خط فقر به ۱۸ میلیون تومان رسید؟! / تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی | وقایع روز
کد خبر: ۴۵۶۲۰
تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - 23 January 2023
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تلاش خود را به کار خواهد بست تا متناسب با شرایط اقتصادی در سطح جامعه به معلولان در بودجه ۱۴۰۲ پرداخته شود.

خط فقر به 18 میلیون تومان رسید!؟

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

حسن لطفی با تاکید بر ضرورت توجه به معلولان در لایحه بودجه سال آتی، بیان کرد: آنطور که باید و شاید به معلولان در لایحه بودجه سال آتی توجه نشده است و کمیسیون اجتماعی قطعا در بررسی لایحه بودجه آینده به معلولان توجه خواهد داشت و در جریان ارائه پیشنهادات و چکش کاری لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس باید به وضعیت معلولان کشور رسیدگی شود.

مجلس باید عنایت ویژه تری به معلولان داشته باشد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه خط فقر حدود ۱۸ میلیون تومان پیش بینی شده است قطعا مجلس و دولت باید عنایت ویژه تری به معلولان جامعه داشته باشند. با ماهی ۵۰۰ و ۶۰۰ هزار تومان کمک معیشت به معلولان، آن ها قادر نیستند امورات خود را پیش ببرند و با این بودجه معلولان با چالش اساسی مواجه خواهند شد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بنده معتقد هستم که بودجه معلولان باید افزایش پیدا کند. ما نیز تلاش خواهیم کرد تا در جریان تصویب بودجه در مجلس این امر محقق شده و نگاه ویژه تری به بودجه معلولان داشته باشیم.

روز گذشته گروهی از معلولان در اعتراض به حذف ردیف بودجه قانون حمایت از معلولان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار بازگشت این ردیف به لایحه بودجه و تخصیص اعتباری شایسته برای پاسخگویی به نیاز این قشر شدند.

منبع: ایسنا
نظرات کاربران
مدل
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
بدبختا دارین از معلولین هم میدزدین لعنت به دین شما که به نظرشماازهمه ادیان بهتر است فعلا کافران از ما راستگوترن شاید واسه همین داعش خود را با دینتر از ما میدانند
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
اصولگرایان ،کشور ابسمت فاجعه اقتصادی برده اند وبدنبال گفتگو وحل مشکلات کشور نیستند ومیخواهند کشور رابسمت درگیری با دشمنان ببرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
سلام و عرض ادب و احترام، خواهشان بازنگری کنید در افزایش حقوق ها، طبق قانون حقوق ها باید بر اساس تورم واقعی که الان بالای 60 درصد شده و خط فقری که الان بالای 18 میلیون شده افزایش پیدا کند، این حقوق‌های کم جوابگوی ده روز زندگیه، حقوق‌ها ریالی شده هزینه ها دلاری، خواهشان رسیدگی بفرمایید. ممنون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مملکت ودست ... ها بدهن ازرئیسی بهترعمل میکنند.
اه کجابوداین ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ازته چمدان حکومت این رئیسی راپیداکردند.
بی کفایتی هم حدی داره
تقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
برای منافع شخصی وملت اقلیت نه منافع ملت واقعی واکثریت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
ادم سالماا هم زایددن زیر خرج چ برسه معلولا ی مشت مسول دزد داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
فقط یک کلام اول و آخر این مملکتمون جنگه وسلام.چیزی که اینا دنبالشون فقط جنگه که به نظر مان تا یک الی سه سال دیگه شروع میشه.ما مردم فقط باید به فکر خودمون باشیم.من این دستشون رو سالهاست اذش توبه کردم و رو آوردم به ... (ع) که راستگو ترین و با ارزشترین دست ادیان الهی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
حاج اغا فرمودند سنگ به شکم ببندید و لنگ بپوشید یک وعده غذا بیشتر نخورید که بچه های ...بعضی مسیولان بیشتر پول ببرن کانادا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
من سه بچه بیمار مغز واعصاب روان دارم بهزیستی یک سال هیچ اقدامی براشون نکرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
رئیس جمهوربی کفایت کناربکشد یک رئیس جمهوربایدشجاع و نترس حرفش واهدافش رابه مرحله ظهور برسانندهرچه برشماتحمیل میکنند اقایله نباش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
سلام تمام جهان قیمت بنزین را گران کرده ولی تورم تمام کشورها از ایران کمتراست . باید با افزایش قیمت بنزین یارانه نقدی من را زیادکنند
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
بنده خدا بنزین گرون بشه دوزار یارانه تو بیشتر میشه از آن طرف تمام اقلام زندگی رو باید چند برابر قیمت بخری ، گرون شدن بنزین مساوی تورم صد در صد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
قابل توجه سیدمحرومان . خداییش این چه اسمیه که آقای رئیسی روخودش گذاشته باید میگفت سید پولدارا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
آقا فقط معلولان مشکل ندارند کلآ الان مملکت طوری شده که قشر متوسط به پایین در فشار هستند وبدبختی دم بر نمیارن چکار کنند آرزوی خوردن غذای خوب امکانات اولیه را دارند قیمت‌ها روز به روز ساعت می زند گرانی بیداد می کند فقر،بیکاری،وضعیت بد اقتصادی ومعیشتی مردم و بدبخت کرده مسئولین بی کفایت که بچه هاشون تو خارج در حال تجارت وخوشگذرانی هستند عین خیالشان نیست دولت جدید با کابینه بی کفایت با دلار ۲۶ تومان دولت و تحویل گرفتند الان دلار بالی ۴۰ تومان است اینا اصلآ سواد ندارند وهمه چی از دستشون در رفته است خدا بداد مردم بیچاره برسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
مرده شورشونو ببرند. اخه مردم بدبخت چطوری با 6 میلیون با وجود بچه زندگی کنند.
.
Netherlands
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
خدا به داد بیکارها. مریضها. مستاجرها برسه.همه براشون دعا کنیم شرمنده نباشن
رضا
Switzerland
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
در این شرایط تحریمها و فشار حداکثری بیگانگان بهتر است خودمان هم دولت عزیزمان را یاری کنیم قناعت کنیم و به همین مقدار بسنده کنیم تا از این شرایط گذر کنیم ، این شرایط هم موقتی هست و بزودی بار دیگر دشمنان ناکام خواهند ماند، صبر کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
دیگه هیچی نداریم که قناعت کنیم تا الان تو لقمه بچه مدرسه ای موندی تا الان تو رو بچه‌ات شرمنده شدی دشمن کاری نمیکنه خودمم از گشنگی میمیریم
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
بابا تو دیگه کی هستی نشستی یا ملنگ یا که......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
در دنیا مملکت ایران بازیچه دست یک عده بی لیاقت شده که فقط به خانواده خودشان اهمیت می دهند و فکر می کنند شق القمر کرده اند و قربانی آن هم مردم بیچاره وطن هستند وا اسفا
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
بجای اینکه فکری به حال مردم بکنند. اوضاع ویران شده. اقتصادی که فلج کردن بکنند. همسر رئیس جمهور. دختر امام جمعه مشهد علم الهدی که معرف حضور هستن. یک سری مهمان دعوت کرده بعنوان زنان تاثیر گذار. اولا خانم علم الهدی چه سمتی دارد. ؟ دوم اینکه مهمانان گرامی از کشورهای بودن که هیچ جایگاهی در دنیا ندارن. سوم خانم مایا از لبنان که گویا دلش به کافی شاپ گشتی بزند وروسری بردارد و تعریف هم بکند خیلی خوب بود. ودر نهایت هزینه این مهمانی از بیت‌المال آیا درست است. وچقدر مهم بود که بانوی اول بگویند. اما در ایران عزیز بانوی اول کسی است که با توجه به گرانی و تورم نان‌ اور خانواده است و مسئولان شرمنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
الان تورم طبق گفته مرکز امار ۴۶درصداست انوقت میخواهند بیست درصد حقوق ها را افزایش دهند چرا انقدر مردم وکارمندان وبازنشستگان را اذیت میکند حداقل اقای رییسی خودتان را جای کارمندی بگذارید که بیست وهفت سال سابقه کار دارد وهشت میلیون حقوق میگیرد بخدا بیست درصد افزایش،حقوق هیچ دردی از کارمندان وبازنشستگان وحقوق بگیران رفع نمیکند خواهشامخص رضای خدا حداقل حقوق کارمندان وبازنشستگان را سی درصد هرچند باز هم بدلیل افزایش سرسام اور قیمتها وتورم گم است افزایش،دهید بخدا باید در صحرای محشر در روز قیامت پاشخگوی مردم باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
اگه خط فقر به ۱۸ میلیون رسید پس چرا حقوق ما چهارتومنه واقعا خجالت داره
ناشناس
United States of America
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
واقعا چرا مسئولین فکری به حال ما نمی کنن چرا فقط فکر پر کردن جیب خودشونن آیا لازم بود این همایش زنان تاثیر گذار باحضور همسر رئیسی با هزینه میلیاردی تشکیل بشه آیا این پول را نمی تونستن به فقرا بدن و یک کم تورم را کم کنند
ایرانی باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
پس آقازاده هاچی ببرندخارج اگرپول به معلولان وکارمندان وکارگرانووووکمی بیشترپول بدهندبرایشان واسه دزدی نمی ماندخدایاخودت کمکمان کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
سلام
من خودم از سال هشتاد دارای چند فرزند معلول فلج مغزی هستم که یکی شون بعد یازده سال دستش از دنیا کوتاه شد یکی دیگه شون سیزده سالشه از سال هشتاد تا الان پرونده دارم هیچ خدماتی نمیدن خدا ازشون نگذرد ...
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
تورم و بیکاری ، این است آینده روشن
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۹
خط فقر ۱۸ م مو حقوق ما ۷ م خجالت بکشید هی بودجه بقیه را زیاد کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
آقای رئیس جمهور گفتند قطارپیشرفت درحال حرکت است درست میگند قطار برای اونها درحال پیشرفت است .کسانی که از این قطار جا میمانند مردم هستند که درحال پس رفت هستند
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
سلام من خداوکیلی ۴۴ سال گذشت الان حقوق مستمری بگیران دونهاد انقلابی کمیته امدادو بهزیستی ماهی ۵۵۰ میانگین هست اخه مگه میتونن نفس بکشن با این حقوق به کجا رسیدیم بعد ۴۴ سال که به این فلاکت جامعه افتاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
مجلس محترم ریس جمهور محترم اول معلولین بعد ما در جه اول در بوجه آنان در ا ا یت هستند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: