گزینه تاج برای جانشینی کی روش : انتخاب ویرانگر جدید در راه است! | وقایع روز
کد خبر: ۴۲۱۵۸
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - 19 December 2022
در حالی که چند هفته از حذف تیم ملی ایران از جام جهانی گذشته تصمیم فدراسیون فوتبال در خصوص نیمکت تیم ملی هنوز نامشخص است.

گزینه تاج برای جانشینی کی روش :  انتخاب ویرانگر جدید در راه است!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال جملات کوتاهی در مورد آینده نیمکت تیم ملی به زبان آورده است. او با اشاره به برخی گزینه‌ها مثل برانکو ایوانکوویچ، فرهاد مجیدی و... گفته: «همه آنها محترم هستند اما ما به مسائل مختلف نگاه می‌کنیم و پکیجی تصمیم می‌گیریم.» بله خب؛ اصلا آوازه این تصمیمات پکیجی شما سراسر جهان را پر کرده است.

در آخرین تصمیم پکیجی‌تان، کی‌روش را با ۹ دستیار خارجی به ایران آوردید و آن افتضاح را رقم زدید. قبل از آن هم یک تصمیم پکیجی دیگر گرفتید که اصلا نزدیک بود تاریخ فوتبال ایران را به هم بریزد. تاج و دوستانش در آن مقطع مارک ویلموتس را انتخاب کردند که هر نفس کشیدنش روی نیمکت تیم ملی، صد هزار دلار برای فوتبال ایران آب خورد. منتظر تصمیم پکیجی جدیدتان هستیم. امیدواریم فقط این انتخاب جدید مانند دو انتخاب قبلی شما ویرانگر نباشد.

نظرات کاربران
مهدی
Sweden
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
با توجه به شناخت جناب ایشان و اطرافیانش به سر مربیان برتر و بویژه پکیج های مختلف انتظار بر این هست دوباره همان مارک ویلموتس سر مربی تیم ملی شود. آقای تاج در مراتب زیاد ثابت کرده در بستن قراردادها و حفاظت از بیت المال سابقه بی نظیری دارند. فعلا منتظر صورت حساب از طرف آقای کی‌روش بابت نتایج درخشانش در جام جهانی اخیر باشند بعد ویلتموس رو براش فرش قرمز پهن کنند. اضطراب دیر شد هم نداشته باشند چون ویلتموس اینقدر پرونده درخشانی دارد که در حال حاضر گلف بازی می‌کنند .
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
نباید آنقدر پول پرست بود که عزت نفس را دردرون آدم بکشد تاج یک ذره غیرت خوبه یکی نیست بش بگه سرت درد می‌کند که مضحکه عالم و آدم شده ای ....
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
خدا... بدن تاج واقعا ابروی ایران رابردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
وقتي تاج با رانت انتخاب ميشه بايد هم كي روش مربي تيم ملي بشه
میثم امینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
اول باید تکلیف آقای تاج بعنوان به هدر دادن اموال بیت لمال و نتایج بد تیم ملی معلوم شود سپس بدنبال کارهابی بعدی تیم فوتبال رفت
حاج مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
با سلام بنظرم بهترین گزینه حذف آقای مهدی تاج از تاج و تخت فدراسیون فوتبال ایران است
لطفاً مسئولان چاره اندیشی کنند تا این آقای تاج بیشتر از این تاج بدبختی فوتبالی رو به ایران ندهد
...
یکی از آقای تاج بپرسه: مگر شما مریض قلبی نبودی؟! پس چرا نمیری...؟!
علی آقا
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
سرت درد موکوند درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
پول مفت بیت المال رو ...، براش مهم نیست مردم چی بهش میگن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
اینکه مشکل قلبی داشت ،میخواست بمیره،لعنتی با چه ترفندی،دوباره اومده بقران توایران هرکسی خرابکار حق خور آدم ... باشه خیلی تحویلش میگیرن ،،،،انشالله هرکسی یک ذره ناحقی درمورد مردم ایران میکنه نابود بشه
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
باید فعلا فکر جایگزین برای خود تاج باشن بقیه مشکلات درست میشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
با نظر من پرژه پارس جنوبی با همه متعلقاتش را به نام آقای تاج شاهنشاهی و اعوان و انصارش قرار بدهند و دیگر کاری نداشته باشند که چه قراردادی با چه مبلغی با چه شرایطی و با چه کسی قرارداد را منعقد میکنند فکر میکنم که مملکت مهریه ... است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
آقای تاج با خود رایی وبی توجهی به نظر مردم و کارشناسان در جام جهانی چه تاجی سر مردم گذاشت.قطعا در صورت حضور اسکوچیچ نتایج بد تر از این نبود بلکه بهتر هم بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
باید عوامل انتصاب تاج شناسایی و میزان رانت و ضرر به بیت المال محاسبه شود
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
در شرایط فعلی کی روش بهترین گزینه هست ..اگر مهندسین داخلی و خارجی در کارش دخالت نمی کردند کارش را انجام می داد ...ولیکن عده ایی با اظهار نظر احساسی و بدون در نظر گرفتن مشکلات فتوای یک من صد غاز می دهند ...البته می دانیم هدفشان چیست هدفشان شکست دوباره ایران در بازیهای آسیایی هست ...لعنت بر خاینین و رانت خواران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
نظر مردم از روی احساس نیست از روی عملکرد ضعیف کی‌روش در ۳جام جهانی ۲جام ملتها با تیم ایران و نابودی تیم مصر و کلمبیا است .لطفا یکی از جام های کی‌روش را برای ما نام ببر
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
کجا مدیریت ما درست که فوتبال درست باشه.اگر در کشورها دیگری این افتزا به بار میاوردن. اولا خود مدیر استعفا می‌کرد .ولی تاج علاوه براینکه استعفا نکرد و با پول ملت رفت قطر عشق و حال و استراحت چون این افتزا ها زیاد فشار آمد. برای تجدید قوا رفته. تا با آمادگی کامل‌تری برای افتزاعات بعدی. همین الان آقای قالیباف در عملکرد قوا و دولت. را توضیح.نه داره توجی میکنه .در مورد بزرک یا کوچک شدن سفره مردم. گفته ما دهک اولیه و باز نشستگان بالا بردیم. تورم در همین سال چند درصد .و در چند سال اخیر چند برابر شده و حقوق ها چند درصد اضافه شد .فاصله تورم با درصد اضافه حقوق چند به چند محاسبه میشه. همه دارند. آمار و ارقام من درآوردی میدن.در عمل واقعیت خارجی ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
به نظر اسکوچیچ رو به بیارن خیلی بهتر از آنهاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
ما سرمربی نمی‌خواهیم تور به خدا یکی رو پیدا کنید بزارید جای تاج ونبی خیانت کنید به ملت تا دیر نشده ازحمایت تاج دست بردارید
مهیار
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
انتخاب کی روش اشتباه محض بود. مربی که تفکرات دفاعی دارد و دیدیم که شکست سنگین ما در مقابل انگلیس ریشه در همین تاکتیک و نبوغ جناب کی روش بود. امیدوارم که یک مربی کاربلد که بتواند تیم ملی را به دوران اوج خودش برساند انتخاب شود.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
خداییش این تاج خودش باید عوض شه...اصلن چه کسانی این آدم رو رییس فدراسیون کردن....عامل تمام این افتضاحات تیم ملی در قطر همین بی دانشی و بی تجربگی تاج بود...چرا این اشخاص معلوم الحال همیشه وتحت هرشرایط باید پست بگیرن؟؟؟ماجرای ویلموتس چقدر زود ازیادها رفت!!!متاسفیم بخدا...
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
ظاهرا در این مملکت قحط الرجال است
متاسفانه تصمیم گیری های نابجا و نادرست فوتبال ما را به نابودی خواهد کشاند . بسیاری از کشورهای دنیا آرزو دارند فوتبالیست های ایرانی داشته باشند که ذاتا مستعد هستند اما متاسفانه برنامه ریزی درستی برای پرورش و تقویت فوتبال در مملکت ما وجود ندارد . ای کاش قدری از گذشته درس می گرفتیم .
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
همچون ژاپن مربی وطنی نه تنها کم نیست از گزینه های خارجی بلکه بهتر هم هست مربی نترس جوان گرا و معتقد به دانش روز نترس مثل امه ژاکه فرانسوی که به خاطر نظم کانتونا را قلم زد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
از طرف من به آقای تاج بفرمایید خیلی بی صفت تشریف دارن و بی ...
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
به‌تاج‌بگین‌توی‌اینه‌خونش‌نگاه‌کنه‌چه‌میبینه‌. همونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
با سلام یه نکته هست که اکثرن از روی احساسات که تیم نتیجه نگرفته میگن تیم بد عملکردی داشته منتقد کیروش هستن ولی واقعن عاقلانه کمی فک کنیم میشه فهمید این درست نیست ممکن بود اون بازی زیبا مقابل ولز وبرعکس با شکست تلخ روبرو شن واقعن چرا ما اون بازی رو دستکم می گیریم ولز تیم قدرتمندی هست از ایران بهتر ولی تیم ایران شکستش داد ما با چه امکانات ووووو می خایم از آمریکا و انگلیس ببریم انصافم خوب ه این همه امکانات دارن واقعن توقع تساوی یا شکست بااین دو تیم خیلی خیلی زیاده به این فکر کنید امکان داشت ما اون بازی رو هم نتیجه نمی گرفتیم واقعن اون موقع باید انتقاد می کردیم یا الان
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
تا وقتی از جیب مردم باشه همینه .
آخ سی مردم بیچاره نون شب نداریم اینها برای خودشون میخورن میبرن میریزن وسرشون هم درد نمی کنه
خان
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
این دلیل نمیشه که بایک برد براشون فرش قرمز پهن کنیم تمام امکانات فراهم بود ژاپن هم ی تیم اسیایی بود ولی تمام تیمای قدرتمند جهان روب زانو دراورد
مهیار
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
هنوز افتضاح ویلموتس از زهن مردم پاک نشده گند کی‌روش هم بهش اضافه شد اونوقت این آقا با وقاحت تموم توی برنامه زنده از مردم طلبکار هم میشه
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
آقای تاج.آهه آقای اسکوچیچ فوتبال ایران را گرفت.چرا باند بازی کردید اون موقع هم جینی تصمیم گرفتید که ویلموس را آوردید.بعد هم جینی تصمیم گرفتید کارلوسا آوردید.عیب اسکوچیچ فقط ارزون بودنش بود.تیم ملی را به جایی رساند که همه کارشناسها داخلی وخارجی میگفتند بهترین نسل فوتبال ایران.حالا هم مرد باش برو دوباره بیارش.جینی هم برید بیاریدش
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
مگه بهترازمجیدی هم داریم مجیدی عالیییییییه
ا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
میگن‌از‌دزدی‌که‌با‌چراغ‌میاد‌باید‌ترسی
امید
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
پرونده ویلموتس هر جای دیگه دنیا بود ، بلایی سر یارو می آوردن که روزی صد بار آرزوی مرگش رو بکنه ، اینج دوباره کردنش رییس ، حالا توقع چی دارید از ایشون ، واقعا خاک بر سر ما که امثال تو برای غیرت و عرور یه ملت تصمیم می گیری
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
این تاج را بیرون کنید تا بیشتر افتضاح به بار نیاورده.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: