۴ سؤال یک رسانه از از خانم خزعلی درباره مهمانی پر ابهام | وقایع روز
کد خبر: ۴۵۶۰۶
تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - 23 January 2023
اولین کنفرانس بین المللی زنان تاثیر گذار در تهران با دعوت رسمی معاون اموز زنان و خانواده رییس جمهور (خانم انسیه خزعلی) برگزار شد که در این خصوص برخی رسانه‌ها پرسش‌هایی را طرح کرده‌اند.

۴ سؤال یک رسانه از از خانم خزعلی درباره مهمانی پر ابهام

وقایع روز ـ گروه سیاسی؛

عصر ایران نوشت: اولین کنفرانس بین المللی زنان تاثیر گذار در تهران برگزار شد و تعدادی از زنان کشورهای  گینه، بورکینافاسو، سریلانکا، استرالیا، ژاپن، چین، قرقیزستان، تایلند، پاکستان، کامرون و صربستان و ... که به دعوت رسمی معاون اموز زنان و خانواده رییس جمهور (خانم انسیه خزعلی) به ایران آمده بودند در آن شرکت کردند.

بی هیج مقدمه دیگری چند سوال از خانم خزعلی در این باره می پرسیم:

۱ - اساساً در شرایطی که کشور در وضعیت نامناسب اقتصادی است (بدان حد که در همین چند روزی که این خانم ها در ایران تشریف داشتند، ارزش پول ملی، حدود 8 درصد کاهش یافت) چه نیازی به این کنفرانس ها و همایش ها و خاصه خرجی هاست؟ واقعاً چه نیازی؟ (معنای نیاز را که می‌دانید)

4 سؤال از خانم خزعلی: دورهمی زنانه که در منزل شخصی نگرفته اید؛ پاسخ دهید
۲ - هر کاری باید هدف و دستاوردی داشته باشد؛ اگر هدف نداشته باشد عبث است و اگر بی نتیجه باشد شکست خورده؛ سرکار خانم بفرمایند هدف از این کنفرانس بین المللی چه بود و چه نتایجی برای کشور داشت؟ بالاخره کنفرانس زنان تاثیر گذار باید یک تاثیرگذاری مثبت و حتی کوچکی برای کشور داشته باشد یا نه؟
مثلاً وقتی مدیران آژانس های گردشگری کشورها را به کشوری دعوت می کنند، هدف شان آشنا سازی آنها با جاذبه ها و امکانات گردشگری است که منتج می شود به آوردن توریست توسط آنان به کشور میزبان و کسب درآمد مشترک.
لطفا اهداف و نتایح ملموس و عقل پسند بگویید و کلی گویی های نخ نما شده و انشاگونه ای مانند آنها صدای ما را بی واسظه شنیدند، جسارتاً به درد خودتان می خورد.

۳ - این بانوان محترمه که تحت عنوان پرطمطراق "تاثیرگذار" از کیسه ملت ایران برایشان خرج کرده اید، دقیقاً چه تاثیرگذاری مثبتی داشته اند؟ اگر برای کشور خودشان کار مفیدی انجام داده اند، چرا ما باید از آنها تجلیل کنیم؟ مگر وکیل و وصی آنها هستیم یا خرجی شان با ماست؟ اگر هم برای ما مردم ایران کار موثری انجام داده اند، بفرمایید کدام شان چه کار اثرگذاری برای ایران کرده اند؟
مثلا آن خانم 25 ساله لبنانی به نام "مایا صباغ" که در زمینه مدلینگ کار می کند و در چند فیلم عربی هم نقش های کوتاهی بازی کرده و البته چند پست هم علیه اسرائیل گذاشته، با چه ملاک و معیاری زن موثر شده و با پول ملت ایران به ایران آمده است؟ به خاطر مدل بودنش؟ بازیگری اش؟ یا مبارزاتش علیه اسرائیل با گذاشتن چند پست در فضای مجازی؟!

۴ - واقعاً فکر کرده اید مردم ایران درباره یک بام و دو هوای شما درباره ححاب چه فکر می کنند؟ از یک طرف با زنان و دختران ایرانی به خاطر پوششی حتی گاه بهتر از مهمانان خودتان برخورد می کنید ولی در همان حال از جیب همان زنان و دختران ایرانی برای فلان سلبریتی فضای مجازی لبنان که بدون حجاب در رستوران های تهران می گردد و استوری می گذارد، خرج می کنید و به عنوان بانوی تاثیر گذار به کنفرانس بین المللی تان دعوت می کنید.

تصویر یکی از بانوان تاثیرگذار جهان از کشور لبنان در یکی از رستوران های تهران!
4 سؤال از خانم خزعلی: دورهمی زنانه که در منزل شخصی نگرفته اید؛ پاسخ دهید

نه آن عجز و ناله هایتان که پول و بودجه کم است و نه این بریز و بپاش هایتان (حاضرید ریز هزینه ها را اعلام کنید؟) ؛ نه آن اصرار مکرر و مؤکدتان بر حجاب و نه این عکس گرفتن هایتان در خود تهران با زنانی که خدا بیامرز مهسا امینی از بعضی هایشان پوشیده تر بود.

خانم انسیه خزعلی!
مردم منتظر توضیحات شما هستند؛ دورهمی زنانه در منزل شخصی که نگرفته اید! باید پاسخ دهید.

۴ سؤال یک رسانه از از خانم خزعلی درباره مهمانی پر ابهام

 

۴ سؤال یک رسانه از از خانم خزعلی درباره مهمانی پر ابهام

۴ سؤال یک رسانه از از خانم خزعلی درباره مهمانی پر ابهام

نظرات کاربران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
فقط .زورشان به زنان ایران می رسد .پا پول ملت ایران ..مردم شعور دارن .نمک به زخم ملت می پاشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
با مشکلات معیشتی که قشر ضعیف دارند.نباید بریز وبه پاش ومهمانی برگزار کنید.واقعا بعضی از این زنان حجاب مناسب نداشتند. واقعا تاسف دارد.
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
مشخصه خیلی سوختید که اینطوری تخریب میکنید، اولیش در مورد هزینه ها باید گفت هرکاری حای خودش مثلا سوبسید رسانه رو در این وضعیت اقتصادی باید داد که مثل شما اراجیف بار کنند و چیزی به ملت اضافه نشه!؟ دوم هدف از برگزاری این نشستها،محض اطلاع شما،نشان دادن فرهنگ زنان ایران به کشورهای دیگه عضو حقوق زنان هستند که بگیم ما اونی نیستیم که باید اخراج میکردنش و تبلیغات تخریبی بوده، من نمیدونم اینقدر آزادی در کشورهای دیگه هستش که رسانه هاش ضد ملیتی باشند و بازم کسی چیزی بهشون نگه!؟ و اما حرف آخر،بهتره عقده های پنهان خودتون رو بگید که همسو با رسانه های اونطرفی این همایش رو تخریب میکنید، خانم خزعلی حداقل کلی سواد داره که کل رسانه شما نصفشم ندارید.اگه نمیدونی برو بپرس،هرچند میدونی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
فعلا که کشورهای گرسنه آفریقایی فرهنگ خودشون رو به ما نشان دادن ،فهمیدیم اونها از ما با فرهنگتر هستن ، تو هم برگرد پشتت آب بریزیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
تشکیل این همایش بیهوده نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
برای شما نادانها خوب بود که فهمیدین حجاب درست یعنی چی ، حتما نباید چادر سر کرد تا محجبه باشی
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
سلام
ایرادش چیه
اتفاقا در جهانی که یرخی کشورها زن را فقط برای لدت جنسی میخواهند این حرکت نشان میدهد که زن موجودی با شرف و ارزشمند است نه ابزار شهوترانی هوسرانها
در ضمن این سایت که این سوال را مطرح میکند چطور در دوران شیخ حسن لالمونی گرفته بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
اتفاقا فقط در ایران اینهمه خانه عفاف وجود داره
حافظ شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
خرج ک ازکیسه مر دم بود حاتم طایی شدن ‌‌‌‌‌َََََََ000000000. لعنت خدا. و پیا مبران ب طا لبانی‌ها. ریا کار و دروغگو
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
شوهرانشان گناه دارند باید خارجی امتحان ‌‌کنند ای بیچاره مردم مگه میخان فکر تورم باشند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
سلام واقعا در این موقع که ملت ایران هزار یک مشکل دارن چه لزومی داشت وقتی دختران سرزمین مان بابت بیرون بودن تار موی سرشان در زندان به سر میبرن این خانم ها را دعوت کردین واقعا دعوت کننده این بریز به پاش ها باید جوابگوی افکار عمومی مردم شود
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
یادتون رفته زنه ارباب اصلاحات چه بریز بپاشی کرد هیچی نگفتین یادتون رفته کجا بتن ریخت و کل اقتصاد مملکت رو به چی گره زد که قیمت دلار رو بیشتر از ده برابر کرد و هیچی نمیگفتین یادتون رفته احمدی نژاد با امارات قرارداد بست گاز بده بهشون و ازشون پول بگیره و بعدش معلوم شد خیانت به ملت بوده مجبور شدن بزنن زیر قرارداد که حالا اینقدر به امارات بده کار بشیم و هنوز هیچی نمیگید آره شما یادتون میره اصلاحات و دولت های قبلی چیکار کردن وقتی مردم میگفتن آزادی بهشون چیزی نگفتین و چه کار هایی کردن که دولت الان داره تمام تلاشش رو میکنه از این بد بختی در بیاد همش بخاطر دولت های قبلی بوده لطفا همه یک گروه باشید لطفا فقط به فکر آباد کردن کشور باشید و سعی نکنید هم دیگه رو خراب کنید لطفا اصلاح طلبان و اصولگرایان بخاطر ایران و اسلام و ایرانی تلاش بکنید فقط به کار و مسعولیت هایی که دارید رو به بهترین روش انجام بدین تفرقه‌افکنی خلاف انسانیت و اسلام هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
لعنت به اصلاح طلب و اصولگرا با هم
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
تجربه ثابت کرده هیچ رسانه ای به انتقاد از موضوعی نمی پردازد مگر اینکه منافع شخصی و یا حزبی اش درگیر باشد... مردم متوجه این مطلب شده اند... چرا مردم را گوش دراز فرض می کنید؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
تا اصول گرایان مخ سنگی مسئولیت کشور را دارن هیچی درست نمیشه فقط زخم مردم را تازه میکنن
سعید اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
خوده رئیس جمهور چیه که معاون‌ اون باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
...متاسفانه برا ما ایرانیا همیشه مرغ همسایه غازه...خودمون تو مملکت کم زن تاثیر گذار نداریم که نیاز نداشته باشیم این بزک کرده ها رو بیاریم تو مملکت که مثلا به جهان بفهمانیم که زن تو ایران ارزشمنده....بجای اینکه قدر داشته های خودمونو بدونیم میریم سراغ این مثلا تاثیر گذارها...والا من که برا چند ثانیه این مراسم رو از تلویزیون دیدم یه لحظه فکر کردم جشنواره مد هست تعجب کردم والا.....قدر بانوان علمی و فرهنگی و ورزشی کشور خودمونو بدونیم که هر کدومشون صدتای این خارجیان
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
کشوری که بهم ریخته دیگه بهم ریخته نمیشه درستش کرد مثل دیواری که از پایه کج باشه تا ثریا میرود دیوار کج وضعیت ما ایرانیا هم همینه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
از نود و چند کشور گرسنه عقب مونده مهمان دعوت کردین که چیو ثابت کنین؟ این کارهای مضحک بخاطر چیه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
۰۰۰۰۰۰۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۳
سوم ابتدایی ردی داره مرد مومن چرا توهین میکنید؟؟؟!!!!!!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب