مجری معروف شمشیر را از رو بست! / حمله بسیار تند میثاقی به مهدی تاج + فیلم | وقایع روز
کد خبر: ۴۲۳۵۷
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - 21 December 2022
میثاقی در برنامه فوتبال برتر که به صورت زنده از تلویزیون در حال پخش بود، همه را شوکه کرد!

مجری معروف شمشیر را از رو بست

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

میثاقی در برنامه فوتبال برتر گفت: مصاحبه آقای تاج تاسف‌برانگیز بود. هر چقدر تیم ملی دفاعی است، مصاحبه مسئولان فوتبال هجومی است.

اشاره میثاقی به حضور تاج در برنامه تلوزیونی جام 22 و برخورد نامناسب او با جواد خیابانی و رسول مجیدی است. خود میثاقی نیز خاطره خوبی از مصاحبه با تاج ندارد.

تعداد بازدید : 12530

بی اخلاقی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در تلویزیون

تعداد بازدید : 8463
 
 
 
 
نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱
عامل بدبختی تیم ملی تاج تاج تاج
محمد
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
عامل بدبختی تیم ملی دولت هستش میدونی چرا با چراغ سبز دولت بود که تاج رئیس فدراسیون شد و همه اون گندکاری هاش فراموش شد آخه تاج سپاهی هستش.
موسویان
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
صددرصد عامل بدبختی تیم ملی تاج است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
برو بالاتر
ا.شهرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
بنده ی حقیرهم بعنوان یکی ازمردم ایران زمین به نوبه ی خودم ازطرف فامیل،دوستان واشنایان ازمحضراقای تاج وباندش.جس شون که فاجعه بارترین نتیجه ی جام جهانی رابادلال موزامبیکی رقم زدندعذرخواهی میکنم که باعذرخواهی مردم ایران دست دلال رابگیرندوباپول بادآورده بیت المال توجزیره خصوصی کی روش خوش بگذرونند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵
سلام خدمتان عرض کنم که اگر‌این‌مجری‌های‌معروف که‌هیچ کدام در‌نزد مردم عزیز ایران محبوبیت هم‌ندارن (میثاقی احمدی خیابانی یوسفی*)که شبکه سه صداوسیما را قبضه کرده‌اند وارث پدر خود می‌دانند دست از فتنه‌گری برمی‌داشتن‌ اوضاع این گونه نبود اخه‌میثاقی عددی نیست که‌شمشیر را‌از‌رو ببندد یا‌از پشت اون هم در برابر فرد اصفهانی که اصفهانی ها درحاظر جوابی مشهورند آقای تاج‌ اصلا ایشون را‌عددی‌نمی داند‌که بخواهد حوابش‌را‌بدهد‌ چقدر‌بدبخت‌شده‌ایم که‌این فتنه گران کارشناس فوتبالی شده‌اند‌برای‌ملت ‌ شما‌را‌به‌خدا‌یه‌فکری‌به حال این‌افراد بکنید‌دیگر‌از‌حرفهاوبرنامه‌تکراری‌اینها خسته‌شده‌ایم‌ وقت‌مردم‌ارزش‌دارد‌وقت‌طلا‌ست‌قدر بدانیم؟؟؟؟؟؟؟؟
ا.عسگری.شهرضا(شهر شهید همت)
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
««علی»»
دوست عزیزهم استانی منافع کشور ومردم برخورداحساسی وحس قوم ،شهرومنطقه پرستی برنمی تابد،بله اصفهانی‌ها حاضرجوابنداما هیچوقت بی ادبی وطلبکاری یک بدهکارومسبب فاجعه قابل قیاس با خصلت یک شهرنیست،وبانگاه به نظرات اکثریت قریب به اتفاق جامعه متوجه تحمیلی بودن سیاسی تاج خواهی شد،وجدااز خوب یابدبودن مجریان هیچ مسئولی حق توهین درجواب یک سوال که مطالبه عموم مردم هست را ندارد (این حاضر جوابی نیست،پررویی محض ،توهین به شعور ملت وخودبزرگ بینی یک فرد پوشالی به آخر خط رسیده هست)
M
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
دمت گرم خوب گفتی
دم تاج هم گرم ک این دوتا خ ا مال رو نابود کرد سگ تاج شرف داره ب این دوتا ادم فروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
از ماست که بر ماست
شعورش همون قدره
ناشناس
| Belgium
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
دستمال کش تو چی میگی میثاقی خودش تاج سر تاج تاج نکن
آبی پوش
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
این آقا طرز جواب دادنش دقیقا شرایط کنونی مملکت مارو شرح میده که این رئیس رئسا هیچ وقت حاضر به پاسخگویی در مقابل عملکردشان در مورد مردم نیستن و فقط دنبال فرافکنی و انداختن توپ به زمین این و اون هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
این ادم چقد وقیح و بی ادبه . یکی نیست اینو پرتش کنه بیرون
ع
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
اقا ميگه شرايط عادي نبود واقعا نميفهمن بعضي ها كه زور بالا سرشون بوده س.... ميثاقي هم خبر داره اونجا چه خبر بوده ولي ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
تاج بی تربیت
احسان
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
خییییییییلییییی بی ادبه
ص
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
خدا لعنتت کنه صدام اگ جنگ نبود امثال تاج نمیرفتن جنگ تا الان با زیاده خواهی همش میگن ما واسه انقلاب و ایران زحمت کشیدیم پس باید ایران رو غارت کنیم
درجواب ص
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
چرا حرف مفت وبی ربط میزنی،لابیگری بامسئولان و بخصوص نمایندگان مجلس،سیاسی کاربودن تاج چه ربطی به جنگ وجبهه داره،اونموقع که پدران وبلانسبت مرد، مردهای خیلی از خانواده هاتو۱۰تاسوراخ مخفی میشدندتا جبهه اعزام نشند،جوونای دسته گل این مملکت ازجونشون مایه گذاشتند تا تووامثال توحالا سالم کنارناموستون بنشینیدو زیاده خواهی ونفوذعده ی کمی رابه همه ایثارگران نسبت بدید،توخبرداری افرادی مثل من از حقوق بازنشستگی آموزش و پرورش بایدداروهای جانبازی بخصوص مشابه خارجی ش رابگیرم،خبرداری اکثرجانبازان قطع نخاع به مرگ شون راضیند،خبرداری ویزیت،آزمایش وبیمارستان رابایدپول بدیم نایک روزی مقداریش رابرگردونند،خجالت بکش،،ازخانواده های این عزیزان شرم کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
چرا تاج را پاسخگو نمیکنند چرا اینقدر لابی این مختلس زیاده بعد میگن مردم اعتراض نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
عامل عقب ماندن فوتبال ایران تاج تاج تاج
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
خاک بر سر مون ، با این جور مسئولین می خوایم به جاییی برسیم؟
هادی تاج
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
اینو بفرستینش ... ما ادبش کونیم . خیلی پررو شدس اصفهونیو اینقذه ناجور. حالا عذرخوای نمیکونی بخوره توی سرت بی ادبی نکن ببم جان. اه ببم رو قزوینی گوفتم ببخشیندااااا ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
بابا یکی این تاج بدبختی رو از سر این فوتبال این مملکت برداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
چرا این ...ن از فوتبال ایران پاک نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
خاک بر سر ما و تمام مسئولین این مملکت که این ...ریس فدراسیون جمهوری اسلامی ایرانه
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
این آدم پشتش به کجا گرمه که اینقدر گستاخی می کنه ؟
ناشناس
Netherlands
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
همه از روزنامه اعتماد گرفته تا خبر خبرگزاری ...فقط و فقط بدنبال مقصر می گردیم و یا اینکه معضلات و مشکلات فوتبال را گردن یکی بیندازیم همین آقایان آقای خیابانی و.....وقتی مربی ایرانی می اید بعد از مدتی می گویند بابا مربی خارجی بهتر است وقتی مربی خارجی ان هم بهترین مربی ها می آیند می گویند مربی خارجی خوب نیست مدیریت فوتبال و...تا زمانیکه در دست ویا دستان چهار تا بازیکن و گزارشگر و..هست اوضاع از این بهتر نخواهد شد بینید شما آقای خیابانی و مجری قبلا در همین برنامه گفتند ما آقای تاج را می گوییم بیاید تا در مورد موفقیت و عدم موفقیت تیم ملی گزارش دهد در برنامه به یکباره ار آقای تاج راجع به ویلتموس سوال می شود ایشان چه بگوی د پرونده در دادگاه در مجلس مطرح شده و گزارش آنرا هم مطبوعات دادند از طرفی خود آقای خیابانی و...همه می دانند که سیستم فوتبال ایران بر اساس رانت جلو می رود حالا یک مقدار بهتر شده اما اگر بگذارند بنده نمی خواهم دفاع از کسی بکنم اما اگر کسی این گفتگو را نگاه می کرد فکر می کرد که یک مدیر ورزشی را اورده اند و در حال محاکمه ایشان هستند مثالی بزنم ما چرا در مسابقات والیبال موفق عمل می کنیم بدلیل این بود که ما با یک مربی خارجی کار کردیم و هزینه کردیم و باید باز بسمت مربی خارجی برویم و الا با این وضع اگر پیش برویم والیبال هم دچار افت و ...خواهد شد این هم دلایل فنی و مدیریتی دارد که خارج از حوصله گزارش است
سی سی
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
میفهمی چی میگی؟؟؟ محاکمه؟؟؟؟
این آقا شعور حرف زدن هم نداشت. انگار از چاله میدون اورده بودنش. لیاقتت همینه؟؟؟
م
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
اگه حساب و کتابی بوددرموردپرونده ویلتموس بایدبازداشت میشد،نه اینکه بالایی وتبانی برگرده،افتضاح بباربیاره،گستاخانه بی ادبی کنه و...،،،والیبال پیشرفت کرد چون سرمربی خارجی اجازه داد یک مربی ایرانی دستیارش بشه،اماکی روش خودبزرگ بین دفعات قبل که هیچ،اینبارچون میدونست نکونام نمیاد،فقط اونامیخواست
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
متاسفم بعنوان یک ایرانی با این همه فرهنگ غنی بگویم این اقا ریس فدراسیون مملکتم است ایشان که بایستی به مجریان صدا سیما کهذبه نمایندگی از مردم چنین پاسخ بدهند .وای بحال زیر مجموعه ایشان
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
آقای میثاقی ما خودتو نمیخوایم خودت بیجا و اشتباهی و دزدکی اونجا نشستی......., و داری دزد دزد میکنی.هر دوتون رو نمیخوایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
پررو گستاخ و بی ادب
نامی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
از همان بالا تا پایینی که شمارا خواسته اند

تاج اند ....
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
عامل اصلی بدبختی ما نبود یک نفرتصمیم گیر که مستقل باشه هرکی برای خودش رئیس
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
شعور و شرافت به سن نیست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
وای مصیبت برما که چنین افرادی به عنوان مسول بر فوتبال ما حکومت می کنند جناب آقای رئیسی این آدم دو کلام نمیتونه مودبانه جواب خبرنگار ها را بده خدامیدونه در پستی که داره چطور می تازونه لطفا تا بیشتر از این آبروریزی نشده یه آدم فوتبالی با اخلاق را برای این کار انتخاب کنید من به شخصه دیگه حالم از فوتبالبا این مدیریت به هم میخوره
مسيحا
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
سلام مردم خوب ایران تا زمانیکه این تاج و دارو دسته ایشان در فدراسیون و هیئتهای شهرستانها هستن فوتبال ما هرروز بدتر خواهد شد
ا.و
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
خیلی راحت میگه من هر کاری میکنم به کسی هم جوابگو نیستم.الان اگه مربی داخلی بود همه یادشونه اقای قلعه نوعی اقای دایی و .... آورده بودنش صدا سیما با سه چهرتا کارشناس فنی خرابش میکردن.الان کی روش داره حالشو میکنه ملت هم غصه تیم ملی رو و جناب تاچ که قارچی هم نیست اینطور به مجریلن و مردم توهین میکنه
فواد
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
خوشحالم ک سطح فوتبال مابالاترازادب متولیشه.توفوتبال ی بردمقابل ولزداریم ولی تومسئولیت ایشان وامثالهم ی بردم نداریم
ا.شهرضا
| Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
مختصرومفید مخلص کلام راگفتی( فواد)
سیدرسول موسوینو
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
واقعا. از ایرانی. بودنم. احساس شرم دارم

با وجود چنین مدیران نالایق

کاش من. توی یه کشور دیگه بدنیا میومدم
سی سی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
فکر کنم تیتر رو برعکس نوشتید!
تاج به همه حمله کرد نه کسی دیگه...
حالا درسته اینم جای عادل رو گرفت و حقش نیست اینجا باشه، ولی تاج....
من که به ... تشنه‌م...
بخدا اگه مسئول‌هامون اینن، به مردم حق میدم. مجلس رو باید... زد...باید تو سرشون خراب کرد...باید از ریشه کند. فاسدها...
اگر امام علی(ع) بود همه‌تون رو از دار زده بود ...های پرمدعا. دستم برسه ... تاج
(لطفا نظرمو‌ سانسور نکنید بذارید یکم خنک شیم، خفه شدییییم)
سید
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
آقای تاج چه جوری در رفتی تا دیدی هوا پسه.
تیم رفت بالا دوباره با چه رویی برگشتی.
اگه قانون در مورد تو اجرا میشد باید پشت میله ها بودی.
راستی قلبت چطوره ؟ عقل کل .وای بر فوتبال.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
واقعآ مسول به این بی ادب ندیدیم که دیدیم ...مرد حسابی ادب خانوادگی خودت داری نشون میدی
من
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
خاک برسر رسول مجیدی، از خیابانی سیب زمینی انتظاری نیست... ولی اقای مجیدی، باید وسط پخش زنده پا میشدی و صحنه رو ترک میکردی،، ولی دریغ از یک واکنش
علی
| Iran (Islamic Republic of)
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
صبر و تحل آدما یه‌جور نیست، اگه رسول با تاج مثل خودش رفتار می‌کرد، دیگه با اون چه فرقی داشت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
ابن ... رو از کجا اوردن. دوزار حالیش نیست. انگار برنانه تلویزونی چاله میدونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
دمش گرم خیلی خوب حال این دوتامجری بی سواد روگرفت همین خیابانی همون ادمیه ک اشک تمساح میریخت جای فردوسی پور روببین کیاگرفتن خیابانی بهتره بابت پولی ک ازشهرداری تبریزخورده روتوضیح بده
ناشناس
United States of America
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹
تاج بسیار بی تربیت بود تاسف اور است مردی در این سن انقدر وقیح باشد. همینکه از دهه ۶۰ تا کنون با ان کارنامه های افتضاح بر ان مسند نشسته نشاندهنده فساد اوست
علی
Netherlands
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۰
واقعاً جای تأسف دارد این طریقه پاسخ دادن به سوالاتی که مردم ۲۰روز دنبال جوابشون هستند مردم منتظرن یکی بیاد جواب شکست غرور و قلب خود بودن که کمی آرام بگیرن اما متأسفانه تاج با وجود خیلی‌ها قبل جام جهانی با آمدن کیروش مخالف بودن توجهی نکرد ن تنها جواب درستی نداد وبه همه ملت توهین کرد بلکه این پیام رسوندکه این مملکت صاحب نداره همین که هست
عاشق تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
اگر این فوتبال صاحب داشت که تاج رییس فدراسیونش نمی شد!
بویراحمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
تاج خیلی بی ادب هست ...توهین به همه ملت ایران می‌کنه با این شیوه حرف زدنش.یه کم ادب حداقل در گزینش مسئولین باید باشه نه اینکه هر طور تو خانواده بوده به همان شکل بیاد بشینه حرف مفت بزنه.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
وقتی یه فردی با یک زد وبند کاملا آشکار میاد و رئیس فدراسیون میشه و قوه قضائیه بی خاصیت علی رغم اینکه میدونه با تخلف اومده رئیس شده هیچ عکس العملی نشون نمیده خوب این باعث ایجاد چنین رفتاری میشه که این آقا و اون دبیر فوتبالش با اون کیروش دلال بشینن پای ... و برای تیم ملی تصمیم بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
مشک نمونه خروار هست کدوم مسوول توی این مملکت پاسخگو بوده که این باشه.
ماموریتشو خوب انجام داد حواس مردم خوب پرت شد ...
Saeid
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
اون از پرونده ویلتموس اون از فساد فولاد واقعا این آقا چطوری باز رئیس شد جز ...
Saeid
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
اون از پرونده ویلتموس اون از فساد فولاد واقعا این آقا چطوری باز رئیس شد جز پاچه خواری
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
از خود راضی! هرکی ندونه فکر میکنه رییس فدراسیون فوتبال آرژانتینه! تو اگه تاج‌سر کی‌روش باشی یا گماشته‌ی هر کس دیگری باشی، جواب مردم رو باید با ادب و نزاکت بدهی!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: