسته شدن یکی اونایی که دیگه طرفداری رونالدو رو گذاشتن کنار یکی اونایی که رفتن به سمت امباپه از مسی بد میگن و امباپه رو با مسی مقایسه میکنن چون الان مسی بهترین بازیکن بدون شک هستش دیگه هیچ کس جرات نمیکنه بیاد با مارادونا رونالدو گرد مولر و بقیه مقایسه بشه امباپه هم در حال حاضر خوب میدرخشه ولی بازم هم به گرد پای کینگ نمی رسد و این تثبیت شد مسی بهترین تاریخ
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۳
همه شدن کارشناس بابا چشاتو باز کن اصلا تو نابینا شاید باشی نمیدونی مسی کیه مسی اونی هست که الان سوزشت رو زیاد کرده
سرباز
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
مهدی تاج با آن عقل ناقص برای افتضاحی که بباراورده آنقدر مافیای پشتشت قوی وسرکش است که خودش را عقل کل می‌داند در صورتی هیچ از فوتبال نمی دتند فقط ماموریت دارد فوتبال ایران را به ذلت برساند ورسانه مرگ بر تاج ودارو دسته اش که فوتبال ایران اول اسیابود حالا شده آخر خدایا تاج را نابودکن فوتبالمان را نابود کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
زر نزن. تمام دنیا میدونن مسی واقعا یک بازیکن بزرگ و حرفه ای هست و اون کلکسیونی از افتخارات و مدال داره بخاطره بازی و فوتبال جذابش که با قهرمانی در جام جهانی ستاره بودنش رو کامل کرد
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
رسانه کارش همینه، یه عده آدم های خودی یا بی مصرف رو گنده گنده میکنه تا وقتی که اونا بش الگوی جامعه، بعد ازشون استفاده میکنن تا جامعه رو به هر سمتی که دلشون میخواد بکشن...نمونه تو ایران خیلی خیلی خیلی زیادتر از اونور آبه..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۲
هی خدا خندم به رونالدو فن ها میگیره سوزش بسه دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵
رسانه,,, وقایع روز مسی بهترین بازیکن شد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: